Niestety, ta okazja już wygasła
Zakupy bez obaw w RTV Euro AGD
335° Zakończono

Zakupy bez obaw w RTV Euro AGD

36
gru 18. 2017

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

30 dni jeśli masz Konto Moje Euro

15 dni jeśli nie masz Konta Moje Euro

Czas na zwrot lub wymianę liczy się od dnia wydania towaru.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Uff, dotychczas zawsze miałem obawy
Uprzedzem "Kuźniarów" - zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a opakowanie nie może być uszkodzone (poza AGD). Polecam przeczytać regulamin tej promocji przed zrobieniem z siebie buraka w sklepie.
To raczej jes tak... Kupujesz babci elektryczną poduszkę na gwiazdkę, ale okazuje się, że ma już 7 takich. Nietrafiony prezent zwracasz w sklepie i po kłopocie. Jak chcesz coś przetestować to zamawiasz i zwracasz w sklepie internetowym (zgodnie z prawem masz na to 14 dni).
36 Komentarzy
Uff, dotychczas zawsze miałem obawy
Cholerne Euro od 24.11 nie potrafi mi załatwić sprzętu. Wysłali raz DPD rozwalił. Po 3 tygodniach przysłali drugi wymieniony, znowu DPD i znowu rozwalone, a wymienić w sklepie stacjonarnym się nie da. NIE POLECAM!
PaweKrawiec18/12/2017 09:30

Cholerne Euro od 24.11 nie potrafi mi załatwić sprzętu. Wysłali raz DPD roz …Cholerne Euro od 24.11 nie potrafi mi załatwić sprzętu. Wysłali raz DPD rozwalił. Po 3 tygodniach przysłali drugi wymieniony, znowu DPD i znowu rozwalone, a wymienić w sklepie stacjonarnym się nie da. NIE POLECAM!


wtf? Takie jaja robią?!
PaweKrawiec18/12/2017 09:30

Cholerne Euro od 24.11 nie potrafi mi załatwić sprzętu. Wysłali raz DPD roz …Cholerne Euro od 24.11 nie potrafi mi załatwić sprzętu. Wysłali raz DPD rozwalił. Po 3 tygodniach przysłali drugi wymieniony, znowu DPD i znowu rozwalone, a wymienić w sklepie stacjonarnym się nie da. NIE POLECAM!


Paczki otwierałeś przy kurierze, czy w domu jak już kurier pojechał?
Uprzedzem "Kuźniarów" - zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a opakowanie nie może być uszkodzone (poza AGD). Polecam przeczytać regulamin tej promocji przed zrobieniem z siebie buraka w sklepie.
To dotyczy też sklepów stacjonarnych?
Tak
PaweKrawiec18/12/2017 09:30

a wymienić w sklepie stacjonarnym się nie da. NIE POLECAM!


Jeśli kupiłeś w innym sklepie (internetowym) to nie ma w tym nic dziwnego, że stacjonarny nie może wymienić.
Piotrekkgru 18. 2017

Jeśli kupiłeś w innym sklepie (internetowym) to nie ma w tym nic dziwnego, …Jeśli kupiłeś w innym sklepie (internetowym) to nie ma w tym nic dziwnego, że stacjonarny nie może wymienić.


To nie do końca tak, zwroty ze sklepu internetowego można dokonać w stacjonarnym (o ile towar nadaje się do zwrotu). Gorzej jeśli klient chce odwołać niedoręczone zamówienie, które zostało już wydane firmie kurierskiej. Dopóki kurier nie zda towaru a firmy się z niego nie rozliczą, to z poziomu sklepu stacjonarnego nic nie można zrobić.
zoomekgru 18. 2017

Uprzedzem "Kuźniarów" - zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a …Uprzedzem "Kuźniarów" - zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a opakowanie nie może być uszkodzone (poza AGD). Polecam przeczytać regulamin tej promocji przed zrobieniem z siebie buraka w sklepie.



Tylko, że tu nawet nie chodzi o tzw. "Kuźniarów". Ten regulamin jest tak skonstruowany, że na dobrą sprawę nie możesz nawet sprawdzić sprzętu w domu, bo automatycznie łamiesz ten pierwszy punkt, o którym wspominasz. A jako, że to sklep sprzedający RTV i AGD, czyli rzeczy, które i tak trzeba włączyć w domu, żeby je sprawdzić to okazuje się, że niewiele rzeczy możesz tak naprawdę oddać.
To raczej jes tak... Kupujesz babci elektryczną poduszkę na gwiazdkę, ale okazuje się, że ma już 7 takich. Nietrafiony prezent zwracasz w sklepie i po kłopocie. Jak chcesz coś przetestować to zamawiasz i zwracasz w sklepie internetowym (zgodnie z prawem masz na to 14 dni).
A ja na Euro nie narzekam. Ceny przeważnie dobre, często takie same jak w necie lub z niewielką różnicą. Do tego prawdziwe raty 0% bez ściemy. Zamówiłem już kilka produktów u nich i żadnych problemów nie było.

No ostatnio jeden mały z lodówką. Zamówiłem z wniesieniem, obejrzałem, podpisałem odbiór i dopiero po chwili zobaczyłem, że jest lekko obita wewnątrz na drzwiach. Zgłosiłem w sklepie (chcieli tylko zdjęcie) i w ramach rekompensaty dali zniżkę 10% co wyszło u mnie ok. 200zl. Więc de facto za mały odprysk, którego tak naprawdę nie musieli uznawać bo podpisałem, że sprzęt odebrałem bez zastrzeżeń dali całkiem fajny rabat (wierząc mi na słowo, równie dobrze mogłoby to być zdjęcie czyjejś lodówki).
Avatar
Usunięty29565
Radzę dokładnie przeczytać regulamin. Większość rzeczy musi być oryginalnie zapakowana i nieużywana.
Przeciez to już jest od miesiąca jak nie nawet kilku...
Piotrek_Derlecki-11172060gru 18. 2017

Paczki otwierałeś przy kurierze, czy w domu jak już kurier pojechał?


Przy kurierze i z pełną dokumentacją szkodową. Tak "sprawnie" później działa obsługa sklepu internetowego...
Piotrekk18/12/2017 10:06

Jeśli kupiłeś w innym sklepie (internetowym) to nie ma w tym nic dziwnego, …Jeśli kupiłeś w innym sklepie (internetowym) to nie ma w tym nic dziwnego, że stacjonarny nie może wymienić.


Wszystko się da jak się chce. Skoro już drugi raz kurier rozwala sprzęt w transporcie, to co sensownego proponujesz?
freelancergru 18. 2017

wtf? Takie jaja robią?!


No niestety tak, tragikomedia...
Pepperoni6918/12/2017 11:54

Przeciez to już jest od miesiąca jak nie nawet kilku...


Jest ogólnie od zawsze, tylko płatne.


PaweKrawiec18/12/2017 12:22

Wszystko się da jak się chce. Skoro już drugi raz kurier rozwala sprzęt w t …Wszystko się da jak się chce. Skoro już drugi raz kurier rozwala sprzęt w transporcie, to co sensownego proponujesz?


Chodzi mi tylko o to, że jak coś kupujesz w internecie, to idąc do sklepu nie możesz wziąć takiej samej rzeczy i niech Ci ją wydadzą ramach zakupu internetowego, bo Twoja 'sztuka' dopiero przyjeżdża i musi odbębnić cały proces logistyczny. I jest tak wszędzie chyba. O ile zwrot pełnowartościowego produktu pewnie by można zrobić w stacjonarnym, tak w przypadku wymiany już nie jest tak łatwo.
Piotrekk18/12/2017 12:28

Jest ogólnie od zawsze, tylko płatne. Chodzi mi tylko o to, że jak coś kup …Jest ogólnie od zawsze, tylko płatne. Chodzi mi tylko o to, że jak coś kupujesz w internecie, to idąc do sklepu nie możesz wziąć takiej samej rzeczy i niech Ci ją wydadzą ramach zakupu internetowego, bo Twoja 'sztuka' dopiero przyjeżdża i musi odbębnić cały proces logistyczny. I jest tak wszędzie chyba. O ile zwrot pełnowartościowego produktu pewnie by można zrobić w stacjonarnym, tak w przypadku wymiany już nie jest tak łatwo.


Od kilku miesiecy widziałem za darmo po załozeniu konta.
Widać że nie pracowałeś w handlu Jeden mail od odpowiedniej osoby potrafi zdziałać cuda
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst