Tablet Jumper EZpad 5SE + klawiatura - za 174.99$ (darmowa dostawa lub kurierem za 3$)
99°Zakończono

Tablet Jumper EZpad 5SE + klawiatura - za 174.99$ (darmowa dostawa lub kurierem za 3$)

19
lis 13. 2016
Flashsale na GearBest!
Tablet Jumper EZpad 5SE + klawiatura - za 179.99$ (darmowa dostawa lub kurierem za 3$)
(Windows 10 10.6 inch IPS Screen Intel Cherry Trail Z8300 Quad Core 1.44GHz 4GB RAM 64GB ROM HDMI Dual Cameras Bluetooth 4.0)
Identyczny tablet bez klawiatury kosztuje 230$ na aliexpress.
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Autor
g6839775lis 13. 2016

Gdzie moge dzis kupic dolara po 4,07?


a co może mam ze wszystkich banków ich stawki wypisać? każdy kto ma trochę oleju wie ze musi sobie doliczyć...
19 Komentarzy
Zrób update ceny
Autor
175 * 4,07 = 712,25 (dzisiejszy kurs)

golazlis 13. 2016

175 * 4,07 = 712,25 (dzisiejszy kurs)


Gdzie moge dzis kupic dolara po 4,07?
Autor
g6839775lis 13. 2016

Gdzie moge dzis kupic dolara po 4,07?


a co może mam ze wszystkich banków ich stawki wypisać? każdy kto ma trochę oleju wie ze musi sobie doliczyć...
@golaz podajesz kurs NBP z 10/11...a dzis jest 13/11 wiec sprawdź zanim napiszesz cos
Edytowane przez: "SimpliFlexx" lis 13. 2016
o tragedia. cena różni się o 4zł. uwielbiam takich czepialskich.
taquitolis 13. 2016

o tragedia. cena różni się o 4zł. uwielbiam takich czepialskich.


Nie o 4 zeta, a o min. 8 zeta. Malo? Przeciez to juz min 2 dolary roznicy.

golazlis 13. 2016

a co może mam ze wszystkich banków ich stawki wypisać? każdy kto ma trochę …a co może mam ze wszystkich banków ich stawki wypisać? każdy kto ma trochę oleju wie ze musi sobie doliczyć...


Tak, poprosze ze wszystkich, w ktorych DZISIAJ jest taki kurs.


Uwielbiam takie podawanie cen... po kursie srednim. Dzisiejszy kurs zakupu to nie mniej niz 4,09 (visa, cinkciarz), alior bank ma swoim kantorze 4,11.

No wiec czekam, gdzie DZIS kupie dolara po 4,07?


g6839775lis 13. 2016

Nie o 4 zeta, a o min. 8 zeta. Malo? Przeciez to juz min 2 dolary …Nie o 4 zeta, a o min. 8 zeta. Malo? Przeciez to juz min 2 dolary roznicy.Tak, poprosze ze wszystkich, w ktorych DZISIAJ jest taki kurs.Uwielbiam takie podawanie cen... po kursie srednim. Dzisiejszy kurs zakupu to nie mniej niz 4,09 (visa, cinkciarz), alior bank ma swoim kantorze 4,11.No wiec czekam, gdzie DZIS kupie dolara po 4,07?


przy kwocie ponad 700zł pewnie że mało
taquitolis 13. 2016

przy kwocie ponad 700zł pewnie że mało




dam ci nr konta, przelejesz mi ta kase?
g6839775lis 13. 2016

dam ci nr konta, przelejesz mi ta kase?


Chłopie daj sobie spokój, według Cinkciarza 175 usd to równe 715,65 PLN czyli masz 3 złote drożej. Taki jesteś biedny, że trujesz dupę o te miedziaki? Kolega dał fajne promo ale zawsze musi się znaleźć ktoś, komu zawsze coś musi nie pasować
Zbanowany
Kraj kwitnącej cebuli
@g6839775
Czy to jescze cebula, czy już słoma Ci z butów wystaje?​
g6839775lis 13. 2016

dam ci nr konta, przelejesz mi ta kase?


a co ja jestem caritas? za robotę się weź, to może dla ciebie 8zł to też będzie kiedyś mało. żebrania nie polecam.
Zbanowany
g6839775lis 13. 2016

dam ci nr konta, przelejesz mi ta kase?


weź się chłopie nie kompromituj. Rozumiem ,że te 2 dolary to twoje miesięczne kieszonkowe ?
Autor
g6839775lis 13. 2016

Nie o 4 zeta, a o min. 8 zeta. Malo? Przeciez to juz min 2 dolary …Nie o 4 zeta, a o min. 8 zeta. Malo? Przeciez to juz min 2 dolary roznicy.Tak, poprosze ze wszystkich, w ktorych DZISIAJ jest taki kurs.Uwielbiam takie podawanie cen... po kursie srednim. Dzisiejszy kurs zakupu to nie mniej niz 4,09 (visa, cinkciarz), alior bank ma swoim kantorze 4,11.No wiec czekam, gdzie DZIS kupie dolara po 4,07?


Troluuu weź wyluzuj, rozumiem ze jak Pani w sklepie zapyta się czy może być bez grosza to czekasz obok kasy aż w końcu będzie go miała?


slawek.kajaklis 13. 2016

@golaz podajesz kurs NBP z 10/11...a dzis jest 13/11 wiec sprawdź zanim …@golaz podajesz kurs NBP z 10/11...a dzis jest 13/11 wiec sprawdź zanim napiszesz cos


spójrz lepiej na te swoje dwie super okazje, a dopiero później hejtuj innych
Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i stracic 24% przez urzad celny :]

oberkronlis 13. 2016

weź się chłopie nie kompromituj. Rozumiem ,że te 2 dolary to twoje mie …weź się chłopie nie kompromituj. Rozumiem ,że te 2 dolary to twoje miesięczne kieszonkowe ?



Owszem. Co nie moge miec takiego kieszonkowego?


taquitolis 13. 2016

a co ja jestem caritas? za robotę się weź, to może dla ciebie 8zł to też bę …a co ja jestem caritas? za robotę się weź, to może dla ciebie 8zł to też będzie kiedyś mało. żebrania nie polecam.


Przeciez to zadna roznica dla ciebie? Nagle to jednak pieniadze, ktorych nie wyrzucisz? Wiesz jak sie to nazywa? Hipokryzja.
g6839775lis 13. 2016

Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i …Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i stracic 24% przez urzad celny :]Owszem. Co nie moge miec takiego kieszonkowego?Przeciez to zadna roznica dla ciebie? Nagle to jednak pieniadze, ktorych nie wyrzucisz? Wiesz jak sie to nazywa? Hipokryzja.


Chłopie aż mi Cię żal... Ale jak tak trujesz dupę to nie ma problemu, kup tą rzecz z promocji, okaż jakiś dowód zakupu z datą wykonania zdjęcia i osobiście Ci przeleję te 3,40. Deal? Bo chyba o to Ci cały czas chodzi.
g6839775lis 13. 2016

Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i …Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i stracic 24% przez urzad celny :]Owszem. Co nie moge miec takiego kieszonkowego?Przeciez to zadna roznica dla ciebie? Nagle to jednak pieniadze, ktorych nie wyrzucisz? Wiesz jak sie to nazywa? Hipokryzja.


naucz się czytać chłopie, napisałem, że jest to mało, a to nie znaczy, że mam cię sponsorować. to jest pepper, a nie galeria handlowa.
g6839775lis 13. 2016

Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i …Tak, dodajcie jeszcze, ze mozna zaoszczedzic 4% przez givingassistant i stracic 24% przez urzad celny :]Owszem. Co nie moge miec takiego kieszonkowego?Przeciez to zadna roznica dla ciebie? Nagle to jednak pieniadze, ktorych nie wyrzucisz? Wiesz jak sie to nazywa? Hipokryzja.


koleś ewidentnie szuka sponsora.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsi sprzedawcy