Wish - Okazje

Wish - Promocje i Rabaty

10 gorących okazji
Wish to strona pośrednicząca pomiędzy kupującymi z całego świata a chińskimi sprzedawcami, niekiedy wprost z producentami. Dzięki takiemu zabiegowi, mamy dostęp na jednej stronie do różnorodnego asortymentu, a dodatkowo w razie nieprawidłowości, Wish odda nam pieniądze za towar. Na stronie zakupimy za niewielkie pieniądze, bezpośrednio z chin drobną elektronikę, odzież, gadżety czy różne akcesoria. W ramach akcji promocyjnych otrzymać można okazjonalnie Gift Card'y, dzięki którym to zaoszczędzimy znacznie na zakupach.

Kompletna lista promocje od Wish w lipiec 2019

-555°Zakończono
sie 5. 2018sie 5.
40 aku! 20xAA 3000mAh + 20pcs AAA 1800mAh 1.2V NI-MH
40 aku! 20xAA 3000mAh + 20pcs AAA 1800mAh 1.2V NI-MH
70,20zł421zł-83%
Gdy sie kupi "wspólnie" cena za szt wychodzi ~2,61pln z wysylka
22
-441°Zakończono
sie 5. 2018sie 5.
Sluchawki Bluetooth
Sluchawki Bluetooth
12zł
Jakoscia pewnie nie powalaja ale moze dla odwaznych na testy sie przydadza ;) inne sztuki : kolejne za 12 ziko , 18 , 19 , 28,5
11
-285°Zakończono
lip 28. 2018lip 28.
Mini Słuchawki bluetooth i7 ala iphone tws-i7 ze stacją ładującą/powerbankiem
Mini Słuchawki bluetooth i7 ala iphone tws-i7 ze stacją ładującą/powerbankiem
23zł57zł-60%
41
Gorąco!
Newsletter
Najgorętsze okazje wprost na Twoją skrzynkę?
Subskrybuj przegląd najlepszych okazji publikowanych codziennie.
PepperPromo
93°Zakończono
cze 9. 2018cze 9.
Słuchawki douszne Bluetooth
Słuchawki douszne Bluetooth
12zł
Fajne słuchawki na wishu, raczej warte tych 12zl :p Płacimy tylko za wysyłkę
17
Gorąco!
Alerty Telegramu!
Chcesz otrzymywać powiadomienia o najlepszych okazjach i kuponach przez Telegram?
Za darmo
Telegram Powiadomienia
PepperPromo
-484°Zakończono
maj 28. 2018maj 28.
Chiński telefon z przyzwoitymi parametrami (na papierze)
Chiński telefon z przyzwoitymi parametrami (na papierze)
200zł
6gb ram 128GB pamięci Wygląda na spoko jak za tą cenę ale ja jeszcze się zastanowię... :/ Podana cena z wysyłką ~wish
50
-543°Zakończono
kwi 7. 2018kwi 7.
Każualowy zegarek męski za free, płatna tylko wysyłka.
Każualowy zegarek męski za free, płatna tylko wysyłka.
4zł
Dobra cebula na łapie to atrybut prawdziwego cebularza. Stylowy, każualowy sikor dla prawdziwych koneserów gadżetów. Uwaga! Żeby było za free, należy pobrać aplikację na telef…
26
801°Zakończono
mar 11. 2018mar 11.
Xiaomi MiBand 2 za 46,50zł z wysyłką rejestrowaną!
Xiaomi MiBand 2 za 46,50zł z wysyłką rejestrowaną!
31,50zł
Słynna opaska Xiaomi MiBand 2 znaleziona na chińskiej stronie Wish. Cena to 35 zł plus wysyłka 15 zł oczywiście rejestrowana z możliwością śledzenia trasy przesyłki. Razem wychod…
138
-139°Zakończono
lut 23. 2018lut 23.
Karta pamięci verbatim 64gb klasa 10
Karta pamięci verbatim 64gb klasa 10
40zł
Cena 26 zł dostawa 14zl Firma verbatim Na Wish.com , rabat dodatkowy 2,50 za wspólny zakup Strona sprawdzona już parokrotnie wiec wszystko Ok
28
-35°Zakończono
lut 3. 2018lut 3.
Karta pamięci (cena dotyczy 512GB + wysyłka)
Karta pamięci (cena dotyczy 512GB + wysyłka)
51zł
Różne rozmiary kart. 512GB 10 class 36zł + 15zł wysyłka. Opis skąpy, komentarzy kupujących sporo. Może ktoś więcej coś powie o tym sklepie? Osobiście go nie znam. Na stronie widzi…
17
77°Zakończono
lut 3. 2018lut 3.
Kamerka Xiaomi Yi Dashcam
Kamerka Xiaomi Yi Dashcam
113zł402zł-72%
~ 149zł z wysyłką Features: 2.7 inch LCD display screen 130 degree wide view angle 1080P ,720p 30fps Built-in WiFi for sharing Compact and lightweight Made of high quality PC and…
14
-193°Zakończono
gru 22. 2017gru 22.
Tani telefon Y10 Plus 6.0 Inch
Tani telefon Y10 Plus 6.0 Inch
135zł
Y10 Plus 6.0 Inch Large Screen Phone Quad Core Android 5.1 2SIM 5.0MP Camera 8G Smart Phone Znalezione w chinskim sklepie internetowym WISH.Parametry moze nie sa odjechane ale 6 ca…
11
106°Zakończono
lis 17. 2017lis 17.
Wireless speaker wish
Wireless speaker wish
8zł
Speaker 4 PLN/1USD(black) other colours 9PLN/2USD - shipping to Poland 4PLN/1USD. Portable Mini Stereo Bass Speakers Music Player Wireless TF Speaker Features: Support MP3 an…
17
255°Zakończono
wrz 10. 2017wrz 10.
Kamera sportowa 4K - dwa wyświetlacze
Kamera sportowa 4K - dwa wyświetlacze
184zł
Świetny sprzęt w świetnej cenie. Kamera 4K + zestaw akcesoriów + 2 wyświetlacze.
9
328°Zakończono
maj 5. 2017maj 5.
Fidget spinner
Fidget spinner
8zł
Antystresowa zabawka dla każdego. Można nią kręcić, odstresować się czy "zabić nudę". Wiele kolorów do wyboru Koszt całkowity to 4zł (zabawka) plus 4zł przesyłka, razem 8zł
23
74°Zakończono
gru 14. 2016gru 14.
Promocje do 95% @wish
5zł
Liczne produkty od 5 zł. Rzeczy z kazdego działu dostawa do Polski zazwyczaj 5 zł są rożne komentarze pod ta oferta dlatego dodaje opinie: http://zapytaj.onet.pl/Category/…
-67°Zakończono
sie 25. 2016sie 25.
Ładowarka solarna
Ładowarka solarna
12zł
Nie zamawiałem, ale za tą cenę warto sprawdzić. Są nawet komentarze z Polski i to pozytywne.
5
76°Zakończono
maj 18. 2016maj 18.
Karta 128 GB za 32 zł z wysyłką
Karta 128 GB za 32 zł z wysyłką
32zł
Karta CHYBA jest no name (a przynajmniej ja nie znam "Micro Data" ale myślę, że przy tej cenie za taką pojemność nikt nie oczekuje Adaty ;) EDIT: Prawdopodobnie wałek! Można pobaw…
16
-35°Zakończono
kwi 26. 2016kwi 26.
180 + 67 ( ze zniżką za zakupy kosztował -15%)
180 + 67 ( ze zniżką za zakupy kosztował -15%)
247zł
Fajny zegarek za rozsądną cenę
7

Najlepsi sprzedawcy