Niestety, ta okazja wygasła 28 lutego 2024.
67°
Opublikowano 28 lutego 2024

Woda kokosowa Coconaut gazowana -

2,99zł
18zł z Polska
Opublikowane przez
czarmanderek
Dołączył w 2024
4
3

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

EDIT: wyglada na to, ze wersja gazowana sie wyprzedala, bo ma status "na zamowienie", z dostepnych jest tylko woda z sokiem arbuzowym i niegazowana w 6-paku, ale cena nie jakas super, chociaz nizsza niz w marketach.

Czesc!

Jestem maniakiem wody kokosowej. Serio maniakiem - jak w grudniu rosman zrobil promke na zwyklego coconauta (innych nie pije) za 3.49 pln, to wykupilem ponad 100 szt. z okolicznych rosmanow xD

Dzisiaj szukalem w sieci jakichs nowych promek, zeby uzupelnic zapasy, ale wpadla mi okazja na coconauta gazowanego, ktorego osobiscie nie pije, ale moze ktos z Was go lubi. Moim zdaniem cena jest super, daaaaawno zadnego coconauta za tyle nie widzialem. Z ciekawosci sprawdzilem po ile stoi ten coconaut w innych sklepach i nie znalazlem taniej niz za 4 pln z hakiem.

Nie znam tego sklepu, ale wydaje sie byc legitny. Nie wiem tez ile maja tego na stanie i do kiedy taka cena sie utrzyma.

Najtansza dostawa jest za 18 pln. Darmowa dopiero od 200 pln.

Smacznego
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

18 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Maciway
    17617293-If3Fm.jpg
    Taki zestaw jeszcze taniej w przeliczeniu za sztukę
  2. Awatar użytkownika ovvo
    Ja też jestem, dawaj znać jak gdzieś znajdziesz 💪
  3. Awatar użytkownika tracer_tczew
    Warto zauważyć ze na stronie inne smaki też są w promocji ;), niegazowana też wychodzi taniej niż w sklepach. Kupione mix 54szt dzieki za wstawke
    Awatar użytkownika czarmanderek
    Autor
    respect
  4. Awatar użytkownika Kawuu
    Ja też się chętnie dowiem, szczególnie wersja niegazowana. I też uwielbiam ❤️❤️❤️
  5. Awatar użytkownika zeng
    To nie jest zwykły coconaut tylko gazowany, specyficznie smakuje. Jedni go uwielbiają, inni nie mogą przełknąć. IMHO świetnie wjeżdża z drinkami
  6. Awatar użytkownika czarmanderek
    Autor
    dobra cena! jak ktos lubi cocomixa to powinien brac, ja akurat nie przepadam za ta woda
  7. Awatar użytkownika klaster
    Woda kokosowa jest bardzo dobrym izotonikiem, używana bardzo często w szpitalach w Indiach (szczególnie przy problemach gastrycznych).

    Oczywiście wersja niegazowana - mi wersja gazowana wogole nie podchodzi smakiem
    Awatar użytkownika yeloneck
    Tam to jest jedyna dostępna sterylna woda.
  8. Awatar użytkownika czarmanderek
    Autor
    Zamknalem ta okazje, bo woda gazowana jest juz niedostepna, wiec nie chce zasmiecac pepperka. POLUJE DALEJ (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika Pax13
    Ja też absolutnie kocham. Polujemy!
Awatar użytkownika