Niestety, ta okazja wygasła 30 listopada 2022.
792°
439 Opublikowano 18 listopada 2022
Vectra Mobile: Nielimitowane rozmowy i SMS + 30GB + 6 miesięcy HBO MAX za 24.99 zł lub No-limit + 10GB za 14,99 zł @ Vectra
Opublikowane przez
BetPay Edytor
Dołączył w 2018
1.763
8.536
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Vectra przygotowała świetne oferty na telefon na Black Friday ! Sam abonament na HBO jest droższy niż oferta przez 6 miesięcy od Vectry !
Oferty są oczywiście dla nowych użytkowników oraz osób przenoszących numer do Vectra. Sieć obsługuje VoLTE i Wi-Fi Calling. Vectra korzysta z infrastruktury PLAY
INFORMACJA JAK PRZENIEŚĆ NUMER POD OPISEM OFERT.
BEZLIMIT 10GB za 14.99 zł
vectra.pl/ofe…79/
BEZLIMIT 30GB + HBO MAX za 24.99 zł
vectra.pl/ofe…82|
BEZLIMIT 60GB + HBO MAX za 34.99 zł
vectra.pl/ofe…82|
JAK PRZENIEŚĆ NUMER?
1. Wybierz ofertę, wypełnij formularz lub przyjdź do biura Vectry
2. Podpisz dokumenty na przeniesienie numeru, a my zajmiemy się realizacją Twojego wniosku
3. Po otrzymaniu potwierdzonej daty przeniesienia numeru wyślemy do Ciebie umowę i kartę SIM
Więcej informacji przeczytasz tutaj.
Oferty są oczywiście dla nowych użytkowników oraz osób przenoszących numer do Vectra. Sieć obsługuje VoLTE i Wi-Fi Calling. Vectra korzysta z infrastruktury PLAY
INFORMACJA JAK PRZENIEŚĆ NUMER POD OPISEM OFERT.
BEZLIMIT 10GB za 14.99 zł
vectra.pl/ofe…79/
- Nielimitowane rozmowy w Polsce i roamingu UE
- Nielimitowane SMS/MMS w Polsce i roamingu UE
- 10 GB Internetu
- Roaming UE 4,19 GB
BEZLIMIT 30GB + HBO MAX za 24.99 zł
vectra.pl/ofe…82|
- Aktywacja za 0 zł + brak okresu zobowiązania
- Nielimitowane rozmowy w Polsce i roamingu UE
- Nielimitowane SMS/MMS w Polsce i roamingu UE
- 30 GB Internetu
- Roaming UE 5,38 GB
- 6 miesięcy HBO MAX za darmo !
BEZLIMIT 60GB + HBO MAX za 34.99 zł
vectra.pl/ofe…82|
- Aktywacja za 0 zł + brak okresu zobowiązania
- Nielimitowane rozmowy w Polsce i roamingu UE
- Nielimitowane SMS/MMS w Polsce i roamingu UE
- 60 GB Internetu
- Roaming UE 6,58 GB
- 6 miesięcy HBO MAX za darmo !
JAK PRZENIEŚĆ NUMER?
1. Wybierz ofertę, wypełnij formularz lub przyjdź do biura Vectry
2. Podpisz dokumenty na przeniesienie numeru, a my zajmiemy się realizacją Twojego wniosku
3. Po otrzymaniu potwierdzonej daty przeniesienia numeru wyślemy do Ciebie umowę i kartę SIM
Więcej informacji przeczytasz tutaj.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
439 Komentarzy
sortowanie:13 pazdziernika zamowienie
17 pazdziernika byl kurier z pismem o przeniesienie
19 pazdziernika obecny dostawca wyznaczyl termin przeniesienia na 28 pazdziernika
22 pazdziernika byl kurier z umowa
28 przełączono mnie do Vectra (Edytowano)
Minimalny koszt miesięczny utrzymania numeru (czyli np. Doładuje za 5 pln i mam rok ważności konta)
Raz na jakis czas mozliwosc dokupienia pakietu internetowego np. 30-50 GB na pk 2 tygodnie…
Co polecicie przy takich „wymaganiach”?
Mam router u teściowej i raz na jakis czas albo zona albo razem jedziemy tam na tydzien lub dwa i potrzebujemy internet do pracy zdalnej…na codzień na tym wi-fi wisi ramka cyfrowa na ktora mozna wysylac zdjecia - wiec wykorzystanie internetu minimalne…
Ktos cos poleci?
1. Po zamówieniu pojawi się kurier u Ciebie (tak po 2-4 dniach od zamówienia).
Przywiezie wniosek o przeniesienie.
Podpisujesz i czekasz...
2.Po tygodniu pojawi się kurier ponownie z umową i kartą sim...
No i czekasz na przeniesienie.
3.W pierwszym dniu po przeniesieniu nie masz od razu paczki internetu (masz lejek 1mb/s).
Potem już wszystko działa.
Vectra opanujcie się i zróbcie coś z tym procesem przeniesienia.
PS: Pomijam fakt, iż przenosiłem 3 numery i na każdej umowie (pomimo dobrze zaznaczonych rzeczy) miałem:
-brak efaktury
-brak zgód marketingowych na które wyraziłem zgodę (Edytowano)
31.10 zamówiłem usługę przeniesienia numeru. Wybrałem, aby przeniesienie numeru nastąpiło za 21 dni roboczych.
Jakoś po tygodnie przyjechał kurier i podpisałem umowę.
Na umowie informacja, że przeniesienie nastąpi 17.11.
Piszę do supportu, że skąd wzięli tą datę. Przecież miałem zaznaczone za 21 dnie roboczych.
Pani odpisała, że zaznaczyłem "natychmiastowe przeniesienie numeru".
Przejrzałem umowę i nic takiego nie znalazłem. Piszę do Pani, aby wskazała mi, w którym momencie to zaznaczyłem, bo nie widzę tego, a chcę zgłosić problem do UOKiK i dokładnie to opisać. Nie będziecie mi przenosić numeru, kiedy Wam wygodnie. Pani tylko odpisała, że ktoś od przeniesienie się ze mną skontaktuje. 17.11 ktoś z Vectry dzwonił, ale niestety chyba nie miał zasięgu, bo ucinało rozmowę. Przeniesienie numeru nie nastąpiło.
1.12 dzwonie na infolinię z zapytaniem, kiedy nastąpi przemienienie numeru. Pani mówi, że w systemie nie widzi, ale pisze @ do osoby odpowiedzialnej za przemienienie nr i ma się ze mną kontaktować. Cisza. Kolejny raz dzwonie na infolinię 6.12, że to chyba jakieś jaja, co z przemienieniem numeru. Pan mówi, że faktycznie, numer miał być przeniesiony. Pisze @ do osoby, odpowiedzialnej za przemienienie i do jego przełożonego. Informuje, że dziś raczej już nie zadzwoni, bo za 30 minut kończą pracę, ale jutro na pewno. Mamy 10.12. Nikt nie dzwonił, numer nie jest przeniesiony.
Ważna uwaga. Przejrzyjcie te pdfy z umową. Zaznaczyłem zgodę na marketing, w pdfie tego nie było. Trochę żenada. Pocieszające jest to, że goodie naliczyło 100 zł cashback.
Edit: Pakiet BezLimit 10GB za 14.99 zł
Edit2: Dopiero co aktywowali mi kartę sim (niecałą godzinę temu) a tutaj takie coś więc zakładam że załączył się lejek? wtf?
(Edytowano)
"Dzień dobry,
Nie otrzymaliśmy jeszcze rozliczenia Twoich transakcji od naszego Partnera.
Czasami otrzymujemy odpowiedź wcześniej a czasami później. Czekamy z niecierpliwością na wiadomość o pozytywnej decyzji i udanym procesie naliczenia cashbacku dla Ciebie.
Jeśli nie otrzymamy żadnej odpowiedzi w ciągu 90 dni, skontaktujemy się z Tobą i postaramy się rozwiązać sprawę."
Opiszę jakim solidnym dostawcą usług jest Vectra jeśli chodzi o usługę telefonii komórkowej już na samym etapie przenoszenia numeru.
21.11 - 4 wnioski złożone online o przeniesienie numerów
22.11 - 2 wnioski. Jak się później okaże jeden z wniosków zamiast o przeniesienie numeru wygeneruje nowy numer bo postanowiłem bezczelnie cofnąć z drugiego etapu zamówienia online do pierwszego i sprawdzić czy wszystkie dane się zgadzają (przeglądarka, bez jakichkolwiek dodatków, blokerów niczego).
23.11- w związku z powyższym składam od nowa wniosek o przeniesienie tego numeru telefonu. Ale nie tak, szybko to nie koniec przebojów.
Dodatkowo biorę 3 nowe numery.
Od środy 23.11 każdego dnia roboczego przyjeżdża kurier z częścią umów, gdyż Vectra nie jest w stanie ogarnąć wszystkiego na raz lub chociażby dwa razy.
Dzisiaj tj. 29.11 otrzymuję w końcu 5 kart SIM. A co z wnioskiem o przeniesienie numeru z 23.11? A nic i to dosłownie.
Na chacie nic nie wiedzą, składają jakieś zgłoszenia, które chyba nikt nie obsługuje.
Dopiero telefonicznie po 10 - 15 minutach przełączania między jakimiś działami dowiaduję się o wspaniałej nowinie.
Co z wnioskiem? Nic, wyparował z systemu!
Przynajmniej tak twierdzą, że poza tymi 5 o przeniesienie nie mają innego. Natomiast ja mam na mailu dokumenty i potwierdzenie złożenia i otrzymania przez Vectra takiego wniosku.
Zastanówmy się gdzie ten jeden wniosek? Może moje dane poleciały do innej osoby? Czemu nie, wcale bym się nie zdziwił.
Na koniec. Zaznaczyłem 1 dzień roboczy jako termin przeniesienia. Obecnie mam prepaida, gdzie nic mnie nie trzyma ani nie mam żadnych zobowiązań u obecnego operatora.
Na kiedy Vectra wyznaczyła przeniesienie? Na 6 grudnia.
Dziękuję za uwagę.
PS
Jeśli otrzymałbym podobną ofertę jak @lordi tj. bez zastanowienia przeniósłbym wszystkie numery w trybie day, zanim nie zostałem przeniesiony do tego syfu.
Jeśli czyta to jakiś przedstawiciel "normalnego" operatora, serdecznie zapraszam. Internet stacjonarny w związku z całą sytuacją jestem również zdecydowany przenieść.