Niestety, ta okazja już wygasła
Szeryf z Nottingham + dodatek Wesoła Kompania
433° Zakończono

Szeryf z Nottingham + dodatek Wesoła Kompania

74zł209,90zł-65%
17
lis 7. 2019

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Dobra gra planszowa na imprezy, ja brałem za 200 zł i nie żałowałem. Gra polega głównie na kłamaniu w żywe oczy i dawaniu łapówek szeryfom.

Pełen opis gry:
gra24h.pl/gra…605
Aktualizacje społecznościowe
Jeśli klikniesz w linki zamieszczone na Pepper lub za ich pomocą sfinalizujesz zakup produktu, możemy od danego sprzedawcy otrzymać pieniądze. Nie ma to jednak wpływu na to, które okazje są publikowane.

Grupy

Najlepsze komentarze
mam polecam grę ale twórcy nie przeanalizowali jednej rzeczy

grałem w nią ze znajomymi kilkanaście razy i niestety jeden wniosek
"jak nie kłamiesz i nie przewozisz kontrabandy" wygrywasz najczęściej , jak ktoś podejrzewa cię często o przewożenie to z ogromną przewagą. 90% rozgrywek kończyło się wygraną osoby która przewoziła najmniej kontrabandy...

pomysł fajny ale punktowanie kontrabandy jest za niskie przy bonusach za zwykłą żywność i braku za np powielone karty kontrabandy

bez dodatkowych zasad czy to z forum czy własnych gra robi się nudna gdy szeryf ma małe pole do popisu przy regulaminowych przewozach xD
17 Komentarzy
mam polecam grę ale twórcy nie przeanalizowali jednej rzeczy

grałem w nią ze znajomymi kilkanaście razy i niestety jeden wniosek
"jak nie kłamiesz i nie przewozisz kontrabandy" wygrywasz najczęściej , jak ktoś podejrzewa cię często o przewożenie to z ogromną przewagą. 90% rozgrywek kończyło się wygraną osoby która przewoziła najmniej kontrabandy...

pomysł fajny ale punktowanie kontrabandy jest za niskie przy bonusach za zwykłą żywność i braku za np powielone karty kontrabandy

bez dodatkowych zasad czy to z forum czy własnych gra robi się nudna gdy szeryf ma małe pole do popisu przy regulaminowych przewozach xD
mathkaczy07/11/2019 11:29

mam polecam grę ale twórcy nie przeanalizowali jednej rzeczy grałem w nią z …mam polecam grę ale twórcy nie przeanalizowali jednej rzeczy grałem w nią ze znajomymi kilkanaście razy i niestety jeden wniosek "jak nie kłamiesz i nie przewozisz kontrabandy" wygrywasz najczęściej , jak ktoś podejrzewa cię często o przewożenie to z ogromną przewagą. 90% rozgrywek kończyło się wygraną osoby która przewoziła najmniej kontrabandy...pomysł fajny ale punktowanie kontrabandy jest za niskie przy bonusach za zwykłą żywność i braku za np powielone karty kontrabandybez dodatkowych zasad czy to z forum czy własnych gra robi się nudna gdy szeryf ma małe pole do popisu przy regulaminowych przewozach xD



Fantastyczna gra, ale rzeczywiście coś w tym jest. Macie jakieś ciekawe modyfikacje do zasad już sprawdzone?
TormenT07/11/2019 11:35

Fantastyczna gra, ale rzeczywiście coś w tym jest. Macie jakieś ciekawe mo …Fantastyczna gra, ale rzeczywiście coś w tym jest. Macie jakieś ciekawe modyfikacje do zasad już sprawdzone?


To prawda. Jeżeli chce się wygrać, wystarczy nie oszukiwać. Podobno właśnie dodatek wprowadza nowe zasady, które wyrównują rozgrywkę.
Znajdzie się może promocja na sam dodatek?
Wyjściowa cena z ... 97zl kosztuje gra+dodatek. Jeżeli nie odbieracie osobiście w Warszawie to średnio się opłaca
To daj ktos jakis sprawdzony modyfikator zeby wyrownac kontrabande
Cena super, gra świetna, a kwestia czy warto kłamać czy nie bardzo zależy od grupy z którą się gra.
TormenT07/11/2019 11:35

Fantastyczna gra, ale rzeczywiście coś w tym jest. Macie jakieś ciekawe mo …Fantastyczna gra, ale rzeczywiście coś w tym jest. Macie jakieś ciekawe modyfikacje do zasad już sprawdzone?


Ja osobiście jak wygrywam to się dogaduję ostro i przemycam dużo kontrabandy i odsadzam konkurencję mocno.
ramapl07/11/2019 13:07

Ja osobiście jak wygrywam to się dogaduję ostro i przemycam dużo kon …Ja osobiście jak wygrywam to się dogaduję ostro i przemycam dużo kontrabandy i odsadzam konkurencję mocno.



znaczy to tylko o tym że grono z którym grasz nie analizuje faktów i skoro dużo przemycasz to ci sie to opłaca = można sporo od ciebie chcieć

u mnie jak ktoś tylko ogarnie że przewożę a robię to często to potem płacić po w cholere złota żeby zarobić 2x więcej punktów to lepiej ustawić sobie 2 surowce których bedziesz miał jako pierwszy najwięcej i przechylasz w drugą stronę \

gra jest spoko bardzoo
ale totalnie niezoptymalizowana , grając uczciwie masz za dużą przewagę , a jak nieuczciwy zabiera się za gre uczciwą i zanim się wsyzscy zorientują na tym natracą to jest OP

polecam wątek reddit.com/r/b…am/
Nie skorzystam na razie ale za grę planszową zawsze plusik
Czy to jest to nowa gra? Ta cena jest dość nieprawdopodobna Sklep jednakże ma nieposzlakowane opinie.
w tej cenie warto. Ale zgadzam sie, warto zmodyfikowac troszke zasady aby bardziej promowac przewozacych kontrabande.
pchelasso08/11/2019 12:01

w tej cenie warto. Ale zgadzam sie, warto zmodyfikowac troszke zasady aby …w tej cenie warto. Ale zgadzam sie, warto zmodyfikowac troszke zasady aby bardziej promowac przewozacych kontrabande.


Bede niedlugo otwieral i gral z ziomami. Daj jakis modyfikator ktory sie sprawdzil i byl dobry balans? Albo ktos cos?
Masz wyżej linka, obczaj sobie forum na BGG. Troszkę inicjatywy
Gdybym nie miał podstawki to bym bez zastanowienia za tą cenę kupił
zamówione/dzieki/ plusik
Prawdziwa cena za podstawkę plus dodatek to 94zl a nie 209.90zl. Mimo że promocja to nie lubie gdy niczym w markecie użytkownicy wystawiają takie promocje.
dużo osób sprzedaje tę grę (facebook/olx)- polecam poszukać bo często gra jak nowa a cena mniejsza
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od ramapl. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst