Niestety, ta okazja już wygasła
Xiaomi Redmi powerbank 20000 mAh w Selgros
524° Zakończono

Xiaomi Redmi powerbank 20000 mAh w Selgros

74,91zł88,44zł-15%Selgros Okazje
25
524° Zakończono
Xiaomi Redmi powerbank 20000 mAh w Selgros
wrz 7. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacje społecznościowe
25 Komentarzy
Popraw. Powerbanki Redmi nie obsługują "Quick Charge 3.0". Ten 20000 nie obsługuje na 100%, ma tylko "Fast Charge". Kupiłem i podpiąłem pod telefon z QC3, telefon zaczął w pętli włączać i wyłączać ładowanie. W instrukcji powerbanka też nie ma nic o QC3, w gazetce z marketu jest po prostu błąd.
Edytowane przez: "radagast13" wrz 7.
Sam powerbank polecam. Sam posiadam, spisuje się świetnie
To fajnboje Xiaomi tak błyszczą inteligencją czy jakiś bot tyle plusów natrzaskał? Przecież ten powerbank można kupić taniej bez żadnej promocji...
Na allegro ze smartem jest za 73 złote powerbank od Xiaomi. Żadna okazja.
Mikrowirus07/09/2020 21:09

Na allegro ze smartem jest za 73 złote powerbank od Xiaomi. Żadna okazja.


Tak, tylko tu masz pewność oryginalności i gwarancję na miejscu, więc co kto woli.
khportal07/09/2020 21:12

Tak, tylko tu masz pewność oryginalności i gwarancję na miejscu, więc co kt …Tak, tylko tu masz pewność oryginalności i gwarancję na miejscu, więc co kto woli.


5045104-f9jzZ.jpg
khportal07/09/2020 21:12

Tak, tylko tu masz pewność oryginalności i gwarancję na miejscu, więc co kt …Tak, tylko tu masz pewność oryginalności i gwarancję na miejscu, więc co kto woli.


To żeś wymyślił... Wysil się bardziej, bo utwierdzasz mnie w tym co napisałem wyżej.
Ktośtaki07/09/2020 21:27

To żeś wymyślił... Wysil się bardziej, bo utwierdzasz mnie w tym co napi …To żeś wymyślił... Wysil się bardziej, bo utwierdzasz mnie w tym co napisałem wyżej.


Niczego Ci nie muszę udowadniać. Jak każdą okazję oceniają ją użytkownicy i z tego co widać wielu ma podobne zdanie do mojego.
MAH oznacza megaamperohenrow. Nie ma czegoś takiego. Tutaj ma być mAh czyli przedrostek mili a nie mega i godzina a nie henr.
Edytowane przez: "japycz1" wrz 7.
radagast1307/09/2020 18:36

Popraw. Powerbanki Redmi nie obsługują "Quick Charge 3.0". Ten 20000 nie o …Popraw. Powerbanki Redmi nie obsługują "Quick Charge 3.0". Ten 20000 nie obsługuje na 100%, ma tylko "Fast Charge". Kupiłem i podpiąłem pod telefon z QC3, telefon zaczął w pętli włączać i wyłączać ładowanie. W instrukcji powerbanka też nie ma nic o QC3, w gazetce z marketu jest po prostu błąd.


To zwróć, na potwierdzenie masz gazetkę. Ja tak zrobiłem z Baseusem 30000 mAh, który według opisu na stronę miał mieć QC.
japycz107/09/2020 22:36

MAH oznacza megaamperohenrow. Nie ma czegoś takiego. Tutaj ma być mAh c …MAH oznacza megaamperohenrow. Nie ma czegoś takiego. Tutaj ma być mAh czyli przedrostek mili a nie mega i godzina a nie henr.


Ach ten słownik, nawet nie zauważyłem, dzięki . Co najlepsze w gazetce też MAH .
radagast1307/09/2020 18:36

Popraw. Powerbanki Redmi nie obsługują "Quick Charge 3.0". Ten 20000 nie o …Popraw. Powerbanki Redmi nie obsługują "Quick Charge 3.0". Ten 20000 nie obsługuje na 100%, ma tylko "Fast Charge". Kupiłem i podpiąłem pod telefon z QC3, telefon zaczął w pętli włączać i wyłączać ładowanie. W instrukcji powerbanka też nie ma nic o QC3, w gazetce z marketu jest po prostu błąd.


sprawdz sobie model i poczytaj wszedzie jest napisane ze QC3 jest w tym powerbanku
Nie polecam, tydzień temu zamówiłem ów powerbank. Pojemności miał co najwyżej 10 000 mah (3x ładowany 3 letni telefon z baterią 3100 mah)
norbertgiza07/09/2020 23:26

Nie polecam, tydzień temu zamówiłem ów powerbank. Pojemności miał co najwy …Nie polecam, tydzień temu zamówiłem ów powerbank. Pojemności miał co najwyżej 10 000 mah (3x ładowany 3 letni telefon z baterią 3100 mah)


Na potwierdzenie.

5046141-E5OrR.jpg
Zaznaczam, straty są. Jeśli trzy razy naładował napięciem 5V telefon który ma 3100mAh, znaczy że oddał w stronę telefonu około 46Wh. Jeśli w tym samym czasie używałeś telefonu, mogłeś na bieżąco zjadać energię. Liczę 50Wh. Powinien powerbank mieć około 74Wh. Czyli 24 Wh straty energii, na przetwornicach, lub ogniwo mniej pojemne.

Jeśli elektronika ma tak niska sprawność, to lądując na full powerbank, z sieci pobierzesz około 98Wh.

To są wyliczenia orientacyjne. I tylko teoretyczne. Proszę się nimi nie kierować.

Na Twoim miejscu kupił bym stary PLM06ZM i kłopot z głowy. Mam trzy, wszystkie z lombardów. Testuję właśnie drugi, a obrazek jest z testów pierwszego.
Mikrowirus07/09/2020 23:58

Jeśli trzy razy naładował napięciem 5V telefon który ma 3100mAh, znaczy że …Jeśli trzy razy naładował napięciem 5V telefon który ma 3100mAh, znaczy że oddał w stronę telefonu około 46Wh.


Twoje założenie jest błędne. Naladowaleś telefon który ma pojemność baterii chwili wyprodukowania na poziomie 3100 mAh co przy standardowym napieciu znamionowym 3.8 V daje 11.8 Wh. Realnie z tej pojemności zostało np 2500, czyli wychodzi już 9.5 Wh. W telefonie masz przetwornice impulsowa DC-DC a nie stabilizator liniowy więc zasilony 5 V pobierze niecałe 2000 mAh. Oczywiście pomniejszone o sprawność tych przetwornic i samego procesu ładowania. Taka ciekawostka
khportal07/09/2020 21:44

Niczego Ci nie muszę udowadniać. Jak każdą okazję oceniają ją użytkownicy i …Niczego Ci nie muszę udowadniać. Jak każdą okazję oceniają ją użytkownicy i z tego co widać wielu ma podobne zdanie do mojego.


Ale właśnie to zrobiłeś. Nie wiem jak to nazwać: naiwność?
Piszesz coś o gwarancji i oryginalności. A od kiedy to Selgros jest jakimkolwiek gwarantem? Jedyne co mogą zagwarantować to brud w swoich halach i wyprzedaż leżaków magazynowych. Trzeba mieć niezłe siano w głowie, żeby jarać się pseudo promocją, gdy nawet na ceneo.pl można znaleźć te powerbanki taniej w sklepach o zdecydowanie lepszej renomie niż ten marny Selgros.
Helios_Free07/09/2020 23:23

sprawdz sobie model i poczytaj wszedzie jest napisane ze QC3 jest w tym …sprawdz sobie model i poczytaj wszedzie jest napisane ze QC3 jest w tym powerbanku


Przeczytałeś to co napisałem? Miałem go w ręku, czytałem instrukcję. Nie ma QC3. Gazetka ze spożywczaka nie jest źródłem na parametry sprzętu elektronicznego.
Mikrowirus07/09/2020 23:58

Na potwierdzenie.[Obrazek] Zaznaczam, straty są. Jeśli trzy razy naładował …Na potwierdzenie.[Obrazek] Zaznaczam, straty są. Jeśli trzy razy naładował napięciem 5V telefon który ma 3100mAh, znaczy że oddał w stronę telefonu około 46Wh. Jeśli w tym samym czasie używałeś telefonu, mogłeś na bieżąco zjadać energię. Liczę 50Wh. Powinien powerbank mieć około 74Wh. Czyli 24 Wh straty energii, na przetwornicach, lub ogniwo mniej pojemne. Jeśli elektronika ma tak niska sprawność, to lądując na full powerbank, z sieci pobierzesz około 98Wh. To są wyliczenia orientacyjne. I tylko teoretyczne. Proszę się nimi nie kierować. Na Twoim miejscu kupił bym stary PLM06ZM i kłopot z głowy. Mam trzy, wszystkie z lombardów. Testuję właśnie drugi, a obrazek jest z testów pierwszego.


Gwoli wyjaśnienia. Jak ładowałem z power banka to nie używałem komórki (wyłączony ekran, internet itd), aby całkiem realistycznie sprawdzić jego pojemność. Fakt jest taki że od totalnego maxa do totalnego zera pojemności power banka naładowałem 3 razy komórkę, która po tych 3 latach z pewnością nie ma już 3k mah pojemności.

Czy to może również zależeć od kabelka który użyłem?
Edytowane przez: "norbertgiza" wrz 8.
japycz108/09/2020 00:41

Twoje założenie jest błędne. Naladowaleś telefon który ma pojemność baterii …Twoje założenie jest błędne. Naladowaleś telefon który ma pojemność baterii chwili wyprodukowania na poziomie 3100 mAh co przy standardowym napieciu znamionowym 3.8 V daje 11.8 Wh. Realnie z tej pojemności zostało np 2500, czyli wychodzi już 9.5 Wh. W telefonie masz przetwornice impulsowa DC-DC a nie stabilizator liniowy więc zasilony 5 V pobierze niecałe 2000 mAh. Oczywiście pomniejszone o sprawność tych przetwornic i samego procesu ładowania. Taka ciekawostka


Przecież wiadomo że w telefonach jest przetwornica DC-DC. Nic więcej. A na stabilizatorze odkładało by się napięcie, tylko po co stabilizator? Aby zadzaiałał poprawnie musisz dać wyższe napięcie na wejściu do niego, więc i znacznie większe straty by się pojawiły. No i chłodzenie takiego układu.

Między ogniwem powerbanku, a ogniwem baterii są dwie takie przetwornice DC-DC. W powerbanku zamieniająca napięcie w górę na 5V, i zamieniająca napięcie w dół z 5V na napięcie akumulatora w telefonie. Przetwornica Step Down ma ogólnie większą sprawność, co też pewnie wiesz, jednak Twoim tokiem rozumowania prędzej bym przyjął przekazanie 2200mAh przy 5V, niż te Twoje 2000, gdyż te 10Wh założone nie zakładają strat na przetwornicy, tak mnie się zdaje.

Robiłem test. Mam PLM06ZM ze sprawnym ogniwem. Ma ono 74Wh. Wiesz ile miernik pokazał przy ładowaniu na kablu? 87.5Wh energii pobranej z ładowarki sieciowej w stronę PB, a mam powerbank od Xiaomi, gdzie elektronika jest naprawdę dobra. Czyli stratę na przetwornicy DC-DC step down w powerbanku szacuje na 10-15%. Założenia pesymistyczne.

Zaciekawiłeś mnie. Powinienem coś wymyśleć, aby zobaczyć ile ogniwo dostanie za przetwornicą.

@norbertgiza

Ma znaczenie. Ale wtedy kiedy kabel jest naprawdę złej jakości. Wtedy będziesz miał spore straty na kablu. Ale nie sądzę że masz jakieś badziewie.

Szkoda że nie masz żadnego miernika. Mam ochotę rozebrać Twój powerbank, i zobaczyć co za gówno siedzi z ogniw w środku.
Edytowane przez: "Mikrowirus" wrz 8.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst