Niestety, ta okazja już wygasła
Żarówki LED OSRAM E27 i E14 3szt / Kaufland Hajnówka
397° Zakończono

Żarówki LED OSRAM E27 i E14 3szt / Kaufland Hajnówka

33
wrz 5.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
Kaufland OkazjeKaufland gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
Vendeur05/09/2019 16:17

Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? M …Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? Masz jakieś wyniki, które sugerują, że ciepła barwa jest lepsza dla oczu? Skoro chcesz niszczyć swoje, to śmiało. Ale nie sugeruj takich idiotyzmów innym.Otóż mylisz się, ciepła barwa światła jest szkodliwa dla oczu i powoduje wydłużanie się gałki ocznej, a w efekcie krótkowzroczność - i to najmniej poważna wada, jakiej możemy się nabawić. Zarówno przy świetle żółtym, jak i ogólnie przebywaniu zbyt długo w słabym oświetleniu.To światło niebieskie stymuluje dopaminę w gałce ocznej, dzięki czemu zachowuje ona właściwy kształt. W mroku i świetle czerwonym (a żółta barwa zawiera go sporo) poziom dopaminy spada, a gałga oczna się wypacza...


A skąd przekonanie, ze kogoś interesuje twoje ? Autor okazji wyraźnie napisał , że według niego tak jest, to jakimi badaniami miał to jeszcze podeprzeć ? A Ty chyba ciut przesadziłeś z odpowiedzią, nie wydaje Ci się ? Czasem to się dziwię czemu w niektórych jest tyle niewytłumaczalnej agresji ...
Vendeur05/09/2019 15:55

W sumie widzę, że są też w gazetce Kauflanda, czyli ogólnopolska. Cena geni …W sumie widzę, że są też w gazetce Kauflanda, czyli ogólnopolska. Cena genialna za 3szt.Pytanie tylko, czy są inne barwy światła, bo jeśli tylko ciepła, no to tragedia. Lepiej już dopłacić do normalnych żarówek, choćby Diall w Castoramie, gdzie można wybrać "cool white".


Według mnie ciepła jest najlepsza dla oczu
Vendeur05/09/2019 16:58

To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za prz …To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za przeproszeniem pieprzy bzdury i może przez to zaszkodzić innym, to chyba warto interweniować, nie sądzisz?


Oczywiście warto interweniować, czasem nawet trzeba aby uchronić innych przed błędnym/niepotrzebnym zakupem. Tyle, że w sposób bardziej grzeczny. Te same argumenty merytoryczne przedstawione z uśmiechem na pewno lepiej trafią do innych a i nikogo przy tym nie urazisz. Natomiast sposób w jaki Ty je przedstawiasz w moje opinii sprawiają, że pamięta się nie argumenty jakich użyłeś (nawet jeśli były jak najbardziej prawidłowe) a jedynie to, ze wypowiedź była napastliwa i niegrzeczna. W czasie dyskusji ważne jest nie tylko to co mówimy (piszemy) ale nie mniej także to w jaki sposób to robimy. Można przecież przekonać kogoś, że nie ma racji wcale go przy tym nie obrażając.
pozdrawiam wszystkich piszących w tym wątku oraz tych którzy go czytają
Edytowane przez: "Bowik" wrz 5.
33 Komentarze
W sumie widzę, że są też w gazetce Kauflanda, czyli ogólnopolska. Cena genialna za 3szt.
Pytanie tylko, czy są inne barwy światła, bo jeśli tylko ciepła, no to tragedia. Lepiej już dopłacić do normalnych żarówek, choćby Diall w Castoramie, gdzie można wybrać "cool white".
Edytowane przez: "Vendeur" wrz 5.
Vendeur05/09/2019 15:55

W sumie widzę, że są też w gazetce Kauflanda, czyli ogólnopolska. Cena geni …W sumie widzę, że są też w gazetce Kauflanda, czyli ogólnopolska. Cena genialna za 3szt.Pytanie tylko, czy są inne barwy światła, bo jeśli tylko ciepła, no to tragedia. Lepiej już dopłacić do normalnych żarówek, choćby Diall w Castoramie, gdzie można wybrać "cool white".


Według mnie ciepła jest najlepsza dla oczu
RadekBura05/09/2019 16:07

Według mnie ciepła jest najlepsza dla oczu


Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? Masz jakieś wyniki, które sugerują, że ciepła barwa jest lepsza dla oczu? Skoro chcesz niszczyć swoje, to śmiało. Ale nie sugeruj takich idiotyzmów innym.

Otóż mylisz się, ciepła barwa światła jest szkodliwa dla oczu i powoduje wydłużanie się gałki ocznej, a w efekcie krótkowzroczność - i to najmniej poważna wada, jakiej możemy się nabawić. Zarówno przy świetle żółtym, jak i ogólnie przebywaniu zbyt długo w słabym oświetleniu.

To światło niebieskie stymuluje dopaminę w gałce ocznej, dzięki czemu zachowuje ona właściwy kształt. W mroku i świetle czerwonym (a żółta barwa zawiera go sporo) poziom dopaminy spada, a gałga oczna się wypacza...
Nic nie przebije philipsa 13w=1520 lumenow za 3.84zl z biedronki
Vendeur05/09/2019 16:17

Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? M …Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? Masz jakieś wyniki, które sugerują, że ciepła barwa jest lepsza dla oczu? Skoro chcesz niszczyć swoje, to śmiało. Ale nie sugeruj takich idiotyzmów innym.Otóż mylisz się, ciepła barwa światła jest szkodliwa dla oczu i powoduje wydłużanie się gałki ocznej, a w efekcie krótkowzroczność - i to najmniej poważna wada, jakiej możemy się nabawić. Zarówno przy świetle żółtym, jak i ogólnie przebywaniu zbyt długo w słabym oświetleniu.To światło niebieskie stymuluje dopaminę w gałce ocznej, dzięki czemu zachowuje ona właściwy kształt. W mroku i świetle czerwonym (a żółta barwa zawiera go sporo) poziom dopaminy spada, a gałga oczna się wypacza...


A skąd przekonanie, ze kogoś interesuje twoje ? Autor okazji wyraźnie napisał , że według niego tak jest, to jakimi badaniami miał to jeszcze podeprzeć ? A Ty chyba ciut przesadziłeś z odpowiedzią, nie wydaje Ci się ? Czasem to się dziwię czemu w niektórych jest tyle niewytłumaczalnej agresji ...
Hmmm, a zastanawiałeś się czemu jest tyle aplikacji typu filtr światła niebieskiego? Szeroko wprowadzanych do standardów w systemach jako np. tryb czytania lub tryb wieczorowy.
Może nie chodzi o wpływ na zdrowie oczu lub ogólne, a o zdrowszy sen i zasypianie.
Żarówkę każdy może sobie kupić jaka zechce. Promo super, leci plus

Btw
Źródło żeby nie było (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Effects_of_blue_light_technology)
Edytowane przez: "PasiBrzuchPL" wrz 5.
Setki były może?
Bowik05/09/2019 16:33

Czasem to się dziwię czemu w niektórych jest tyle niewytłumaczalnej agr …Czasem to się dziwię czemu w niektórych jest tyle niewytłumaczalnej agresji ...


To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za przeproszeniem pieprzy bzdury i może przez to zaszkodzić innym, to chyba warto interweniować, nie sądzisz?

PasiBrzuchPL05/09/2019 16:35

Hmmm, a zastanawiałeś się czemu jest tyle aplikacji typu filtr światła nieb …Hmmm, a zastanawiałeś się czemu jest tyle aplikacji typu filtr światła niebieskiego? Szeroko wprowadzanych do standardów w systemach jako np. tryb czytania lub tryb wieczorowy.Może nie chodzi o wpływ na zdrowie oczu lub ogólne, a o zdrowszy sen i zasypianie.Żarówkę każdy może sobie kupić jaka zechce. Promo super, leci plusBtwŹródło żeby nie było (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Effects_of_blue_light_technology)



Naprawdę nie interesują mnie aplikacje dla debili. "Standardów"... dobre sobie.

Człowieku, przecież nawet w linku, który podałeś, jest WYRAŹNIE napisane, że NIE MA ŻADNYCH DOWODÓW MEDYCZNYCH (pomimo przeprowadzonych badań!), aby niebieskie spektrum światła miało wpływać na jakiekolwiek niedomagania organizmu ludzkiego! Mało tego, w UK jest zabronione, aby lekarze takie debilizmy sugerowali ludziom... Czy ty w ogóle przeczytałeś to, co zalinkowałeś? Czy po prostu nie rozumiesz angielskiego albo w ogóle nie rozumiesz, co czytasz...? Czy wszyscy po kolei tylko powtarzacie zacofane teksty, bo jakś idiota kiedyś coś sobie stwierdził? Na podobnej zasadzie jak tu wyżej, że "według niego"... Bez jakiejkolwiek znajomości zagadnienia...

Przypominam, bo najwyraźniej niektórzy nadal nie wiedzą, a przecież to podstawowa wiedza z podstawówki, że światło dzienne, czyli słoneczne, zawiera także spektrum światła niebieskiego... I co? Rzekomo jest ono niebezpieczne?
Edytowane przez: "Vendeur" wrz 5.
lapka05/09/2019 16:50

Setki były może?



W gazetce w przecenie tylko 60W E27 i 40W E14
Vendeur05/09/2019 16:58

To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za prz …To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za przeproszeniem pieprzy bzdury i może przez to zaszkodzić innym, to chyba warto interweniować, nie sądzisz?Naprawdę nie interesują mnie aplikacje dla debili. "Standardów"... dobre sobie.Człowieku, przecież nawet w linku, który podałeś, jest WYRAŹNIE napisane, że NIE MA ŻADNYCH DOWODÓW MEDYCZNYCH (pomimo przeprowadzonych badań!), aby niebieskie spektrum światła miało wpływać na jakiekolwiek niedomagania organizmu ludzkiego! Mało tego, w UK jest zabronione, aby lekarze takie debilizmy sugerowali ludziom... Czy ty w ogóle przeczytałeś to, co zalinkowałeś? Czy po prostu nie rozumiesz angielskiego albo w ogóle nie rozumiesz, co czytasz...? Czy wszyscy po kolei tylko powtarzacie zacofane teksty, bo jakś idiota kiedyś coś sobie stwierdził? Na podobnej zasadzie jak tu wyżej, że "według niego"... Bez jakiejkolwiek znajomości zagadnienia...Przypominam, bo najwyraźniej niektórzy nadal nie wiedzą, a przecież to podstawowa wiedza z podstawówki, że światło dzienne, czyli słoneczne, zawiera także spektrum światła niebieskiego... I co? Rzekomo jest ono niebezpieczne?


Jaki krzykacz...

Chodzi o możliwość zaśnięcia zaraz po zgaszeniu światła przy którym siedziało się 3 godziny podczas zimowego wieczoru

naukawpolsce.pap.pl/akt…tml
Vendeur05/09/2019 16:17

Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? M …Nikogo nie interesuje twoje zdanie. Poparłeś to jakimikolwiek badaniami? Masz jakieś wyniki, które sugerują, że ciepła barwa jest lepsza dla oczu? Skoro chcesz niszczyć swoje, to śmiało. Ale nie sugeruj takich idiotyzmów innym.Otóż mylisz się, ciepła barwa światła jest szkodliwa dla oczu i powoduje wydłużanie się gałki ocznej, a w efekcie krótkowzroczność - i to najmniej poważna wada, jakiej możemy się nabawić. Zarówno przy świetle żółtym, jak i ogólnie przebywaniu zbyt długo w słabym oświetleniu.To światło niebieskie stymuluje dopaminę w gałce ocznej, dzięki czemu zachowuje ona właściwy kształt. W mroku i świetle czerwonym (a żółta barwa zawiera go sporo) poziom dopaminy spada, a gałga oczna się wypacza...


Światło ciepłe jest lepsze, z jednego prostego powodu. Kiedy używasz światła? Ja tylko wieczorem, a wtedy światło zimne powoduje to, że nie można zasnąć, bo stymulujesz mózg który myśli, że jest południe.

A może najlepiej, niech każdy sobie sam dobierze kolor żarówki do swoich upodobań.
w łodzi też
RadekBura05/09/2019 17:04

Jaki krzykacz...Chodzi o możliwość zaśnięcia zaraz po zgaszeniu światła prz …Jaki krzykacz...Chodzi o możliwość zaśnięcia zaraz po zgaszeniu światła przy którym siedziało się 3 godziny podczas zimowego wieczoruhttp://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C30570%2Cwiadomo-jak-niebieskie-swiatlo-szkodzi-oczom.html


Wedle wszelkich badań, dużo łatwiej jest zasnąć bezpośrednio po "wyjściu" z normalnego światła, niż po długotrwałym przebywaniu w słabym oświetleniu, czy mroku.

Co do tego linka, który podałeś. Jeśli autor badań sugeruje używanie na zewnątrz filtrów światła niebieskiego, to jest po prostu idiotą. Jeśli sugeruje, że inne barwy są bezpieczne, bo akurat w tym przypadku nie pojawiły się reakcje, to jest jeszcze większym.

Załóżmy jednak... że docelowo światło niebieskie poprzez oddziaływanie na retinal może powodować problemy z widzeniem w starości u części ludzi. Niech będzie, załóżmy... To teraz zestawmy tę wadę wzroku z wadą krótkowzroczności, prowadzącą do ślepoty w przypadku braku dostępu do światła niebieskiego...

Zatem pytam - co wolisz? Mieć wadę wzroku po 60, czy mieć wadę wzorku od 5 roku życia, a przy 60 nie widzieć w ogóle??? W Azji już 80% dzieci jest krótkowidzami...
Vendeur05/09/2019 17:27

Normalnie "geniusz"...



Tylko nie czytał komentarzy, co akurat jest nagminne Okazja dalej jest oznaczona jako lokalna
piskorpep05/09/2019 17:29

Tylko nie czytał komentarzy, co akurat jest nagminne Okazja dalej jest …Tylko nie czytał komentarzy, co akurat jest nagminne Okazja dalej jest oznaczona jako lokalna


Bo autor, pomimo swojej totalnej niewiedzy, zamiast ogarnąć swoją okazję jak należy, to próbuje obstawać przy bzdurach, które wypisał w temacie światła żarówek.

Nota bene link, który podał, doskonale wpisuje się w pasmo marketingowego bełkotu i rzekomych badań, opłaconych przez koncerny (o czym wspomina przytoczone powyżej, również bezmyślnie, źródło w Wikipedii). Wszak niewiedza ludzka i obawa przed czymś to najlepszy i znany od tysięcy lat sposób na zarobek :D. Przytoczyć tylko szamanów w dawnych ludach (nadal obecnych) oraz największą machinerię finansową opartą na tych aspektach, czyli religię chrześcijańską

Polecam wszystkim obejrzeć świetny reportaż dokumentalny, oparty na badaniach różnych i niezależnych zespołów naukowców w różnych częściach świata, na temat tego, jak niezbędne jest dla ludzkiego oka i wzroku światło niebieskie oraz do czego prowadzi jego brak: planeteplus.pl/dok…010

Może niektórzy choć trochę zmądrzeją po takim seansie.
Edytowane przez: "Vendeur" wrz 5.
To że wpisałem Hajnówka nie oznacza że oferta jest lokalna 😁😁😁
Vendeur05/09/2019 16:58

To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za prz …To nie jest agresja, tylko uczulenie na głupotę ludzką... Jeśli ktoś za przeproszeniem pieprzy bzdury i może przez to zaszkodzić innym, to chyba warto interweniować, nie sądzisz?


Oczywiście warto interweniować, czasem nawet trzeba aby uchronić innych przed błędnym/niepotrzebnym zakupem. Tyle, że w sposób bardziej grzeczny. Te same argumenty merytoryczne przedstawione z uśmiechem na pewno lepiej trafią do innych a i nikogo przy tym nie urazisz. Natomiast sposób w jaki Ty je przedstawiasz w moje opinii sprawiają, że pamięta się nie argumenty jakich użyłeś (nawet jeśli były jak najbardziej prawidłowe) a jedynie to, ze wypowiedź była napastliwa i niegrzeczna. W czasie dyskusji ważne jest nie tylko to co mówimy (piszemy) ale nie mniej także to w jaki sposób to robimy. Można przecież przekonać kogoś, że nie ma racji wcale go przy tym nie obrażając.
pozdrawiam wszystkich piszących w tym wątku oraz tych którzy go czytają
Edytowane przez: "Bowik" wrz 5.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst