Niestety, ta okazja już wygasła
Xiaomi M365 PRO - bangood, railway direct mail
-365° Zakończono

Xiaomi M365 PRO - bangood, railway direct mail

2.052zł2.300zł-11% Darmowa dostawa DarmowaBanggood Okazje
19
maj 11.Dostawa z: Chiny
Dość dobra okazja, i tak przyjdzie szybciej niż kiedykolwiek premiera w Polsce 🙈

Cena US$529.99
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Nie mam takiej pewności . proline.pl/hul…671
Taki sprzęt raczej kupuje się u nas albo w „okolicy” bo ewentualna awaria niweluje niższy koszt zakupu (w tej ofercie cena kosmetycznie niższa niż w PL) wiec moim zdaniem nie opłaca siękupować.
Edytowane przez: "Stefan_karwowski" maj 11.
19 Komentarzy
Szkoda tylko, że nie przyjdzie razem z gwarancją 2 letnią.
Edytowane przez: "Burt" maj 11.
Nie mam takiej pewności . proline.pl/hul…671
Taki sprzęt raczej kupuje się u nas albo w „okolicy” bo ewentualna awaria niweluje niższy koszt zakupu (w tej ofercie cena kosmetycznie niższa niż w PL) wiec moim zdaniem nie opłaca siękupować.
Edytowane przez: "Stefan_karwowski" maj 11.
Dużo minusów, uzadadnijcie je bo jestem ciekawy czemu tak jest . chcę kupić.
bubuu7711/05/2019 23:39

Dużo minusów, uzadadnijcie je bo jestem ciekawy czemu tak jest . chcę ku …Dużo minusów, uzadadnijcie je bo jestem ciekawy czemu tak jest . chcę kupić.


Masz wyżej napisane - 50zl drożej masz z Polski
Oprócz ryzyka doliczenia VATu, uwzględnijcie również aspekt moralny - przy prawie takiej samej brutto jak u chińczyka netto podatek jednak zostaje w Polsce i zarabia polski dystrybutor a nie chińczyk..
To nie jest żadna okazja, zdejmijcie to bo ktoś jeszcze kupi i dowalą mu vat i będzie klął na peppera a nawet jak vatu nie dowalą to gwarancji na to cudo z chin nie ma. Żeby to ściągać z chin bez gwarancji i ze spora szansa na vat to cena okazji musiała by być o wiele wiele niższa.
Polecam dołożyć baterie do normalnej wersji 365
Ja zamowilem, ale troche w drozszej cenie bo z jakims kodem, o 40zl wiecej dalem. Jesli chodzi o sposob wysylki to w wiekszosci przypadkow nie zaplaci sie VATu, nawet jesli to wysylaja ci to z opcja TARIFF INSURANCEktora to daje ci pewnosc ze w razie co zwroca ci koszta VATu. Narazie czekam na wysylke ale juz tydzien sie zbieraja z ta wysylka i jesli bede mial zrezygnowac to tylko dlatego ze nie chce mi sie czekac az zdecyduja sie wyslac.
Stefan_karwowski11/05/2019 22:12

Nie mam takiej pewności . …Nie mam takiej pewności . https://proline.pl/hulajnoga-elektryczna-xiaomi-mijia-electric-scooter-m365-pro-black-polska-dystrybucja-p1342671Taki sprzęt raczej kupuje się u nas albo w „okolicy” bo ewentualna awaria niweluje niższy koszt zakupu (w tej ofercie cena kosmetycznie niższa niż w PL) wiec moim zdaniem nie opłaca siękupować.


Nie mówiąc o możliwym cle i vat.
Minusy Wg. Mnie bo cena podobna jak w PL, a czekania pod 2 miechy (40-50 dni, pytanie kiedy wysylka, bo support pisal, ze jeszcze ich nie maja na stanie). Wysoce prawdopodobne, ze jakies partie hulajek w tym czasie sie trafia lokalnie w kraju. Coraz wiecej tez pro na ali w magazynach europejskich. Gdyby dali szybka wysylke to ok, ale ta to zolw
1. jednak jest różnica na podjazdach miedzy silnikiem 250W a tym 350W z wersji PRO. Chba że ktoś lekki <70 kg.
W PL hujtaje bez pro to ~1500 nie wiem czy jednak nie lepiej dorzucić te pincet do PRO zamiast kombinować z bateriami. Wiesz jak to cenowo wychodzi?

2. Czy ktoś z pasjonatów gwarancji lub co gorsza fanboy "białoczerwoni biorą paragony" tfu, bo musiałem se splunąć, no więc czy ktoś zauważył że na Proline dostępność wersji pro jest od 10 czerwca?
I to bez gwarancji że 10 czerwca? - wiec z Chin paradoksalnie może przyjść wcześniej.

3. No i jeszcze raz powtorze - jak z Chin to nie masz gwarancji więc Ci vat na pewno dopier.... bo to idzie w parze, podobnie jak to że bedzie za 2 miesiące najwcześniej, chinczyka znajdziesz tylko w polu, wiec tam zaczynaj go szukać. Jak już masz wszystko to weź paragon a jeszcze lepiej weź pigułke tylko na łeb koniecznie!
adihack12/05/2019 00:56

Oprócz ryzyka doliczenia VATu, uwzględnijcie również aspekt moralny - przy …Oprócz ryzyka doliczenia VATu, uwzględnijcie również aspekt moralny - przy prawie takiej samej brutto jak u chińczyka netto podatek jednak zostaje w Polsce i zarabia polski dystrybutor a nie chińczyk..


Chińczyk i tak zarobi . . . Czy chcesz czy nie
adihack12/05/2019 00:56

Oprócz ryzyka doliczenia VATu, uwzględnijcie również aspekt moralny - przy …Oprócz ryzyka doliczenia VATu, uwzględnijcie również aspekt moralny - przy prawie takiej samej brutto jak u chińczyka netto podatek jednak zostaje w Polsce i zarabia polski dystrybutor a nie chińczyk..


Aspekt moralny? haha, dać Chińczykom, czy dać Morawieckiemu na socjal, też m dylemat i 10 pośrednikom po drodze. Połowa peppera opera się na zakupach z Chin.
JaaHa12/05/2019 09:24

1. jednak jest różnica na podjazdach miedzy silnikiem 250W a tym 350W z w …1. jednak jest różnica na podjazdach miedzy silnikiem 250W a tym 350W z wersji PRO. Chba że ktoś lekki <70 kg.W PL hujtaje bez pro to ~1500 nie wiem czy jednak nie lepiej dorzucić te pincet do PRO zamiast kombinować z bateriami. Wiesz jak to cenowo wychodzi?2. Czy ktoś z pasjonatów gwarancji lub co gorsza fanboy "białoczerwoni biorą paragony" tfu, bo musiałem se splunąć, no więc czy ktoś zauważył że na Proline dostępność wersji pro jest od 10 czerwca?I to bez gwarancji że 10 czerwca? - wiec z Chin paradoksalnie może przyjść wcześniej. 3. No i jeszcze raz powtorze - jak z Chin to nie masz gwarancji więc Ci vat na pewno dopier.... bo to idzie w parze, podobnie jak to że bedzie za 2 miesiące najwcześniej, chinczyka znajdziesz tylko w polu, wiec tam zaczynaj go szukać. Jak już masz wszystko to weź paragon a jeszcze lepiej weź pigułke tylko na łeb koniecznie!


Tak czytam co napisałeś i w sumie nie wiem -polecasz / nie polecasz -tej oferty ?
miales/masz m365 kiedyś ?
Osobiście mialem to szczęście ze kupiłem m365 w Amazon.es- i jak się okazało b. dobrze zrobiłem; miała gwarancje EU - Towar musiałem odesłać; m365 to fajna hulajnoga ale ma się w niej co popsuć ; wiec nawet gdybym miał czekać 1mieisac albo więcej to wole zaczekać i kupić od sprawdzonego sprzedawcy niż bezpośrednio Chin.
JaaHa12/05/2019 09:24

1. jednak jest różnica na podjazdach miedzy silnikiem 250W a tym 350W z w …1. jednak jest różnica na podjazdach miedzy silnikiem 250W a tym 350W z wersji PRO. Chba że ktoś lekki <70 kg.W PL hujtaje bez pro to ~1500 nie wiem czy jednak nie lepiej dorzucić te pincet do PRO zamiast kombinować z bateriami. Wiesz jak to cenowo wychodzi?2. Czy ktoś z pasjonatów gwarancji lub co gorsza fanboy "białoczerwoni biorą paragony" tfu, bo musiałem se splunąć, no więc czy ktoś zauważył że na Proline dostępność wersji pro jest od 10 czerwca?I to bez gwarancji że 10 czerwca? - wiec z Chin paradoksalnie może przyjść wcześniej. 3. No i jeszcze raz powtorze - jak z Chin to nie masz gwarancji więc Ci vat na pewno dopier.... bo to idzie w parze, podobnie jak to że bedzie za 2 miesiące najwcześniej, chinczyka znajdziesz tylko w polu, wiec tam zaczynaj go szukać. Jak już masz wszystko to weź paragon a jeszcze lepiej weź pigułke tylko na łeb koniecznie!



1. jesli potrzebny jest wiekszy zasieg to wg. mnie dodatkowe 500 za baterie w srodku nie jest totalnym zdzierstwem. Bateryjke od majfrenda kupisz moze za 250-300 na promo - pisze tutaj o czyms co nie jest na kompletnie g. ogniwach i jest szansa ze pare cykli wytrzyma. dolicz troche roboty by ja podlaczyc do hulajki (z 50) dolicz jakis sensowny pokrowiec na baterie (z 50) i masz juz 400. im mniej umiesz sam zrobic, tym cena rosnie. wiec +500 za wieksza baterie w srodku nie jest super okazja, ale dosc sensowna. A jak ktos pisze, ze sam zlozy ogniwa taniej... to pytanie czy robi z BSMem, czy ma dostep do zgrzewarki, bo sama zgrzewarka to z 300-400zl i czy to umie zrobic. nie jest trudno... ale tez nie "zlutuj 3 kabelki".
2. wszyscy zauwazyli, ale porownujac 2 miechy pociagiem, a 10 czerwca jest za miesiac :P wiec i tak wczesniej niz chinol, a przeciez inni sprzedawcy tez beda sciagac, nie tylko proline.. ci akurat podali jakas date. pociagiem z CN ta wysylka NIE przyjdzie szybciej - jeszcze nie slyszalem o takim przypadku musieli by miec juz towar w EU by bylo szybciej, a nie maja.
3. tez nie do konca prawda, masz 180dni gwarancji paypal (jak nim placisz), jest ewent. chargeback z karty, ale tutaj juz deko wiecej roboty by uznali. gdy zobaczysz strone produktu (sprawdzales? na czerwono tak informacja, trudno przeoczyc), to BG pisze, ze pokrywaja wszelkie oplaty typu clo, vat itp. wiec dodatkowych kosztow nie bedzie.

i do konca nie rozumiem Twojej wypowiedzi, bo tak plujesz i psioczysz i pigulkujesz na zmiane, ze w sumie trudno powiedziec za ktora opcja jestes
kamienczak12/05/2019 11:48

1. jesli potrzebny jest wiekszy zasieg to wg. mnie dodatkowe 500 za …1. jesli potrzebny jest wiekszy zasieg to wg. mnie dodatkowe 500 za baterie w srodku nie jest totalnym zdzierstwem. Bateryjke od majfrenda kupisz moze za 250-300 na promo - pisze tutaj o czyms co nie jest na kompletnie g. ogniwach i jest szansa ze pare cykli wytrzyma. dolicz troche roboty by ja podlaczyc do hulajki (z 50) dolicz jakis sensowny pokrowiec na baterie (z 50) i masz juz 400. im mniej umiesz sam zrobic, tym cena rosnie. wiec +500 za wieksza baterie w srodku nie jest super okazja, ale dosc sensowna. A jak ktos pisze, ze sam zlozy ogniwa taniej... to pytanie czy robi z BSMem, czy ma dostep do zgrzewarki, bo sama zgrzewarka to z 300-400zl i czy to umie zrobic. nie jest trudno... ale tez nie "zlutuj 3 kabelki".2. wszyscy zauwazyli, ale porownujac 2 miechy pociagiem, a 10 czerwca jest za miesiac :P wiec i tak wczesniej niz chinol, a przeciez inni sprzedawcy tez beda sciagac, nie tylko proline.. ci akurat podali jakas date. pociagiem z CN ta wysylka NIE przyjdzie szybciej - jeszcze nie slyszalem o takim przypadku musieli by miec juz towar w EU by bylo szybciej, a nie maja.3. tez nie do konca prawda, masz 180dni gwarancji paypal (jak nim placisz), jest ewent. chargeback z karty, ale tutaj juz deko wiecej roboty by uznali. gdy zobaczysz strone produktu (sprawdzales? na czerwono tak informacja, trudno przeoczyc), to BG pisze, ze pokrywaja wszelkie oplaty typu clo, vat itp. wiec dodatkowych kosztow nie bedzie.i do konca nie rozumiem Twojej wypowiedzi, bo tak plujesz i psioczysz i pigulkujesz na zmiane, ze w sumie trudno powiedziec za ktora opcja jestes


No właśnie za żadną opcją nie jestem. Skąd pomysł że muszę być? coś co jest dobre dla mnie nie musi być dopasowane do Ciebie. Przedstawić fakty i każdy niech sam wyboru dokonuje. Fakty są takie:

ad1.
Lepiej dać 2099zł za wesje pro z silnikiem 350W bo silnik 350W jest mocniejszy od 250W a "włożyć" większą baterie do zwykłej M365 nie jest łatwo (jak napisałeś) więc nadal podtrzymuje że warto dołożyć 500+ i kupić wersje pro. Czy nie to napisałem? Chyba że ważysz poniżej 70kg to nie odczujesz (oprócz zasięgu) specjalnie dużej różnicy - wtedy decyzję musisz podjąć sam.

ad2.
wrócimy do tematu 10 czerwca kiedy o północy ProLine zacznie wysyłać Hulajnogi. Co do reszty masz rację w 100% hulajnóg PRO nie ma w Europie i pewnie ten co dziś zamówi dostanie w porównywalnym czasie co ten kto zamówi z ProLine. UWAGA: sam zamówiłbym w ProLine gdyby gonili mnie Niemcy, ale ten sprzęt nie jest dla mnie i na pewno go nie kupię. Warto by tu pewnie wspomnieć o kuponach i cashback które można próbować uwzględnić w cenie. Ja np. na Banggod mam 1072 punkty lojalnościowe. Rozumiesz dlaczego mój wybór (poza tym że nie jeżdżę akurat na hulajnogach) mógłby być inny niż Twój? A ciekawe jest to że i tak kupiłbym w ProLine - bo przy moim uzytkowaniu ta hulajnoga wytrzymałaby około tygodnia

ad3.
Super uwaga z gwarancją od PayPal - kompletnie zapomniałem. Realizacja tej gwarancji nie jest zupełnie bezproblemowa i natychmiastowa, ale jak najbardziej realna (tak korzystałem przy innym zakupie).
Właśnie z powodu niskiej trwałości, małej mocy i nie wygórowanej jakości wykonania nie kupię tej hultajki, ale wkurza mnie chrzanienie o braku gwarancji i vat. Nie znam się więc się wypowiem, a kolega co już wyjechał z wartościami patriotycznymi przy zakupie w PL to buty spadają.
czy można ją gdzieś już dostać w PL?
JaaHa12/05/2019 14:02

No właśnie za żadną opcją nie jestem. Skąd pomysł że muszę być? coś co jes …No właśnie za żadną opcją nie jestem. Skąd pomysł że muszę być? coś co jest dobre dla mnie nie musi być dopasowane do Ciebie. Przedstawić fakty i każdy niech sam wyboru dokonuje. Fakty są takie:ad1. Lepiej dać 2099zł za wesje pro z silnikiem 350W bo silnik 350W jest mocniejszy od 250W a "włożyć" większą baterie do zwykłej M365 nie jest łatwo (jak napisałeś) więc nadal podtrzymuje że warto dołożyć 500+ i kupić wersje pro. Czy nie to napisałem? Chyba że ważysz poniżej 70kg to nie odczujesz (oprócz zasięgu) specjalnie dużej różnicy - wtedy decyzję musisz podjąć sam.ad2. wrócimy do tematu 10 czerwca kiedy o północy ProLine zacznie wysyłać Hulajnogi. Co do reszty masz rację w 100% hulajnóg PRO nie ma w Europie i pewnie ten co dziś zamówi dostanie w porównywalnym czasie co ten kto zamówi z ProLine. UWAGA: sam zamówiłbym w ProLine gdyby gonili mnie Niemcy, ale ten sprzęt nie jest dla mnie i na pewno go nie kupię. Warto by tu pewnie wspomnieć o kuponach i cashback które można próbować uwzględnić w cenie. Ja np. na Banggod mam 1072 punkty lojalnościowe. Rozumiesz dlaczego mój wybór (poza tym że nie jeżdżę akurat na hulajnogach) mógłby być inny niż Twój? A ciekawe jest to że i tak kupiłbym w ProLine - bo przy moim uzytkowaniu ta hulajnoga wytrzymałaby około tygodnia ad3.Super uwaga z gwarancją od PayPal - kompletnie zapomniałem. Realizacja tej gwarancji nie jest zupełnie bezproblemowa i natychmiastowa, ale jak najbardziej realna (tak korzystałem przy innym zakupie). Właśnie z powodu niskiej trwałości, małej mocy i nie wygórowanej jakości wykonania nie kupię tej hultajki, ale wkurza mnie chrzanienie o braku gwarancji i vat. Nie znam się więc się wypowiem, a kolega co już wyjechał z wartościami patriotycznymi przy zakupie w PL to buty spadają.



no teraz duzo czytelniej nie kwestionuje wyboru czy kupic czy nie - bo to jak mowisz kazdy pod swoje wymagania dobiera sprzecik
1. odpowiedzialem nt. kosztow dodatkowej baterii, dla mnie tez doplata do pro tez jest sensowna
2. przy tak niewielkiej roznicy ceny takze wole nasza dystrybucje. BG sie z punktami wycwanil od dawna jak jest dobra cena promocyjna to ani kuponu ani punktow nie uzyjesz :/ zostaje tylko cashback. zresta kiedys punkty byly chyba za linkowanie czegos na FB, wychodzilo z 600/miecha, teraz sa jakies tam klikania w apce, 500/miesiac. wiec ludzie kisza po kilka tysiecy punktow i nadal nie maja na co je uzyc.. bez urazy, ale ten Twoj 1000 nie robi wrazenia
co do patriotyzmu tez mialem beke, chce widziec ten patriotyzm, jakby sie okzalo, ze od majfrenda idzie dostac w cenie "bez vatu" albo czy patriota odprowadzil VAT od wszystkich chinskich paczek
rafiob12/05/2019 06:16

Polecam dołożyć baterie do normalnej wersji 365


Ale można wymienić bezpośrednio baterię na lepszą czy trzeba robić te beznadziejne przeróbki jak np. tu: youtube.com/wat…i4U
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst