Xiaomi yi 4K + gimbal + selfi stick
889°Zakończono

Xiaomi yi 4K + gimbal + selfi stick

670zł1.293zł-48% Darmowa dostawa DarmowaAmazon Okazje
84
Zaktualizowano gru 19. 2018 (Opublikowano lis 26. 2018)Dostawa z: Niemcy
Edit: oferta znów aktualna, tylko tym razem trzeba zastosować kupon na 70 euro.

Edit2: jak można zobaczyć na zdjeciu w komentarzu, w zestawie dodatkowo mamy zgrabne etui.

Cena w euro: 159.99. Cena regularna w euro: 299,99.
Dobry zestaw od xiaomi w dobrej cenie, z niemieckiego Amazona. Regularna cena samego gimbala to ponad 100 euro, kamera sama w sobie daje rade, na pewno na początek przygody z kręceniem.
Oferta ważna tylko do północy - wiec spieszcie się.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Konrad_G1 g, 34 min

Super oferta z 635 kupiłem bez Patryka


Patryk musiał się pewnie wku#wić, że kupujesz bez niego
mazik879 min

dzięki za wstawke. Zamówione Pytanko do doświadczonych pepperowiczów: Cz …dzięki za wstawke. Zamówione Pytanko do doświadczonych pepperowiczów: Czy sprzet wysyłany z amazon posiada gwarancję? jak ewentualnie jest respektowana?Dzięki za odp


Panie, z lepszej gwarancji niż na amazonie to nie korzystałem, ostatnio odsyłałem wideorejestrator, nie było żadnego marudzenia, dzwonisz do nich i zgłaszasz awarie, później wysyłają do Ciebie informacje gdzie masz przedmiot odesłać. Po tym czekasz i dostajesz zwrot kosztów przesyłki i przedmiotu.
84 Komentarze
PP 10 % cashbacku?
Dobra oferta
Super oferta z 635 kupiłem bez Patryka
Lepiej z obudową za 430 czy ta z gimbalem ?
Nibemben4 min

Lepiej z obudową za 430 czy ta z gimbalem ?


To zależy co chcesz robić, na gimbala nie zakłada sie obudowy i tak, a jakość wideo ze stabilizacją mechaniczną jest nieporównywalna, a chyba ze jesteś podwodnym świrem i dla Ciebie to co pod wodą to priorytet to wtedy popatrzyłbym za ile można obudowę dokupić, a gimbala spieniężyć.
dzięki za wstawke. Zamówione
Pytanko do doświadczonych pepperowiczów: Czy sprzet wysyłany z amazon posiada gwarancję? jak ewentualnie jest respektowana?
Dzięki za odp
Edytowane przez: "mazik87" lis 26. 2018
mazik879 min

dzięki za wstawke. Zamówione Pytanko do doświadczonych pepperowiczów: Cz …dzięki za wstawke. Zamówione Pytanko do doświadczonych pepperowiczów: Czy sprzet wysyłany z amazon posiada gwarancję? jak ewentualnie jest respektowana?Dzięki za odp


Panie, z lepszej gwarancji niż na amazonie to nie korzystałem, ostatnio odsyłałem wideorejestrator, nie było żadnego marudzenia, dzwonisz do nich i zgłaszasz awarie, później wysyłają do Ciebie informacje gdzie masz przedmiot odesłać. Po tym czekasz i dostajesz zwrot kosztów przesyłki i przedmiotu.
Kupione, dzięki!
Mam ten gimbal w PL, jak ktoś chce tanio to pw
Już 206
sebkin2 min

Już 206


Ja.dalej widzę 159
Słuchajcie Pepperowicze, widzę że wiecie to i owo jak działa Amazon, wiec może ktoś będzie znał odpowiedź na moje pytanie. (pytam serio) Przy głośnikach tronsmart były czasem takie akcje, że do jednego można było dobrać inny mniejszy z rabatem. Czy gdybym wtedy zamówił w ten sposób oba i potem ten główny, będący niejako starterem tej promki, zwrócił, to mogę zachować ten przeceniony po niższej cenie? Czy może Amazon robiąc zwrot odlicza cenę zniżki i tym sposobem zostaję z głośnikiem którego nie chciałem pierwotnie, do tego po normalnej cenie?
Edytowane przez: "Lukasz_Ilczuk" lis 26. 2018
Pany, nie robiłem jeszcze zakupów na Amazonie , placicie podpięta karta Revoulta plus PP ? Bo.. dodałem kartę, wszystko przeszło a nie pobrało nic z karty?..
Edytowane przez: "Edrjen" lis 26. 2018
Edrjen2 min

Pany, nie robiłem jeszcze zakupów na Amazonie , palcicie podpięta karta Re …Pany, nie robiłem jeszcze zakupów na Amazonie , palcicie podpięta karta Revoulta plus PP ? Bo.. dodałem kartę, wszystko przeszło a nie pobrało nic z karty?..


Pobiorą Ci przed wysyłką. Upewnij się, że masz środki na koncie. Z resztą jak będą próbowali i zabraknie funduszy, dostaniesz powiadomienie mailem.
Lukasz_Ilczuk1 min

Pobiorą Ci przed wysyłką. Upewnij się, że masz środki na koncie. Z resztą j …Pobiorą Ci przed wysyłką. Upewnij się, że masz środki na koncie. Z resztą jak będą próbowali i zabraknie funduszy, dostaniesz powiadomienie mailem.


Dziękować
Konrad_G1 g, 34 min

Super oferta z 635 kupiłem bez Patryka


Patryk musiał się pewnie wku#wić, że kupujesz bez niego
Na stronie rzeczywiście 159eruo ale jak dodaje do koszyka to zmienia sie na 229euro...
Edytowane przez: "SpeedHabit" lis 26. 2018
SpeedHabit2 min

Na stronie rzeczywiście 159eruo ale jak dodaje do koszyka to zmienia sie …Na stronie rzeczywiście 159eruo ale jak dodaje do koszyka to zmienia sie na 229euro...


Mam to samo
Już 206
O kurcze!
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst