Niestety, ta okazja już wygasła
[PRICEBUG] Trine: Ultimate Collection z Węgierskiego MS Xbox One
254° Zakończono

[PRICEBUG] Trine: Ultimate Collection z Węgierskiego MS Xbox One

95
sie 29.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Gra za 1500 HUF.

Zestaw zawiera:

  • Trine Enchanted Edition
  • Trine 2: Complete Story
  • Trine 3: Artifacts of Power
  • Trine 4: The Nightmare Prince
  • Toby’s Dream DLC (preorder bonus do Trine 4)

Dodajecie grę do koszyka. Strona poprosi Was o podanie metody płatności, więc wybieracie płatność kartą płatniczą. Bezproblemowo przechodzi płatność kartą Revolut* (przetestowane). W trakcie uzupełniania danych karty musicie też podać węgierski adres rozliczeniowy (dowolny adres znaleziony w Google).
Do zakupu wystarczy nawet cyfrowa karta, którą otrzymacie od razu po zakończeniu procesu weryfikacji.

Źródło: ŁG.
Aktualizacje społecznościowe
Microsoft OkazjeMicrosoft rabaty

Grupy

95 Komentarzy
To błąd cenowy, o czym wstawiający nie wspomniał.
GhostVolume_29/08/2019 16:40

To błąd cenowy, o czym wstawiający nie wspomniał.



a co mówi ci opis [PRICEBUG]?

Ciekawe. Revolut zablokowal mi 0zł na autoryzację. Za grę nic nie wzieli. Coś czuje że będą anulowane zamówienia.
Bład cenowy czy nie, i tak płatność nie przechodzi jak w przypadku innych rynków.
Jay29/08/2019 16:50

Bład cenowy czy nie, i tak płatność nie przechodzi jak w przypadku innych r …Bład cenowy czy nie, i tak płatność nie przechodzi jak w przypadku innych rynków.


Wydaje mi się że płatność nie jest ściągana natychmiast bo to preorder (data premiety 8 pazdziernik 2019), produkt normalnie widac z historii zakupów, prawie natychmiast przyszedl mail z potwierdzeniem zakupu, natomiast nadal jest opcja anulowania zamówienia lub zmiany sposobu platnosci. Co ciekawe mozna tez od razu zainicjowac instalację zdalną na XO (czy się instaluje czy nie nie jestem w stanie okreslic bo jestem poza domem). Jedyne co ściągnelo na tą chwile to blokada na 3zł na weryfikację karty (Mastercard PKO). Możliwe ze to normalne przy pre-orderze - nie wiem bo nigdy takowego nie kupowalem.

Biorąc pod uwagę że samo Trine 4 ma kosztuje w wegierskim MS 9000HUF (ok. 120zł), a w PL 125zl, a w calej paczce otrzymujemy wszystkie pozostale czesci Trine i DLC - to niezly pricebug.
Edytowane przez: "kallak" sie 29.
steelek29/08/2019 16:46

a co mówi ci opis [PRICEBUG]?Ciekawe. Revolut zablokowal mi 0zł na a …a co mówi ci opis [PRICEBUG]?Ciekawe. Revolut zablokowal mi 0zł na autoryzację. Za grę nic nie wzieli. Coś czuje że będą anulowane zamówienia.


Zedytowałeś po czym zarzucasz mi, że nie umiem czytać czy coś. Fajnie.
Autor wstawki to zedytował.
Edytowane przez: "GhostVolume_" sie 29.
"Lépjen velünk kapcsolatba a Microsoftnál. Nem sikerült feldolgozni a fizetését."
Jaki wbijacie kod pocztowy? coś mi nie chce płatność przejść, a jak wklepuje kod (4 cyfrowy) z Budapesztu to wychodzi, że nieprawidłowy format :v
kuleczka9129/08/2019 17:24

Jaki wbijacie kod pocztowy? coś mi nie chce płatność przejść, a jak wklep …Jaki wbijacie kod pocztowy? coś mi nie chce płatność przejść, a jak wklepuje kod (4 cyfrowy) z Budapesztu to wychodzi, że nieprawidłowy format :v



po prostu 1081 nic wiecej. Bez żadnych 'T-' itp
Ja mam "Twoja płatność nie mogła zostać przetworzona" a pobrało testową kase
kuleczka9129/08/2019 17:24

Jaki wbijacie kod pocztowy? coś mi nie chce płatność przejść, a jak wklep …Jaki wbijacie kod pocztowy? coś mi nie chce płatność przejść, a jak wklepuje kod (4 cyfrowy) z Budapesztu to wychodzi, że nieprawidłowy format :v


no i jak działa ci już ?
megalodon29/08/2019 17:34

no i jak działa ci już ?


Wkurzyłam się i wyrzuciłam poprzednią karte z revoluta, dodałam wirtualną, adres ambasady i poszło Może poprzednia karta jest ubita u MS, bo sporo zakupów na Argentynie na niej poszło :F
kuleczka9129/08/2019 17:36

Wkurzyłam się i wyrzuciłam poprzednią karte z revoluta, dodałam wirtualną, …Wkurzyłam się i wyrzuciłam poprzednią karte z revoluta, dodałam wirtualną, adres ambasady i poszło Może poprzednia karta jest ubita u MS, bo sporo zakupów na Argentynie na niej poszło :F


ok no to dobrze
Xbox one X. Jest oki. Jestem zadowolony 😁
Papryczki rządzą
Edytowane przez: "Deus_Vult" sie 29.
Deus_Vult29/08/2019 17:40

Właśnie pobieram na konsole Xbox OX , trine 1,2,3 i 4. Jestem zadowolony & …Właśnie pobieram na konsole Xbox OX , trine 1,2,3 i 4. Jestem zadowolony 😁


miałeś jakieś problemy ?
megalodon29/08/2019 17:41

miałeś jakieś problemy ?


Hmm tylko z tłumaczeniem z węgierskiego hehe
Dla tych, którym wyskakuje błąd przy zakupie:
Wchodzicie na konto MS, wejdźcie w adresy rozliczeniowe, usuńcie adres, który Wam się dodał i teraz tak:
1) Nie wchodzicie w link z zakupu
2) Wchodzicie na adresy rozliczeniowe i klikacie dodaj nowy, może być ambasady polskiej na Węgrzech, zatwierdźcie, przyjdzie na revolucie opłata 0zł
3) dopiero teraz wejdźcie na link do kupna gry i powinno przejść
O jaaa. Ale mega okazja oczywiście miałem nie kupować przez jakiś czas gier, tłukę Timespinnera z Game Passa (dla tych co nie wiedzą, to tytuł został udostępniony w Game Passie tylko na PC, ale że widnieje przy nim Xbox Play Anywhere, można zainstalować gierkę też na XO), czekam na Blair Witch... a tu wpadło takie cudeńko.

Płatność przez kartę płatniczą z Eurobanku, pieniądze jeszcze nie zostały pobrane, a gra już do pobrania na konsoli...

// edit
Dobra, jednak nie można odpalić żadnej części przed premierą tej edycji więc ogram to co miałem ograć
Edytowane przez: "EdMistrz" sie 29.
Nie wiem co to za gra ale kupiłem Kasy nie pobrało jeszcze

Edit: pobierze parę dni przed premierą, pytanie tylko czy 1500 HUF czy w międzyczasie cena się zmieni ;p
Edytowane przez: "HandlarzMirek" sie 29.
Cena się już nie może zmienić, gdyż masz to już zapisane w historii zakupów. Nawet jeśli to błąd cenowy. Chyba że MS anuluje , ale w takich przypadkach dostaje się jakieś bonusy.

Jeśli ktoś ma problem , to wystarczy najpierw dodać adres węgierki a później tylko dokonać zakupu . Zweryfikuje nową kartę kredytową a kasę pobierze w dniu premiery.
Edytowane przez: "On.rafal" sie 29.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst