Niestety, ta okazja już wygasła
TIGER HP i TIGER MANA w Żabce
-126° Zakończono

TIGER HP i TIGER MANA w Żabce

17
cze 7. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Promocja Żabki na napoje energetyczne Tiger - w tym 2 nowe smaki: Tiger Mana i Tiger HP.
250 ml
wybrane rodzaje
1 l - 7,96 zł
Cena obowiązuje przy zakupie 2 szt.
Aktualizacje społecznościowe
Żabka OkazjeŻabka gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
Tak tylko przypomnę. Od tego czasu gardzę TIGERem.2415063-v3EOq.jpg
Arturito07/06/2019 14:29

Tak tylko przypomnę. Od tego czasu gardzę TIGERem.[Obrazek]


Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja reklamowa, z której usług zrezygnowano w trybie natychmiastowym, a sam Tiger przekazał 500.000zł na pomoc dla powstańców w ramach przeprosin. Nie bronię tej marki, bo szczerze mówiąc jeśli mam się już napić jakiegoś energetyka, to zdecydowanie bliżej mi do tropikalnego Monsterka, ale trzeba pamiętać, że to jednak nie jest bezpośrednia wina producenta. Co innego, gdy sytuacja ma się jak w wypadku chociażby Johnson & Johnson (talk, który powodował raka, czyli przykład wadliwego, szkodliwego produktu), a co innego, gdy jakiś baran odpowiedzialny za marketing w firmie, z którą podpisujesz umowę popełni tak idiotyczną i karygodną grafikę.
17 Komentarzy
Aż mi się Tibia przypomniała
HP całkiem spoko, polecam
Jakie to smaki?
Spides07/06/2019 14:11

Aż mi się Tibia przypomniała



Mi Diablo
ryba18mk07/06/2019 14:13

Jakie to smaki?


bodajże o smaku granatu i jagody
Tak tylko przypomnę. Od tego czasu gardzę TIGERem.2415063-v3EOq.jpg
Ja Tigera piłem póki robił go FoodCare później przerzuciłem się na Black od FoodCare z reguły jest tańszy , a wszystkie energetyki są i tak takie same
Arturito07/06/2019 14:29

Tak tylko przypomnę. Od tego czasu gardzę TIGERem.[Obrazek]


Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja reklamowa, z której usług zrezygnowano w trybie natychmiastowym, a sam Tiger przekazał 500.000zł na pomoc dla powstańców w ramach przeprosin. Nie bronię tej marki, bo szczerze mówiąc jeśli mam się już napić jakiegoś energetyka, to zdecydowanie bliżej mi do tropikalnego Monsterka, ale trzeba pamiętać, że to jednak nie jest bezpośrednia wina producenta. Co innego, gdy sytuacja ma się jak w wypadku chociażby Johnson & Johnson (talk, który powodował raka, czyli przykład wadliwego, szkodliwego produktu), a co innego, gdy jakiś baran odpowiedzialny za marketing w firmie, z którą podpisujesz umowę popełni tak idiotyczną i karygodną grafikę.
Moderat07/06/2019 14:42

Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja r …Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja reklamowa, z której usług zrezygnowano w trybie natychmiastowym, a sam Tiger przekazał 500.000zł na pomoc dla powstańców w ramach przeprosin. Nie bronię tej marki, bo szczerze mówiąc jeśli mam się już napić jakiegoś energetyka, to zdecydowanie bliżej mi do tropikalnego Monsterka, ale trzeba pamiętać, że to jednak nie jest bezpośrednia wina producenta. Co innego, gdy sytuacja ma się jak w wypadku chociażby Johnson & Johnson (talk, który powodował raka, czyli przykład wadliwego, szkodliwego produktu), a co innego, gdy jakiś baran odpowiedzialny za marketing w firmie, z którą podpisujesz umowę popełni tak idiotyczną i karygodną grafikę.


Zgadza się wszystko. Niesmak jednak pozostał, a na rynku jest wiele alternatyw. Wolę te, które miały więcej szczęścia do agencji reklamowych, albo przynajmniej weryfikują co im agencja dodaje, zanim się pojawi taka treść. A już w szczególności tak wymowna i kontrowersyjna.
Moderat07/06/2019 14:42

Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja r …Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja reklamowa, z której usług zrezygnowano w trybie natychmiastowym, a sam Tiger przekazał 500.000zł na pomoc dla powstańców w ramach przeprosin. Nie bronię tej marki, bo szczerze mówiąc jeśli mam się już napić jakiegoś energetyka, to zdecydowanie bliżej mi do tropikalnego Monsterka, ale trzeba pamiętać, że to jednak nie jest bezpośrednia wina producenta. Co innego, gdy sytuacja ma się jak w wypadku chociażby Johnson & Johnson (talk, który powodował raka, czyli przykład wadliwego, szkodliwego produktu), a co innego, gdy jakiś baran odpowiedzialny za marketing w firmie, z którą podpisujesz umowę popełni tak idiotyczną i karygodną grafikę.


Skoro nie zastrzegli sobie akceptacji każdego działania marketingowego to są sami sobie winni. A przypuszczam że akceptacja jednak była - jakiś baran z firmy klepnął na tak, bo przecież to będzie fajna 'beka' - tym bardziej są sami sobie winni.
Arturito07/06/2019 14:59

Komentarz usunięty


Nie kupuje w Żabce chyba że muszę 😁
szuwarek07/06/2019 14:47

A przypuszczam


No właśnie, Ty przypuszczasz. Łatwo jest wypowiedzieć się o całej sprawie z perspektywy osoby trzeciej nie znając szczegółów tej wpadki i samej umowy, dlatego osobiście uważam, że lincz i bojkot firmy na sto lat do przodu, to jednak trochę przesada. Bez wątpienia był to największy strzał w kolano w ciągu ostatnich kilkunastu lat jeśli chodzi o kwestie czysto wizerunkowe w Polsce, wiadomo, że koszulkowi patrioci nigdy im już nie odpuszczą, ale takie rzeczy niestety się po prostu zdarzają na całym świecie. Proponuję spojrzeć na to z innej perspektywy - smród był, dla niektórych pozostał, ale 500.000zł na rzecz powstańców, o których większość Polaków pamięta tylko w okolicach wiadomej daty na pewno pomogło wielu z nich. Najważniejsze - nie próbuję przekonać Was do zmiany zdania na temat tej firmy, chodzi mi tylko i wyłącznie o fakt, że sprawa wygląda trochę inaczej, gdy świadomie sprzedajesz wadliwy produkt (uprzedzam dyskusje na temat "zdrowotności" energetyków, odnoszę się do sytuacji rodem z poprzedniego wpisu), a inaczej, gdy zaliczasz jakąś wpadkę w marketingu.
Spides07/06/2019 14:11

Aż mi się Tibia przypomniała



chyba jakiś noob dorósł i wzięli go do marketingu manasy
ryba18mk07/06/2019 14:13

Jakie to smaki?


Hp- granat
Mana - jeżyna i czarna porzeczka
Arturito07/06/2019 14:29

Tak tylko przypomnę. Od tego czasu gardzę TIGERem.[Obrazek]


A mi od tego czasu zaczął idealnie smakować, bo doprawili go smakiem pękających dup patriotów
Moderat07/06/2019 14:42

Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja r …Spoko, tylko jedno ale - za akcję odpowiedzialna była konkretna agencja reklamowa, z której usług zrezygnowano w trybie natychmiastowym, a sam Tiger przekazał 500.000zł na pomoc dla powstańców w ramach przeprosin. Nie bronię tej marki, bo szczerze mówiąc jeśli mam się już napić jakiegoś energetyka, to zdecydowanie bliżej mi do tropikalnego Monsterka, ale trzeba pamiętać, że to jednak nie jest bezpośrednia wina producenta. Co innego, gdy sytuacja ma się jak w wypadku chociażby Johnson & Johnson (talk, który powodował raka, czyli przykład wadliwego, szkodliwego produktu), a co innego, gdy jakiś baran odpowiedzialny za marketing w firmie, z którą podpisujesz umowę popełni tak idiotyczną i karygodną grafikę.



Nie wychodziło mu to chciał mieć swoje 5 minut i zrobił to gó....! Pewnie go wyp..... z roboty jak się "Tiger corporation" zorientował
spoko pomysł pod graczy HP jest dobre
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od LongJohn. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst