Niestety, ta okazja już wygasła
Zasilacz be quiet! SYSTEM POWER 9 400W
672° Zakończono

Zasilacz be quiet! SYSTEM POWER 9 400W

155złMorele.net Okazje
42
672° Zakończono
Zasilacz be quiet! SYSTEM POWER 9 400W
lip 21. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Standardowa cena dla tego zasilacza to okolice 200 zł przy czym w aktualnej cenie mamy alternatywe w postaci Elementum E2 jednak jest to certyfikat niżej.

Zasilacz dysponuje mocą 400 W więc nada się do średnio wymagających zestawów
Certyfikat sprawności energetycznej to 80 plus bronz.
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Articuno21/07/2020 23:42

No 500 to teraz chyba takie minimum... 550 - 600


Takie minimum ze sporym zapasem.
Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.

400W powinno starczyć do większości konfiguracji ze średniej półki bez problemu.
Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu
42 Komentarze
Kurde szkoda ze nie z 100w wiexej
Do ryzena I 1660 super ideolo
cichyyq123321/07/2020 23:33

Kurde szkoda ze nie z 100w wiexej


No 500 to teraz chyba takie minimum... 550 - 600
Articuno21/07/2020 23:42

No 500 to teraz chyba takie minimum... 550 - 600


No tak dlatego mowie ze szkoda ze nie ma chociaz o tę stówke więcej:)
Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu
spokoziomek1322/07/2020 00:18

Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął w …Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu


Być może da się wymienić łożysko.
Poszukaj w sklepach z akcesoriami do wentylatorów, lub drukarek 3d.
Articuno21/07/2020 23:42

No 500 to teraz chyba takie minimum... 550 - 600


Czemu niby 500 to minimum? Nie każdy składa PC pod gry.
Articuno21/07/2020 23:42

No 500 to teraz chyba takie minimum... 550 - 600


Takie minimum ze sporym zapasem.
Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.

400W powinno starczyć do większości konfiguracji ze średniej półki bez problemu.
Iwanme22/07/2020 07:02

Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.400W …Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.400W powinno starczyć do większości konfiguracji ze średniej półki bez problemu.


To taki żarcik z tą konfiguracją i 400W zasilaczem?
maly5xx522/07/2020 07:08

To taki żarcik z tą konfiguracją i 400W zasilaczem?


Nie, to tylko pobór mocy.
Oczywiście nikt nie ładuje zasilacza na styk, a do zestawu z górnej półki jakichś tanich. Natomiast większość myśli, że komponenty pobierają jakieś setki Watów, a tak nie jest. I to jest pobór z gniazdka czyli już po stratach zasilacza.

Do 3600 i 1660 spokojnie taki zasilacz wystarczy z dużym zapasem.
spokoziomek1322/07/2020 00:18

Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął w …Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu



A czyściłeś go z kurzu? Dwa lata to szmat czasu.
Edytowane przez: "gandi21" lip 22.
spokoziomek1322/07/2020 00:18

Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął w …Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu


To masz coś nie teges. Ja mam wersję 500W od 4 lat (2 komp) i nadal chodzi bez szmeru, a kompa mam na biurku. W grach jest obciążony w ~80%.
Iwanme22/07/2020 07:02

Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.400W …Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.400W powinno starczyć do większości konfiguracji ze średniej półki bez problemu.


Takie minimum ze sporym zapasem.
Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W.

Raczej chciałeś napisać 750 W do i7-8700 K z 2080 Ti zwłaszcza podkręconej.
PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W. Raczej chciałeś napisać 750 W do i7-8700 K z 2080 Ti zwłaszcza podkręconej.Nie. To jest pobór z gniazdka z [email protected]

4775855-7fC99.jpg
Tu z i7-7820X @ 4.3GHz (platforma x299 żre dużo więcej prądu) pobór w Furmarku
4775855-HO81T.jpg

Oczywiście znów pobór z gniazdka, czyli to już w pakiecie z około 10% stratą.
Żeby nie było. Oczywiście nie namawiam nikogo do parowania zasilacza z okazji z 2080Ti, choć pewnie będzie działać raczej nie jest dobrym pomysłem obciążanie budżetowego zasilacza na maksa, gdyby to był Seasonic Focus 450W to już spoko.
Zwracam tylko uwagę, że komponenty nie pobierają tyle energii co się ludziom wydaje .

Kalkulatory internetowe pod PSU biorą pod uwagę dwie rzeczy - w niektórych zasilaczach (zwłaszcza starszych bez DC-DC) często moc podawana jest sumowana a linie 12V mają jej mniej (np. zasilacz 500W ma tylko 396W na liniach 12V). Oraz to, że część zasilaczy jest po prostu kijowa i maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne.
Dlatego wychodzą kwiatki jak 700W proponowane do single GPU/CPU.
Edytowane przez: "Iwanme" lip 22.
Iwanme22/07/2020 07:23

Nie, to tylko pobór mocy.Oczywiście nikt nie ładuje zasilacza na styk, a do …Nie, to tylko pobór mocy.Oczywiście nikt nie ładuje zasilacza na styk, a do zestawu z górnej półki jakichś tanich. Natomiast większość myśli, że komponenty pobierają jakieś setki Watów, a tak nie jest. I to jest pobór z gniazdka czyli już po stratach zasilacza. Do 3600 i 1660 spokojnie taki zasilacz wystarczy z dużym zapasem.


A na ile kręciłeś to i7 ?
spokoziomek1322/07/2020 00:18

Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął w …Mam system power 8, ma lepszy certyfikat (silver) i po 2 latach zaczął wentylator jakoś hałasować, trzeba 3 razy zajebac kompem za każdym razem jak się włącza i pomaga, jak jest tutaj ten sam wentylator to nie polecam brać, za cichy też nie jest, głośniejszy od gpu


Przecież 80plus to nie są żadne certyfikaty bezpieczeństwa, tylko certyfikaty sprawności energetycznej
krasno_ludek22/07/2020 00:58

Być może da się wymienić łożysko. Poszukaj w sklepach z akcesoriami do went …Być może da się wymienić łożysko. Poszukaj w sklepach z akcesoriami do wentylatorów, lub drukarek 3d.


Nie wymienia się łożysk
W wentylatorach komputerowych wystarczy rozebrać taki wentylator posmarować smarem silikonowym i tyle. Ale utracisz gwarancje i może się taki zabieg nie udać jak wentylator już się zatarł.
maly5xx522/07/2020 08:16

A na ile kręciłeś to i7 ?


Ja nic nie kręciłem to są wyniki z testów na PCLab i Anandtech ([email protected])
Sam mam 3800X, 2070Super, 32GB ramu, X570, i 5 dysków (3SSD i 2 HDD). GPU/CPU podkręcone. Seasonic Platinum 750W działa właściwie wyłącznie pasywnie (i takie było założenie - półpasywna 750 była po prostu znacznie tańsza niż pasywna 500 tka )
Do topowego GPU/CPU wystarczy dobry zasilacz 500/550W. Jak ktoś się bawi w OC to może od biedy brać 650W (mowa o dobrych przyzwoitych zasilaczach typu Corsair RMx/Seasonic Focus/EVGA G3 i tym podobne czy od biedy SPC Supremo.).
Natomiast do jakiejś i5/R5 z 1660 itp. gdzie szczytowy pobór będzie poniżej 250/300W spokojnie wystarczy dużo słabsze PSU.
Edytowane przez: "Iwanme" lip 22.
Iwanme22/07/2020 08:23

Ja nic nie kręciłem to są wyniki z testów na PCLab i Anandtech ([email protected]) …Ja nic nie kręciłem to są wyniki z testów na PCLab i Anandtech ([email protected]) Sam mam 3800X, 2070Super, 32GB ramu, X570, i 5 dysków (3SSD i 2 HDD). GPU/CPU podkręcone. Seasonic Platinum 750W działa właściwie wyłącznie pasywnie (i takie było założenie - półpasywna 750 była po prostu znacznie tańsza niż pasywna 500 tka )Do topowego GPU/CPU wystarczy dobry zasilacz 500/550W. Jak ktoś się bawi w OC to może od biedy brać 650W (mowa o dobrych przyzwoitych zasilaczach typu Corsair RMx/Seasonic Focus/EVGA G3 i tym podobne czy od biedy SPC Supremo.).Natomiast do jakiejś i5/R5 z 1660 itp. gdzie szczytowy pobór będzie poniżej 250/300W spokojnie wystarczy dużo słabsze PSU.


To wsadź sobie do swojego kompa 500W. Przecież nie masz topowego gpu/psu.
Jak mocno podkręcisz i7 to platforma będzie na samym procku brała około 300W. A gdzie obciążenie na grafie. Oni na tych wykresach pokazali zużycie prądu, a nie np obciążenie zasilacza w peaku. Jasne jak ktoś składa kompa do biura to luz. Ale nie piszmy o topowych konfiguracjach przy jakimś zasilaczu 80braz..
Iwanme22/07/2020 08:06

PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony …PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W. Raczej chciałeś napisać 750 W do i7-8700 K z 2080 Ti zwłaszcza podkręconej.Nie. To jest pobór z gniazdka z [email protected][Obrazek] Tu z i7-7820X @ 4.3GHz (platforma x299 żre dużo więcej prądu) pobór w Furmarku [Obrazek] Oczywiście znów pobór z gniazdka, czyli to już w pakiecie z około 10% stratą.Żeby nie było. Oczywiście nie namawiam nikogo do parowania zasilacza z okazji z 2080Ti, choć pewnie będzie działać raczej nie jest dobrym pomysłem obciążanie budżetowego zasilacza na maksa, gdyby to był Seasonic Focus 450W to już spoko.Zwracam tylko uwagę, że komponenty nie pobierają tyle energii co się ludziom wydaje . Kalkulatory internetowe pod PSU biorą pod uwagę dwie rzeczy - w niektórych zasilaczach (zwłaszcza starszych bez DC-DC) często moc podawana jest sumowana a linie 12V mają jej mniej (np. zasilacz 500W ma tylko 396W na liniach 12V). Oraz to, że część zasilaczy jest po prostu kijowa i maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne. Dlatego wychodzą kwiatki jak 700W proponowane do single GPU/CPU.



Iwanme22/07/2020 08:06

PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony …PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W. Raczej chciałeś napisać 750 W do i7-8700 K z 2080 Ti zwłaszcza podkręconej.Nie. To jest pobór z gniazdka z [email protected][Obrazek] Tu z i7-7820X @ 4.3GHz (platforma x299 żre dużo więcej prądu) pobór w Furmarku [Obrazek] Oczywiście znów pobór z gniazdka, czyli to już w pakiecie z około 10% stratą.Żeby nie było. Oczywiście nie namawiam nikogo do parowania zasilacza z okazji z 2080Ti, choć pewnie będzie działać raczej nie jest dobrym pomysłem obciążanie budżetowego zasilacza na maksa, gdyby to był Seasonic Focus 450W to już spoko.Zwracam tylko uwagę, że komponenty nie pobierają tyle energii co się ludziom wydaje . Kalkulatory internetowe pod PSU biorą pod uwagę dwie rzeczy - w niektórych zasilaczach (zwłaszcza starszych bez DC-DC) często moc podawana jest sumowana a linie 12V mają jej mniej (np. zasilacz 500W ma tylko 396W na liniach 12V). Oraz to, że część zasilaczy jest po prostu kijowa i maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne. Dlatego wychodzą kwiatki jak 700W proponowane do single GPU/CPU.



Iwanme22/07/2020 08:06

PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony …PajacykTV_22/07/2020 07:35Takie minimum ze sporym zapasem.Podkręcony i7-8700K z 2080 Ti to 380W. Raczej chciałeś napisać 750 W do i7-8700 K z 2080 Ti zwłaszcza podkręconej.Nie. To jest pobór z gniazdka z [email protected][Obrazek] Tu z i7-7820X @ 4.3GHz (platforma x299 żre dużo więcej prądu) pobór w Furmarku [Obrazek] Oczywiście znów pobór z gniazdka, czyli to już w pakiecie z około 10% stratą.Żeby nie było. Oczywiście nie namawiam nikogo do parowania zasilacza z okazji z 2080Ti, choć pewnie będzie działać raczej nie jest dobrym pomysłem obciążanie budżetowego zasilacza na maksa, gdyby to był Seasonic Focus 450W to już spoko.Zwracam tylko uwagę, że komponenty nie pobierają tyle energii co się ludziom wydaje . Kalkulatory internetowe pod PSU biorą pod uwagę dwie rzeczy - w niektórych zasilaczach (zwłaszcza starszych bez DC-DC) często moc podawana jest sumowana a linie 12V mają jej mniej (np. zasilacz 500W ma tylko 396W na liniach 12V). Oraz to, że część zasilaczy jest po prostu kijowa i maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne. Dlatego wychodzą kwiatki jak 700W proponowane do single GPU/CPU.


Ja się tu rozpisałem a tu edycja życie.


Cytuję „Oraz to, że część zasilaczy jest po prostu kijowa i maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne".

Nie jest kijowa, (mówię o markowych) zasilacze mają straty.

Dla przykładu - jeśli Twój sprzęt będzie pobierał 380W, zasilacz o sprawności 100% pobierze z gniazdka 380W.


Dlatego przy sprawności 85% dla tamtego zestawu o mocy 380W jest zasilacz 450W (450*0,85=382,5)

I dlatego im wyższa sprawność tym lepiej

Maksymalne podawane obciążenie jest wirtualne, nie nie jest to czysta matemetyka.
Edytowane przez: "Cocytus" lip 22.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst