Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
1537°
Opublikowano 28 listopada 2023

TESLA model Y Pearl White Zasięg 455km, tył napęd, gwarancja 8lat lub 160000km(na silnik i akumulatory)

197 990zł224 990zł-12%
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
motocyklista Konto zawieszone
Dołączył w 2015
876
1 863

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

759121_1.jpg759121_1.jpg759121_1.jpg759121_1.jpg759121_1.jpg
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

961 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Wiktoria007
    Gwarancja na baterię 160 000 km. Dlaczego? Bo po +- 200 000 km będzie trzeba wymienić na nową. Koszt nowej +- 90 000 zł. Także szanowni eksperci (ignoranci). Dodajcie 45 gr kosztu do każdego pokonanego 1 km tytułem kosztu zużycia baterii. I już koszt użytkowania podobny do benzyny. Dziękuję. Kurtyna

    PS
    Pomijając kwestię baterii to ta Tesla jest niesamowicie brzydka. BYD Seal już urodziwszy, choć też nie porywa.
    Awatar użytkownika bodjo87
    Zrozumcie wreszcie, że akumulator w samochodzie i w smartfonie to nie jest to samo i nie zużywa się w ten sam sposób. Nawet jeżeli zajdzie konieczność wymiany czegokolwiek po zakończeniu okresu gwarancji to będzie to dotyczyło pojedynczych ogniw lub modułów.
  2. Awatar użytkownika Johnynic
    Dawajcie jeszcze z 5 żartów o palących się Teslach i napiszcie z 5 razy, że będzie trzeba akumulatory po roku wymieniać. Dzbany, pewni swojej nieomylności i ogromnej wiedzy, a tak serio pożyteczni idioci saudyjczyków i rosjan.
  3. Awatar użytkownika Tomaszsuszec_.
    Zasięg pewnie max 400 w zimę...w następną już pewnie 380
    Awatar użytkownika Kazuio
    Raczej max 250 km, elektrośmieć. Wytworzony poprzez wyzysk, pseudoekologiczny bo w Polsce mamy prąd z węgla lub szybkich ładowarek na ropę.
  4. Awatar użytkownika Suspect0
    Zasięg 455 km*




    *w perfekcyjnych warunkach, których pewnie nigdy nie spełnisz
    Awatar użytkownika Pan_Arek
    Twoja wydajność w pracy też nie jest pełne 8h, no chyba, że w perfekcyjnych warunkach, gdy szef patrzy.
  5. Awatar użytkownika Ouv3rw3rk
    16280051-98ejO.jpg
    Awatar użytkownika Koccur
    spoko porównanie, ale warto zwrócić uwagę na informacje o pogodzie i temperaturze.
  6. Awatar użytkownika Shaco2219
    zasięg 455 km xD

    Na reddit piszą, że przy -15C traci się 56% pojemności baterii, jest to szalone wstawiają screeny gdzie zasięg to 200 km max

    16285309-D2QTb.jpg
    Awatar użytkownika lepiejdrozejnizdwarazy
    Przez ile godzin w roku masz <=-15*C i czy na pewno akurat wtedy ruszasz w daleką trasę?

    I pytanie alternatywne: na ile szacujemy część samochodów spalinowych w Polsce, które w ogóle nie odpalą przy -15*C? Tak z 10% czy więcej?
  7. Awatar użytkownika g0ral
    przy -10 za oknem jakies 200-300 zasiegu
    Awatar użytkownika Dezerter
    To wciąż więcej niż potrzebuje większość użytkowników.
  8. Awatar użytkownika Mr_Peanut
    Moi drodzy pamiętajcie, że ocena powinna dotyczyć promocji a nie produktu.
    Awatar użytkownika kupon_rabatowy
    Dokładnie, klikajcie minusy.
  9. Awatar użytkownika PeperMistrz
    Elektryki są teraz hejtowane jak kiedyś auta z LPG, które teraz każdy chciałby mieć.
    Awatar użytkownika Saracen
    A ja jeżdżę elektrykiem i mam głęboko hejt. Za to duże miesięczne oszczędności. Elektryki po prostu nie są dla każdego. Tak samo jak się nie kupuje diesla jak się rocznie robi 5-6 tyś km i jeździ głównie po mieście.
  10. Awatar użytkownika lgo
    Klasyczna gównoburza, pod każda wrzutka z elektrykiem. Ludzie zrozumcie wreszcie, ze jednemu się opłaci diesel, drugiemu tesla, a trzeciemu prius w gazie.

    Nie każdy robi długie trasy,
    Wiele osób ma instalacje pv
    Wiele osób pracuje z domu i może na spokojnie ładować auto.
    Wiele osób posiada więcej niż jedno auto.

    To co wam wydaje się niepraktyczne i drogie, dla innych może być sposobem na zaoszczędzenie pieniędzy. I pisze to jako posiadacz starego klasycznego klekota w Volvo.
    Awatar użytkownika perykles77
    WEF i tak zakłada likwidację 75% obecnych samochodów, w tym również elektrycznych, więc wojny plemienne nie mają sensu. Pytanie czy jeszcze chcemy mieć wolność wyboru czy nie.
  11. Awatar użytkownika Yousee
    W ostatnich latach doszło do jakiegoś absurdu. Przez pandemię i przez rzekomo naruszony łańcuch dostaw samochody stały się jakimś towarem luksusowym. Dacia Duster w roku 2020 z ceną podstawowego modelu 39999 zł gdzie ceną w 2022 podskoczyła do 85000 zł.
    Najtańsza Corsa z 43 000 podskoczyła do 75 000, VW Polo z silnikiem 1.0 kosztuje w salonie ok 90000 zł
    Oczywiście to wszystko z tymi półprzewodnikami było zwykłą ściemą mającą sztucznie zrównać ceny samochodów spalinowych do aut elektrycznych. No i to się udało. VW Polo 1.0 za 90 tysięcy i elektryczny VW ID2all za 99 tysięcy.
    Także bardzo mnie to cieszy, że Tesla czy chińskie marki wytoczyły wojnę cenową europejskim monopolistom 👏🏻👏🏻👏🏻 (Edytowano)
    Awatar użytkownika migawka
    Dokładnie cena wzrosła o gruby procent, a w przypadku takiej Toyoty Camry w środku dalej średniowiecze z systemem pokładowym
  12. Awatar użytkownika Rividael
    Elektryki stworzono tylko po to, żeby Was kontrolować i wprowadzić masową subskrypcję na poszczególne systemy. Zdalnie zrobią z tymi samochodami co chcą. Dbanie o środowisko to tylko mydlenie oczu, każdy wie, że elektryk to jakaś kpina ze środowiska. No ale człowiek widzi tylko dymek z rury i ma w dupie resztę. Amen.
    Awatar użytkownika Kazuio
    W punkt! Ale żeby to zrozumieć trzeba mieć jeszcze mózg. Prześmiewcy obudzą się kiedy już będzie za późno, pozdrawiam
  13. Awatar użytkownika zorpox
    Elektryk jest dla osób które nie wyjeżdżają w bardzo dalekie trasy, mają stacje ładowania lub możliwość ładowania pod domem w domu/pracy.
    Jak się spełnia te warunki to bardzo fajna opcja. Poza tym to lepsza jest hybryda.
    Raz jechaliśmy na delegacje za granicę elektrykiem i naprawdę nie jest to fajna sprawa. Strata czasu podczas ładowania i to 2 razy. Oraz kierowca starał się jechać "oszczędnie" by bateria dała radę.
    Na trasy kompletnie nie elektryk i nikt mnie na to nie namówiłby, ale jak wspomniałem po mieście z łatwym dostępem do ładowania jak najbardziej.
    Ważne że mamy jeszcze wybór... Jeszcze
    Awatar użytkownika Radbilcz_.
    Ile procent społeczeństwa jeździ w dalekie trasy i jak często ?
  14. Awatar użytkownika Lewarunio
    Polecam odwiedzic serwis z byle pierdola (a samochod zajmuje ostatnie miejsce w bezawaryjnosci...nawet za daciami ) 😜
    Awatar użytkownika Marecky_Marek
    Z tą bezawaryjnością w rankingach to moja teoria spiskowa jest taka, że Tesla w Europie po prostu nie może mieć dobrej prasy. Przecież to się kłóci z interesami DE i FR koncernów. Z resztą Europejskie spalinówki obecnie to dopiero oszczędności na wszystkim co się mści na awaryjności. Ogólnie i tak nas zmuszą do przejścia na elektryki. Osobiście jeździłbym jak najdłużej spalinowcem, ale żebym chociaż do pracy dojechać dali, a tu wymyślanie stref, paliw z biododatkiem i robi się naprawdę nieciekawie.
  15. Awatar użytkownika princesssska
    Ani to ładne, ani praktyczne.
    Awatar użytkownika Lukas.Q
    Brak rozrzadu, brak oleju silnikowego, przekladniowego, skrzyni biegow, chlodnicy, EGR, DPF etc. Przyspieszenie poniej 7s.
    Faktycznie, malo praktyczne.
  16. Awatar użytkownika Gudii7
    Gdyby było za 100k to można brać a tak to bez sensu
    Awatar użytkownika AndrzejuNieDenerwuj
    Znając mentalność Polaków/pepper'ów to jakby było za 100k to by chcieli za 50k bo inaczej to bez sensu....
  17. Awatar użytkownika Zych
    Pomijając kwestię napędu, nie wiem, czy w tych pieniądzach znajdzie się samochód spalinowy tej wielkości, tak wyposazony i z tak mocnym silnikiem (coś koło 300KM)
    Awatar użytkownika xSpnc
    Pomijasz kwestie napędu a szukasz tyle samo KM. What?
  18. Awatar użytkownika DaN995
    A po 8 latach płać bajońskie kwoty za nowe akumulatory.
    Won z przymusowymi elektrykami. Niech sobie będą jako uzupełnienie, a nie zamiast aut z normalnymi silnikami. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Pan_Arek
    Dobrze piszesz, do miasta tylko elektrykiem, a na trasę i na wieś może być spalinówka.
    Wszyscy będą zadowoleni.
  19. Awatar użytkownika Mr.Walec
    Przeciw elektrykom mam tyle, że drażni mnie ta eko ściema serwowania przy ich popularyzacji. Ktoś chce, niech kupuje, tylko po co wmawiać, że są ekologiczne?
    Ekologiczne jest naprawianie kilkunastoletniego auta aż go rdza nie zeżre, a nie produkowanie nowych elektryków tylko dlatego, że emisja nie wychodzi z rury wydechowej. (Edytowano)
    Awatar użytkownika DonSimon
    Tylko jak mało jeździsz: topgear.com/car-news/electric/mythbusting-world-evs-better-buy-new-or-keep-your-old-car jak jeździsz sporo to dość szybko koszt klimatyczny dla elektryka się amortyzuje wg nich. Trzeba by poszukac dokładniejszych raportow ale nie jestem na kupnie to mi się nie chce. Raczej nie jest to zerojedynkowe. Może kiedyś się w to wgryze jak mi octavia zacznie przeszkadzać (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Lukiluki84
    Za elektro śmieci zawsze minus
    Awatar użytkownika Luc_POdg
    piecze? spróbuj domyć
Awatar użytkownika