Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
2952°
Opublikowano 18 lipca 2023

Tesla 3 Model 3 Long Range

201.590zł223.990zł-10%
Awatar użytkownika Lukasz_Ef
Opublikowane przez
Lukasz_Ef
Dołączył w 2020
2
57

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Pojazdy

Znajdź więcej okazji Pojazdy

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Promocyjna cena Tesli Model 3 Long Range z Napędem na Tylne Koła z dużą bateria, dzięki czemu zasięg WLTP wynosi 620km.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

1905 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika giaur77
    giaur77
    Dlaczego tak dużo komentarzy (użytkowników samochodów spalinowych...) dotyczy czasu ładowania? Czytając je można dojść do wniosku, że tankując swoje auta przeżywają wręcz niezdrowe podniecenie, gdy zrobią to w czasie poniżej 5 minut...
    W elektryku nie odwiedzasz stacji ładowania, bo codziennie przez noc zasięg masz uzupełniony na tyle na ile ustawisz (80%, 100%, itp.). Tygodniami możesz nie zawitać na stację ładowania. Dotyczy to oczywiście osób, które mają dostęp do gniazdka.

    Jeżeli nie masz dostępu do gniazdka, to wystarczy znaleźć "słupek" z wolnym ładowaniem i zostawić auto na (tak wiem, baaardzo długo) np. 6 godzin, aby uzupełnić baterię 0%-100%, w tym czasie zostając np. w pracy. W czasie zakupów (1h) uzupełnicie energii na przejechanie ok. 100 km.

    W trasie, owszem - trzeba się ładować. Trwa to 20-30 minut. Z południa Polski nad morze potrzebuję swoim elektrykiem jednego ładowania. Mój przyjazd (jadę przepisowo, 120 - 140 S-kami i A-utostradami) jest raptem o 30-40 minut dłuższy od raportowanego przez Google maps. A i tak spalinowym pewnie się te 15 minut zgubi, bo trzeba "siku" i coś zjeść.

    Pamiętajcie też, że z domu wyjeżdżasz naładowany. Uzupełnić energię potrzebujesz już np. w połowie trasy i wtedy jest postój.

    W trasę nie jeździ się też codziennie. Elektryk nie jest może dla przedstawiciela handlowego, co robi dziennie 500 km, ale dla statystycznego mieszkańca jest aż nadto. Mnie nie boli, że kilka razy do roku stracę pół godziny. Ile się tego uzbiera? Oszczędność czasu spalinowym jest też częściowo pozorna, bo jak piszę wyżej - i tak musisz zjechać z trasy aby pójść do toalety albo coś zjeść. Na upartego to i do Chorwacji TDIkiem bez siku się dojedzie

    Zachęcam więc wszystkich do zgłębienia tematu użytkowania auta elektrycznego. Do mnie często na ładowarkach w trasie zagadują posiadacze aut spalinowych. Zawsze spotykam się ze zdrową ciekawością i przyjaznym podejściem. Tutaj natomiast można odnieść wrażenie, że ludzie są wrogami elektryków.

    No i jeszcze jedno - w moim przypadku element ekologii w ogóle nie miał znaczenia. Dowiedziałem się o nim po zakupie , choć i tak takie auto jest lepsze dla środowiska niż spaliniak. Komentujących chcących wskazać na wydobycie metali ziem rzadkich rękami dzieci w Afryce zachęcam do poczytania o wykorzystaniu takich metali (wydobywanych tymi samymi rękami) w procesach rafinacji ropy naftowej...
    Awatar użytkownika karwoj25
    karwoj25
    Ale nikt nie pytał... 😏
  2. Awatar użytkownika Another
    Another
    o niebo lepsze to niż id3 VW,
    Awatar użytkownika _Dzik_
    _Dzik_
    A jest coś gorszego niż VW?
  3. Awatar użytkownika Brzezi
    Brzezi
    Auto super, co prawda modelem Y, ale zrobiłem w tym roku fajną wycieczke do Maroka, i nie ma problemów na promie jak to sieje sie dezinformacje, i z ładowaniem nie ma problemu, czas przejazdu porównywalny jak wczesmniej robiłem spalinowym, a o wiele taniej, koszt jazdy wyszedł mi tak jakby benzyniakiem spalac 4l/100km. Jak wynajmowałem sobie domek i ładowałem pod domem, wygoda niesamowite Robie dużo tras, sporo podrózuje, nigdy nie zamierzam juz wracać do spalinowego. To tak jakby przesiąść sie z noki 3210 na najnowszego smartfona.

    14579377-8V2Rl.jpg14579377-Ix6ry.jpg
    (Edytowano)
    Awatar użytkownika Andrzej_78
    Andrzej_78
    Mam prośbę, potwierdź to proszę jeszcze za 8 lat. Wtedy kupię sobie takie cacko. A może się dogadamy i odsprzedaż za jakieś 8 tyś.
  4. Awatar użytkownika Krzysztof_Szeremeta
    Krzysztof_Szeremeta
    Które teraz duże i pojemne auto jest sens kupować? Rozważam Tesle Model 3 lub Toyota RAV4 Hybrid Plug-in.
    Awatar użytkownika Jakub_Ch
    Jakub_Ch
    Model Y i będzie Pan zadowolooooony…
  5. Awatar użytkownika Wrong_way
    Wrong_way
    Tysiące sprzedanych samochodów i jedno ASO na 38 mln kraj, cała polityka Tesli - ciąć koszta na czym się da tj. dystrybucja, serwis ale nie żałować na marketing.
    I tak Ferrari ma 3 ASO w Polsce, a Tesla 1. Polecam wejść na ASO ząbki i poczytać komentarze negatywne odechce się tej amerykańskiej marki ,,premium".
    Awatar użytkownika Wrong_way
    Wrong_way
    Cuksik się popłakał i pobiegł do moderacji Psze Pani, a WrongWay to się ze mnie smieje w komentarzach:) i cyk znikają komentarze. (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Andrzej_78
    Andrzej_78
    Koledzy, da się jeszcze jakimś kodem zbić tę cenę?
    Awatar użytkownika giaur77
    giaur77
    możesz użyć linka polecającego od posiadacza Tesli - urwiesz chyba 2k PLN lub coś koło tego.
  7. Awatar użytkownika BartolololoLowcaOkazjii
    BartolololoLowcaOkazjii
    Czy ktoś posiadający elektryka mógłby wypowiedzieć się na temat zasięgu i baterii w zimie i jesienią kiedy temperatury są bliskie 0 stopni i poniżej?
    Awatar użytkownika bodjo87
    bodjo87
    To zależy od chemii akumulatora. Piszę z perspektywy li-ion typu NMC od LG. Auto utrzymuje zasięg nominalny do temperatury zewnętrznej +8 stopni. Każdy stopień poniżej oznacza skrócenie zasięgu. Mój ID.3 ma zasięg WLTP ponad 400 km. Podczas mrozu -13 stopni nie udało mi się przejechać 250 km. Samochody z akumulatorami typu LFP (np. Tesla standard range) wypadają pod tym względem jeszcze gorzej. Zobacz test chińskiego Seresa, gdzie właściciel mówi że podczas mrozu auto nie chce się ładować bo bateria zamarzła.
  8. Awatar użytkownika MaciejDrzewiecki
    MaciejDrzewiecki
    Z kodem od znajomego co ma tesle można urwać kolejne 2k zł. A z dotacja z programu mój elektryk 27k kolejnej oszczędności. Serio to obecnie najlepszy stosunek ceny do jakości
    Awatar użytkownika Jakub_Ch
    Jakub_Ch
    No ciężko przebić, biorąc pod uwagę że masz w standardzie w zasadzie full wypas już.
    Ja czekam na podobne promki na Y'ka, miałem na 3 dni na testy wersję RWD... co za samochód... rewelacja.
  9. Awatar użytkownika MicP
    MicP
    Świętna oferta. Fajnie, że tutaj wrzucona bo jak to na pepperku można nieźle zaoszczędzić. Taki samochód na firmę kosztuje 167tys netto a jeżeli zadeklarujesz, że rocznie jeździsz ponad 15tys to można dostać dofinansowanie 27tys. To załatwia dealer. Inaczej mówiąc masz nową Teslę za 140tys. jak masz działalność. Czyli za mniej niż jest warta 3 letnia. To i tak jeszcze nic, bo jak masz elektryka to oczywiste jest, że masz panele i własny garaż z Wallboxem. Bez tego elektryk ma sens jak Betoniarka w centrum miasta do jezdzenia po bułki. Taki zestaw daje spore oszczędności na paliwie. W zależności do jakiego samochodu porównujemy, ale na 15tys km oszczędności są rzędu 7tys rocznie. Czyli w 3 lata oszczędzasz kolejne 20tys. Oczywiście samochód nie dla każdego, bo szczególnie duży nie jest - wielkości nowej 330i. Mi Tesla nie pasowała wziąłem innego elektryka ale oferta niezła.
    Awatar użytkownika Wyjebongo
    Wyjebongo
    Zgłosiłem do US, niech sprawdza czy samochód firmowy jest wykorzystany do celów prywatnych. Namierzenie po IP na wniosek policji to 24h.
  10. Awatar użytkownika Michal_Michalfad
    Michal_Michalfad
    Z elektrykami jest jak z automatem. Raz spróbujesz i nie będziesz chciał innego
    Awatar użytkownika michg
    michg
    Może dlatego, że to taka wyższa forma automatu? ;p
  11. Awatar użytkownika S_GJIR
    S_GJIR
    Ja się zagłebialem w użytkowanie auta elektrycznego i kupiłem nowego crossovera w dieslu za 100 tyś. Za pozostałą kwotę porównując z tą okazją mam paliwo i opłaty na jakieś 10 lat czyli 250 tyś km.
    Awatar użytkownika giaur77
    giaur77
    prawidłowo! każdy musi sam zrobić sobie kalkulację co się mu bardziej opłaca. Może to być diesel, benzyna, elektryk, a nawet komunikacja zbiorowa (bez przekąsu)
  12. Awatar użytkownika cebulioner
    cebulioner
    Mam hybrydę. Powoli myśle o zakupie elektryka tylko gdzie ta oszczędność na paliwie ? Mieszkam w bloku. Ładować będę na stacji benzynowej. 14573291-mL5p9.jpg
    Awatar użytkownika TomdeX
    TomdeX
    No to nie dla ciebie elektryk. Sam już się przymierzam do Tesli, ale ja mam fotowoltaikę i opcje założenia wallboxa, więc u mnie na przestrzeni 5-10 lat to się opłaci.
  13. Awatar użytkownika Dudus_Dudus
    Dudus_Dudus
    Czy jak ktoś postawi elektryka przy ładowarce i odejdzie od samochodu to czy mozna go odlaczyc i podpiac swoje ??
    Awatar użytkownika Brzezi
    Brzezi
    Zazwyczaj nie, bo jeżeli kabel jest z ładowarki, to i tak blokowany jest w samochodzie. Jeżeli to jest ładowarka AC gdzie podłączasz swoj kabel, to czesto tez jest blokowany w ładowarce, wiec tez go nie odłaczysz.
    Poza tym czemu chcesz byc chamem?
  14. Awatar użytkownika Owp
    Owp
    Ta cena jest przed odliczeniem dotacji? Bo na stronie się tym nie chwalą, tylko jakimiś wymyślonymi zyskami przez 5 lat... (Edytowano)
    Awatar użytkownika bodjo87
    bodjo87
    To są ceny bez uwzględnienia dotacji.
  15. Awatar użytkownika andrzej.andrzejvvp
    andrzej.andrzejvvp
    Eh znowu te śmieszne elektryczne auta , serio komuś chce się to ładować
    Awatar użytkownika Scr
    Scr
    To nie jest takie trudne, wystarczy wsadzić wtyczkę do gniazdka i poczekać.
  16. Awatar użytkownika smg
    smg
    Tesla w cenie nowej lepiej wyposażone Chr-ki. Daje to do myślenia.
    Awatar użytkownika JanuszekBrzuszek
    JanuszekBrzuszek
    Tylko chr trzyma cenę, a to po roku -50% od tego co zapłaciłeś i na dodatek nikt nie będzie tego chciał od ciebie kupić.
  17. Awatar użytkownika macedonczyk
    macedonczyk
    W tej cenie zjada inne elektryki i większość spalinowych. Bmw, audi, merc zaczynają się słabo opłacać przy tym w sumie fajnym aucie.
    Awatar użytkownika Wrong_way
    Wrong_way
    Taaa i to jedno ASO na cały kraj
  18. Awatar użytkownika Nick_do_zmiany_008
    Nick_do_zmiany_008
    Stare diesle są bardziej eko niż te elektryki
    Awatar użytkownika MaciejDrzewiecki
    MaciejDrzewiecki
    Przynajmniej mniej kopci w miastach i na drogach… a tam gdzie robią prąd. Jeżdżę za 10/20zl za 100 kilometrów w dieslu minimum 50/60 zł. Dla mnie się opłaca
  19. Awatar użytkownika Tarec
    Tarec
    W komentarzach jak zwykle pod takimi wstawkami januszowa fabryka raka
    Awatar użytkownika Michael_R
    Michael_R
    Musisz się nauczyć ignorować pustostany umysłowe. Świat stanie się przyjemniejszy.
  20. Awatar użytkownika Lukasz_KXmC
    Lukasz_KXmC
    Minus za wnętrze. Wyglada jak pokój bez klamek.
    Awatar użytkownika Marcin_S9VG
    Marcin_S9VG
    Generalnie wielu ludzi o lewicowych poglądach jest entuzjastami tzw. "ekologicznych" aut. Więc wnętrze zaprojektowane z myślą o nich. (Edytowano)
Awatar użytkownika