Niestety, ta okazja już wygasła
tytuł: Laptop Lenovo Legion Y540-15IRH 15,6" Intel® Core™ i7-9750HF 8GB RAM 256GB GTX1660Ti
555° Zakończono

tytuł: Laptop Lenovo Legion Y540-15IRH 15,6" Intel® Core™ i7-9750HF 8GB RAM 256GB GTX1660Ti

3.799zł4.669zł-19%RTV Euro AGD Okazje
27
555° Zakończono
tytuł: Laptop Lenovo Legion Y540-15IRH 15,6" Intel® Core™ i7-9750HF 8GB RAM 256GB GTX1660Ti
wrz 8.

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Ekran 15,6 cala, 1920 x 1080 pikseli
Procesor Intel® Core™ i7 9gen 9750HF 2,6 - 4,5 GHz
Pamięć 8 GB RAM
Dysk 256 GB SSD
Grafika nVidia® GeForce GTX 1660Ti
System operacyjny bez systemu
Gwarancja 24 miesiące
Aktualizacje społecznościowe
27 Komentarzy
60 Hz gdyby ktoś pytał.
Super okazja aż dam minusa
Teraz to nic tylko czekać na serię RTX 3000.
60hz - minus
120 czy 144 FPS pod szybsza matrycę na tym lapku z tym GPU jest osiągalne na niskich jak nie najniższych w grach AAA, o ile w ogóle (z tego co sprawdzalem COD Warzone na najniższych nawet nie wyciąga 120 FPS na stałe, lapek z 1660ti, ale ryzen 7 4800h), a w slabszych starszych tytułach na średnich.

Szukanie szybszej matrycy przy tej karcie graficznej to trochę bezsens, chyba że do tytułów esportowych pokroju LoLa, CS GO czy - być może Overwatch, ale tu nie mam pewności, z racji nieco wyższych wymagań.
Edytowane przez: "K2K" wrz 8.
szybsza matryca jest zauważalna nie tylko w grach, ja po przesiadce na 120 i 144hz zarówno w telefonie jak i stacjonarce nie wyobrażam sobie używania 60hz na dłuższą metę
K2K08/09/2020 20:10

120 czy 144 FPS pod szybsza matrycę na tym lapku z tym GPU jest osiągalne n …120 czy 144 FPS pod szybsza matrycę na tym lapku z tym GPU jest osiągalne na niskich jak nie najniższych w grach AAA, o ile w ogóle (z tego co sprawdzalem COD Warzone na najniższych nawet nie wyciąga 120 FPS na stałe, lapek z 1660ti, ale ryzen 7 4800h), a w slabszych starszych tytułach na średnich.Szukanie szybszej matrycy przy tej karcie graficznej to trochę bezsens, chyba że do tytułów esportowych pokroju LoLa, CS GO czy - być może Overwatch, ale tu nie mam pewności, z racji nieco wyższych wymagań.



Nie znasz się, 144hz widać nawet jak przeglądasz neta, nie musisz mieć 144fps grach bo cokolwiek powyżej 60fps będzie zauważalnie płynniejsze
Przecież teraz w telefony pakuje się 60-90-120hz ekrany. I przy przeglądaniu FB/Insta to widać znaczącą różnicę
Zastanawiam się jak spadnie cena y740 po premierze legion 7i. Muszę wymienić swojego już leciwego y700 a nowe Lenovo mi się podobają że względu na wygląd jak i parametry i te porty z tyłu. Y540 wydaje mi się zbyt plastikowy ale nie dotykałem więc nie wiem
W Legionach matryca 60 hz to zaleta za którą sie dopłaca względem 120hz bo ma dużo lepsze odwzorowanie barw. Polecam zgłębić temat jak ktoś jest zainteresowany tymi laptopami.
mikesz555508/09/2020 20:23

Nie znasz się, 144hz widać nawet jak przeglądasz neta, nie musisz mieć 144 …Nie znasz się, 144hz widać nawet jak przeglądasz neta, nie musisz mieć 144fps grach bo cokolwiek powyżej 60fps będzie zauważalnie płynniejsze



Pisałem o grach, nie o innych zastosowaniach. Większość nabywców to gracze, nie szary zjadacz chleba, któremu niewiele pożytku z szybszej matrycy. Do pracy biurowej to zbędne jest. Bo co, szybciej będzie się o kilka ms przesuwać obiekt na ekranie? Tylko wprawne oko to zauważy po prostu uważam to za nieopłacalne. Do większej ilości Hz musi być lepsza karta graficzna. Tego typu bajerów nie kupuje się dla... Płynności przeglądarki, cmon
Adson08/09/2020 20:26

Przecież teraz w telefony pakuje się 60-90-120hz ekrany. I przy p …Przecież teraz w telefony pakuje się 60-90-120hz ekrany. I przy przeglądaniu FB/Insta to widać znaczącą różnicę


Haha, jeszcze lepiej telefony vs. Laptopy to zupełnie inna bajka i inna rozmowa. Zgodzę się, że będzie wygodniej i bardziej komfortowo. Nie zgadzam się tylko z tym, że poszukiwanie szybszej matrycy vs. wydajność tej karty graficznej w grach po prostu mija się z celem... Ludzie
K2K08/09/2020 20:56

Haha, jeszcze lepiej telefony vs. Laptopy to zupełnie inna bajka i inna …Haha, jeszcze lepiej telefony vs. Laptopy to zupełnie inna bajka i inna rozmowa. Zgodzę się, że będzie wygodniej i bardziej komfortowo. Nie zgadzam się tylko z tym, że poszukiwanie szybszej matrycy vs. wydajność tej karty graficznej w grach po prostu mija się z celem... Ludzie


Sam mam lapka z matrycą 120 Hz, co prawda badziewną, ale do moich potrzeb wystarczy, a wydajnościowo do gier i tak nie wyciśnie tyle ile trzeba, więc powtórzę jeszcze raz - w mojej ocenie to bardziej chwyt marketingowy niż zaleta konfigu. 60 Hz ma sens w tym modelu, tylko z lepszą matrycą, tak jak napisał przedmówca.
K2K08/09/2020 20:56

Haha, jeszcze lepiej telefony vs. Laptopy to zupełnie inna bajka i inna …Haha, jeszcze lepiej telefony vs. Laptopy to zupełnie inna bajka i inna rozmowa. Zgodzę się, że będzie wygodniej i bardziej komfortowo. Nie zgadzam się tylko z tym, że poszukiwanie szybszej matrycy vs. wydajność tej karty graficznej w grach po prostu mija się z celem... Ludzie


Nawet jak nie osiągasz 60 fps to i tak będzie to lepiej wyglądało na 144hz, chyba po prostu nie widziałes na własne oczy
Być może nie dostrzegam różnicy, jak większość. Dodatkowym problemem jest fakt, że nie pracuje w większej ilości Hz, gdyż bolą mnie od tego oczy przy dłuższym użytkowaniu. Mam monitor WQHD 29 cali do desktopa 75 Hz i skorzystałem z tego ledwie kilka razy. Nie wszyscy są przyzwyczajeni do zwiększenia częstotliwości odświeżania. Być może gdybym dłużej tak pracował, to organizm by mi się przestawił. Nie jest mi to potrzebne i mogę iść o zakład, że większą grupę stanowią właśnie tacy jak ja. Co druga osoba gra obecnie w cokolwiek, ale tylko co 10ta faktycznie w gry, gdzie wysokie Hz są przydatne. Do pozostałych zastosowań oplacalnosc takiego rozwiązania vs. obecnie ponoszone koszty dopłat z tym związanych są dla mnie mocno dyskusyjne. Jeśli będzie to powszechne i każdy sprzęt będzie miał dodatkowo zaimplementowane funkcje flickerfree itp. to wtedy tak, to będzie git. Jeśli masz dopłacać do czegoś, co nie jest Ci specjalnie niezbędne, to czy będziesz na to wydawał kase? To pytanie pozostawię bez dalszych odpowiedzi

Co nie zmienia faktu, iż nadal będę uważał, że do wysokich Hz należy dobrać odpowiedni sprzęt. Wyższe Hz w przeglądaniu internetu są bez sensu przynajmniej na razie.
Edytowane przez: "K2K" wrz 8.
Nadaje się to to do montażu filmów w Premiere Pro i obróbki zdjęć w Photoshopie? Z upgradem do 16GB RAM na początku oczywiście
Adisus08/09/2020 21:31

Nadaje się to to do montażu filmów w Premiere Pro i obróbki zdjęć w Photo …Nadaje się to to do montażu filmów w Premiere Pro i obróbki zdjęć w Photoshopie? Z upgradem do 16GB RAM na początku oczywiście


Tak.
84marcin08/09/2020 19:34

60 Hz gdyby ktoś pytał.


Matryca świetna odwzorowanie barw 98% sRgb jakość obrazu świetna sam kupiłem 17" za 4100 z 16gb ram, ta promocja taka sobie natomiast sam laptop jest super jedyne do czego można się przyczepić to głośniki w starszym y700 jbl to przepaść do tego co oferuje y540 z Harman Kardon
Rok temu po premierze ten sam konfig kosztował 4700. Bardzo dobra cena i topowe podzespoły.
Edytowane przez: "Rabbit19" wrz 8.
Przerwę gówno burzę na górze o 60Hz vs 144 Hz i napisze kulturalnie że laptop nadaje się zarówno i do pracy (web developer) jak i do grania! Bateria trzyma do 3h od 100 procent do 0, ze względu na brak integry. Czy to problem? Zależy od użytkownika, dla mnie nie! Gry chodzą wszystkie, nie miałem problemów z fpsami. Laptop jest poręczny i wygodny, chociaż trochę ciężki ale przynajmniej łapa pracuje!

Mimo wszystko polecam! Obraz jest piękniusi i z przyjemnością ogląda się filmy 4k na rozdzielczości fullhd
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst