Niestety, ta okazja już wygasła
Turcja Alanya 4* all inclusivedla osób które boją się ryzykować i czekać do ostatniej chwili 3406 2 osoby Wylot Wrocław 11 07
-109° Zakończono

1.703zł2.849zł-40%TUI Okazje
lip 5.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

⛱🍹☀ Turcja Alanya 4* hotel z opcją all inclusive⛱🍹☀
oferta dla osób, które boją się ryzykować i czekać do ostatniej chwili : 1703zł za osobę, wylot 11.07 z Wrocławia
Aktualizacje społecznościowe
TUI Okazje

Grupy

16 Komentarzy
Czy ja wiem, czy taka okazja... Turcja nie jest jakoś niesamowicie droga. Dla porównania inne hotele w Alanya i okolicach (All Inclusive + ****+): itaka.pl/nas…tml
tui.pl/wyp…:WS
kszyh05/07/2019 06:40

Czy ja wiem, czy taka okazja... Turcja nie jest jakoś niesamowicie droga. …Czy ja wiem, czy taka okazja... Turcja nie jest jakoś niesamowicie droga. Dla porównania inne hotele w Alanya i okolicach (All Inclusive + ****+): https://www.itaka.pl/nasze-kierunki/turcja/alanya.htmlhttps://www.tui.pl/wypoczynek/turcja/riwiera-turecka/oferty-all-inclusive?page=0&q=:price:byPlane:T:dF:6:dT:14:ctAdult:2:ctChild:0:c:AYT:board:GT06-AI%20GT06-FBP:amountRange:defaultAmountRange:minHotelCategory:defaultHotelCategory:tripAdvisorRating:defaultTripAdvisorRating:beach_distance:defaultBeachDistance:tripType:WS

Zauważ termin wylotu
Dobra oferta. +
Osobiście bazuje na wylotach z dnia na dzień;) ale tutaj faktycznie jest z wyprzedzeniem za stosunkowo nie duża cenę;)
"Dla osób które boją się ryzykować" oferta wylotu za tydzień to już nie ryzyko?
Wojty05/07/2019 07:20

"Dla osób które boją się ryzykować" oferta wylotu za tydzień to już nie ryz …"Dla osób które boją się ryzykować" oferta wylotu za tydzień to już nie ryzyko?

Chyba jedynie ryzyko nieotrzymania urlopu
Edytowane przez: "polemikus" lip 5.
e-Rick05/07/2019 07:40

Minusem Alanyi jest spora odleglosc od lotniska. Pol biedy jak caly …Minusem Alanyi jest spora odleglosc od lotniska. Pol biedy jak caly autobus tam jedzie. Gorzej (i bardziej prawdopodobne), ze po drodze bedzie jeszcze pincet hoteli (Side, przedmiescia Alanyi). U mnie jakby tego bylo malo, kierowca zapomnial zostawic kogos w Side, a te rozdziawy zamiast to powiedziec to jechali jakby gdyby nic kolejne 30 km, az kierowca sam sie skapnal, ze chyba cos jest nie tak. Podroz na przedmiescia Alanyi wyszla 4.5h.

corrida105/07/2019 07:43

tydzień temu, z przestojem 15min + zbieraniem innych ludzi... z Alanya na …tydzień temu, z przestojem 15min + zbieraniem innych ludzi... z Alanya na lotnisko Antalaya 2,5h, było ciężko ale da się przetrwać

e-Rick05/07/2019 09:06

No mniej więcej tyle też wracaliśmy na lotnisko. Natomiast do hotelu była t …No mniej więcej tyle też wracaliśmy na lotnisko. Natomiast do hotelu była tragedia. Planowy wylot z W-wy miał być o 14 (oczywiście opóźniony), w hotelu byliśmy o 1 w nocy. Człowiek uczy się na błędach, teraz bierzemy pod uwagę odległość od lotniska, wcześniej jakoś mieliśmy farta i przypadkowo wybieraliśmy zawsze oferty z hotelem max. do godziny jazdy

corrida105/07/2019 09:09

Ja natomiast teraz... zwracam uwagę również na godziny wylotu aby zyskać te …Ja natomiast teraz... zwracam uwagę również na godziny wylotu aby zyskać te pół dnia a w dniu wylotu aby po opuszczeniu pokoju nie siedzieć do np 22-23 bez pokoju... również człowiek się nauczył na błędach

Edytowane przez: "e-Rick" lip 5.
e-Rick05/07/2019 09:11

Nawet nie mów. Siedzieliśmy bez pokoju do 1 w nocy, na lotnisku o 4, wylot …Nawet nie mów. Siedzieliśmy bez pokoju do 1 w nocy, na lotnisku o 4, wylot miał być o 6. Był o 14. Jedyny plus tego, że za opóźnienie przewoźnik zwrócił więcej niż kosztowała cała wycieczka, ale po urlopie wróciłem gorzej wypruty niż przed wyjazdem (choć sam pobyt bardzo fajny).Do tego powrót był niezgodny z ofertą, którą kupiliśmy ale już nie chciało mi się ciągać, bo Travelist zwalił winę na Neckermana i vice versa.

a teraz to już na doświadczeniu
corrida105/07/2019 09:15

Wszystkiego nie przewidzisz, szczególnie jeśli oferta ulega zmianie już na miejscu. Nie mniej to był jedyny taki przypadek na jaki się natknąłem. We wrześniu przez opóźnienie samolotu nie mógł wylądować na Okęciu i wylądował w Modlinie, ale o dziwo zapewnili wszystkim taksówki, więc ostatecznie wyszło nawet lepiej
Byłem, mega zarcie
Już nie aktualne
Tayson_200905/07/2019 11:27

Też byłem- jedzenie smaczne to fakt, ale...zatrucia pokarmowe (sam miałem, w opiniach o hotelu ten problem się raz na jakiś czas pojawia), fatalnie wyciszone pokoje- ciężko spać.
Na plus: dwa baseny - jeden cichy, spokojny, drugi to nieustająca impreza, muzyka, 5 animatorów...
Z plusów jeszcze- piękna plaża w Alanyi i bardzo niski ceny w sklepach troszkę dalej położonych od deptaka (np. 0,5kg pysznej chałwy za 6-7 zł).
PS. płaciłem 1250zł za 1 os, ale we wrześniu, tyle, że za 7 pełnych dni, tu jest 6.
Edytowane przez: "TomaszKK" lip 5.