Niestety, ta okazja już wygasła
Unikat, -30% na cały asortyment (również maseczki)
766° Zakończono

Unikat, -30% na cały asortyment (również maseczki)

44
maj 21.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Promocja w sklepie Unikat, -30% na cały asortyment (również maseczki) z kodem MAMA30. Obowiązuje do 25.05.2020 do godz. 7:00.

265412.jpg

BIUSTONOSZ CHLOE (112zł-> 78,4zł)
unikat-comp.pl/pl/…390

265412.jpg

BIUSTONOSZ GLORIA SOFT (47zł -> 32,9zł)
unikat-comp.pl/pl/…268

265412.jpg

BIUSTONOSZ RANIA FULL CUP (112zł -> 78,4zł)
unikat-comp.pl/pl/…426

265412.jpg

STRINGI KEILA (41zł -> 28,7zł)
unikat-comp.pl/pl/…337

265412.jpg

MASECZKA OCHRONNA - ZESTAW 5 SZTUK(25zł -> 17,5zł)
unikat-comp.pl/pl/…451
265412.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Unikat Underwear Okazje
Najlepsze komentarze
Kod Mama... Nie wiem czy kupiłbym na dzień matki coś takiego... No chyba że czyjejś matce.
4428705-AterR.jpg
Niezłe te maseczki.
Edytowane przez: "_omd_" maj 21.
4428730-7CIw2.jpg
Edytowane przez: "Teraz.Wic" maj 22.
Kurde, jestem facetem ale już mnie męczy to gówniarskie podejście w komentarzach do kobiet, bielizny i uprzedmiatawiania kogoś bo ma cycki. Serio chłopaki w tę stronę zmierzamy mimo lat ewolucji?
44 Komentarze
Niezłe te maseczki.
Edytowane przez: "_omd_" maj 21.
No plus 😏
_omd_21/05/2020 23:27

Niezłe te maseczki.


Tak i jakie mają oczy na dwójce
Edytowane przez: "Gonsalez" maj 21.
_omd_21/05/2020 23:27

Niezłe te maseczki.


ale chyba nie wszystkim na pepperku sie podobają
Czekał cały dzień żeby wybrać odpowiednią porę
Stringi Keila z tyłu bardzo dobrze wyglądają
Gonsalez21/05/2020 23:27

Tak i jakie mają oczy na dwójce


To nie ta dupa piotra zelta co mu kitu wciskala ze urodzil im sie dzieciak? Xd
Maseczki na pipeczki
Michal_Malagowski22/05/2020 00:13

To nie ta dupa piotra zelta co mu kitu wciskala ze urodzil im sie … To nie ta dupa piotra zelta co mu kitu wciskala ze urodzil im sie dzieciak? Xd


Ta
Kod Mama... Nie wiem czy kupiłbym na dzień matki coś takiego... No chyba że czyjejś matce.
4428705-AterR.jpg
4428730-7CIw2.jpg
Edytowane przez: "Teraz.Wic" maj 22.
Plusik
Bez czytania leci plus wystarczyło popatrzeć
Paul_Ackerman21/05/2020 23:46

Stringi Keila z tyłu bardzo dobrze wyglądają


Ważny głos eksperta w dyskusji dzięki któremu poszło zamówienie na zachwalany model

Dzięki :P
Kurde, jestem facetem ale już mnie męczy to gówniarskie podejście w komentarzach do kobiet, bielizny i uprzedmiatawiania kogoś bo ma cycki. Serio chłopaki w tę stronę zmierzamy mimo lat ewolucji?
Te maseczki tyle chronią co te stringi keila 👊🏻
I znowu sypią się plusy, bo stulejarze widzą cycki...
pawian_akrobata22/05/2020 05:43

Kod Mama... Nie wiem czy kupiłbym na dzień matki coś takiego... No chyba że …Kod Mama... Nie wiem czy kupiłbym na dzień matki coś takiego... No chyba że czyjejś matce.[Obrazek]


Mama stiflera
Jak się komuś nie podoba to nie wchodzić. I po co obrzucać się określeniami stulejarze vs męskie feministki? Ode mnie plusik w okazji i widzę że nie jestem osamotniony
Ładna ta mama.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst