Niestety, ta okazja już wygasła
Wielkie badanie wzroku vision express
618° Zakończono

Wielkie badanie wzroku vision express

9zł149zł-94%Vision Express Okazje
68
618° Zakończono
Wielkie badanie wzroku vision express
lut 17. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Polecam, warto zainwestować te parę złotych:

"Wielkie Badanie Wzroku w Vision Express już trwa.

Jak co roku w naszych salonach zbadasz swój wzrok za 9 zł.

Czy wiesz, że niekorygowane wady wzroku postępują wyraźnie szybciej? Nie traktuj widzenia z przymrużeniem oka i badaj swój wzrok regularnie!



W dniach 17.02–31.03 zbadasz swój wzrok jedyne za 9 zł, a dodatkowo odbierzesz kupony zniżkowe:

-150 zł przy zakupie okularów jednoogniskowych
-300 zł przy zakupie okularów progresywnych
-20% na soczewki kontaktowe.
Umów się już dziś na profesjonalne badanie wzroku i zadbaj o dobre widoki na przyszłość."
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Paradygmat17/02/2020 06:50

Akurat kredyt we frankach jest dalej korzystniejszy niż w złotówkach. Z re …Akurat kredyt we frankach jest dalej korzystniejszy niż w złotówkach. Z resztą masz rację



Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w momencie kiedy frank "urusł" do 4+ zł, zaczęli lecieć po pomoc do rządu

Granie w kasynie też jest dużo bardziej opłacalne od pracy 8-16... ryzyko tylko jest kosmiczne.
Arturo_Borubar17/02/2020 06:54

Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w mo …Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w momencie kiedy frank "urusł" do 4+ zł, zaczęli lecieć po pomoc do rządu Granie w kasynie też jest dużo bardziej opłacalne od pracy 8-16... ryzyko tylko jest kosmiczne.


Proponuję się nie wypowiadać w temacie o którym się nie ma pojęcia lub się doszkolić w przypadku niewiedzy. Kredyty były złotówkowe, a jedynie indeksowane do franka. Równie dobrze mogli indeksować do bitcoina, węgla, mąki czy też cukru. I tu wcale nie chodzi o jakąkolwiek pomoc od rządu, a o sprawiedliwość w umowach, gdzie pożyczające pieniądze banki same sobie mogą określać wysokość długu swoim kursem walut, jak i to, że kredyt ma to do siebie, że kapitał maleje w czasie spłaty a nie rośnie.
68 Komentarzy
VE ma bardzo drogie oprawki. Konkurencja ma 20-30% tańsze.
To badanie z zakraplaniem oczu?
Arturo_Borubar17/02/2020 06:32

VE ma bardzo drogie oprawki. Konkurencja ma 20-30% tańsze.


tak, ale kupować uprawek nie trzeba u nich
Czy ktoś korzystał z tej akcji i wie jak wygląda badanie? Czy w jego ramach jest możliwy dobór soczewek, czy jest to tylko sprawdzenie wzroku i ewentualna porada wykonania (odpłatnego) doboru soczewek?
RafalKraw17/02/2020 06:44

Czy ktoś korzystał z tej akcji i wie jak wygląda badanie? Czy w jego ra …Czy ktoś korzystał z tej akcji i wie jak wygląda badanie? Czy w jego ramach jest możliwy dobór soczewek, czy jest to tylko sprawdzenie wzroku i ewentualna porada wykonania (odpłatnego) doboru soczewek?


Robiłem badanie w zeszłym roku, jest robione ono bardzo szczegółowo, trwa około 20-30 minut. Bez zakrapiania oczu. Nie trzeba kupować okularów by zapłacić 9 zł.
A co do soczewek, to nie wiem bo nie noszę.
Edytowane przez: "Jarosław_Kk" lut 17.
Miłosław17/02/2020 06:41

tak, ale kupować uprawek nie trzeba u nich



Racja, jak ktoś chce w jednym salonie kupować oprawki, w innym szkła, a na badanie wzroku jadą do innego miasta.

Ma to tyle sensu co zbaczanie z trasy, żeby kupić paliwo o 6 gr tańsze, bo na całym baku zaoszczędzimy 5 złotych, albo branie kredytu w walucie w której nie zarabiamy (#frankowicze).

Niemniej jak kto lubi
Arturo_Borubar17/02/2020 06:48

Racja, jak ktoś chce w jednym salonie kupować oprawki, w innym szkła, a na …Racja, jak ktoś chce w jednym salonie kupować oprawki, w innym szkła, a na badanie wzroku jadą do innego miasta. Ma to tyle sensu co zbaczanie z trasy, żeby kupić paliwo o 6 gr tańsze, bo na całym baku zaoszczędzimy 5 złotych, albo branie kredytu w walucie w której nie zarabiamy (#frankowicze). Niemniej jak kto lubi


Ale tu chodzi o kontrolę wzroku, porównanie trochę słabe tankowania do zdrowia. I można to zrobić w swoim mieście.
Edytowane przez: "Jarosław_Kk" lut 17.
Arturo_Borubar17/02/2020 06:48

Racja, jak ktoś chce w jednym salonie kupować oprawki, w innym szkła, a na …Racja, jak ktoś chce w jednym salonie kupować oprawki, w innym szkła, a na badanie wzroku jadą do innego miasta. Ma to tyle sensu co zbaczanie z trasy, żeby kupić paliwo o 6 gr tańsze, bo na całym baku zaoszczędzimy 5 złotych, albo branie kredytu w walucie w której nie zarabiamy (#frankowicze). Niemniej jak kto lubi


Akurat kredyt we frankach jest dalej korzystniejszy niż w złotówkach. Z resztą masz rację
Paradygmat17/02/2020 06:50

Akurat kredyt we frankach jest dalej korzystniejszy niż w złotówkach. Z re …Akurat kredyt we frankach jest dalej korzystniejszy niż w złotówkach. Z resztą masz rację



Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w momencie kiedy frank "urusł" do 4+ zł, zaczęli lecieć po pomoc do rządu

Granie w kasynie też jest dużo bardziej opłacalne od pracy 8-16... ryzyko tylko jest kosmiczne.
Jarosław_Kk17/02/2020 06:50

Ale tu chodzi o kontrolę wzroku, porównanie trochę słabe tankowania do zdr …Ale tu chodzi o kontrolę wzroku, porównanie trochę słabe tankowania do zdrowia. I można to zrobić w swoim mieście.



W każdym salonie w którym kupujesz okulary, możesz za darmo wykonać badanie wzroku.

Chyba, że ktoś chce sobie przebadać i mieć wiedzę jaką ma wadę i na tym koniec...
Mam okulary korekcyjne od 2 lat, chętnie zbadam wzrok, 9 zł to nie tak dużo dzięki za wstawke
Jarosław_Kk17/02/2020 06:50

Ale tu chodzi o kontrolę wzroku, porównanie trochę słabe tankowania do zdr …Ale tu chodzi o kontrolę wzroku, porównanie trochę słabe tankowania do zdrowia. I można to zrobić w swoim mieście.


otóż to
Może i badanie ale mi badali aż trzy razy i nie był toprawidłowy wynik.
Znaczy dwa razy reklamowałam pingle bo jedno oko widzi ostro w pinglach na 3m a drugie na 5
Przy odpowiednim nachyleniu.

I uparcie wmawiali mi że to nie ich wina.
No pewnie, oczy chore ale szkła korekcyjne mają korygować różnice aby było tak samo.Zle przeprowadzone badania bo u lekarza okulisty wynik był już inny i widzę ooprawnie
Edytowane przez: "Pete67" lut 17.
panowie, to tylko 3 browary mniej w tym miesiącu
Miłosław17/02/2020 07:12

panowie, to tylko 3 browary mniej w tym miesiącu


Przynajmniej masz odpowiedni nick do tej wstawki ;-
Kupon 150 zł - minimalna cena okularów jednoogniskowych 400 zł
Kupon 300 zł - minimalna cena okularów progresywnych/dwuogniskowych 800 zł
20% zniżki na soczewki kontaktowe - tylko wyszczególnione w regulaminie.
Kupony ważne 14 dni od badania wzroku.
-150 zł na okulary to całkiem sporo, do tego jeśli pracodawca coś dorzuci to wychodzi już całkiem fajna zniżka.
W temacie optyków, to jak ktoś ma w pobliżu salon, polecam sieć Fielmann. Badanie wzroku darmowe, a ceny okularów bardzo przystępne. W 2004 roku trafiłem na ich reklamę w nieistniejącej już Trybunie Śląska i od tego czasu korzystam z usług.
Arturo_Borubar17/02/2020 06:54

Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w mo …Szkoda tylko, że ludzie którzy wzięli kredyt po 2-2.5 za frank'a, w momencie kiedy frank "urusł" do 4+ zł, zaczęli lecieć po pomoc do rządu Granie w kasynie też jest dużo bardziej opłacalne od pracy 8-16... ryzyko tylko jest kosmiczne.


Proponuję się nie wypowiadać w temacie o którym się nie ma pojęcia lub się doszkolić w przypadku niewiedzy. Kredyty były złotówkowe, a jedynie indeksowane do franka. Równie dobrze mogli indeksować do bitcoina, węgla, mąki czy też cukru. I tu wcale nie chodzi o jakąkolwiek pomoc od rządu, a o sprawiedliwość w umowach, gdzie pożyczające pieniądze banki same sobie mogą określać wysokość długu swoim kursem walut, jak i to, że kredyt ma to do siebie, że kapitał maleje w czasie spłaty a nie rośnie.
Slodowy7417/02/2020 07:58

Proponuję się nie wypowiadać w temacie o którym się nie ma pojęcia lub się …Proponuję się nie wypowiadać w temacie o którym się nie ma pojęcia lub się doszkolić w przypadku niewiedzy. Kredyty były złotówkowe, a jedynie indeksowane do franka. Równie dobrze mogli indeksować do bitcoina, węgla, mąki czy też cukru. I tu wcale nie chodzi o jakąkolwiek pomoc od rządu, a o sprawiedliwość w umowach, gdzie pożyczające pieniądze banki same sobie mogą określać wysokość długu swoim kursem walut, jak i to, że kredyt ma to do siebie, że kapitał maleje w czasie spłaty a nie rośnie.


Po pierwsze obie strony zawierając umowę znały warunki. Po drugie zapoznaj się co banki musiały zrobić aby tych kredytów udzielić - o tym nikt nie mówi że też musiały mieć franki.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst