Niestety, ta okazja już wygasła
Zdrowy energetyk (kofeina, zen szen, bez cukru) + sok jablkowy NFC 0.25ml Biedronka
1031° Zakończono

Zdrowy energetyk (kofeina, zen szen, bez cukru) + sok jablkowy NFC 0.25ml Biedronka

0,99zł1,99zł-50%Biedronka Okazje
107
1031° Zakończono
Zdrowy energetyk (kofeina, zen szen, bez cukru) + sok jablkowy NFC 0.25ml Biedronka
maj 2. 2019

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

dobry, gazowany NFC sok jablkowy z kofeina i zen szeniem. Ilosc kofeiny taka jak w energetylach typu redbull, tiger.
156248-UPxNb.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Napój energetyczny, w którego skład wchodzi:
99.5% sok jabłkowy NFC
dwutlenek węgla
0.032% kofeina(32mg/100)
0.02% ekstrakt żeń szenia

156896.jpgDo wyboru również Polaris smart juicy mix w tej samej cenie
Nie wiem czy lokalnie. Naturalny energizer w biedronce po 99gr za puszkę. Zobaczcie skład na zdjęciu. 159522.jpg159522.jpg
Biedronka Gdańsk
Biedronka OkazjeBiedronka gazetka
Najlepsze komentarze
+ bo ma NFC
Wyznawcy B20 przybywajcie
Zdrowy energetyk - oksymoron
broker10 min

Cukier jest z soku jabłkowego. Nie od dziś wiadomo, że producenci często uż …Cukier jest z soku jabłkowego. Nie od dziś wiadomo, że producenci często używają zageszczonego soku, aby móc napisać, że produkt jest bez dodatku cukru.


NFC - not from concentrate
To jest czysty tłoczony sok, a to że owoce mają w sobie cukier to raczej naturalne, więc i w tablicy wartości odżywczych musi się on pojawić
107 Komentarzy
Wyznawcy B20 przybywajcie
+ bo ma NFC
Zaraz Ci dają zdrowy energetyka
Całkiem spoko ale to bardziej taki okazjonalny towar a nie w stałej ofercie.
Wzywam xiaomi.. jest NFC:D
nico15 min

Całkiem spoko ale to bardziej taki okazjonalny towar a nie w stałej o …Całkiem spoko ale to bardziej taki okazjonalny towar a nie w stałej ofercie.


kupuje juz od ok pol roku i u mnie w biedro zawsze na polce (obok regularnych energetykow)
Kurde kozak, ja to kupię, tylko nie dziś ale weźcie w sobotę przypomnijcie.
Co prawda bez cukru w składzie ale ma go 11g czyli tyle co większość słodkich napojów - jak choćby energetyki. Mimo to cena dobra i zapewne zdrowszy produkt niż redbulle czy inne dziadostwo
Ja prdle jestem tu dla NFC jak to działa? Trzeba podać PIN? Można przesyłać wizytówki? Jeśli przyłożę do pralki z NFC włączy mi wirowanie gaci z mocą 1200 obrotów na minutę?
Plus za opis. Na zdrowie
0.25ml ? Troche mało
Zdrowy energetyk - oksymoron
Cukier jest z soku jabłkowego. Nie od dziś wiadomo, że producenci często używają zageszczonego soku, aby móc napisać, że produkt jest bez dodatku cukru.
Edytowane przez: "broker" maj 2. 2019
Krzocho02/05/2019 21:51

Co prawda bez cukru w składzie ale ma go 11g czyli tyle co większość sło …Co prawda bez cukru w składzie ale ma go 11g czyli tyle co większość słodkich napojów - jak choćby energetyki. Mimo to cena dobra i zapewne zdrowszy produkt niż redbulle czy inne dziadostwo


Soki NFC też mają 11g cukru na 100 ml więc jest to naturalna propocja jaka wsytępuje w soku jabłkowym
Jak zdrowy to nie może być energetyk. Wiec albo zdrowy albo energetyk
broker10 min

Cukier jest z soku jabłkowego. Nie od dziś wiadomo, że producenci często uż …Cukier jest z soku jabłkowego. Nie od dziś wiadomo, że producenci często używają zageszczonego soku, aby móc napisać, że produkt jest bez dodatku cukru.


NFC - not from concentrate
To jest czysty tłoczony sok, a to że owoce mają w sobie cukier to raczej naturalne, więc i w tablicy wartości odżywczych musi się on pojawić
kapitantaito8 min

Soki NFC też mają 11g cukru na 100 ml więc jest to naturalna propocja jaka …Soki NFC też mają 11g cukru na 100 ml więc jest to naturalna propocja jaka wsytępuje w soku jabłkowym


Niektórzy chyba nie wiedzą, że owoce mają w sobie cukier naturalnie😁
Próbowałam kiedyś. Dosyć specyficzny smak- polecam najpierw spróbować. Mi nie smakował.
Edytowane przez: "Nata_Gra" maj 2. 2019
nico11 g, 26 min

Całkiem spoko ale to bardziej taki okazjonalny towar a nie w stałej o …Całkiem spoko ale to bardziej taki okazjonalny towar a nie w stałej ofercie.


U mnie pod uczelnią był w stałej ofercie przez ostatnie pół roku, ale chyba byłem jedyną osobą która to kupowała, szkoda że już u mnie niedostępne bo wolałem to od tigera.
Kiedyś był bardzo podobny składem Tiger ( mój ulubiony zamiennik zwykłej czarnej kawy ) ale po porażce wizerunku firmy musieli ratować budżet i wycofali go z produkcji fajnie że jest coś podobnego na rynku widział ktoś może w Poznańskiej biedronce?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst