Niestety, ta okazja już wygasła
URSUS UR-BP508-260LS kosa spalinowa. Dwusuw, 42cm koszenia, 2,6KM
364° Zakończono

URSUS UR-BP508-260LS kosa spalinowa. Dwusuw, 42cm koszenia, 2,6KM

499zł689zł-28%Leroy Merlin Okazje
46
364° Zakończono
URSUS UR-BP508-260LS kosa spalinowa. Dwusuw, 42cm koszenia, 2,6KM
lip 18. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Kosa, podkaszarka w niższej cenie.
A jej nazwa/ model: URSUS UR-BP508-260LS
i parametry:
  • Typ silnika: spalinowy, 2-suwowy
  • Moc maksymalna silnika: 2,6 KM
  • Pojemność silnika: 50,8 cm3
  • Prędkość obrotowa silnika przy maksymalnej mocy: 7500 obr/min
  • Obroty jałowe: 3000 obr/min
  • Mieszanka paliwowa (paliwo : olej): 40:1
  • Pojemność zbiornika paliwa: 0,85 l
  • Szerokość robocza żyłka / tarcza: 420 mm / 255 mm
  • Świeca zapłonowa: BOSCH
  • Waga: 9,5 kg
  • Zestaw zawiera: profesjonalne szelki podtrzymujące, głowicę tnącą z żyłką, tarczę tnącą, pojemnik do sporządzania mieszanki paliwowej, narzędzia do montażu i obsługi kosy

281986.jpg
281986.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Dok18/07/2020 08:35

@Zatoichi Popraw na "dwusUw", bardzo proszę. Wiem, że ta końcówka "-ów" kus …@Zatoichi Popraw na "dwusUw", bardzo proszę. Wiem, że ta końcówka "-ów" kusi, ale to jest od suwania (w zasadzie od ruchu posuwisto-zwrotnego).


bo to jest od dwóch sów

4756434-RoCWY.jpg
46 Komentarzy
Czyżby Ursus poszedł w ślady Łucznika i firmuje najtańszą chińszczyznę?
vito-KRK18/07/2020 01:36

Czyżby Ursus poszedł w ślady Łucznika i firmuje najtańszą chińszczyznę?


Tak.
Producent oficjalny to NAC. URSUS to tylko brand.
Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. Zastanawiam się jeszcze nad nową kosiarka z Castoramy z silnikiem Brigsa za 800zl, lub coś lepszego z silnikiem Hondy za 1500zl. Wolałbym wydać mniej niż więcej ale jak mam się wkurzać i reklamować to może warto dołożyć
konarek18/07/2020 01:38

Tak.


Akurat piszesz bzdury inne marki też udostępniają swoją nazwę innym podmiotom za opłatą np JCB, Stanley . Bardziej kwestia tego czy na tym nie stracą słaba jakością tych produktów . A te kosy były kilka lat temu sprzedawane w Castorama i bardzo mało wróciło na reklamacje to już gorzej jest z Stanley.
doctore4618/07/2020 06:39

Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. …Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. Zastanawiam się jeszcze nad nową kosiarka z Castoramy z silnikiem Brigsa za 800zl, lub coś lepszego z silnikiem Hondy za 1500zl. Wolałbym wydać mniej niż więcej ale jak mam się wkurzać i reklamować to może warto dołożyć


Jakis czas temu stalem przed podobnym wyborem i szkoda bylo mi wydac prawie poltora klocka na makite czy stihla. Popytalem i polecili mi wtedy cos takiego jak cedrus 520. Jesli dobrze pamietam, to polska firma firmuje chiny, ALE kosa posiada gaznik walbro, co podobno ma duze znaczenie dla niezawodnosci, serwisu i jej pracy. Mowili ze to cos ponad marketowkami, ale ponizej stihla czy makity. Mam juz ja dwa lata i dziala bezobslugowo. Narzekac moge jedynie, ze raczka minimalnie rusza sie wzgledemczesci glownej, ale to tylko odczucie ktore nie wplywa na prace. Jak ja kupowalem dalem za nia cos kolo 600zl.

//Edit: widze ze chyba tego modelu nie produkuja, bo to co zostalo jest duzo drozsze, ale to chyba warto sie rozejrzec czy w innych modelach tez jest walbro i tyle.
Edytowane przez: "mikeman" lip 18.
Ten Ursus za 500 zł czy lepiej dopłacić do Nax 800b z silnikiem Briksa ?

P.S Faktycznie ta kosa Cedrus rozsądnie wygląda na papierze...
Podobno bardzo dobre gaźniki Walbro, ale ile w tym prawdy?
Edytowane przez: "mkraw2005" lip 18.
mkraw200518/07/2020 07:49

Ten Ursus za 500 zł czy lepiej dopłacić do Nax 800b z silnikiem Briksa ?P …Ten Ursus za 500 zł czy lepiej dopłacić do Nax 800b z silnikiem Briksa ?P.S Faktycznie ta kasa Cedrus rozsądnie wygląda na papierze...Podobno bardzo dobre gaźniki Walbro, ale ile w tym prawdy?


Jak szukalem, to na wszystkich forach mowili, ze Walbro to najlepsze gazniki- niezawodne ale takze w razie czego z czesciami do serwisu. Cos w tym musi byc bo drozsze firmy ich uzywaja a tania chinszczyzna nie.
mikeman18/07/2020 08:04

Jak szukalem, to na wszystkich forach mowili, ze Walbro to najlepsze …Jak szukalem, to na wszystkich forach mowili, ze Walbro to najlepsze gazniki- niezawodne ale takze w razie czego z czesciami do serwisu. Cos w tym musi byc bo drozsze firmy ich uzywaja a tania chinszczyzna nie.


Mam ten gaźnik Walbro w kosiarce spalinowej w silniku Loncin 196ccm co prawda dopiero rok, ale gaźnik jak i silnik polecam bez awaryjnie.

P.S Jeszcze poczytam, ale chyba zdecyduje się na tego Cedrusa 415x. Dzięki za info @mikeman

Tego ursusa przeraża mnie trochę waga.
Edytowane przez: "mkraw2005" lip 18.
doctore4618/07/2020 06:39

Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. …Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. Zastanawiam się jeszcze nad nową kosiarka z Castoramy z silnikiem Brigsa za 800zl, lub coś lepszego z silnikiem Hondy za 1500zl. Wolałbym wydać mniej niż więcej ale jak mam się wkurzać i reklamować to może warto dołożyć


Kupiłem dwa lata temu nac 340?360? Jakoś chinol za 350pln mocniejszy działa bez zarzuty jedynie śruby od rączki wymieniłem bo się szybko wyrobiły, działa bez zarzutu a do koszenia mam 4500 m2 z dwa razy w roku
Ja tez kupiłem jakiegoś chińczyka za 350 zł. Kosi już 3 rok prawie 40 ar. Śruby od raczki tez się wyrobiły to zmieniłem, poza tym nic.
@Zatoichi Popraw na "dwusUw", bardzo proszę. Wiem, że ta końcówka "-ów" kusi, ale to jest od suwania (w zasadzie od ruchu posuwisto-zwrotnego).
Dok18/07/2020 08:35

@Zatoichi Popraw na "dwusUw", bardzo proszę. Wiem, że ta końcówka "-ów" kus …@Zatoichi Popraw na "dwusUw", bardzo proszę. Wiem, że ta końcówka "-ów" kusi, ale to jest od suwania (w zasadzie od ruchu posuwisto-zwrotnego).


bo to jest od dwóch sów

4756434-RoCWY.jpg
mkraw200518/07/2020 08:09

Mam ten gaźnik Walbro w kosiarce spalinowej w silniku Loncin 196ccm co …Mam ten gaźnik Walbro w kosiarce spalinowej w silniku Loncin 196ccm co prawda dopiero rok, ale gaźnik jak i silnik polecam bez awaryjnie.P.S Jeszcze poczytam, ale chyba zdecyduje się na tego Cedrusa 415x. Dzięki za info @mikemanTego ursusa przeraża mnie trochę waga.


Mam tego Longina 196 w kosiarce agroma do koszenia 15ar już ponad 10lat i tylko wymiana oleju i profilaktycznie świecy i filtra powietrza. Przechylalem ja na prawą i lewą stronę by wyczyścić podwozie i odpalała normalnie a szwagra brigs nigdy. Liczyłem się że posłuży tylko z 3 lata do koszenia ale śmiga świetnie do tej pory.
Posiadam 3 podwórka, wymieniam chińczyki co ok 2 lata i powiem tyle:
Kup sobie chłopie coś normalnego ręce czerwone, po roku 5 minut pracy i kosa ma połowę mocy, trawę to kładzie a nie kosi przy spalaniu rudego. Szkoda życia, jak spojrzę na odrośnietą trawę już mam awersję.
PS szelki można sobie w d... Wsadzić wisi na tobie jak powieszone sznurkiem. A "rączki" tak wyprofilowane jak byś "trzymał kogoś kto robi ci lachę" jak to Borat by powiedział.
Może się chińszczyzna poprawiła... ale moje doświadczenie mówi że ta oszczędność skończy się podwójnym lub potrójnym wydatkiem.. (choć rozłożonym w czasie)
Widziałem tą właśnie kosę w akcji, brał bym z zamkniętymi oczami gdybym potrzebował. Przez 2 dni non stop piłowanie w gęstych metrowych zaroślach nie poległa.
Śmieszne to gadanie o chińszczyźnie skoro tam produkuje się wszystko. Makita, Stihl, Husqvarna, NAC i mniej znane marki a Chińczycy produkują towar na europe i tylko naklejki zmieniają.
grzesiekprp18/07/2020 09:10

Widziałem tą właśnie kosę w akcji, brał bym z zamkniętymi oczami gdybym pot …Widziałem tą właśnie kosę w akcji, brał bym z zamkniętymi oczami gdybym potrzebował. Przez 2 dni non stop piłowanie w gęstych metrowych zaroślach nie poległa.


tarcza ? ja mam chinczyka za 200zl (ma gaznik warblo, taka sytuacja kosa webb) fajnie kosi tarcza, ale żyłka nie daje rady
doctore4618/07/2020 06:39

Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. …Warto w tej cenie? Potrzebuje do sporadycznego koszenia, ok 1000m. Zastanawiam się jeszcze nad nową kosiarka z Castoramy z silnikiem Brigsa za 800zl, lub coś lepszego z silnikiem Hondy za 1500zl. Wolałbym wydać mniej niż więcej ale jak mam się wkurzać i reklamować to może warto dołożyć


W moim przypadku katuje już z 8 lat chińska kosę z marketu do takiego "sporadycznego" koszenia. Tnę trawę i chwasty prawie po kolana i jak to tej pory jedyną rzecz jaką wymieniłem była głowica na żyłkę bo się wytarła. Dałem wtedy za nią 350zł. Więc jeżeli nie musisz kosić przez parę godzin non stop bierz jak najtańsza. Byle by miała ok 2,5KM bo słabszą to nawet gęstej trawy nie skosisz za bardzo.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst