Niestety, ta okazja już wygasła
Tania sobota w @Lidl m.in. jabłka za 1,99zł/kg
397° Zakończono

Tania sobota w @Lidl m.in. jabłka za 1,99zł/kg

1,99zł3,49zł-43%Lidl Okazje
19
paź 4. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

W sobotę 5.10. będzie można kupić:
- Polskie jabłka czerwone szampion, luzem 1,99zł/kg z 3,49zł lidl.pl/pl/…333
- RZEŹNIK Łopatka wieprzowa, XXL 9,79zł/kg z 13,99zł lidl.pl/pl/…331
- NAŁĘCZOWIANKA Woda mineralna niegazowana 1,09zł z 1,69zł przy zakupie 12 butelek lidl.pl/pl/…332
Aktualizacje społecznościowe
Lidl OkazjeLidl gazetka

Grupy

Najlepsze komentarze
19 Komentarzy
Cebularny04/10/2019 11:52

[Video]


Fajne, szkoda że poruszą tego tematu w telewizji.

Przypomniał mi się dokument, czy może reportaż, o gorszych proszkach do prania trafiających do Polski, było to kilka lat wcześniej, zanim mówiono głośniej o klientach drugiej kategorii. Stacja wymiękła i nie wyemitowano tego z obawy o brak wpływów z reklam chemii...
U mnie po 2 zł. Ale nie w markecie. Kilka odmian. Do tego gruszki. W poprzednim sezonie trochę tańsze.
W zasadzie, to nie promocja. Bo takie jabłka wytrzymają z tydzień w pokojowej temperaturze. Na zapas nie kupisz.
Kupisz więcej, wszystko wyrzucisz.
Edytowane przez: "krasno_ludek" paź 4. 2019
Cebularny04/10/2019 11:52

[Video]


Może na Lubelszczyźnie, Wrocław i okolice na olx 1,8zł/kg + czas + paliwo.
Cebularny04/10/2019 11:52

[Video]


Typowo populistyczny materiał. Porównywanie ceny żywca do gotowego produktu na półce w sklepie = bez komentarza. Oczywiście zgadzam się aby jak najwięcej produktów było z Polski. Ale materiał jaki jest każdy sam oceni...
marcus121204/10/2019 23:35

Typowo populistyczny materiał. Porównywanie ceny żywca do gotowego pr …Typowo populistyczny materiał. Porównywanie ceny żywca do gotowego produktu na półce w sklepie = bez komentarza. Oczywiście zgadzam się aby jak najwięcej produktów było z Polski. Ale materiał jaki jest każdy sam oceni...



Obejrzyj ze zrozumieniem jeszcze raz materiał, który przesłałem, bo nie zrozumiałeś w czym leży problem.

Problem jest poważny.

Edytowane przez: "Cebularny" paź 5. 2019
Cebularny05/10/2019 02:02

Obejrzyj ze zrozumieniem jeszcze raz materiał, który przesłałem, bo nie zro …Obejrzyj ze zrozumieniem jeszcze raz materiał, który przesłałem, bo nie zrozumiałeś w czym leży problem.Problem jest poważny.[Video]


- Powiedz coś po plantatorsku
- Nie oplaca sie

Ogladalem te filmiki juz dawno i tez rzucilo mi sie porownywanie cen zywca z gotowym produktem, bo to zwykla manipulacja. To jakby porownywac koszt czesci, do ceny koncowej telefonu.

Co do jablek to sytuacja wyglada troche inaczej, ale tu samo gadanie nie pomoze, plantatorzy jesli chce zarabiac wiecej to musza pozbyc sie posrednikow.
Swoja droga to przysluchiwalem sie rozmowie zbieraczy jablek i w skupach w tym roku jablka sa powyzej 50 gr/kg, bo ponoc wymarzly na wiosne. Zle to wrozy konsumentom, bo rok temu byly po 6 gr/kg, a w sklepach i tak drozyzna.
Cebularny05/10/2019 02:02

Obejrzyj ze zrozumieniem jeszcze raz materiał, który przesłałem, bo nie zro …Obejrzyj ze zrozumieniem jeszcze raz materiał, który przesłałem, bo nie zrozumiałeś w czym leży problem.Problem jest poważny.[Video]


Skoro nie zrozumiałem to wytłumacz mi. Dla mnie wnioski ciągle są te same.
Czemu autor nie powiedział że żywiec to 100 % szynki/mięsa? Czemu nie powiedział ilu jest pośredników pomiędzy rolnikiem a sklepem? Jakie są koszty magazynowania. Transportu. Pewnie jeszcze jakieś inne koszty też dojdą.
Były, ale wszystkie miękkie. Pewnie dlatego chcą się tego pozbyć.
e-Rick05/10/2019 06:43

- Powiedz coś po plantatorsku- Nie oplaca sieOgladalem te filmiki juz …- Powiedz coś po plantatorsku- Nie oplaca sieOgladalem te filmiki juz dawno i tez rzucilo mi sie porownywanie cen zywca z gotowym produktem, bo to zwykla manipulacja. To jakby porownywac koszt czesci, do ceny koncowej telefonu.Co do jablek to sytuacja wyglada troche inaczej, ale tu samo gadanie nie pomoze, plantatorzy jesli chce zarabiac wiecej to musza pozbyc sie posrednikow.Swoja droga to przysluchiwalem sie rozmowie zbieraczy jablek i w skupach w tym roku jablka sa powyzej 50 gr/kg, bo ponoc wymarzly na wiosne. Zle to wrozy konsumentom, bo rok temu byly po 6 gr/kg, a w sklepach i tak drozyzna.



No powiedz nam jak pozbyć się zagranicznego kapitału jakim są przetwórnie owoców i markety typu Lidl, Kaufland, Biedronka, które dyktują cenę skupu ?

marcus121205/10/2019 08:32

Skoro nie zrozumiałem to wytłumacz mi. Dla mnie wnioski ciągle są te sam …Skoro nie zrozumiałem to wytłumacz mi. Dla mnie wnioski ciągle są te same.Czemu autor nie powiedział że żywiec to 100 % szynki/mięsa? Czemu nie powiedział ilu jest pośredników pomiędzy rolnikiem a sklepem? Jakie są koszty magazynowania. Transportu. Pewnie jeszcze jakieś inne koszty też dojdą.


Wiesz co to jest wyzysk ?
Cebularny05/10/2019 12:13

No powiedz nam jak pozbyć się zagranicznego kapitału jakim są przetwórnie o …No powiedz nam jak pozbyć się zagranicznego kapitału jakim są przetwórnie owoców i markety typu Lidl, Kaufland, Biedronka, które dyktują cenę skupu ? Wiesz co to jest wyzysk ?


Nie zwalaj na zagraniczny kapital, bo rodzimy wcale więcej by nie zaplacil. Sam handel to jedno ale po drodze sa jeszcze przechowalnie i tu rolnicy mogliby juz cos zorganizowac, ale tu trzeba sie dogadywac, a z moich obserwacji wynika, ze wiekszosc rolnikow nie wspolpracuje.
Na pewno od blokowania autostrad i paralizowania Warszawy bedzie rolnikom lepiej
Edytowane przez: "e-Rick" paź 5. 2019
Cebularny05/10/2019 12:13

No powiedz nam jak pozbyć się zagranicznego kapitału jakim są przetwórnie o …No powiedz nam jak pozbyć się zagranicznego kapitału jakim są przetwórnie owoców i markety typu Lidl, Kaufland, Biedronka, które dyktują cenę skupu ? Wiesz co to jest wyzysk ?


Sami na to pozwoliliśmy, właściwie nasi rodzice wybierając naście lat temu ludzi którzy bez opamiętania na wszystko pozwalali...A z bankami i uciekaniem przez lichwą jest inaczej? W KAŻDEJ gałęzi gospodarki jest IDENTYCZNIE. Przecież MY jesteśmy zachodnią kolonią. Rozumiem problem, ale chyba z racji skali nie wierzę w możliwość zmian.
e-Rick05/10/2019 12:21

Nie zwalaj na zagraniczny kapital, bo rodzimy wcale więcej by nie …Nie zwalaj na zagraniczny kapital, bo rodzimy wcale więcej by nie zaplacil. Sam handel to jedno ale po drodze sa jeszcze przechowalnie i tu rolnicy mogliby juz cos zorganizowac, ale tu trzeba sie dogadywac, a z moich obserwacji wynika, ze wiekszosc rolnikow nie wspolpracuje. Na pewno od blokowania autostrad i paralizowania Warszawy bedzie rolnikom lepiej



To wytłumacz nam dlaczego sprowadzają owoce, warzywa, mięso z zagranicy ?
marcus121205/10/2019 12:22

Sami na to pozwoliliśmy, właściwie nasi rodzice wybierając naście lat temu …Sami na to pozwoliliśmy, właściwie nasi rodzice wybierając naście lat temu ludzi którzy bez opamiętania na wszystko pozwalali...A z bankami i uciekaniem przez lichwą jest inaczej? W KAŻDEJ gałęzi gospodarki jest IDENTYCZNIE. Przecież MY jesteśmy zachodnią kolonią. Rozumiem problem, ale chyba z racji skali nie wierzę w możliwość zmian.



Tak to jest jak wpuszcza się na własny rynek kapitał zagraniczny i daje mu się w pełni wolną rękę. Podziękowac za to możemy tym co od 89r rządzili tym krajem i dopwoadzili do takiej patologi.
Cebularny05/10/2019 13:09

To wytłumacz nam dlaczego sprowadzają owoce, warzywa, mięso z zagranicy ?


Nie ma problemu - bo tak dziala wolny rynek. Dziekuje za uwage.
Cebularny05/10/2019 13:16

Tak to jest jak wpuszcza się na własny rynek kapitał zagraniczny i daje mu …Tak to jest jak wpuszcza się na własny rynek kapitał zagraniczny i daje mu się w pełni wolną rękę. Podziękowac za to możemy tym co od 89r rządzili tym krajem i dopwoadzili do takiej patologi.


Skoncz juz biadolic na ten kapital zagraniczny. Nikt cie nie wydyma tak jak rodzimy kapital. Chyba, ze teskno ci do pgr, to juz nic nie poradze.
e-Rick05/10/2019 13:27

Nie ma problemu - bo tak dziala wolny rynek. Dziekuje za uwage.


e-Rick05/10/2019 13:30

Skoncz juz biadolic na ten kapital zagraniczny. Nikt cie nie wydyma tak …Skoncz juz biadolic na ten kapital zagraniczny. Nikt cie nie wydyma tak jak rodzimy kapital. Chyba, ze teskno ci do pgr, to juz nic nie poradze.



Ty w ogóle czytasz to co piszesz ?
Bo napewno nie umyślisz nad tym co napisałeś.
Cebularny05/10/2019 13:55

Ty w ogóle czytasz to co piszesz ? Bo napewno nie umyślisz nad tym co n …Ty w ogóle czytasz to co piszesz ? Bo napewno nie umyślisz nad tym co napisałeś.


No pewnie nie umysle.
e-Rick05/10/2019 13:30

Skoncz juz biadolic na ten kapital zagraniczny. Nikt cie nie wydyma tak …Skoncz juz biadolic na ten kapital zagraniczny. Nikt cie nie wydyma tak jak rodzimy kapital. Chyba, ze teskno ci do pgr, to juz nic nie poradze.



Ja wolę, żeby żaden kapitał mnie nie dymał. A największe możliwości w dymaniu u nas, ma kapitał zagraniczny. Całe działy prawne w korpo do szukania luk w przepisach i transferu pieniędzy za granicę. Korpo wyprowadzają miliardy, nie wiem jaki Sebix biznesu może się z tym mierzyć? Ale zawsze znajdą się amatorzy egzotyki, którzy wolą żeby zagraniczne go dymało, bo się czująwwtedy bardziej światowi. I zawsze mogą powiedzieć, że mają głębokie kontakty z całym światem.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst