Niestety, ta okazja już wygasła
TOSHIBA LED 55" 55V5863DG Ultra HD 4K Onkyo @selgros
352° Zakończono

TOSHIBA LED 55" 55V5863DG Ultra HD 4K Onkyo @selgros

1.498,14zł1.798,26zł-17% Darmowa dostawa DarmowaSelgros Okazje
34
wrz 25.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Od jutra dobry (budżetowy) TV w dobrej cenie na matrycy VA.
Dodatkowo jutro dzień darmowej dostawy

link : toshiba-tv.com/pl-…3dg

tak w skrócie plusy i minusy TV

189075.jpg
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Się wyjaśniło... Jak klikniesz w linka to masz napisane dużymi literami "System dźwięku Onkyo" na telewizorze (obok "SmartTV" i "3 złącza HDMI").
34 Komentarze
Onkyo?
Dodałeś test do innego modelu
Się wyjaśniło... Jak klikniesz w linka to masz napisane dużymi literami "System dźwięku Onkyo" na telewizorze (obok "SmartTV" i "3 złącza HDMI").
Ta toshiba nie jest na androidzie i nie na hbo go, ale cena bardzo fajna.
janosik9925/09/2019 17:41

Dodałeś test do innego modelu


dzięki już poprawiłem
Na allegro taniej jest :]
Wiadomo jaka częstotliwość? Czytam i nigdzie nie widzę.
januszowy_git25/09/2019 19:06

link


Kurczaki musilem patrzec na wersje 49. Faktycznie nie ma 55 w nizszej cenie. Sorki!
Edytowane przez: "Jake_Thedog" wrz 25.
januszowy_git25/09/2019 17:54

dzięki już poprawiłem


Chyba w ogóle ci się modele pomyliły bo ten tv ma matrycę IPS, a nie VA, więc i opis i te plusy i minusy też nie pasują.
Posiadam model Toshiba 55V5863DA i na prawdę nie ma do czego się przyczepić, największą zaletą tego TV są znakomite głośniki,są po prostu genialne, interfejs bardzo przyjemny, Netflix, YouTube chodzi bez zarzutu, w tej cenie miodzio, gorąco polecam, ja swój wyrwałem na alledrogo używkę pół roku za 950 i nie żałuję, serio świetny TV w bardzo dobrej cenie, teraz szukam drugiego 55" i właśnie poluje na Toshibę ze względu na posiadany model
Jak się kupuje w selgrosie? Nigdy nie byłem. Jak w normalnym sklepie typu carrefour czy trzeba mieć jakieś karty że firma?
tomek.gmyrek25/09/2019 22:11

Jak się kupuje w selgrosie? Nigdy nie byłem. Jak w normalnym sklepie typu c …Jak się kupuje w selgrosie? Nigdy nie byłem. Jak w normalnym sklepie typu carrefour czy trzeba mieć jakieś karty że firma?


Mozna bez karty robic zakupy
Policzyli mi 49zł za dostawę :/
Napisałem reklamację, zobaczymy
Co mówi Japończyk podchodząc do okna?toshiba hehe
60 Hz będzie dużym problemem przy graniu?
Pan_Krewetka26/09/2019 08:42

60 Hz będzie dużym problemem przy graniu?


Zależy od input laga jeśli jest mniejszy niż 30 nie będzie odczuwalne jeśli chodzi o konsolę.
Ryszard_R26/09/2019 02:46

Policzyli mi 49zł za dostawę :/Napisałem reklamację, zobaczymy


napisali że oddadzą
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst