Niestety, ta okazja już wygasła
Uchwyt na bidon rowerowy
386° Zakończono

Uchwyt na bidon rowerowy

2,35zł4,50zł-48% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
29
sie 7.Dostawa z: Chiny

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Najtańsze na świecie jakie znalazłem

Ceny z www, w apce powinny być ciut niższe:



178307.jpg
178307.jpg
178307.jpg
178307.jpg
178307.jpg
178307.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

29 Komentarzy
Miał ktoś coś podobnego? Kiedyś słyszałem opinie że takie taniochy szybka pękały? W porównaniu do carbonu cena spoko xD
Edytowane przez: "Phantomas" sie 7.
Ja mam takie coś chociaż na stówę nie jestem pewien bo nigdy nie wiadomo. Generalnie nie pękają mi ale inna wada, że jak są puste to hałasują na każdem wertepie.
Phantomas07/08/2019 22:34

Miał ktoś coś podobnego? Kiedyś słyszałem opinie że takie taniochy szybka p …Miał ktoś coś podobnego? Kiedyś słyszałem opinie że takie taniochy szybka pękały? W porównaniu do carbonu cena spoko xD


Mam tak samo wyglądający z allegro - używałem z bidonami 700 ml i wytrzymało 2 lata ale miałem okazje tanio kupić karbonowe i je wymieniłem.
vlodek253207/08/2019 22:37

Mam tak samo wyglądający z allegro - używałem z bidonami 700 ml i wyt …Mam tak samo wyglądający z allegro - używałem z bidonami 700 ml i wytrzymało 2 lata ale miałem okazje tanio kupić karbonowe i je wymieniłem.


Warto carbon wgl? Ludzie kupują dla wagi? Ja się tam jakoś specjalnie nie znam ale różnica w wadze jest chyba minimalna nie?
A uchwyt rowerowy na budyń mają?
Phantomas07/08/2019 22:39

Warto carbon wgl? Ludzie kupują dla wagi? Ja się tam jakoś specjalnie nie z …Warto carbon wgl? Ludzie kupują dla wagi? Ja się tam jakoś specjalnie nie znam ale różnica w wadze jest chyba minimalna nie?


Jak dorwiesz w dobrej cenie (z kuponami, pre-orderem, bugiem w google chrome 2 sztuki kupiłem za 75 zł) to warto. Karbon jest "sztywniejszy" niż plastik, łatwiej się w niego wkłada bidony podczas jazdy. Ogółem jakoś mocno bym nie inwestował w karbonowy koszyk do jazdy amatorskiej na szosie. Różnica w wadze pomiędzy różnymi modelami to 15-25 gramów.
Edytowane przez: "vlodek2532" sie 7.
vlodek253207/08/2019 22:52

Jak dorwiesz w dobrej cenie (z kuponami, pre-orderem, bugiem w google …Jak dorwiesz w dobrej cenie (z kuponami, pre-orderem, bugiem w google chrome 2 sztuki kupiłem za 75 zł) to warto. Karbon jest "sztywniejszy" niż plastik, łatwiej się w niego wkłada bidony podczas jazdy. Ogółem jakoś mocno bym nie inwestował w karbonowy koszyk do jazdy amatorskiej na szosie. Różnica w wadze pomiędzy różnymi modelami to 15-25 gramów.


Dzięki za odpowiedź, ja MTB więc waga mi aż takiej różnicy nie robi dlatego dopytywałem bardziej chodziło mi o to że bardziej mi akurat kolorystycznie pasuje ten który oglądałem ale nie dam tyle kasy tylko dla wyglądu niestety 😝
W tesco aluminium w kolorze czarnym wchodzi za 7,5 zl
takiereklamy07/08/2019 22:36

Ja mam takie coś chociaż na stówę nie jestem pewien bo nigdy nie wiadomo. G …Ja mam takie coś chociaż na stówę nie jestem pewien bo nigdy nie wiadomo. Generalnie nie pękają mi ale inna wada, że jak są puste to hałasują na każdem wertepie.


to chyba zależy od sposobu montażu czy średnicy bidonu
a jakas alternatywa dla Topeak Modula Cage II ? Mam go i polecam ale szukam drugiego uchwutu (nie lubie jezdzic z plecakiem)
SystemShock07/08/2019 22:55

to chyba zależy od sposobu montażu czy średnicy bidonu


No ale montaż ja mam jeden na dwie śrubki bidony też zwykłe. Z czasem po prostu te ramiona, które trzymają bidon zaczęły o siebie obijać.
takiereklamy07/08/2019 23:07

No ale montaż ja mam jeden na dwie śrubki bidony też zwykłe. Z czasem po …No ale montaż ja mam jeden na dwie śrubki bidony też zwykłe. Z czasem po prostu te ramiona, które trzymają bidon zaczęły o siebie obijać.


lub na trytytki jak ktoś zechce
vlodek253207/08/2019 22:37

Mam tak samo wyglądający z allegro - używałem z bidonami 700 ml i wyt …Mam tak samo wyglądający z allegro - używałem z bidonami 700 ml i wytrzymało 2 lata ale miałem okazje tanio kupić karbonowe i je wymieniłem.


Phantomas07/08/2019 22:39

Warto carbon wgl? Ludzie kupują dla wagi? Ja się tam jakoś specjalnie nie z …Warto carbon wgl? Ludzie kupują dla wagi? Ja się tam jakoś specjalnie nie znam ale różnica w wadze jest chyba minimalna nie?


Pozostaje jeszcze tytan:
2672043-oekPZ.jpg
Edytowane przez: "Panopek" sie 8.
Mam takie jak w okazji u siebie i u dziewczyny. Niby to samo ale kupione w różnych sklepach i jeden jest ciaśniejszy a drugi luźniejszy. W ciaśniejszy m ta zaletę że dobrze trzyma butelkę piwa
Mam podobny i polecam, głównie zabieram z sobą 1,5l butelki i zdaje egzamin bo jest elastyczny.
Pod bidon brał bym jakiś metalowy
Mam dwa i testuję drugi sezon. Wszystko git za tą cenę to skarb
mam obawy czy to utrzyma szklaną butelkę z piwem, trochę szkoda by było zmarnować
Wziąłem z ciekawości. Dzięki za wrzutkę!
lobr08/08/2019 11:36

mam obawy czy to utrzyma szklaną butelkę z piwem, trochę szkoda by było zma …mam obawy czy to utrzyma szklaną butelkę z piwem, trochę szkoda by było zmarnować


Kup ten metalowy za 4,70 z okazji. Woziłem w nim browary na moim kands maestro
rmf607/08/2019 22:59

W tesco aluminium w kolorze czarnym wchodzi za 7,5 zl



jest jeszcze dostępny ? musze podjechac i sprawdzić bo na gwałt potrzebuje do piątku
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst