Niestety, ta okazja już wygasła
Whisky Mac Bride's litrowa w auchan
479° Zakończono

Whisky Mac Bride's litrowa w auchan

49,99złAuchan Okazje
24
479° Zakończono
Whisky Mac Bride's litrowa w auchan
sie 24. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Znalezione w auchan Rybnik.
Butelka litrowa, jest tego sporo

292483.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Auchan OkazjeAuchan gazetka
Najlepsze komentarze
Do tego litr coli i można się sponiewierać, plus
24 Komentarze
Dodatkowo
4962626-zyR1d.jpg
4962626-bmsGj.jpg
4962626-sUWnx.jpg
4962626-YS3dj.jpg
Do tego litr coli i można się sponiewierać, plus
Zacna cena plus
Najlepsze w tej kolekcji czyli Dewar’s 8yo obciełeś bez ceny.
Zgodnie z nie pisana regułą za 1l Whisky poniżej 50 PLN zawsze plus
jest spoko, do drinków polecam
Piotr_Degwc24/08/2020 17:12

Najlepsze w tej kolekcji czyli Dewar’s 8yo obciełeś bez ceny.Zgodnie z nie …Najlepsze w tej kolekcji czyli Dewar’s 8yo obciełeś bez ceny.Zgodnie z nie pisana regułą za 1l Whisky poniżej 50 PLN zawsze plus


Dewar's był w regularnej cenie, a ta w "strefie czerwonej" z reguły nie jest zbyt atrakcyjna
W Bydgoszczy też promka na Mac Bride's.

Co do Adelphi, jakiś czas temu skusiłem się na butelczynę za 65 zł. Dobry trunek, ale szczerze... za 8 dyszek to wolałbym kupić cosik innego.
Edytowane przez: "Wujaszek" sie 24.
Lokalnie?
ona już tak chyba rok w tej cenie jak ktos potrzebuje Żory tak samo
Z reguły auchany mają lokalnie, ale skoro Żory i Bydgoszcz ta sama cena to zmieniam na ogólnopolską.
Dzięki wam za info!
Slawomir_Majak24/08/2020 17:10

ona już tak chyba rok w tej cenie jak ktos potrzebuje Żory tak samo


No właśnie nie w Rybniku. Taka cena owszem, ale za 0,7l, a tym razem jest litrówka.
Plus
Szczecin też, więc raczej ogólnopolska.
W Krakowie w Bonarce jest jeszcze sporo
4963763-7wAvK.jpgW warszawskim Auchan na Okęciu wychodzi 52 zł za litr bez promocji..
Jak smakuje Mac, z czym to porównać? 1L i cena spoko. Plus
Edytowane przez: "MacIT" sie 25.
Adelphi warte każdej złotówki bez przeceny. A po 65 zł to każdą ilość w ciemno. Przytaczany tu Dewar's 8 jako rzekomo najlepszy w tej kolekcji nie umywa się do Adelphi.
Kto takie gówno plusuje
Litr poniżej 50zl... To musi poniewierać...
Ooooo, będzie flaszkobranie
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst