Niestety, ta okazja już wygasła
Switch Netgear GC110 | 8 portów + 2 SFP
115° Zakończono

Switch Netgear GC110 | 8 portów + 2 SFP

179,95zł314,99zł-43% 29,95zł iBOOD Okazje
17
115° Zakończono
Switch Netgear GC110 | 8 portów + 2 SFP
lip 3.Dostawa z: Holandia

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Fajny zarządzalny switch w cenie trochę niższej niż u nas. Był już wczoraj dostępny jako część hunta, ale dzisiaj wstawili go jako główną ofertę.

Ma dwa porty SFP więc można teoretycznie podłączyć do niego światłowód po dokupieniu odpowiedniej wkładki. Jeśli ktoś woli tylko Ethernet może z niego zrobić 10-portowy switch.

Dostępna jest też trochę droższa wersja z PoE.
Aktualizacje społecznościowe
IBOOD OkazjeIBOOD okazja
17 Komentarzy
Dziękuję. Wariant PoE kupiony.
Taka ciekawostka, pobiera on minimum 10W
Gdzie zwykłe switche (bez SFP) pobierają 3,5W.

Warte przemyślenia, jeśli ktoś i tak nie potrzebuje SFP
fret03/07/2020 16:22

Taka ciekawostka, pobiera on minimum 10WGdzie zwykłe switche (bez SFP) …Taka ciekawostka, pobiera on minimum 10WGdzie zwykłe switche (bez SFP) pobierają 3,5W. Warte przemyślenia, jeśli ktoś i tak nie potrzebuje SFP


Słowo klucz - zarządzane
hmmkot03/07/2020 16:24

Słowo klucz - zarządzane



Niby racja.
PS. Niezarządzany (znów) TP-Link TL-SG1210P morele.net/swi…98/ z 8 PoE i 1 SFP pobiera 7,5W.
Edytowane przez: "fret" lip 3.
chyba jestem slepy, czy podrzuc mi ktos linka do wersji z PoE?
nie moge tego znalesc na stronie sklepu
slv03/07/2020 16:39

chyba jestem slepy, czy podrzuc mi ktos linka do wersji z PoE?nie moge …chyba jestem slepy, czy podrzuc mi ktos linka do wersji z PoE?nie moge tego znalesc na stronie sklepu



Najpierw wejdź w "Muszę to mieć", a potem w zmieniasz "opcję".
Edytowane przez: "fret" lip 3.
Dzieki @fret
Jak ktos juz dostanei switcha to dajcie znac czy dalo sie go zarejestrowac na Waszym koncie w Netgear. Inaczej nie bedziecie miec gwarancji Netgear'a
kupione dzieki
Dzieki naszukalem sie jak glupek w tamtej hurtowej wstawce i jest PoE.

Teraz poprosze dwie kamery
calz03/07/2020 21:06

Dzieki naszukalem sie jak glupek w tamtej hurtowej wstawce i jest PoE. …Dzieki naszukalem sie jak glupek w tamtej hurtowej wstawce i jest PoE. Teraz poprosze dwie kamery


Maja też aktualnie w dziale Elektronika na iBoodzie. Ale nie wiem ile to warte
slv03/07/2020 18:11

Dzieki @fret


Dasz bezpośredniego linka? bo ja namierzyć nie mogę :/
Prześlij Komentarz

Początkujący łowca okazji! To pierwsza okazja od arthooz. Podziel się wskazówkami odnośnie publikowania lub po prostu podziękuj ;)

Avatar
@
    Tekst