Niestety, ta okazja wygasła 1 października 2021.

645°
92 Opublikowano 18 września 2021
ŻARÓWKI SAMOCHODOWE TUNGSRAM SPORTLIGHT EXTREME 5000K H7 12V 2SZT
Darmowa dostawa ·


Opublikowane przez
TechRoy
Dołączył w 2017
21
746
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Tym razem dostałem alert obniżki ceny na Tungsram Sportlight 5000K + dodawany jest gratis zestaw opasek zaciskowych 100x2,5 czarnych
Zdecydowanie lepszy pomysł niż niehomologowane niebieskie w5w za które mi dowód zabrali. Obecnie najlepsza cena na rynku.
Najtańsza dostawa 7,99zł a dla SMART od 40zł darmowa. W sumie też jest kolporter, który aktualnie jest darmowy niezależnie od SMART.
Ostatnio wstawiałem okazję na żarówki Tungsram Megalight +150% TUTAJ - już wygasła.
Co do żywotności się nie wypowiem bo miałem je w starym aucie, które sprzedałem ale pół roku świeciły bez zarzutu. Jeżeli chodzi o barwę to oceniłbym bardzo jasno żółto biały. Nie ma co się spodziewać, że będzie to idealnie białe światło jak w LED-ach ale daje rade.
Jak ktoś chce zwiększyć efekt to polecam dobrać sobie pozycyjne W5W niebieskie z homologacją ECE:
KUPOWAŁEM TAKIE i barwa była prawie identyczna
Zdjęcie poniżej:

Specyfikacja produktu:
Typ : H7
Trzonek : PX26d
Technologia : Halogen
Seria : SPORTLIGHT EXTREME 5000K
Napięcie zasilania : 12V
Moc : 55W
Zastosowanie : Światła drogowe, mijania, przeciwmgielne
Homologacja - TAK (E1)
Producent: Tungsram
Barwa: Do 5000K !!
Zdecydowanie lepszy pomysł niż niehomologowane niebieskie w5w za które mi dowód zabrali. Obecnie najlepsza cena na rynku.
Najtańsza dostawa 7,99zł a dla SMART od 40zł darmowa. W sumie też jest kolporter, który aktualnie jest darmowy niezależnie od SMART.
Ostatnio wstawiałem okazję na żarówki Tungsram Megalight +150% TUTAJ - już wygasła.
Co do żywotności się nie wypowiem bo miałem je w starym aucie, które sprzedałem ale pół roku świeciły bez zarzutu. Jeżeli chodzi o barwę to oceniłbym bardzo jasno żółto biały. Nie ma co się spodziewać, że będzie to idealnie białe światło jak w LED-ach ale daje rade.
Jak ktoś chce zwiększyć efekt to polecam dobrać sobie pozycyjne W5W niebieskie z homologacją ECE:
KUPOWAŁEM TAKIE i barwa była prawie identyczna
Zdjęcie poniżej:

Specyfikacja produktu:
Typ : H7
Trzonek : PX26d
Technologia : Halogen
Seria : SPORTLIGHT EXTREME 5000K
Napięcie zasilania : 12V
Moc : 55W
Zastosowanie : Światła drogowe, mijania, przeciwmgielne
Homologacja - TAK (E1)
Producent: Tungsram
Barwa: Do 5000K !!

Aktualizacje społecznościowe
92 Komentarze
sortowanie:Chłopie, herezje kalibru płaskiej ziemi
Elektronik z tej strony - wiem co mówię.
Jeśli strumień światła przy tej samej mocy jakimś cudem byłby większy to straty wydzielone w ciepło byłyby MNIEJSZE a nie większe. Zasada zachowania energii się kłania. Tak czy inaczej, różnice sprawności w halogenach są na pomijalnym poziomie.
Jedyne ryzyko to chińska tandeta która zamiast 55W pociągnie 80W. Zdarzają się takie wynalazki. Te porady z auto-świata też są dobre "odbłyśnik matowieje pod wpływem promieniowania UV emitowanego przez żarówki o niskiej jakości" Taaa, a pisaliście już by nie wrzucać wstecznego jadąc 140 autostradą?
A z żarówek polecam Narva (te podstawowe, w żółtym opakowaniu). Porównywałem z Phillips racing i nie widziałem różnicy poza tym, że Phillipsy padły mi po niecałym roku a Narvy wytrzymują mi kilka lat w obu autach.
Chyba raczej to nie ma znaczenia jeżeli żarówka jest mocy 55W.
No to czas na shootout między tungsram megalight ultra +200% a narva'mi.
Nazwa - no wygrywa tungsram, jeszcze powinni więcej tych super turbo ultra mega dodać.
Opakowanie - a kogo to obchodzi.
Instalacja - nosz ja pier..., musiałem kolektor dolotowy zdjąć a on jest zamocowany na te zje...ane kołki plastikowe które można tylko urwać (dobrze, że kupiłem u chińczyka cały wór tego cholerstwa). Punkt tracą producenci dzisiejszych samochodów.
Porównanie - w garażu, 2m od ściany, reflektory soczewkowe Qashqai.
Na narvach:
Ustawienia aparatu oczywiście w manualu na sztywno.
Porównanie z lewej narva z prawej tungsram +200%:
Efekt jakiś jest. Szału może nie ma ale i być nie mogło - obie żarówki mają przecież taką samą homologację.
Miałem jeszcze na jakąś ciemną drogę pojechać ale już mi się nie chce. Naszarpałem się z wymianą dostatecznie.
Czy warto? Sam nie wiem. Jak one padną po kilku miesiącach to znowu dostanę nerwicy przy wymianie.
Narvy przejeździły w tym samochodzie prawie dokładnie 2 lata. Pewne ślady zmęczenia życiem już na nich widać ale jeszcze nie jest źle (jeszcze pójdą do złoma jak w nim też narvy padną):
Przy okazji wymieniłem W5W w oświetleniu tablicy i tu ciekawostka - nieźle zakatowane:
Order cebuli dla tego Pana
Jeśli mają homologację - a w tym przypadku mają, to nie ma się czym martwić. To że dają więcej światła i jest ono jaśniejsze wynika z konstrukcji żarnika, który jest dużo cieńszy i od gazu jakim jest wypełniona bańka-często jest to xenon
w czym są lepsze?
Pitolicie Hipolicie. Ustawa dopuszcza regres w dokładnie 4 przypadkach:
Art. 43. [Regres zakładu ubezpieczeń]
Zakładowi ubezpieczeń oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 pkt 1, przysługuje prawo dochodzenia od kierującego pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:
1) wyrządził szkodę umyślnie, w stanie po użyciu alkoholu lub w stanie nietrzeźwości albo po użyciu środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii;
2) wszedł w posiadanie pojazdu wskutek popełnienia przestępstwa;
3) nie posiadał wymaganych uprawnień do kierowania pojazdem mechanicznym, z wyjątkiem przypadków, gdy chodziło o ratowanie życia ludzkiego lub mienia albo o pościg za osobą podjęty bezpośrednio po popełnieniu przez nią przestępstwa;
4) zbiegł z miejsca zdarzenia.
sip.lex.pl/akt…-43
Jeśli przekonasz kogokolwiek, że kierowanie autem z żarówkami bez homologacji "łapie się" na któryś z nich, to... marnujesz się tam gdzie jesteś. Jako adwokat od spraw beznadziejnych zarobisz miliony.
Odbłyśniki plastikowe często w soczewkach japońskich (niechlubny avensis t25 gdzie topi się gniazdo żarówki) soczewki szklane tylko mocowania z plastiku, dopiero w ledowych z poliwęglanu (PC). klosze to PC co przy marnych żarówkach niefirmowych bez blokady UV, lub o zawyżonej mocy potrafią zmatowić klosz od środka. Co do żarówek te z plusem mają cieńszy żarnik przez co dają więcej światła (norma od 1200 do 2000 lumen jak pamiętam wiec jest pole do popisu) standardowe dają ok 1,5k do 1.6k lumen te z plusem od 1,8 do 1.9...k by nie przekroczyć normy (odchylenie standardowe etc). Niestety cieńszy żarnik to szybsze przepalanie się owego od wibracji. To tak na szybko
zwracasz na siebie uwagę i prosisz się o kontrolę żarówek
to zle czytales, jezeli napiecie czy tam natezenie jest takie samo, to zarowka bedzie wydzielac tyle samo straty energii poprzez wydzielanie ciepla, poki nie zalozysz czegos mocniejszego poty nie ma obaw, a procentu to w wiekszosci nie jest kwestia podkrecenia tylko barwy swiatla ^^ bardziej wyzylowane padna raczej wczesniej, jak masz renault modusa czy cos z krotkim ryjkiem gdzie ciezko sie dostac do żarowek to polecalbym jednak cos dobrego, co przynajmniej rok wytrzyma
mam megalighty 150% najlepsze z tych ponizej 50zł z innych drozszych polecam Ring Xenon Ultima oraz wycofane allegro.pl/ofe…941
ale daja najjasniejsze swiatlo wg mnie (Edytowano)
Średnio, to znaczy mam DRLe. Poprzedni sezon zimowy przejechaly, ale licząc, że to było 16kkm, to max 8kkm na światłach. Ponoć jest lepiej z żywotnością ich. Zobacz sobie na stronie tungsrama, bo są tam wszystkie ich produkty porównane. Dla mnie tego światła nie jest więcej, tylko barwa to sprawia, że widzi się więcej
automotive.tungsram.com/api…oad
Ja tam dalej polecam te zwykłe Narva za 6-8zł za sztukę. Na razie jeszcze nie stwierdziłem jakiejś zauważalnej różnicy na plus przy tych tungsramach +200%.
nie wiem ile w tym prawdy, ale jest to info dość powszechnie podawane, nawet wśród "znających się", a nie tylko kanapowych ekspertów, więc warto wziąć pod uwagę
Dokładnie to moc, 55W oznacza moc żarówki czyli będzie wydzielać tyle samo ciepła ile każda jedna zwykła żarówka samochodowa.
to akurat nie jest prawda, bo zależy od konstrukcji urządzenia świecącego - to że dajesz tyle samo W, nie oznacza, że tyle samo idzie w ciepło na straty (porównaj sobie straty ciepła żarnik vs halogen vs świetlówka vs led)
nie wiem jak duże różnice mogą być w tym samym typie technologicznym, ale skoro z tej samej ilości W uzysk światła jest znacznie większy, to i straty na ciepło mogą być większe, a i charakterystyka tych strat też może być różna
ja nie ukrywam, że w tych tematach jestem dość zielony, więc nawet jakbym zrobił research w necie i podał linki, raczej nie byłbym w stanie określić wiarygodności poza rzetelnością źródła, ale imo warto sprawdzić ten aspekt przed zakupem turbo-żarówek, które świecą dużo ponad normę dla danego pojazdu
pierwsze z brzegu:
auto-swiat.pl/dob…qrt
Reflektory współczesnych samochodów wykonane są głównie z tworzyw sztucznych: plastikowe są odbłyśniki, często także soczewki, klosz wykonany jest nie ze szkła, a z poliwęglanu. Materiały te są lekkie, niedrogie w produkcji, niestety zużywają się dość szybko. Z zewnątrz klosze reflektorów matowieją i żółkną zarówno pod wpływem słońca (promieniowanie UV) jak i z powodu piaskowania i obijania kamieniami podczas jazdy. Wnętrze reflektora – odbłyśnik i (ewentualnie) soczewka matowieją pod wpływem promieniowania UV emitowanego przez żarówki o niskiej jakości, a także ciepła – w skrajnych wypadkach dochodzi do stopienia elementów lampy.
czyli także szerokość spektrum ma znaczenie (Edytowano)