Niestety, ta okazja już wygasła
Termos Esbit Vacuum Flask Plus 1L w trzech zestawach kolorystycznych, @presto, odbiór w netpunktach za 0 zł
346° Zakończono

Termos Esbit Vacuum Flask Plus 1L w trzech zestawach kolorystycznych, @presto, odbiór w netpunktach za 0 zł

79zł105zł-25%Presto Okazje
18
sie 25.

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Edt:zmiana linku na czarno -czerwony (pozostałe wyprzedane)
Termos posiada gładką metalową powłokę zewnętrzną. Podwójna ścianka z próżnią zapewnia utrzymywanie temperatury płynów.
Został wyposażony w niezawodny zakręcany korek, który charakteryzuje łatwa obsługa i szczelność. By napełnić kubek płynem wystarczy jego lekkie odkręcenie, które minimalizuje utratę ciepła. W zestawie dwa kubki - metalowy i plastikowy, by jednocześnie mogły pić dwie osoby.
Dobrze jest mieć ze sobą termos z gorącą herbatą/kawą podczas jesiennych wędrówek po górskich szlakach, czy w pracy np. przy obsłudze "żurawia", dobrze mieć dobry termos.

Utrzymywanie temperatury przy założeniach
  • Temperatura wlanego płynu ok 98st.C
  • Temperatura otoczenia ok 20 st.C (+/- 2 st C)

Temperatura płynu po 6 godz. ~ 85 st. C
Temperatura płynu po 12 godz. ~ 75 st. C
Temperatura płynu po 24 godz. ~ 60 st.C

  • Materiał: nierdzewna stal
  • Pojemność: 1000 ml
  • Wysokość: 295 mm
  • Średnica podstawy: 90 mm
  • Wysokość kubków: 74 i 54 mm
  • Podwójna ścianka izolacyjna
  • Waga: 580 g

dostępne- ten z bezpośrednim linkiem w kolorze szaro pomarańczowym (sztuk 19)
182172.jpg

a także
czarno -czerwonym (18szt)
sklep-presto.pl/esbit-termos-prozniowy-vacuum-flask-plus-1l-black-red-1594478/
182172.jpg
oraz stalowo -szarym (tylko 4szt)
sklep-presto.pl/esbit-termos-prozniowy-vacuum-flask-plus-1l-steel-grey-1594481/
182172.jpg


182172.jpg182172.jpg182172.jpg
182172.jpg182172.jpg
filmy o termosie Esbit:


i drugi

a jak ktoś lubi filmy , to i trzeci

Zdarza się -zupełnie sporadycznie- kupić go nieco taniej, ale są to zupełnie wyjątkowe okazje i w bardzo małych ilościach.
Aktualizacje społecznościowe
Presto OkazjePresto wyprzedaż

Grupy

18 Komentarzy
99zł teraz
Multimax26/08/2019 00:10

99zł teraz


pytasz czy stwierdzasz? jeśli chodzi o cenę 79 zł , to wpisujesz kod i taka wychodzi.
Zatoichi26/08/2019 00:35

pytasz czy stwierdzasz? jeśli chodzi o cenę 79 zł , to wpisujesz kod i ta …pytasz czy stwierdzasz? jeśli chodzi o cenę 79 zł , to wpisujesz kod i taka wychodzi.


chodzi że powinno być 99 przekreślone na 79zł... wiec nie -25% lecz -20%
Multimax26/08/2019 01:00

chodzi że powinno być 99 przekreślone na 79zł... wiec nie -25% lecz -20%


no nie bardzo , w miejscu "cena regularna" wstawia się (co wynika z definicji ceny regularnej) cenę najczęściej spotykaną na rynku na dany produkt, a nie najniższą (choć można i tak, czego zazwyczaj się trzymam) .
99 zł w tym wypadku to cena po raz pierwszy obniżona przez ten sklep jak widzisz z dużo wyższej ceny (kosmicznej, nie rynkowej)
2746448-pKHpH.jpg
Gdybym "pojechał po bandzie" wstawiłbym cenę średnią ok .120-125 zł, bo taka jest faktycznie rynkowa średnia cena , jak spojrzysz na allegro na przykład.
Cena odniesienia, którą wstawiłem to najniższa cena spotkana w innym sklepie , poza Presto.
Dzięki!! Kupiony srebrny. Normalnie po 140 chodzą.
Edytowane przez: "CARSOLI_JEANS" sie 26.
Esbit mi rdzewieje troche
Kurka, spóźniłem się na nie stalowy-szary....
Ktoś pomoże dopasować korek "klik-klak" do tego termosu - wiem że ten w zestawie lepszy, ale jak się ma małe dziecko i chce się w nocy przygotować posiłek to odkręcanie tego korka jest dość uciążliwe...
raist26/08/2019 08:39

Ktoś pomoże dopasować korek "klik-klak" do tego termosu - wiem że ten w zes …Ktoś pomoże dopasować korek "klik-klak" do tego termosu - wiem że ten w zestawie lepszy, ale jak się ma małe dziecko i chce się w nocy przygotować posiłek to odkręcanie tego korka jest dość uciążliwe...


Chyba w wersji bez plusa taki jest
Też mi promocja rok temu kupiłem na allegro za 80 z przesyłką
Dziękuję, kupione za 79 zł. Zostało 14 szt. Plusik.
indigsi26/08/2019 09:30

Też mi promocja rok temu kupiłem na allegro za 80 z przesyłką


Z plusem czy bez?
Bardzo dobre termosy, na militaria.pl są często w świetnych cenach.
dziekuje, kupiony czerwony.
Mam taki termos i termos firmy Tatonka. Ten drugi lepiej trzyma ciepło.
Typ26/08/2019 06:42

Esbit mi rdzewieje troche


Niby nierdzewna stal. Wrzuć fotkę.
Niestety kod już nie wchodzi 99 aktulanie
raist26/08/2019 08:39

Ktoś pomoże dopasować korek "klik-klak" do tego termosu - wiem że ten w zes …Ktoś pomoże dopasować korek "klik-klak" do tego termosu - wiem że ten w zestawie lepszy, ale jak się ma małe dziecko i chce się w nocy przygotować posiłek to odkręcanie tego korka jest dość uciążliwe...


Napisz do producenta, mi kiedys uszczelka juz sie "zuzyla" napisalem do esbita za ile moge kupic sam korek a oni mi wyslali korek za free albo zaplacilem za przesylke listowa
Mam juz kilka lat esbita i uzywam go 5 dni w tygodniu i jest kozak
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst