Niestety, ta okazja już wygasła
Wszystkie książki wydawnictwa Wielka Litera po 10 zł.
458° Zakończono

Wszystkie książki wydawnictwa Wielka Litera po 10 zł.

10zł39,99zł-75%
19
maj 10.
Z okazji otwarcia księgarni internetowej Wielka Litera wszystkie książki wydawnictwa po 10 zł do końca dnia.
Strona niestety jest bardzo przeciążona ale po wielu próbach udało się złożyć zamówienie. W razie problemu z płatnością można wysłać maila pod [email protected]wielkalitera.pl i otrzymamy numer konta do przelewu. Do wyboru między innymi Bestsellery Empiku - czyli książki Nosowskiej i Wojewódzkiego.
Do ceny książek należy doliczyć koszt wysyłki - do kiosku ruchu ok 9 zł lub kuriera - 13 zł.
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
wojewodzki i bestseller, szkoda czytac tego pajaca, juz wole kurs Javy
Edytowane przez: "nextlevel" maj 10.
19 Komentarzy
wojewodzki i bestseller, szkoda czytac tego pajaca, juz wole kurs Javy
Edytowane przez: "nextlevel" maj 10.
"503 Service Unavailable"
Książki zawsze plus 😃
nextlevel10/05/2019 17:07

wojewodzki i bestseller, szkoda czytac tego pajaca, juz wole kurs Javy …wojewodzki i bestseller, szkoda czytac tego pajaca, juz wole kurs Javy


Nie oceniaj zanim nie przeczytasz. Słuchałem fragment ebooka i naprawdę można się wciągnąć
matiz1265210/05/2019 21:03

Nie oceniaj zanim nie przeczytasz. Słuchałem fragment ebooka i naprawdę mo …Nie oceniaj zanim nie przeczytasz. Słuchałem fragment ebooka i naprawdę można się wciągnąć



ludzi kazdego dnia wciagaja wiadomosci i pogoda
Nic ciekawego nie ma
nextlevel10/05/2019 21:07

ludzi kazdego dnia wciagaja wiadomosci i pogoda


Yntelygent, który szuka cebuli na peperze się znalazł
wiekszosc znajdziecie u siebie w bibliotekach wiec jak ktos nie potrzebuje dla siebie to warto sprawdzic
Fajna promka, zdecydowanie na plus, 7 pozycji zamówione
Ps. Widzę, że oferta się skleiła z inną, w poprzedniej ktoś pytał o problem z PayU - w mailu przychodzi info że w przypadku problemów proszą o standardowy przelew, więc coś tam z tym PayU jest nie tak i mają tego świadomość (nam też zerwało), ale to nie problem, zamawiając dzisiaj wyślą i tak najwcześniej w poniedziałek, bez względu na przelew (o ile przelany najpóźniej w pon rano).
Niestety już po promocji
Komuś wysłali?
pawcio4414/05/2019 21:32

Komuś wysłali?


Mój status - w trakcie realizacji
Też czekam na wysyłkę
Ja też czekam
Dostałem w końcu info, że paczka w drodze
Dzisiaj odebrałem. Zakup "Gruzinski Smak" to był strzał w dychę. Pięknie wydana książka, z wieloma gruzińskimi przepisami połączona z reportażem - za 10zl to coś pieknego. Idealne na prezent. Dodatkowo dla dziewczyny kupiłem jeszcze "Odbiorę Ci wszystko". Zobaczymy czy się jej spodoba.
Czy ktoś otrzymał już przesyłkę? Podobno wysłali w piątek, ale jeszcze nie dotarła :-(
Ja dostałem - miałem przesyłka w Ruch-u
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst