Niestety, ta okazja wygasła 29 sierpnia 2020.
519°
Opublikowano 30 czerwca 2020

THULE FreeRide 532 - 2 szt. - amazon.de 109,96€

490,58zł
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
dqnt1
Dołączył w 2017
1
3

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Na niemieckim amazonie dobra cena na 2 sztuki popularnego uchwytu rowerowego na dach. W Polsce taniej nie znalazłem. Proszę o wyrozumiałość, to moja pierwsza wstawka na peppera
Amazon.de Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

110 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Kamil_123_
    Okielznany30/06/2020 20:30

    Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i …Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i w czasie jazdy zbiera latające kamienie z pobliskich samochodów 😁


    Latające kamienie? Hm. To moja przednia szyba ma w takim razie wbudowane jakieś pole siłowe bo jest wysoka i nic w nią nie wali
  2. Awatar użytkownika Wojtek.J
    Dariusz_C.30/06/2020 22:10

    Dałbyś coś więcej na temat porównania? Plusy/minusy?


    Ja mogę wpisać coś, co wbiłem kiedyś jako recenzję na Ceneo:

    "Używałem uchwytów Thule 530, ProRide 591, a teraz ProRide 598 - podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami, może komuś przyda się mój skrótowy opis.
    Thule 530 ma prostą konstrukcję, jest cichy i niezawodny, ale równocześnie mało wygodny w użytkowaniu. Korzystanie z niego wymaga ciągłego użycia dwóch rąk (trzeba trzymać uchwyt w odpowiedniej pozycji podczas podnoszenia roweru), lepszej koordynacji ruchów (trzeba uważać by rower w trakcie montażu na dachu nie przewrócił się), sposób w jaki uchwyt zaciska się na ramie roweru często budzi obawy (ma się wrażenie, że rower wyleci z uchwytu lub odwrotnie ... rower trzyma się pewnie w uchwycie, ale czy rama roweru to wytrzyma?). Przejechałem z dwoma Thule 530 na dachu dobrych kilka tysięcy kilometrów i uważam, że jest co najwyżej poprawnym produktem - Thule 530 jest naprawdę solidny, ale Thule z serii ProRide (591 i 598) są nie tylko bardziej estetyczne, ale i dużo wygodniejsze w użyciu.
    Thule 591 zachwycił mnie początkowo wygodą użytkowania. Jeden ruch aby wysunąć ramię uchwytu do odpowiedniej pozycji (blokuje się w niej samo, nie opadając). Drugi ruch, by rower włożyć do uchwytu (nie trzeba wtedy trzymać uchwytu w ręce, można skupić się na podnoszeniu roweru). Trzeci ruch to zamknięcie klamry chwytającej ramę roweru (szybkie i wygodne, nie ma tu większej obawy o kondycję ramy). Uchwyt solidny, przemyślany, ale ... jest niestety "ale".
    Do szału w modelu 591 doprowadza mnie gwizd wydawany przez niego (niezależnie od użytego pod nim samochodu i bagażnika bazowego). Czy z rowerem, czy bez niego, zamiast szumu (akceptowalnego przy jeździe z rowerem na dachu) słychać gwizd. Irytujący gwizd. Był to jedyny prawdziwy powód, dla którego zacząłem myśleć o kupnie uchwytu Thule 598 (a nie kolejnego, znacznie tańszego 591) gdy postanowił kupić uchwyt na drugi rower.
    Thule 598 jest najdroższym produktem w stawce ... cena jest wręcz zbyt wysoka. Udało mi się kupić go za ok. 460 zł w lipcu 2016 - da się znaleźć go w dobrej cenie gdy dobrze poszukamy. To niestety wciąż +50% w stosunku do Thule 591. Różnica wielka, ... ale wg mnie warto wydać więcej. Minusy? Dla mnie tylko cena. Jest wręcz nieuzasadnienie wysoka. Plusy? Jest cichy, nie gwiżdze jak 591. To wbrew pozorom ważne. Jest nieco wygodniejszy w użyciu od 591 - "łapa" chwytająca ramę jest większa, obejmuje ramę całkowicie, siła zamykania jest kontrolowana (nie musimy martwić się o uszkodzenie ramy, po prostu kręcimy póki pokrętło na to pozwoli, nie przejmując się niczym). W końcu metalowe elementy leżące na bagażniku bazowym są podgumowane, nie rysują więc go jak Thule 591 (mała rzecz, a daje wyraźnie pozytywny efekt). Podobno zmiana układu pasków sprawia, że rower tkwi w uchwycie stabilniej (być może, nie potrafię tego stwierdzić). Bardzo łatwo jest przekręcanie uchwytu "na drugą stronę" - robiłem to także w 530 i 591, było zdecydowanie mniej wygodne.
    Który z uchwytów wolę? Bez wątpienia 598, ale wygoda i cisza okupione są bardzo wysoką ceną. Może komuś uda się trafić Thule 591, który nie wydaje irytujących dźwięków - nie jestem jednak jedynym użytkownikiem, którego trapi taki problem.
    Pozdrawiam!
    "

    Dodam jeszcze, że samo zamykanie "opasek" na oponie też jest dużo przyjemniejsze (o wiele) w 591, bo działa jak uchwyty w wiązaniach snowboardowych i co "kliknięcie" przesuwa się o jeden ząbek.
  3. Awatar użytkownika dymcio111
    W tamtym roku ceny ~220zł , w dobrej promo i za 180 zł szło kupić, a teraz normalna cena ponad 300 zł Jprd... Dobrze, że w dobrym momencie hak założyłem i platformę 926 kupiłem na 4 rowery . Ale kupiłem belki i tak zastanawiałem się nad 1 uchwytem szybko wrzucić jeden rower a tu takie ceny już.... Jeszcze boxa szukam jakiegoś w rozsądnej cenie. Może ktoś coś polecić?
  4. Awatar użytkownika wordlord
    niziok30/06/2020 22:09

    I bujać się z przekładaniem tablicy albo jeździć na papierowych?


    Po co? W wydziale komunikacyjnym legalnie kupujesz trzecią z przeznaczeniem na bagażnik.
  5. Awatar użytkownika mateuszkt
    Okielznany30/06/2020 20:30

    Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i …Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i w czasie jazdy zbiera latające kamienie z pobliskich samochodów 😁


    W sedanie - nie łatwiej
  6. Awatar użytkownika Blocked
    MAm te i bardzo polecam: amazon.de/Thu…MY/
    (moja wersja rozni sie jedynie tym ze ramie jest niemalowane)
  7. Awatar użytkownika jakub.krol
    Blocked30/06/2020 20:53

    MAm te i bardzo polecam: https://www.amazon.de/Thule-ProRide-591-Dach-Fahrr …MAm te i bardzo polecam: https://www.amazon.de/Thule-ProRide-591-Dach-Fahrradträger-2er-Set/dp/B003SZ7GMY/ (moja wersja rozni sie jedynie tym ze ramie jest niemalowane)


    Używałem i tych ze wstawki, i ProRide’a i nie ma w ogole porównania w komforcie obsługi! Bralbym Pro
  8. Awatar użytkownika Boxster78
    Okielznany30/06/2020 20:30

    Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i …Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i w czasie jazdy zbiera latające kamienie z pobliskich samochodów 😁


    Problem z dostępem do bagażnika, przekładanie tablicy, większy syf na rowerach przy gorszych warunkach atmosferycznych, czasami znacznie gorsza widoczność do tyłu, a w razie czyjegoś wjazdu w tył Twojego samochodu nie dość, że masz szkodę w aucie to jeszcze gratis poskładane rowery... sry, ale wolę jechać wolniej z rowerami na dachu.
  9. Awatar użytkownika OpieCzlowieku
    Lepiej dołożyć do ProRide. Komfort montowania roweru bez porównania lepszy.
  10. Awatar użytkownika Mciek
    2 miesiące temu płaciłem 189zl za sztukę na centrumrowerowe.pl uchwyt polecam
  11. Awatar użytkownika WoToy
    Jeszcze miesiąc temu kupiłem po 229 na promocji z249 w interpacku. Teraz szał rowerowy, ceny w górę w magazynach brak towaru wiec cena dobra. Taniej nie znalazłem tez. Plus.
  12. Awatar użytkownika greggy
    psycho14430/06/2020 20:28

    btw - zna ktos firme ktora oferuje belki gdzie stosunek jakosc do ceny …btw - zna ktos firme ktora oferuje belki gdzie stosunek jakosc do ceny jest ok? O thule nie mowie - gdyz troche cena za duza


    Aguri, polska firma. Jakościowo nie odbiega od Thule.
  13. Awatar użytkownika niziok
    Okielznany30/06/2020 20:30

    Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i …Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i w czasie jazdy zbiera latające kamienie z pobliskich samochodów 😁


    I bujać się z przekładaniem tablicy albo jeździć na papierowych?
  14. Awatar użytkownika T0MISH
    Miał być minus, bo miesiąc temu bez szukania okazji brałem za 218, ale teraz PO ILE??? Przecietne ceny kosmos. O_o
  15. Awatar użytkownika mikus_
    rstpl30/06/2020 20:30

    Niby drogo, ale jak już nie będziesz potrzebował to bez problemu sp …Niby drogo, ale jak już nie będziesz potrzebował to bez problemu sprzedasz na olx



    psycho14430/06/2020 20:28

    btw - zna ktos firme ktora oferuje belki gdzie stosunek jakosc do ceny …btw - zna ktos firme ktora oferuje belki gdzie stosunek jakosc do ceny jest ok? O thule nie mowie - gdyz troche cena za duza


    ja kupiłem Turtle na allegro. Miałem Thule i nie widzę większej różnicy. Solidnie wykonane, hałas jak Thule. Cena 400zł vs. 1000zł. Także nie żałuję.
  16. Awatar użytkownika Usunięty243865
    ten bagażnik jest dobry dla osób, które użyją go max 2x / rok. Dobrym bagażnikiem dachowym jest 591 jest niestety droższy ale jest o 3 klasy lepszy tzn. wygodniejszy w użytkowaniu, lepiej wykonany i trwalszy.
  17. Awatar użytkownika Wojtek.J
    Okielznany30/06/2020 20:30

    Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i …Nie lepiej kupić bagażnik na klapę lub hak? Na dach ciężko wrzucić rower i w czasie jazdy zbiera latające kamienie z pobliskich samochodów 😁


    Co kto lubi.
    Ja w pewnej chwili dość długo zastanawiałem się nad tym tematem i wybrałem bagażnik na dach.
    Finalnie wolę takowe dużo bardziej od hakowych.

    W bagażniku dachowym auto nie zwiększa swojej szerokości, a wysokość.
    Nie da się nim przez to wjechać do garażu, to minus o którym trzeba pamiętać.
    W bagażniku hakowym auto prawie zawsze zwiększa swoją szerokość, wysokość pozostaje niezmieniona.
    Można wjechać bez problemu do garażu, ale da się też wyrwać rower z bagażnika przy parkowaniu, wjeżdżaniu w ciasne miejsca, itd. - całkowita szerokość samochodu z rowerem z tyłu jest zwykle dużo większa niż samego samochodu.

    Rowery nie brudzą się tak od drogi na bagażniku dachowym jak te umieszczone na bagażniku hakowym.

    W bagażniku hakowym ktoś może w trakcie stłuczki rozwalić także rowery, łatwiej je z takiego bagażnika ukraść (gdy zostawiamy auto na chwilę i gdzieś idziemy), są to pewne minusy.

    Wrzucanie roweru na dach nie jest akurat dla mnie problematyczne (185 cm wzrostu, a rower waży 11 kg, więc nie jest strasznie ciężki), ale niejedna niewysoka i drobna osoba może mieć kłopot z np. 17-kilogramowym rowerem. (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika NightKnight3000
    niziok30/06/2020 22:09

    I bujać się z przekładaniem tablicy albo jeździć na papierowych?


    jak ci 50zł szkoda na dodatkową tablicę to tak
  19. Awatar użytkownika WluBell
    niziok30/06/2020 22:09

    I bujać się z przekładaniem tablicy albo jeździć na papierowych?



    Dodatkowa tablica z urzędu to tylko kilkadziesiąt złotych. Kupiłem właśnie uchwyt na 3 rowery, urlop w Sopocie, trasa ok. 550km, spalanie rzędu +1,5 litra / 100km przy nie przekraczaniu 100 km/h. Raczej nie polecam takiego rozwiązania na dalsze trasy: szum rowerów, zazwyczaj niewygodne wrzucanie rowerów na górę no i duuużo wyższe koszty paliwa. A przy dużym wietrze bocznym kombiakiem po prostu rzuca na boki (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika dymcio111
    Adam_Uli30/06/2020 23:42

    Interpack traxer, dla mnie wersja 6.6 jest wystarczająca do spakowania …Interpack traxer, dla mnie wersja 6.6 jest wystarczająca do spakowania rodzinki. Jeżeli masz długie belki to może ze dwa rowery jeszcze wejdą. Bagażnik otwierany na dwie strony, szybki montaż, pakowny.


    Belki 127 cm Thule 969 + 757 adaptery, Auto BMW X3 e83. Muszę czekać do czwartku na belki jak dojdzie kurier.

    Ostatnio rejestrowałem hak na aucie 0zł , dodatkowa tablica na platformę 53 zł.
    2 tygodnie elektronicznej kolejki, potem z 10dni się bujali z zamówieniem tablicy i odbiór... (Edytowano)
Awatar użytkownika