Niestety, ta okazja już wygasła
Wspaniała patriotyczna czapka z daszkiem - go sport CH Promenada
-183° Zakończono

Wspaniała patriotyczna czapka z daszkiem - go sport CH Promenada

14,99zł24,99zł-40%Go Sport Okazje
28
wrz 23.Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Materiałowa, z metalowymi złotym klipsem z tyłu. Piękny orzełek z przodu, z tyłu flaga. Nabyłem dwie, również dla partnerki na zagraniczne wakacje.
Przeceniona w warszawskim go Sport w CH promenada.
Aktualizacje społecznościowe
Go Sport OkazjeGo Sport gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
i dobrze

ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie

na początku lat 90tych podróżowałem dużo po skandynawi, głównie Finlandia.I z zazdrością patrzyłam jak Fin sobie przyjeżdża na kemping albo do domku letniskowego.
Pierwsze co robi to wywiesza flagę.
u nas tego nie było.
teraz też cięzko o podobne zachowania.
Jak ktoś jest rudy ma prawo mówić o tym że jest rudy i się z tego cieszy.
jak się jest z dajmy na to Krakowa to tak samo.
I również dotyczy to narodowości.
Jestem Polakiem, cieszę się i jestem z tego dumny
Szanuję też innych i ich narodowość.
Kto rozumie inaczej ten proces - trudno.... jeśli nie szanuje mojej wizji znaczy to że to on jest nie tolerancyjny.
@kacu.l rzecz w tym, że patriotyzmem jest nie tylko polec na froncie i podniosłe pieśni... życie składa się z drobnych gestów i czynów.
Produkcja i noszenie majtek z orzełkiem ( zwłaszcza gdy są jest to jedyny element z wizerunkiem) już raczej jest profanacją.
Edytowane przez: "Pete67" wrz 23.
W Szwajcarii też wszędzie flagi tylko w Polsce jakaś pedagogika wstydu i ojkofobia podsycana przez GW.
28 Komentarzy
Koło patriotyzmu to nie stało
i dobrze

ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie

na początku lat 90tych podróżowałem dużo po skandynawi, głównie Finlandia.I z zazdrością patrzyłam jak Fin sobie przyjeżdża na kemping albo do domku letniskowego.
Pierwsze co robi to wywiesza flagę.
u nas tego nie było.
teraz też cięzko o podobne zachowania.
Jak ktoś jest rudy ma prawo mówić o tym że jest rudy i się z tego cieszy.
jak się jest z dajmy na to Krakowa to tak samo.
I również dotyczy to narodowości.
Jestem Polakiem, cieszę się i jestem z tego dumny
Szanuję też innych i ich narodowość.
Kto rozumie inaczej ten proces - trudno.... jeśli nie szanuje mojej wizji znaczy to że to on jest nie tolerancyjny.
@kacu.l rzecz w tym, że patriotyzmem jest nie tylko polec na froncie i podniosłe pieśni... życie składa się z drobnych gestów i czynów.
Produkcja i noszenie majtek z orzełkiem ( zwłaszcza gdy są jest to jedyny element z wizerunkiem) już raczej jest profanacją.
Edytowane przez: "Pete67" wrz 23.
Za poczucie humoru zawsze plus.
Dałbym plus za patryjotyzm, ale niestety dałem minus za cenę drogo.
u nas niestety to kojarzy się z Januszem który chodzi po zakopanym w wyciągniętej koszulce właśnie w podobnej czapeczce którą dostał na Orlenie za punkty.
co do samej czapeczki na zdjęciu wygląda całkiem ładnie - plus.
Pete6723/09/2019 17:43

i dobrze ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie na …i dobrze ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie na początku lat 90tych podróżowałem dużo po skandynawi, głównie Finlandia.I z zazdrością patrzyłam jak Fin sobie przyjeżdża na kemping albo do domku letniskowego.Pierwsze co robi to wywiesza flagę.u nas tego nie było.teraz też cięzko o podobne zachowania.Jak ktoś jest rudy ma prawo mówić o tym że jest rudy i się z tego cieszy.jak się jest z dajmy na to Krakowa to tak samo.I również dotyczy to narodowości.Jestem Polakiem, cieszę się i jestem z tego dumnySzanuję też innych i ich narodowość.Kto rozumie inaczej ten proces - trudno.... jeśli nie szanuje mojej wizji znaczy to że to on jest nie [email protected] rzecz w tym, że patriotyzmem jest nie tylko polec na froncie i podniosłe pieśni... życie składa się z drobnych gestów i czynów.Produkcja i noszenie majtek z orzełkiem ( zwłaszcza gdy są jest to jedyny element z wizerunkiem) już raczej jest profanacją.


Zgadzam się w całej rozciągłości. W Stanach możesz powiesić na domu flagę w Polsce poza świetami państwowymi jest to zabronione i może w skrajnych przypadkach skoczyć się mandatem.
Kosamkpl23/09/2019 17:59

Zgadzam się w całej rozciągłości. W Stanach możesz powiesić na domu flagę w …Zgadzam się w całej rozciągłości. W Stanach możesz powiesić na domu flagę w Polsce poza świetami państwowymi jest to zabronione i może w skrajnych przypadkach skoczyć się mandatem.


oj, nie gadaj bzdur

polskaflaga.pl/Dol…tml
Edytowane przez: "tetras" wrz 23.
tetras23/09/2019 18:03

oj, nie gadaj bzdurhttp://www.polskaflaga.pl


pogotowieflagowe.pl/jak…tml
polecam. Masz tam dwa punkty które mówią o tym kiedy można.

  • Wywieszajmy flagi, aby uczcić ważne uroczystości, rocznice i święta państwowe.
  • Flagi możemy wywieszać również wówczas, kiedy chcemy uczcić ważne wydarzenia naszego życia prywatnego. Tak robi się w wielu krajach.

Co mówi jasno o tym, że flaga nie moze być wywieszona permanentnie.

ta informacja jest również. A stronie która linkujesz.
polskaflaga.pl/Kie…tml

Edytowane przez: "Kosamkpl" wrz 23.
Kosamkpl23/09/2019 18:10

https://www.pogotowieflagowe.pl/jak_eksponowac_flage.htmlpolecam. Masz tam …https://www.pogotowieflagowe.pl/jak_eksponowac_flage.htmlpolecam. Masz tam dwa punkty które mówią o tym kiedy można. Wywieszajmy flagi, aby uczcić ważne uroczystości, rocznice i święta państwowe.Flagi możemy wywieszać również wówczas, kiedy chcemy uczcić ważne wydarzenia naszego życia prywatnego. Tak robi się w wielu krajach.Co mówi jasno o tym, że flaga nie moze być wywieszona permanentnie.



Martwy przepis, kto Ci udowodni, że coś jest lub nie jest dla Ciebie ważnym wydarzeniem z życia prywatnego?
Kosamkpl23/09/2019 18:10

https://www.pogotowieflagowe.pl/jak_eksponowac_flage.htmlpolecam. Masz tam …https://www.pogotowieflagowe.pl/jak_eksponowac_flage.htmlpolecam. Masz tam dwa punkty które mówią o tym kiedy można. Wywieszajmy flagi, aby uczcić ważne uroczystości, rocznice i święta państwowe.Flagi możemy wywieszać również wówczas, kiedy chcemy uczcić ważne wydarzenia naszego życia prywatnego. Tak robi się w wielu krajach.Co mówi jasno o tym, że flaga nie moze być wywieszona permanentnie.ta informacja jest również. A stronie która linkujesz. http://www.polskaflaga.pl/KiedyWywieszacFlage.html


polskaflaga.pl/Dol…tml
Ibanez23/09/2019 18:13

Martwy przepis, kto Ci udowodni, że coś jest lub nie jest dla Ciebie w …Martwy przepis, kto Ci udowodni, że coś jest lub nie jest dla Ciebie ważnym wydarzeniem z życia prywatnego?


Nie pisze o tym, że ktoś udowodni lub nie. Faktem jest, że w świetle prawa nie możesz po prostu powiesić flagi na domu. Ot tyle.
W Szwajcarii też wszędzie flagi tylko w Polsce jakaś pedagogika wstydu i ojkofobia podsycana przez GW.
Kosamkpl23/09/2019 18:15

Nie pisze o tym, że ktoś udowodni lub nie. Faktem jest, że w świetle prawa …Nie pisze o tym, że ktoś udowodni lub nie. Faktem jest, że w świetle prawa nie możesz po prostu powiesić flagi na domu. Ot tyle.



Przeczytaj jeszcze raz. Jeżeli coś nie ma definicji, to nie może być traktowane jako obowiązujący przepis prawny, bo nie można go w żaden sposób wyegzekwować. Równie dobrze mogli napisać "Nie możesz wywieszać flagi, jeżeli nie czujesz takiej potrzeby".
Ibanez23/09/2019 18:23

Przeczytaj jeszcze raz. Jeżeli coś nie ma definicji, to nie może być tra …Przeczytaj jeszcze raz. Jeżeli coś nie ma definicji, to nie może być traktowane jako obowiązujący przepis prawny, bo nie można go w żaden sposób wyegzekwować. Równie dobrze mogli napisać "Nie możesz wywieszać flagi, jeżeli nie czujesz takiej potrzeby".


Masz napisane kiedy można wywieszać. Bo zakazu nie ma, ale są określone sytuacje w których możesz wywiesić. Nie całe prawo musi opierać się na zakazach.
Ibanez23/09/2019 18:13

Martwy przepis, kto Ci udowodni, że coś jest lub nie jest dla Ciebie w …Martwy przepis, kto Ci udowodni, że coś jest lub nie jest dla Ciebie ważnym wydarzeniem z życia prywatnego?


"aptekarz" bedzie ci udowadniał
Kosamkpl23/09/2019 18:26

Masz napisane kiedy można wywieszać. Bo zakazu nie ma, ale są określone syt …Masz napisane kiedy można wywieszać. Bo zakazu nie ma, ale są określone sytuacje w których możesz wywiesić. Nie całe prawo musi opierać się na zakazach.


Nie, ale musi opierać się na jasnych i dokładnie sprecyzowanych dyrektywach.

Kosamkpl23/09/2019 18:26

Bo zakazu nie ma.


A wcześniej piszesz:

Kosamkpl23/09/2019 17:59

w Polsce poza świetami państwowymi jest to zabronione i może w skrajnych pr …w Polsce poza świetami państwowymi jest to zabronione i może w skrajnych przypadkach skoczyć się mandatem.


Sam nie wiesz, co piszesz...
Podstawą prawa, chociaż niestety często się to ignoruje, jest założenie, że co nie jest zakazane - jest dozwolone. Skoro nie istnieje żaden zakaz, to takie opinie organu doradczego mogą służyć jedynie jako sugestie, a nie stanowią żadnej podstawy do działania. Prawo karne nie ma tutaj zastosowania. Policja nie ma prawa zapukać do Twojego domu i zawinąć Cię na dołek, bo wywiesiłeś flagę... Farmazony piszesz, w dodatku sam sobie przeczysz.
Edytowane przez: "Ibanez" wrz 23.
Pete6723/09/2019 17:43

i dobrze ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie na …i dobrze ciekawe ilu zobaczy w tym nacjonalistyczne zachowanie na początku lat 90tych podróżowałem dużo po skandynawi, głównie Finlandia.I z zazdrością patrzyłam jak Fin sobie przyjeżdża na kemping albo do domku letniskowego.Pierwsze co robi to wywiesza flagę.u nas tego nie było.teraz też cięzko o podobne zachowania.Jak ktoś jest rudy ma prawo mówić o tym że jest rudy i się z tego cieszy.jak się jest z dajmy na to Krakowa to tak samo.I również dotyczy to narodowości.Jestem Polakiem, cieszę się i jestem z tego dumnySzanuję też innych i ich narodowość.Kto rozumie inaczej ten proces - trudno.... jeśli nie szanuje mojej wizji znaczy to że to on jest nie [email protected] rzecz w tym, że patriotyzmem jest nie tylko polec na froncie i podniosłe pieśni... życie składa się z drobnych gestów i czynów.Produkcja i noszenie majtek z orzełkiem ( zwłaszcza gdy są jest to jedyny element z wizerunkiem) już raczej jest profanacją.


Cieszę się, że po rudych i tych z Krakowa nie poszedłeś dalej i tematu różnych orientacji nie poruszyłeś. Za to ode mnie .
seth.evlfie23/09/2019 18:23

W Szwajcarii też wszędzie flagi tylko w Polsce jakaś pedagogika wstydu i oj …W Szwajcarii też wszędzie flagi tylko w Polsce jakaś pedagogika wstydu i ojkofobia podsycana przez GW.


Taaaa, brawo Ty... gdyby nie kilka ostatnich słów móglbym się z Tobą zgodzić, a tak wyszlo szydło z worka...
Statom23/09/2019 18:46

Taaaa, brawo Ty... gdyby nie kilka ostatnich słów móglbym się z Tobą zgod …Taaaa, brawo Ty... gdyby nie kilka ostatnich słów móglbym się z Tobą zgodzić, a tak wyszlo szydło z worka...


Rozumiem, że zwolennik prawd GW. Whatever byle, że flaga Ci nie śmierdzi.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst