Niestety, ta okazja już wygasła
Wakacje 2020 w Turcji: Kusadasi, 3* hotel z all inclusive od 1437 zł
-142° Zakończono

Wakacje 2020 w Turcji: Kusadasi, 3* hotel z all inclusive od 1437 zł

1.437złTUI Okazje
17
Rozpoczyna się 05/06/2020paź 14.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Wyloty do Turcji z Wrocławia, Warszawy, Poznania i Katowic na 7 lub 14 dni. Dostępnych jest sporo terminów w lipcu i sierpniu.
Surtel - informacje
Surtel to idealny wybór na urlop we dwoje. Ten kameralny hotel położony jest w pobliżu centrum Kusadasi, blisko restauracji i barów. Obiekt stanowi doskonały punkt wypadowy do zwiedzania nie tylko okolicznych atrakcji, lecz także słynnego Efezu. W ramach wakacyjnego wypoczynku można opalać się na tarasie słonecznym, zażywać kąpieli w hotelowym basenie lub zrelaksować się w barze. Ci, którzy lubią dobrą kuchnię, powinni spróbować potraw lokalnych i międzynarodowych serwowanych w restauracji bufetowej.
Położenie:
  • w centrum miejscowości Kusadasi
  • ok. 200 m od piaszczysto-żwirowej plaży
Aktualizacje społecznościowe
TUI Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
Turcja - minus , choćby było za darmo....
wawu199114/10/2019 13:24

Czy chociaż temat o wakacjach może być wolny od Polityki i uprzedzeń?


Nie, bo każde finansowanie zbrodniarzy jest złe. Nawet jeśli to tylko wakacje.
17 Komentarzy
Turcja - minus , choćby było za darmo....
baa.caa14/10/2019 12:29

Turcja - minus , choćby było za darmo....


Przekonuje uzasadnienie
@misiekxxxl jeśli zastanawiasz się czemu Ci minusują: przykład po 10 sek. szukania
m.wakacje.pl/wcz…nio
Edytowane przez: "PiotrNowakowski" paź 14.
Każdy kto jedzie na urlop do Turków ma krew na rękach. Krew kurdyjską.
mmxv14/10/2019 13:11

Każdy kto jedzie na urlop do Turków ma krew na rękach. Krew kurdyjską.


baa.caa14/10/2019 12:29

Turcja - minus , choćby było za darmo....




Czy chociaż temat o wakacjach może być wolny od Polityki i uprzedzeń?
wawu199114/10/2019 13:24

Czy chociaż temat o wakacjach może być wolny od Polityki i uprzedzeń?


Nie, bo każde finansowanie zbrodniarzy jest złe. Nawet jeśli to tylko wakacje.
wawu199114/10/2019 13:24

Czy chociaż temat o wakacjach może być wolny od Polityki i uprzedzeń?


Tutaj nie ma uprzedzeń, a suche fakty. Nie popieramy faszystów i ludobójców i nie pozwolimy im zarobić.
Edytowane przez: "NagiGienek" paź 14.
wawu199114/10/2019 13:24

Czy chociaż temat o wakacjach może być wolny od Polityki i uprzedzeń?


Sektor turystyczny to bardzo silna gałąź gospodarki Turcji. Sponsorując ów sponsorujesz turecki budżet. Część (spora) tego budżetu idzie na wojsko broń itp.
Niestety....kasa kasa kasa wszystko się wokół tego kręci.
Jak to Kazik śpiewał:
"To jest normalne, że nie gadasz z bandytami
Nie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samych
Kto z kim przestaje, takim się staje
Na długo to w każdej jednej głowie zostaje
Myślę, że jest w tym coś żenującego
Odwiedzać gospodarza dzieci mordującego
W imię imperialnych bredni, to pomysł nieprzedni
Nie tłumaczy tego święto, ani dzień powszedni..."
Jakież to prawdziwe.
Edytowane przez: "mmxv" paź 14.
osuch14/10/2019 13:28

Nie, bo każde finansowanie zbrodniarzy jest złe. Nawet jeśli to tylko wa …Nie, bo każde finansowanie zbrodniarzy jest złe. Nawet jeśli to tylko wakacje.



NagiGienek14/10/2019 13:33

Tutaj nie ma uprzedzeń, a suche fakty. Nie popieramy faszystów i l …Tutaj nie ma uprzedzeń, a suche fakty. Nie popieramy faszystów i ludobójców i nie pozwolimy im zarobić.



mmxv14/10/2019 13:35

Sektor turystyczny to bardzo silna gałąź gospodarki Turcji. Sponsorując ów …Sektor turystyczny to bardzo silna gałąź gospodarki Turcji. Sponsorując ów sponsorujesz turecki budżet. Część (spora) tego budżetu idzie na wojsko broń itp.Niestety....kasa kasa kasa wszystko się wokół tego kręci.Jak to Kazik śpiewał:"To jest normalne, że nie gadasz z bandytamiNie zapraszasz ich do domu, nie odwiedzasz ich samychKto z kim przestaje, takim się stajeNa długo to w każdej jednej głowie zostajeMyślę, że jest w tym coś żenującegoOdwiedzać gospodarza dzieci mordującegoW imię imperialnych bredni, to pomysł nieprzedniNie tłumaczy tego święto, ani dzień powszedni..."Jakież to prawdziwe.


Czyli kraje takie jak Włochy, Hiszpania czy Albania też tak traktujecie? Jesteście świadomi że każdy kraj ma swoje czarne karty w swojej historii. To co się dzieje teraz jest bulwersujące zgadzam się z tym i nie neguje tego. Natomiast gdybym patrzył tylko pod takim kątem jak wy to siedział bym Ciągle w swoim dołku nie obejrzał świata.
Ja tam dziękuje Turkom że to że trzymają dużą część uchodźców u siebie i nie przepuszczają dalej.
Rozumiem, ze jak nie pojedziemy tam to budżet dla wojska się zmniejszy? Sądzę, ze będzie to kosztem wydatków socjalnych..
Grafet14/10/2019 13:49

Rozumiem, ze jak nie pojedziemy tam to budżet dla wojska się zmniejszy? S …Rozumiem, ze jak nie pojedziemy tam to budżet dla wojska się zmniejszy? Sądzę, ze będzie to kosztem wydatków socjalnych..


Nie, chodzi raczej o wyrażenie niezadowolenia. Protest.
PiotrNowakowski14/10/2019 13:00

@misiekxxxl jeśli zastanawiasz się czemu Ci minusują: przykład po 10 sek. s …@misiekxxxl jeśli zastanawiasz się czemu Ci minusują: przykład po 10 sek. szukania https://m.wakacje.pl/wczasy/turcja/?,samolotem,all-inclusive,tanio


Bardziej byłem ciekaw czy będzie reakcja na zachowanie Turcji i jak widać po komentarzach jest
wawu199114/10/2019 13:49

Czyli kraje takie jak Włochy, Hiszpania czy Albania też tak traktujecie? J …Czyli kraje takie jak Włochy, Hiszpania czy Albania też tak traktujecie? Jesteście świadomi że każdy kraj ma swoje czarne karty w swojej historii. To co się dzieje teraz jest bulwersujące zgadzam się z tym i nie neguje tego. Natomiast gdybym patrzył tylko pod takim kątem jak wy to siedział bym Ciągle w swoim dołku nie obejrzał świata. Ja tam dziękuje Turkom że to że trzymają dużą część uchodźców u siebie i nie przepuszczają dalej.


Na przeszłość historii owych krajów nie mamy wpływu ....było minęło. Ale na teraźniejszość mamy realny wpływ.
Ani Hiszpania, ani Włochy ani Albania nie morduje dzisiaj nikogo (poza nienarodzonymi dziećmi ale to inna historia).
Powtórzę zatem ...każdy kto na urlop wybiera się do Turcji obecnie ma krew na rękach.
mmxv14/10/2019 14:54

Na przeszłość historii owych krajów nie mamy wpływu ....było minęło. Ale na …Na przeszłość historii owych krajów nie mamy wpływu ....było minęło. Ale na teraźniejszość mamy realny wpływ.Ani Hiszpania, ani Włochy ani Albania nie morduje dzisiaj nikogo (poza nienarodzonymi dziećmi ale to inna historia).Powtórzę zatem ...każdy kto na urlop wybiera się do Turcji obecnie ma krew na rękach.


Na pewno duża część będzie głosować portfelem i będzie miała w poważaniu ichniejsze problemy polityczne. Naprawdę myślisz /myślicie że 2,5k PLN wydane bądź nie wydane w Turcji zmieni coś w sytuacji panującej tam?
wawu199114/10/2019 15:36

Na pewno duża część będzie głosować portfelem i będzie miała w poważaniu ic …Na pewno duża część będzie głosować portfelem i będzie miała w poważaniu ichniejsze problemy polityczne. Naprawdę myślisz /myślicie że 2,5k PLN wydane bądź nie wydane w Turcji zmieni coś w sytuacji panującej tam?



2,5k PLN razy np. 10000 turystów? Tak, zmieni.
PiotrNowakowski14/10/2019 13:00

@misiekxxxl jeśli zastanawiasz się czemu Ci minusują: przykład po 10 sek. s …@misiekxxxl jeśli zastanawiasz się czemu Ci minusują: przykład po 10 sek. szukania https://m.wakacje.pl/wczasy/turcja/?,samolotem,all-inclusive,tanio


Podajesz linki do terminów poza sezonem
Featureless14/10/2019 16:12

2,5k PLN razy np. 10000 turystów? Tak, zmieni.


+minimum drugie tyle na miejscu na różne różności i inne pierdolety
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst