Niestety, ta okazja już wygasła
Telewizor 70" LG 70UM7100PLA, Active HDR, 4K, WiFi, Smart, AI ThinQ, 50Hz, matryca VA
812° Zakończono

Telewizor 70" LG 70UM7100PLA, Active HDR, 4K, WiFi, Smart, AI ThinQ, 50Hz, matryca VA

3.499zł4.500zł-22% Darmowa dostawa DarmowaNeonet Okazje
43
Zaktualizowano wrz 21. (Opublikowano wrz 16.)

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Znacznych rozmiarów, "inteligent" dla każdego (pod warunkiem, że ma miejsce na ścianie).
  • TV ze sztuczną inteligencją
  • 4-rdzeniowy procesor
  • Wierne odwzorowanie kolorów
  • 4K Active HDR daje podobno więcej szczegółów
  • dźwięk Ultra Surround, ale wiadomo, że do filmów dobry zestaw audio lub soundbar to najlepsze wyjście.

wybrane dane:
  • Rozdzielczość: 3840 x 2160
  • Typ matrycy: Direct LED
  • Technologia obrazu: Telewizory 4K
  • Częstotliwość odświeżania: 50 Hz
  • Współczynnik płynności obrazu: 100
  • Technologia odświeżania: True Motion
  • Funkcje dodatkowe obrazu: 4K Active HDR
  • Głośniki: 2 x 10W
  • Smart TV
  • Obsługiwane Smart TV: webOS
  • Funkcje i wyposażenie TV: Klonowanie ekranu telefonu, Przeglądarka internetowa, Apple AirPlay 2, Nagrywanie na USB, ThinQ AI (Wymagany pilot Magic), Gotowy do współpracy z pilotem Magic, Rozpoznawanie głosu (Wymagany pilot Magic)
  • Obsługa sieci bezprzewodowej: Bluetooth, WiFi
  • Liczba USB: 2
  • Wyjścia/wejścia dźwięku: Cyfrowe złącze optyczne (S/PDIF)
  • Wyjścia/wejścia obrazu: Złącze CI (Common Interface), HDMI
  • Liczba HDMI: 3
  • Pobór mocy (włączony): 177 W
  • Pobór mocy (czuwanie): 0.5 W
  • Roczne zużycie prądu (4h dziennie): 245 kWh
  • Tuner TV: DVB-S2 - cyfrowy satelitarny, DVB-T2 - cyfrowy naziemny, DVB-C - cyfrowy kablowy
  • Kolor główny: Czarny
  • Szerokość: 1578 mm
  • Wysokość: 913 mm
  • Wysokość z podstawą: 984 mm
  • Głębokość: 91 mm
  • Głębokość z podstawą: 299 mm
  • Wymiary bez podstawy: 1578 x 913 x 91 mm
  • Waga: 31,40 kg
  • Waga bez podstawy: 30,70 kg
  • Standard VESA: 600 x 400 mm

186929.jpg
186929.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Neonet OkazjeNeonet neonet gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
Vendeur16/09/2019 20:55

Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma p …Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma pojęcia co kupuje, a tym bardziej nie porównało ze sobą różnych technologii i parametrów. Dla nich liczy się 4k, bo myślą, że dzięki temu będą mieli lepszy obraz, oglądając wiadomości na TVP albo Modę na Sukces...


Masz jak najbardziej rację. Niemniej im mniej czlowiek wie, co kupuje, tym bardziej cieszy sie z zakupu. A my to zawsze rozkminiamy, porównujemy, czytamy testy, czekamy na cebulę, a na końcu i tak sie człowiek zastanawia czy dobrze wybrał. A moze jeszcze kalibrację zamówić, żeby wyciągnąć max z odbiornika? A taki szary czlowiek wchodzi do sklepu, widzi duzy tv, bierze, odpala w domu na domyślnych ustawieniach i jara sie jak glupi. No i do tego większy niż u somsiada. Chyba zazdraszczam podejścia i idzie plus.
Edytowane przez: "dredjack" wrz 16.
komentarze 50Hz fuj za 3 2 1 ode mnie plusik
przyjdzie kryzys to z czarnobialego tv sie bedziecie cieszyc, w dupach sie poprzewracalo
radoslawh16/09/2019 20:43

No ale czemu się dziwisz?


Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma pojęcia co kupuje, a tym bardziej nie porównało ze sobą różnych technologii i parametrów. Dla nich liczy się 4k, bo myślą, że dzięki temu będą mieli lepszy obraz, oglądając wiadomości na TVP albo Modę na Sukces...
43 Komentarze
komentarze 50Hz fuj za 3 2 1 ode mnie plusik
Zalo16/09/2019 20:41

komentarze 50Hz fuj za 3 2 1 ode mnie plusik


ta jest, ide po chips, zaraz sie zacznie stękanie i marudzenie haha
Zalo16/09/2019 20:41

komentarze 50Hz fuj za 3 2 1 ode mnie plusik


No ale czemu się dziwisz?
Zalo16/09/2019 20:41

komentarze 50Hz fuj za 3 2 1 ode mnie plusik


Bo fuj, szkoda, że 100Hz nie stało się standardem, ale w tej cenie 70 cali w 100Hz się nie znajdzie.
Mimo wszystko zastanowiłbym się czy zaoszczędzić czy dopłacić do 100Hz.
Jak się nie ma drugiego TV w 100Hz w domu to i do 50Hz da się przyzwyczaić, ale przy kilku TV i przynajmniej jednym 100Hz może drażnić.
Edytowane przez: "xxeross" wrz 16.
xxeross16/09/2019 20:47

Bo fuj, szkoda, że 100Hz nie stało się standardem, ale w tej cenie 70 cali …Bo fuj, szkoda, że 100Hz nie stało się standardem, ale w tej cenie 70 cali w 100Hz się nie znajdzie.Mimo wszystko zastanowiłbym się czy zaoszczędzić czy dopłacić do 100Hz.



Samsung QE65Q60RA kosztuje 500zł więcej i ma 5 cali mniej, ale wydaje się rozsądniejszym wyborem.
przyjdzie kryzys to z czarnobialego tv sie bedziecie cieszyc, w dupach sie poprzewracalo
O, właśnie. Czy jest jakiś telewizor 55" od LG serii UM nie posiadający RGBW?
radoslawh16/09/2019 20:43

No ale czemu się dziwisz?


Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma pojęcia co kupuje, a tym bardziej nie porównało ze sobą różnych technologii i parametrów. Dla nich liczy się 4k, bo myślą, że dzięki temu będą mieli lepszy obraz, oglądając wiadomości na TVP albo Modę na Sukces...
kobyLe_Caco16/09/2019 20:52

przyjdzie kryzys to z czarnobialego tv sie bedziecie cieszyc, w dupach sie …przyjdzie kryzys to z czarnobialego tv sie bedziecie cieszyc, w dupach sie poprzewracalo


Zgadza się, ale oby do tego nie doszło.
Jakiś czas temu padł mi jeden TV i już tym razem nie jestem w stanie go naprawić to dziś podpiąłem stary 17" monitor w 4:3 do Android TV Box'a i tak w sypialni zamierzam oglądać dopóki czegoś nie kupię.
Vendeur16/09/2019 20:55

Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma p …Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma pojęcia co kupuje, a tym bardziej nie porównało ze sobą różnych technologii i parametrów. Dla nich liczy się 4k, bo myślą, że dzięki temu będą mieli lepszy obraz, oglądając wiadomości na TVP albo Modę na Sukces...


Masz jak najbardziej rację. Niemniej im mniej czlowiek wie, co kupuje, tym bardziej cieszy sie z zakupu. A my to zawsze rozkminiamy, porównujemy, czytamy testy, czekamy na cebulę, a na końcu i tak sie człowiek zastanawia czy dobrze wybrał. A moze jeszcze kalibrację zamówić, żeby wyciągnąć max z odbiornika? A taki szary czlowiek wchodzi do sklepu, widzi duzy tv, bierze, odpala w domu na domyślnych ustawieniach i jara sie jak glupi. No i do tego większy niż u somsiada. Chyba zazdraszczam podejścia i idzie plus.
Edytowane przez: "dredjack" wrz 16.
dredjack16/09/2019 21:32

Masz jak najbardziej rację. Niemniej im mniej czlowiek wie, co kupuje, tym …Masz jak najbardziej rację. Niemniej im mniej czlowiek wie, co kupuje, tym bardziej cieszy sie z zakupu. A my to zawsze rozkminiamy, porównujemy, czytamy testy, czekamy na cebulę, a na końcu i tak sie człowiek zastanawia czy dobrze wybrał. A moze jeszcze kalibrację zamówić, żeby wyciągnąć max z odbiornika? A taki szary czlowiek wchodzi do sklepu, widzi duzy tv, bierze, odpala w domu na domyślnych ustawieniach i jara sie jak glupi. No i do tego większy niż u somsiada. Chyba zazdraszczam podejścia i idzie plus.


Ale to jest prawdziwe
Vendeur16/09/2019 20:55

Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma p …Dokładnie. 50Hz to jest syf, tylko co z tego, skoro 95% klientów nie ma pojęcia co kupuje, a tym bardziej nie porównało ze sobą różnych technologii i parametrów. Dla nich liczy się 4k, bo myślą, że dzięki temu będą mieli lepszy obraz, oglądając wiadomości na TVP albo Modę na Sukces...


choć mam 100Hz matrycę , różnicy dużej nie widzę. gdyby nie to, że chce zmienic na min. 75 cali brałbym jak rolnik dotacje.
cebulatozaur16/09/2019 22:22

choć mam 100Hz matrycę , różnicy dużej nie widzę. gdyby nie to, że chce zmi …choć mam 100Hz matrycę , różnicy dużej nie widzę. gdyby nie to, że chce zmienic na min. 75 cali brałbym jak rolnik dotacje.


A jaki model masz?
Sprawdź czy masz włączony postprocessing obrazu dodający klatek pośrednich do bardziej płynego wyświetlania.
W każdym 100Hz TV jest coś takiego, ale producenci różnie swoje technologie nazywają.
Bez włączenia czegoś takiego to faktycznie różnice między 50Hz a 100Hz mogą być niewidoczne.
Jeżeli odbierasz obraz bez interlinii (np. 1080p) to nie będzie żadnej różnicy pomiędzy telewizorem 100hz a 50hz.
KrisPier17/09/2019 00:26

Jeżeli odbierasz obraz bez interlinii (np. 1080p) to nie będzie żadnej ró …Jeżeli odbierasz obraz bez interlinii (np. 1080p) to nie będzie żadnej różnicy pomiędzy telewizorem 100hz a 50hz.


Co ma rozdzielczości do odświeżenia?
KrisPier17/09/2019 00:26

Jeżeli odbierasz obraz bez interlinii (np. 1080p) to nie będzie żadnej ró …Jeżeli odbierasz obraz bez interlinii (np. 1080p) to nie będzie żadnej różnicy pomiędzy telewizorem 100hz a 50hz.


Jak dobrze wyregulujesz ustawienia tego 100Hz to zdecydowanie będzie różnica, nawet i w nieinterpolowanym 4K.
Oczywiście duże znaczenie ma też firmware i matryca, ale zawsze jest różnica jeśli wykorzystuje się potencjał 100Hz.
xxeross17/09/2019 00:33

Jak dobrze wyregulujesz ustawienia tego 100Hz to zdecydowanie będzie …Jak dobrze wyregulujesz ustawienia tego 100Hz to zdecydowanie będzie różnica, nawet i w nieinterpolowanym 4K.Oczywiście duże znaczenie ma też firmware i matryca, ale zawsze jest różnica jeśli wykorzystuje się potencjał 100Hz.


Czy mogę prosić szanownego kolegę o optymalne ustawienia dla tv z matrycą 120HZ ?
Będę wdzięczny.
Pozdrawiam.
Powiedzcie mi proszę. Jeśli mecze oglądam tylko jak gra Polska, nie mam konsoli. Sygnał odbieram przez dekoder UPC i netflixa z kompa/Smart tv, to czy będzie dla mnie różnica pomiędzy 50hz a 100? Powoli zaczynam szukać nowego Tv i zastanawiam się czy jest sens dorzucac kilka stów do wyższego odświeżania.
Majkel123417/09/2019 22:23

Powiedzcie mi proszę. Jeśli mecze oglądam tylko jak gra Polska, nie mam ko …Powiedzcie mi proszę. Jeśli mecze oglądam tylko jak gra Polska, nie mam konsoli. Sygnał odbieram przez dekoder UPC i netflixa z kompa/Smart tv, to czy będzie dla mnie różnica pomiędzy 50hz a 100? Powoli zaczynam szukać nowego Tv i zastanawiam się czy jest sens dorzucac kilka stów do wyższego odświeżania.


Nie ma sensu wg mnie. Taki sam profil oglądania jak Twój.
@Pepper proszę o podbicie
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst