Niestety, ta okazja już wygasła
Wyprzedaż do 50% w Militaria.pl w tym fajny pistolet na kulki
193° Zakończono

Wyprzedaż do 50% w Militaria.pl w tym fajny pistolet na kulki

29,99zł53zł-43%Militaria Okazje
113
wrz 25.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Wklejam tu bo sam skorzystałem i jestem bardzo zadowolony (a mój siedmiolatek szczęśliwy niezmiernie)

W tym linku znajdziecie sporo produktów tego znanego sklepu, którego chyba przedstawiać nie trzeba.

Ja polecam szczególnie ten: militaria.pl/wel…124
Biorąc pod uwagę że w sklepie z zabawkami plastikowy , rozlatujący się w dłoniach, pistolet na kulki kosztuje 10-15 zł, to ten model, naprawdę porządnie wykonany, metalowy (niemal cały) z dobrym zasięgiem, to naprawdę dobra okazja.

W salonach (10 w Polsce) odbiór gratis albo trzeba doliczyć 8 PLN za InPost lub DHL.
Zmówiłem w poniedziałek rano , we wtorek był w paczkomacie.
Warto kupić paczkę lepszych kulek przy okazji bo te w zestawie są strasznie tandetne i latają w dowolnych kierunkach.
No i w przestudiować z dzieckiem kwestie bezpieczeństwa.
Zauważyłem że ta wyprzedaż w Militaria nie obejmuje wszystkich przecenionych produktów. Jeśli klikniemy na "wyprzedaż" pokaże się nam lista nie zawierająca linkowanej okazji....
Aktualizacje społecznościowe
Militaria OkazjeMilitaria outlet

Grupy

Najlepsze komentarze
avazav25/09/2019 09:54

Pistolet dla dziecka na kulki żeby później dzieci sobie oczy powybijały....


serio za gówniaka nie miałeś korkowca czy pistoletu na kulki? Smutne dziećiństwo
avazav25/09/2019 09:54

Pistolet dla dziecka na kulki żeby później dzieci sobie oczy powybijały....


Dramat typie, kiedys kazdy mial pistolet na kulki a teraz co? To samo co z psami widze xD kiedys jezdzily czołgami a teraz sie petard boja xD beka z dzisiejszych rurkowców
Ode mnie plus. A jak debile nie potrafią wychować dzieci, to i brak pistoletu na kulki nie pomoże. Okazje na GTA też minusujecie? Oczywiście każdy klika plusik na pornhub, bo hehe, cycki. A że każde dziecko ma do tego dostęp to już nikogo nie obchodzi. Polinteligentni hipokryci.
Edytowane przez: "Diabeł" wrz 25.
pistolet ..dla dziecka...echch
113 Komentarzy
pistolet ..dla dziecka...echch
Karabin dla starszych
"No i przestudiować z dzieckiem kwestie bezpieczeństwa." Czyli cała rodzina, pies, kot, chomik, żółwik, świnka morska, dziadkowie, nawet......teściowa dostają okulary bhp i obowiązek noszenia 24/7
Pistolet dla dziecka na kulki żeby później dzieci sobie oczy powybijały....
Opis okazji aż prosi się o ban :-/
A repliki bomby atomowej nie mają?
Takiej do samodzielnego montażu
avazav25/09/2019 09:54

Pistolet dla dziecka na kulki żeby później dzieci sobie oczy powybijały....


serio za gówniaka nie miałeś korkowca czy pistoletu na kulki? Smutne dziećiństwo
ten pistolet jest nawet tańszy na gunfire.com: gunfire.com/pl/…tml
MINUS za słabą promkę
janek.macoch25/09/2019 09:56

ten pistolet jest nawet tańszy na gunfire.com: …ten pistolet jest nawet tańszy na gunfire.com: https://gunfire.com/pl/products/replika-pistoletu-p88-1152205907.html MINUS za słabą promkę


z tego co widze wysyłka najtaniej 9.99
karol.szulzycki25/09/2019 09:47

pistolet ..dla dziecka...echch


Kiedys kazdy mial uzi na kulki, nie wiem o co ci chodzi
Wydaje mi się, że zakup repliki dla dziecka to zły pomysł. Ktoś może stracić oko.
Chyba, że zabierzesz dzieciakowi kulki, sprężynówki z początku są oporne, naciągnięcie zamka wymaga trochę siły więc może nie będzie tak źle
avazav25/09/2019 09:54

Pistolet dla dziecka na kulki żeby później dzieci sobie oczy powybijały....


Dramat typie, kiedys kazdy mial pistolet na kulki a teraz co? To samo co z psami widze xD kiedys jezdzily czołgami a teraz sie petard boja xD beka z dzisiejszych rurkowców
Ode mnie plus. A jak debile nie potrafią wychować dzieci, to i brak pistoletu na kulki nie pomoże. Okazje na GTA też minusujecie? Oczywiście każdy klika plusik na pornhub, bo hehe, cycki. A że każde dziecko ma do tego dostęp to już nikogo nie obchodzi. Polinteligentni hipokryci.
Edytowane przez: "Diabeł" wrz 25.
bubuu7725/09/2019 09:55

Opis okazji aż prosi się o ban :-/


Boisz się że bombelek przeczyta i wypaczy to jego delikatną psychikę na resztę życia?

Rozmnożyłeś się to teraz pilnuj i wychowuj...
Edytowane przez: "Tom.Brajder" wrz 25.
kukinh25/09/2019 09:57

Wydaje mi się, że zakup repliki dla dziecka to zły pomysł. Ktoś może strac …Wydaje mi się, że zakup repliki dla dziecka to zły pomysł. Ktoś może stracić oko.Chyba, że zabierzesz dzieciakowi kulki, sprężynówki z początku są oporne, naciągnięcie zamka wymaga trochę siły więc może nie będzie tak źle


Kiedys sie nie strzelalo z pistoletow na kulki? Albo kapiszony? Przeciez to moze POPARZYC o matko bosko dokupcie dziecku gasnice do zestawu xD dramat to pokolenie
Edytowane przez: "Robcio_car_96" wrz 25.
Robcio_car_9625/09/2019 09:57

Kiedys kazdy mial uzi na kulki, nie wiem o co ci chodzi


Zdecydowanie nie każdy... I nawet jak już ktoś dostał od wujka czy innego krewniaka, to owe pistolety należały do kategorii "zabawki, które znikają po jednym dniu i nikt nie wie, gdzie się podziały".
karol.szulzycki25/09/2019 09:47

pistolet ..dla dziecka...echch

Całe dzieciństwo bawiłem się w "wojnę" z kolegami, teraz mam na koncie 15 morderstw, byłoby więcej, ale za wolno biegam
godotoo25/09/2019 09:56

serio za gówniaka nie miałeś korkowca czy pistoletu na kulki? Smutne dz …serio za gówniaka nie miałeś korkowca czy pistoletu na kulki? Smutne dziećiństwo


Też nie miałem, ale do smutnych mojego dzieciństwa bym nie zaliczył. ;-]
Z cyklu mój mały gangus? Minus za pomysł dla dziecka j tytuł.
Pablito15k25/09/2019 10:00

Zdecydowanie nie każdy... I nawet jak już ktoś dostał od wujka czy innego k …Zdecydowanie nie każdy... I nawet jak już ktoś dostał od wujka czy innego krewniaka, to owe pistolety należały do kategorii "zabawki, które znikają po jednym dniu i nikt nie wie, gdzie się podziały".


No to nie u mnie, bo nikt nie plakal po dotknieciu taka kulka tylko byl smiech, nawet po lesie sie biegalo i sie bawilo w wojne
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst