Niestety, ta okazja już wygasła
Wideorejestrator samochodowy Yi Smart Dash  (wysyłka z Hiszpanii, możliwe ~137,20zł) @ AliExpress
457° Zakończono

Wideorejestrator samochodowy Yi Smart Dash (wysyłka z Hiszpanii, możliwe ~137,20zł) @ AliExpress

149zł196zł-24% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
36
sie 21.Dostawa z: Hiszpania
Kamerka samochodowa Yi Smart Dash dostępna będzie na AliExpress za 37,99$/~157zł z darmową dostawą z hiszpańskiego magazynu, co powoduje pewny brak opłat dodatkowych (VAT) jak i szybką dostawę.

Cena regularna to 49,99$

Aby uzyskać taką cenę musimy dodać do naszego konta kupon sprzedawcy -2/29$:

181109.jpg
Cenę będziemy mogli obniżyć do 34,99$/~137,20zł z ogólnym kuponem AliExpress, który dostępny jest do pobrania tutaj.

Promocyjna cena będzie obowiązywała od 26 sierpnia.

181109.jpg
Jak wygląda materiał z kamery zobaczycie min. na tym filmie:
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
W tej cenie mamy prawie 70mai pro. Kamerę kilka lat nowszą i dużo lepszą. W mojej opini nie warto
36 Komentarzy
@Kaban Jest jeszcze do pobrania kupon sprzedawcy 2/29$
ktos wie czy to wersja poprawiona? ja kupiłem niby poprawioną a gubi ostrość.,....
Ostatnio zakupiłem samochód i co polecacie w kwocie do 350 zł?
Ten Xiaomi ponoć słabo sobie radzi w nocy.
Calvex21/08/2019 13:15

Ostatnio zakupiłem samochód i co polecacie w kwocie do 350 zł?Ten Xiaomi po …Ostatnio zakupiłem samochód i co polecacie w kwocie do 350 zł?Ten Xiaomi ponoć słabo sobie radzi w nocy.


70mai pro ew a119s


A że radzi słabo bym nie powiedział. Jest spoko ale wyżej wymienione są dużo lepsze
Edytowane przez: "Weabster" sie 21.
W tej cenie mamy prawie 70mai pro. Kamerę kilka lat nowszą i dużo lepszą. W mojej opini nie warto
Ja ją mam już rok i sobie bardzo chwalę. W nocy w mieście jest spoko, poza miastem jest troche gorzej, ale nie ma chyba kamery ktora by sobie poradzila w ruchu w slabym oswietleniu. A jeżeli jak pisza powyzej koledzy ze w tej cenie mozna dostac 70mai pro, to bralbym 70
Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o tyle dobrze) a druga wywala błędy przy zapisach, karta sd zmieniana. Nagrywa okej ale niedługo zyje ;-). A i cena wysoka. Na amazonie bywaly za 135/143 zl.
Edytowane przez: "SebastianKisiel" sie 21.
SebastianKisiel21/08/2019 13:28

Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o …Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o tyle dobrze) a druga wywala błędy przy zapisach, karta sd zmieniana. Nagrywa okej ale niedługo zyje ;-). A i cena wysoka. Na amazonie bywaly za 135/143 zl.


Mam w rodzinie z 10 po ponad rok czy dwa i żadna nie padła
SebastianKisiel21/08/2019 13:28

Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o …Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o tyle dobrze) a druga wywala błędy przy zapisach, karta sd zmieniana. Nagrywa okej ale niedługo zyje ;-). A i cena wysoka. Na amazonie bywaly za 135/143 zl.


Od początku roku nie pojawiły się w tych cenach na żadnym Amazonie. Znam takich co ją zamawiali po mniej niż 20€, to mam mówić że teraz jest drogo ?
Spox21/08/2019 13:12

ktos wie czy to wersja poprawiona? ja kupiłem niby poprawioną a gubi o …ktos wie czy to wersja poprawiona? ja kupiłem niby poprawioną a gubi ostrość.,....



ja też kupiłem niby wersję "poprawioną" i też gubi ostrość w gorące dni. Moim zdaniem nie ma żadnej wersji poprawionej. Tylko czekam żeby to dziadostwo wymienić na coś lepszego, cena 149zł nie jest żadną okazją, kupowałem w tej cenie ponad rok temu.
Kupiłem 2 szt rok temu na Amazonie, 1 za 135 zł druga za 80 zł. Obydwie sprawują się bardzo dobrze, nie gubią ostrości i w nocy nagrywają też dobrze .Może jakość zależy od danego egzemplarza.
Kaban21/08/2019 13:34

Od początku roku nie pojawiły się w tych cenach na żadnym Amazonie. Znam ta …Od początku roku nie pojawiły się w tych cenach na żadnym Amazonie. Znam takich co ją zamawiali po mniej niż 20€, to mam mówić że teraz jest drogo ?


Jak na nią cena spoko ale są po prostu dużo nowsze technologicznie modele ta kamera ma z 4 lata jak się nie mylę
@Weabster I to jest argument który jest jak najbardziej OK + ktoś wyżej polecał inne modele w podobnych pieniądzach. A jak czytam ŁOPANIEKIEDYŚTOBYŁOTANIEJ bo rok temu ktoś kupił w dobrej cenie to mnie aż skręca chwilami
Edytowane przez: "Kaban" sie 21.
Kaban21/08/2019 16:27

@Weabster I to jest argument który jest jak najbardziej OK + ktoś wyżej po …@Weabster I to jest argument który jest jak najbardziej OK + ktoś wyżej polecał inne modele w podobnych pieniądzach. A jak czytam ŁOPANIEKIEDYŚTOBYŁOTANIEJ bo rok temu ktoś kupił w dobrej cenie to mnie aż skręca chwilami


20 euro sam nie pamiętam. Z Chin (mówiąc o wersjach Eu) pamiętam ok 100 zł a z Amazonu de koło 120. Ale takie ceny były rzadko. 150 to była dość regularna cena. Sam byłem fanem tych kamer i mam ich dużo w rodzinie bo w swoim przedziale cenowym długo miały mało konkurencji 😁

jak ktoś chce mieć po prostu kamerkę i nie czekać miesiąca na inny model w promocji to wybór będzie okej.

A co do xiaomiego sporo rzeczy drożeje a ludzie po 2 lata piszą kiedyś to było. Hulajnogi oczyszczacze koncowki do szczoteczek czy czajniki kiedyś były dużo tańsze
Ja na lightinthebox kupiłem ją za równo 124 zł. i w dzień na prawdę dobra. W nocy poza miastem przeciętnie, w mieście nieźle. Za cenę 124 zł. super!
Kamerka niestety nie znosi za bardzo wysokich temperatur i się mocno grzeje.
SebastianKisiel21/08/2019 13:28

Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o …Nie warto. Dwie takie kupione i jedna nie działa, hajs mi amazon zwrócił (o tyle dobrze) a druga wywala błędy przy zapisach, karta sd zmieniana. Nagrywa okej ale niedługo zyje ;-). A i cena wysoka. Na amazonie bywaly za 135/143 zl.


ze 3 lata temu jak ta kamera się pojawiła było dosć głośno o tym, że niektóe karty w tej kamerze pracują źle.
sam tak miałem, sandiski ciągle siębuntowały ciągle jakieś problemy.
z samsungami evo śmigam trzeci rok i jest OK.
jest gdzieś w necie nawet wykaz kart dedykowanych. ( na jakimś forum to widziałem - evo jest polecane)
moja kamerka miała problem z ostrością w gorące dni.
najpierw zdejjmowałem, (zamocowałem sobie na taki śmieszny holder na magnesach neodymowych plus magnetyczny kabelek i działa wyśmienicie.)
potem zaczałem kombinować z regulacją ostrości.
zdemoplowałem osłonkę obiektywu i wykręciłem go.
po róznych kombinacjach ustawiłem tak że jest ostro i w zimę i w upalne dni.(pozostawiona na kilka godzin)
Jakość obrazu nie powala na dzisiaj ale jest całkowicie akceptowalna.
cena.... te 140zł jest OK, owszem 60-80zł dołożyć i jest fajniejsza...
ale w 70mai pro 140stopni to jak dla mnie dość mało.

Generalnie w tej cenie jak tu polecam.
to raptem półtora litra JackaDanielsa... w dobrej promce
seba123421/08/2019 19:49

Kamerka niestety nie znosi za bardzo wysokich temperatur i się mocno …Kamerka niestety nie znosi za bardzo wysokich temperatur i się mocno grzeje.


A co się z nią dzieje przy wysokich temperaturach ?
krenk21/08/2019 21:19

A co się z nią dzieje przy wysokich temperaturach ?


u mnie nic... a chciałbym żeby szlag ją trafił i mieć pretekst do kupienia nowej
Traci ostrość 😁
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst