Niestety, ta okazja już wygasła
Z490 MSI GAMING PLUS
421° Zakończono

Z490 MSI GAMING PLUS

659zł744,34zł-11% 9,90zł Sferis Okazje
29
paź 12. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena po zastosowaniu kodu. Na ceneo najtaniej za 679.

Darmowy odbiór w niektórych miastach lub 9,90zł za paczkomat.

EDIT: podwyższyli cene
Aktualizacje społecznościowe
Sferis OkazjeSferis kod rabatowy
29 Komentarzy
Fajnie, że ceny lecą Nic tylko czekać na kolejne ruchy na rynku hardware. Obniżki zawsze są pożądane 😋
Jeszcze możecie urwać 10zł z goodie.
5252775-J3Kk3.jpg
Dzięki bardzo 😁 Kupione 😁

@deroftw dzięki za przypomnienie 😁
Pójdą na tym bez problemu Patriot Viper 3733Mhz?

Jeśli tak to które są lepsze? Zwykle, czy steel?
na z490 wszystko ci pójdzie, to nie amd, wystarczą 3600 na jakimś rozsądnym cl
Edytowane przez: "Kicaj" paź 12.
Jakub_K.12/10/2020 08:09

Pójdą na tym bez problemu Patriot Viper 3733Mhz?Jeśli tak to które są leps …Pójdą na tym bez problemu Patriot Viper 3733Mhz?Jeśli tak to które są lepsze? Zwykle, czy steel?


pojdą, bierz te które Ci bardziej pasują kolorem.
10600K plus ten Gaming ma sens? Jak sekcja?
Wiadr012/10/2020 10:21

10600K plus ten Gaming ma sens? Jak sekcja?


podobno daje rade, na x-komie w opiniach ludzie sie wypowiadaja
deroftw12/10/2020 10:32

podobno daje rade, na x-komie w opiniach ludzie sie wypowiadaja



o, to zobaczę. Dzięki!
Podwyższyli cene i z przesyłka wychodzi już 669.
Na amazon.de za 149 euro to standardowa cena wg. Revolut to ok 675 zł więc kto może niech czeka na lepszą promke
Ja_rek_in12/10/2020 11:12

Na amazon.de za 149 euro to standardowa cena wg. Revolut to ok 675 zł więc …Na amazon.de za 149 euro to standardowa cena wg. Revolut to ok 675 zł więc kto może niech czeka na lepszą promke


Nie tak dawno była na amazonie niemieckim za około 130 ojro wyszło mnie 575 na revolucie
Wiadr012/10/2020 10:21

10600K plus ten Gaming ma sens? Jak sekcja?


mam wsadzone 10850k i daje radę :-) ale jeszcze nie robiłem mega stress testów
Jakub_K.12/10/2020 08:09

Pójdą na tym bez problemu Patriot Viper 3733Mhz?Jeśli tak to które są leps …Pójdą na tym bez problemu Patriot Viper 3733Mhz?Jeśli tak to które są lepsze? Zwykle, czy steel?


mam 16gb (2x8) steel 4133 wsadzone i działają w xmp, ewentualnie jak się boisz jest na stronie msi lista kompatybilnych ramów
Panowie nie jestem specem od pc, dlatego mam pytanko. Mam plyte MSI B450 Tomahawk i procek r5 2600. Czy warto przejsc na tą plyte?
TomekzeŚwion12/10/2020 11:28

Panowie nie jestem specem od pc, dlatego mam pytanko. Mam plyte MSI B450 …Panowie nie jestem specem od pc, dlatego mam pytanko. Mam plyte MSI B450 Tomahawk i procek r5 2600. Czy warto przejsc na tą plyte?


tej płyty nie odpalisz z ryzenem
TomekzeŚwion12/10/2020 11:28

Panowie nie jestem specem od pc, dlatego mam pytanko. Mam plyte MSI B450 …Panowie nie jestem specem od pc, dlatego mam pytanko. Mam plyte MSI B450 Tomahawk i procek r5 2600. Czy warto przejsc na tą plyte?


płyta pod procki intela
Faktycznie, teraz zauwazylem ze to intelowski. Thx
TomekzeŚwion12/10/2020 11:30

Faktycznie, teraz zauwazylem ze to intelowski. Thx


poza tym dlaczego chcesz zmieniać płytę?

Z490 tanieją 10400F za 650zł, za 1200zł można mieć już Z490+10400F, co będzie zdecydowanie lepszym wyborem niż Ryzen 53600 za 900zł+tanie B450 (300zł). Robi się ciekawie
misqowiec12/10/2020 11:22

Nie tak dawno była na amazonie niemieckim za około 130 ojro wyszło mnie 57 …Nie tak dawno była na amazonie niemieckim za około 130 ojro wyszło mnie 575 na revolucie


Za taką kase i ja bym brał poluje dalej
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od deroftw. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst