Niestety, ta okazja już wygasła
Wideorejestrator samochodowy Xiaomi 70 MAI @ Light In The Box
1022° Zakończono

Wideorejestrator samochodowy Xiaomi 70 MAI @ Light In The Box

96zł Darmowa dostawa Darmowalightinthebox.com Okazje
84
kwi 19. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacja 2
Obecnie 28,50$ bez żadnego kodu ok. 96zł.
Tym razem w LITB.
Z kodem LITB70MAI za 30,99$ (~107zł). Dostawa "Usługa pocztowa - ze śledzeniem" jest bezpłatna.

● kąt: 130 stopni
● 1920 x 1080P
● SONY IMX323 image sensor
● H.264
Aktualizacje społecznościowe
3343.jpg

English wersja startuje na indiegogo:
indiegogo.com/pro…rol, pierwsze 1000 bylo za 39$.
Aktualizacja 1
Z kodem LITB70MAI04 za 29,99$ (~105zł).

Grupy

Najlepsze komentarze
Koveras21/03/2018 19:31

To nie jest ta najnowsza wersja z obsługą angielskiego?


ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do komentarzy, więcej się dowiesz niż z opisu

BTW musisz być bardzo krótko na PEPPERKU, skoro nie znasz jeszcze chińskiego
84 Komentarze
To nie jest ta najnowsza wersja z obsługą angielskiego?
Ciekawie, jakieś info - brać?
No i to jest właściwa cena za ten sprzęt. Za tyle też wcześniej kupowałem.
Ktoś poleci coś w rozsądnych pieniądzach z wejściem na kamerę tylną?
Dobry ten rejestrator? Mógłby się ktoś wypowiedzieć? Bo się zastanawiam czy warto kupić
Spika po angielskiemu, czy dalej tylko sympatyczna chinka?
Koveras21/03/2018 19:31

To nie jest ta najnowsza wersja z obsługą angielskiego?


ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do komentarzy, więcej się dowiesz niż z opisu

BTW musisz być bardzo krótko na PEPPERKU, skoro nie znasz jeszcze chińskiego
gohan821/03/2018 19:47

Dobry ten rejestrator? Mógłby się ktoś wypowiedzieć? Bo się zastanawiam czy …Dobry ten rejestrator? Mógłby się ktoś wypowiedzieć? Bo się zastanawiam czy warto kupić


W tej cenie dobry. Yi dash cam jest lepszy
Lukas_opmar 21. 2018

ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do koment …ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do komentarzy, więcej się dowiesz niż z opisu BTW musisz być bardzo krótko na PEPPERKU, skoro nie znasz jeszcze chińskiego


W opisie jest instrukcja i tam są niby komendy po angielsku.
Ma czujnik parkowania? w sensie, aby sie włączał jak ktoś uderzy w zaparkowany samochód?
Lukas_op21/03/2018 19:55

ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do koment …ta jest tylko z obsługą głosową w języku chińskim, zajrzyj też do komentarzy, więcej się dowiesz niż z opisu BTW musisz być bardzo krótko na PEPPERKU, skoro nie znasz jeszcze chińskiego


Chyba dalej tylko po chińsku, ale jak pogrzebiesz w necie to znajdziesz jak wylaczyc komunikaty powitalne po kitajsku (przekazujesz parametry przez url). Kamera calkiem spoko, chciałem taka by byla jak najmniej widoczna i calkiem spelnia swoje zadanie.. Jedyny mankament, to ze w 25% przypadkow wlaczenia mruga czerwona dioda, czyli nie.nagrywa, pomaga restart. Ktos ma podobne zachowanie?

Na Litb topcashback bodajże 8%
kermiter21/03/2018 20:17

Ma czujnik parkowania? w sensie, aby sie włączał jak ktoś uderzy w zap …Ma czujnik parkowania? w sensie, aby sie włączał jak ktoś uderzy w zaparkowany samochód?


Z czujnikiem to już chyba ta lepsza gearbest.com/car…tml za 105zł
miguelos21/03/2018 20:19

Chyba dalej tylko po chińsku, ale jak pogrzebiesz w necie to znajdziesz …Chyba dalej tylko po chińsku, ale jak pogrzebiesz w necie to znajdziesz jak wylaczyc komunikaty powitalne po kitajsku (przekazujesz parametry przez url). Kamera calkiem spoko, chciałem taka by byla jak najmniej widoczna i calkiem spelnia swoje zadanie.. Jedyny mankament, to ze w 25% przypadkow wlaczenia mruga czerwona dioda, czyli nie.nagrywa, pomaga restart. Ktos ma podobne zachowanie?Na Litb topcashback bodajże 8%


czerwona lampka to wina spadku napięcia w czasie uruchamiania kamery.
to przez odpalanie silnika
łatwo to naprawić:
włączasz stacyjkę - kamera gada i się włącza - po 3 sekundach odpalasz silnik i wszystko ok.
Przypominam, że Topcashback daje na Lightinthebox 11% od wyjściowej, niby nie dużo, ale zawsze 4$ rabatu.
I dla nowych użytkowników dodatkowo 10$ za rejestrację z polecenia
Edytowane przez: "StefanMucha" mar 21. 2018
nemesis-4421/03/2018 20:31

czerwona lampka to wina spadku napięcia w czasie uruchamiania kamery.to …czerwona lampka to wina spadku napięcia w czasie uruchamiania kamery.to przez odpalanie silnikałatwo to naprawić:włączasz stacyjkę - kamera gada i się włącza - po 3 sekundach odpalasz silnik i wszystko ok.


czyli, że co - za szybko odpalam silnik ? przeważnie czekam conajmniej 3 sekundy, aż mi się grzałka w dizlu wyłączy..a chinka nie gada bo ją wyłączyłem..
Avatar
Usunięty12442
piszmar 21. 2018

Z czujnikiem to już chyba ta lepsza …Z czujnikiem to już chyba ta lepsza https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_1583867.html za 105zł


To o czym piszesz wymagałoby stałego zasilania kamery, a większość samochodów (co normalne i wskazane) odcina napięcia na zapalniczkach po X minutach.
Boxster7821/03/2018 19:51

Spika po angielskiemu, czy dalej tylko sympatyczna chinka?


bez problemu możesz sobie to wyłączyć, wystarczy że się połączysz z kamerką przez wifi i w adresie wpiszesz 192.72.1.1/cgi…Off - wtedy zniknie uciążliwy głos chinki/wszystkie inne dźwięki
Ech, dosłownie jakąś godzinę temu już zamówiłem na Gearbest za 30,18$ z przesyłką postNL i obniżeniu ceny punktami
Dam ją na tylną szybę - z zamiarem, że będzie służyć dodatkowo jako kamera cofania.
miguelosmar 21. 2018

czyli, że co - za szybko odpalam silnik ? przeważnie czekam conajmniej 3 s …czyli, że co - za szybko odpalam silnik ? przeważnie czekam conajmniej 3 sekundy, aż mi się grzałka w dizlu wyłączy..a chinka nie gada bo ją wyłączyłem..


u mnie czekanie kilku sekund rozwiązało problem.
zaczekaj więc dłużej (6-10sek?) i zobacz czy to pomoże. wtedy możesz skracać czas aż znajdziesz minimalny czas która pomaga
Piotruz21/03/2018 21:15

bez problemu możesz sobie to wyłączyć, wystarczy że się połączysz z kamerką …bez problemu możesz sobie to wyłączyć, wystarczy że się połączysz z kamerką przez wifi i w adresie wpiszesz http://192.72.1.1/cgi-bin/Config.cgi?action=set&property=SoundIndicator&value=Off - wtedy zniknie uciążliwy głos chinki/wszystkie inne dźwięki


Czyli wtedy jest cisza tak? Bo nie kupowałem jej ze względu na to, że krzaczkami wypowiedzianymi ustnie by mnie witała
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst