Tuńczyk w kawalkach 185g/130g we wtorek 26.09 -2.99zł @Netto
309°Zakończono

Tuńczyk w kawalkach 185g/130g we wtorek 26.09 -2.99zł @Netto

8
wrz 24. 2017
Cena jednodniowa.
Cena do 4 sztuk
Aktualizacje społecznościowe
Netto Okazje

Grupy

8 Komentarzy
Fajna cena. Ciekawe tylko gdzie zlowione..
elgritonewrz 24. 2017

Fajna cena. Ciekawe tylko gdzie zlowione..

Pewnie w wodzie
jak z jakoscia produktu i smakiem ?
130g za 2,99 to juz fajna oferta, jadem


ps. uznanie dla sklepu ze podaje cene kg za faktyczna ilosc ryby
Edytowane przez: "Arczi" wrz 25. 2017
Autor
Arcziwrz 25. 2017

130g za 2,99 to juz fajna oferta, jadem ps. uznanie dla sklepu ze …130g za 2,99 to juz fajna oferta, jadem ps. uznanie dla sklepu ze podaje cene kg za faktyczna ilosc ryby

To pamietaj ze jutro. Wszystko jest opisane ze we wtorek tylko.
MaTTdridistawrz 25. 2017

To pamietaj ze jutro. Wszystko jest opisane ze we wtorek tylko.



dzieki
MaTTdridistawrz 25. 2017

To pamietaj ze jutro. Wszystko jest opisane ze we wtorek tylko.



widziales moze cos tam jeszcze oplacalnego
Autor
Arcziwrz 25. 2017

widziales moze cos tam jeszcze oplacalnego

Ksiazece za 2.39 jak nie chcesz z biedry za 2.29 przy zakupie 2 sztuk.
Przejrzyj najlepiej gazetke. Maja tez wyprzedaze wiec czasami cos sie dorwie.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst