196°
Zakończone
TESCO - Power Bank Muzix 10000mAh

TESCO - Power Bank Muzix 10000mAh

RTV/AGD/FOTOOkazje Tesco

TESCO - Power Bank Muzix 10000mAh

Cena:Cena:Cena:29,75zł
TESCO - Power Bank Muzix 10000mAh
Przecena na powerbanki. Udało mi się znaleźć tytułowy (model MG-1PB10000-GRY) za 29,75zł. Jakość może rewelacyjna nie jest, ale w tej cenie obleci. Przecenione były też inne pojemności.

Namierzone w Przemyślu na Lwowskiej. Czy lokalnie - nie wiem.

30 Komentarzy

@USQ Ciekawy jestem ile cykli wytrzymają ogniwa. Napisz jak padną. Zachowaj paragon, bo Tesco zwróci kasę ; )

ciastkoSie 3.

@USQ Ciekawy jestem ile cykli wytrzymają ogniwa. Napisz jak padną. Zachowaj paragon, bo Tesco zwróci kasę ; )


Po gabarytach wnioskuję, że w środku jest jakiś pakiet polimerowy. Z nimi to bywa różnie, ale jest paragon - jest gwarancja. Nawet jak padnie za pół roku, to żalu nie ma.

Na akcesoria zazwyczaj gwarancja jest na 6 miesięcy.

Tak pro forma przypominam tylko, że w przypadku zwrotu/reklamacji czy czegokolwiek nie potrzebny jest paragon, lecz ogólniej DOWÓD ZAKUPU, a poza gwarancją jest uprawnienie z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży (zgodność towaru z umową w ciągu 2 lat, ale może być ciężej przy bateriach).
Edytowane przez: "Leonidas94" Sie 3.

akro1 godz., 11 min

Na akcesoria zazwyczaj gwarancja jest na 6 miesięcy.

​24 miesiące w unii europejskiej na wszystkie elektryczne przedmioty , a jeszcze w niej jesteśmy więc nie wiem gdzie kupujesz
Edytowane przez: "Bartolini" Sie 3.

Gwarancji może nie być wcale. Gwarancja jest dobrą wolą sklepu, ale nie wyklucza ani nie zawęża uprawnień związanych z rękojmią. Zakupiony towar zawsze można reklamować z tytułu rękojmi, która z reguły trwa dwa lata na nowe rzeczy.

Prawo zapewnia natomiast dwuletni okres ochrony konsumenta, w ramach którego przez dwa lata można reklamować produkt na podstawie niezgodności z umową. Warunki niezgodności z umową regulowane są przez Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 5 września 2002 r. Nr 141, poz. 1176). Umowa zostaje zawarta między sprzedawcą a konsumentem w chwili zakupu produktu, a z jej niedotrzymaniem mamy do czynienia, jeśli produkt:

nie odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi, wzorowi lub próbce;

nie nadaje się do celu określonego przez kupującego przy zawarciu umowy;

nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany;

właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju.

w każdych dużych sieciach nie ma problemu przy oddaniu , wymianie na nowy itp. zobaczę czy będzie w Gdyni bo wtedy wezmę z dwa
Edytowane przez: "Bartolini" Sie 3.

Dokladnie jak kolega wyzej napisal.

BartoliniSie 3.

Prawo zapewnia natomiast dwuletni okres ochrony konsumenta, w ramach którego przez dwa lata można reklamować produkt na podstawie niezgodności z umową. Warunki niezgodności z umową regulowane są przez Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z dnia 5 września 2002 r. Nr 141, poz. 1176). Umowa zostaje zawarta między sprzedawcą a konsumentem w chwili zakupu produktu, a z jej niedotrzymaniem mamy do czynienia, jeśli produkt: nie odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi, wzorowi lub próbce; nie nadaje się do celu określonego przez kupującego przy zawarciu umowy; nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany; właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju.


Pomyliłeś gwarancję z niezgodnością towaru z umową. W żołnierskich słowach bez wymieniania ustaw, bo komu się będzie to chciało czytać :P

Gwarancja to umowa Sklepu z Klientem, że jak coś zepsuje przed upływem jakiegoś czasu, to oni naprawią/wymienią/ucałują i przeproszą. Czas trwania gwarancji może być różny, a może jej nie być wcale i wszystko będzie zgodnie z prawem. To jest opcjonalny ukłon w stronę klienta.

Rękojmia to już nie umowa Sklep - Klient, tylko obowiązujące prawo polskie, które dzięki temu zabrania sprzedawania szmelcu, który rozpada się po dwóch miesiącach. Co do zasady trwa dwa lata (ale np. na używane może trwać tylko rok).

Przeważnie lepiej jest zacząć od gwarancji, bo pewnie będzie łatwiej i szybciej, ale jak się nie da, no to zawsze możemy "reklamować" inną drogą. Nie ma natomiast czegoś takiego jak "europejska gwarancja dwuletnia". Gdyby była to np. Apple nie mógłby sprzedawać iPhonów z roczną gwarancją, a skubany sprzedaje


Oferta lokalna czy ogólna?

ja tam wiem tyle ze ze oddaja kase(tesco chocby ) za przedmiot miałem kiedys sluchawki dwa lata(miech gwar jeszcze był) i znalazłem stary paragon ledwo co było widac ale było oddałem dali kasa i papa
Edytowane przez: "Grzanqa" Sie 3.

RaptusSie 3.

Pomyliłeś gwarancję z niezgodnością towaru z umową. W żołnierskich słowach bez wymieniania ustaw, bo komu się będzie to chciało czytać :PGwarancja to umowa Sklepu z Klientem, że jak coś zepsuje przed upływem jakiegoś czasu, to oni naprawią/wymienią/ucałują i przeproszą. Czas trwania gwarancji może być różny, a może jej nie być wcale i wszystko będzie zgodnie z prawem. To jest opcjonalny ukłon w stronę klienta.Rękojmia to już nie umowa Sklep - Klient, tylko obowiązujące prawo polskie, które dzięki temu zabrania sprzedawania szmelcu, który rozpada się po dwóch miesiącach. Co do zasady trwa dwa lata (ale np. na używane może trwać tylko rok). Przeważnie lepiej jest zacząć od gwarancji, bo pewnie będzie łatwiej i szybciej, ale jak się nie da, no to zawsze możemy "reklamować" inną drogą. Nie ma natomiast czegoś takiego jak "europejska gwarancja dwuletnia". Gdyby była to np. Apple nie mógłby sprzedawać iPhonów z roczną gwarancją, a skubany sprzedaje

​prawda Sony też daje rok a nie powinien , ale 2 lata w razie uszkodzenia są u mnie w Gdyni niestety brak towaru ale promo bardzo dobre , pozdrawiam

@Raptus @Bartolini Ciekaw jestem jak to jest w przypadku telefonów, gdzie gwarancja na baterie jest zawsze pół roku. Jeżeli się zepsuję bateria to co w tym momencie? Sklep musi przyjąć reklamacje do 2 lat mimo wszystko?

cristopher20012Sie 3.

@Raptus @Bartolini Ciekaw jestem jak to jest w przypadku telefonów, gdzie gwarancja na baterie jest zawsze pół roku. Jeżeli się zepsuję bateria to co w tym momencie? Sklep musi przyjąć reklamacje do 2 lat mimo wszystko?

To już pytanie do rzeczoznawców pewnie, jak to wygląda w przypadku konkretnych awarii takich baterii. Generalnie możesz po upływie gwarancji reklamować towar na zasadach rękojmi. Czy rękojmia zostanie uznana - kto wie? Nie słyszałem też o szczególnych przepisach na baterie czy akumulatory.

Na pewno zmniejszenie jej pojemności to nie wada, a normalna rzecz wynikająca z eksploatacji.
Ale jeśli wybuchnie Ci w kieszeni i osmoli tyłek to powinno zadziałać.

BartoliniSie 3.

​24 miesiące w unii europejskiej na wszystkie elektryczne przedmioty , a jeszcze w niej jesteśmy więc nie wiem gdzie kupujesz



Proszę więc o wskazanie tego konkretnego przepisu mówiącego o 2 letnim okresie gwarancyjnym.
Cały czas wszędzie wszyscy wypisują tą brednię, ale jak się pyta człowiek o wskazanie przepisu, na który się powołują to... cisza!
Edytowane przez: "pepper01" Wrz 8.

Panowie, bateria polega naturalnemu zużyciu i wątpię aby 2 lata była gwarancja / niezgodność. Chyba że chodzi o uszkodzenie i całkowicie nie działa, to ok. W przypadku gdy straci np. połowę pojemności podstaw do reklamacji nie ma.

pepper01Sie 4.

Proszę więc o wskazanie tego konkretnego przepisu mówiącego o 2 letnim okresie gwarancyjnym.Cały czas wszędzie wszyscy wypisują tą brednię, ale jak się pyta człowiek o wskazanie przepisu, na który się powołują to... cisza!

To nie jest gwarancja. Poczytaj i mów mi wujek ​www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

MaksiuSie 4.

Panowie, bateria polega naturalnemu zużyciu i wątpię aby 2 lata była gwarancja / niezgodność. Chyba że chodzi o uszkodzenie i całkowicie nie działa, to ok. W przypadku gdy straci np. połowę pojemności podstaw do reklamacji nie ma.



To nie ja pisałem o gwarancj, tylko @Bartolini więc dlaczego mnie zacytowałeś? W ogóle przeczytałeś moje pytanie?
Edytowane przez: "pepper01" Wrz 8.

Maksiu45 min

W przypadku gdy straci np. połowę pojemności podstaw do reklamacji nie ma.


Powołuję się wtedy na rękojmię uzasadniając to tym, iż producent gwarantuje pojemność baterii XXX, a ma ona pojemność XXX i żądam zwrotu zapłaconej kwoty lub wymiany na towar spełniający te parametry.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst