Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
188°
56 Opublikowano 1 marca 2023
ROWER CROSSOWY TREK DUAL SPORT 2 Gen. 4
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
ml0123
Dołączył w 2019
3
126
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
ROWER CROSSOWY TREK DUAL SPORT 2 2023 Mulsanne Blue - opis ze strony sprzedawcy.
Dużo pojawia się pytań o rower crossowy/mtb do 3000 zł. To oczywiście nie jest najlepsza relacja podzespołów do ceny, ale ta konstrukcja Treka jest moim zdaniem bardzo przemyślana i z racji porządnej ramy można coś przy tym dłubać w przyszłości.
Po primo, hydrauliczne hamulce tarczowe - imo najważniejsza rzecz. Napęd kombinowany Altus/Acera, ale w wersji 2x9, czyli wydaje mi się optymalnie dla tego typu zastosowań. 3 z przodu, to jest mordęga, a o ile jestem fanem jednoblatów, to 1x9, czy 1x10 to trochę jednak zbyt duży przeskok pomiędzy kolejnymi przełożeniami. Do tego układ 46/30 - 11/36, czyli skrajne przełożenia tak jak np. w GRXie.
Na minus to na pewno korba, która wygląda jakby była na kwadrat, uginacz. Na lekki plus opony Bontragera, waga - 13.22 kg, gdzie np. Evado 5.0 prawie kilogram więcej. Na plus obsługa gwarancyjna Treka i przyznam to szczerze, że ten rower (i to jeszcze w tym malowaniu) jest po prostu ładny. No i na plus, to, że właściwie to można nim od razu jeździć - jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, to takie są realia, że w rowerach tego segmentu od razu trzeba zmieniać opony, czy kombinować z napędem, żeby dać radę na podjazdach 7% w górę. Szkoda, że nie kolejna generacja z karbonowym widłem, ale generalnie mocne 3/5, może nawet -4 bo w sumie to już jest marzec.
Dużo pojawia się pytań o rower crossowy/mtb do 3000 zł. To oczywiście nie jest najlepsza relacja podzespołów do ceny, ale ta konstrukcja Treka jest moim zdaniem bardzo przemyślana i z racji porządnej ramy można coś przy tym dłubać w przyszłości.
Po primo, hydrauliczne hamulce tarczowe - imo najważniejsza rzecz. Napęd kombinowany Altus/Acera, ale w wersji 2x9, czyli wydaje mi się optymalnie dla tego typu zastosowań. 3 z przodu, to jest mordęga, a o ile jestem fanem jednoblatów, to 1x9, czy 1x10 to trochę jednak zbyt duży przeskok pomiędzy kolejnymi przełożeniami. Do tego układ 46/30 - 11/36, czyli skrajne przełożenia tak jak np. w GRXie.
Na minus to na pewno korba, która wygląda jakby była na kwadrat, uginacz. Na lekki plus opony Bontragera, waga - 13.22 kg, gdzie np. Evado 5.0 prawie kilogram więcej. Na plus obsługa gwarancyjna Treka i przyznam to szczerze, że ten rower (i to jeszcze w tym malowaniu) jest po prostu ładny. No i na plus, to, że właściwie to można nim od razu jeździć - jakkolwiek dziwnie to zabrzmi, to takie są realia, że w rowerach tego segmentu od razu trzeba zmieniać opony, czy kombinować z napędem, żeby dać radę na podjazdach 7% w górę. Szkoda, że nie kolejna generacja z karbonowym widłem, ale generalnie mocne 3/5, może nawet -4 bo w sumie to już jest marzec.
- Rama: Widelec
- Alpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki, 135 x 5 mm QR: SR Suntour NEX, sprężyna, regulacja wstępnego naprężenia, blokada hydrauliczna, 100 x 5 mm QR, 63 mm skoku
- Piasta przednia: Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR
- Piasta tylna: Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR
- Obręcz: Bontrager Connection, ze stopu aluminium, dwuścienne, 32 otwory, zawór Schrader
- Opona: Bontrager GR1 Comp, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x40c
- Maks. rozmiar opon: Frame: 700x45c with fenders, 29x2.10" without fenders Fork: See manufacturer
- Manetka: Shimano Altus M2010, 9-biegowa
- Przerzutka przednia: Shimano Acera T3000, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg
- Przerzutka tylna: Shimano Altus M2000, długi wózek
- Korba: Kuty stop aluminium, 46/30, z osłoną łańcucha, 170 mm długości
- Wkład suportu: Sealed cartridge, 68mm
- Kaseta: Shimano HG200, 11-36, 9-rzędowa
- Łańcuch: KMC X9
- Pedał: Wellgo M141, korpus z żywicy, aluminiowa osłona
- Siodełko Bontrager Sport
- Sztyca Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm
- *Kierownica
- Rozmiar: L, XL
- Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm
- Chwyty
- Bontrager Satellite
- *Wspornik kierownicy
- Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości
- Stery
- Bezgwintowe 1–1/8", uszczelniane łożyska maszynowe
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M275, tarcza 160 mm
- Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-M275
- Waga: Ograniczenie wagowe
- M - 13.22 kg / 29.15 lbs: Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
Rowery promocje Sporty rowerowe promocje Sporty rowerowe i miejskie promocje Akcesoria rowerowe promocje Kaski rowerowe promocje Rowery górskie promocje Liczniki rowerowe promocje Garmin promocje Akcesoria modowe promocje Plecaki promocje Bagaż promocje Komputery i tablety promocje Obuwie promocje Fitness i bieganie promocje Pielęgnacja dzieci promocje
56 Komentarzy
sortowanie:Jak ktoś szuka więcej info to Sprint-rowery wrzuciło dziś test/prezentację nowej generacji:
A tu DS 2 Gen. 4
pepper.pl/share-deal-from-app/644516
Kupiłem i cały osprzęt zgadza się z katalogiem
DS2 kosztował 2570zł... (Edytowano)
No i fajnie jakby była możliwość rat 0%
Sam myślę mocno o Quantum V4 około 2850 zł, ale osprzęt i opinie ma mega fajne. Ten TREK też całkiem fajny, zwłaszcza waga 2kg mniejsza :>
z kodem wychodzi 2 653,14 zł.
Przyznam szczerze, że jak widzę w tej cenie jakieś kandsy na deorach z lat 90-tych i v-breakach... (Edytowano)