37°
Zakończono
Słuchawki Lenovo P950 czarne - gorący strzał z 99zł na 49zł
Słuchawki Lenovo P950 czarne - gorący strzał z 99zł na 49zł
Pozostałe ofertyOkazje X-Kom

Słuchawki Lenovo P950 czarne - gorący strzał z 99zł na 49zł

Rodzaj: Zamknięte
Typ: Nauszne
Kolor: Czarny
Okres gwarancji: 12 miesięcy
Waga [g]: 490
Parametry techniczne Pasmo przenoszenia [Hz]: 125 - 20 000 Hz
Długość przewodu [m]: 1.8
Mikrofon: Tak
Typ mikrofonu: Obrotowy
Impedancja [Ohm]: 32 Ohm
Czułość mikrofonu: - 38 dB
Dodatkowe informacje: Redukcja szumów otoczenia w mikrofonie
Złącza Jack: 3.5 mm

10 Komentarzy

Okres gwarancji: 12 miesięcy a sklep chyba rękojmi daje 2lata

Każdy sprzęt zakupiony na terytorium Polski ma min. 2 lata gwarancji a w Norwegii jest min 5 lat. Często gadają w sklepach że dają na rok ale to brednie. W przypadku awarii wystarczy pójść do rzecznika praw konsumenta i po sprawie.

MattiLut 24.

Każdy sprzęt zakupiony na terytorium Polski ma min. 2 lata gwarancji a w Norwegii jest min 5 lat. Często gadają w sklepach że dają na rok ale to brednie. W przypadku awarii wystarczy pójść do rzecznika praw konsumenta i po sprawie.



szkoda że w polsce nie ma 5 lat

1xxxLut 24.

szkoda że w polsce nie ma 5 lat



szkoda że polacy nie korzystają ze swoich praw

MattiLut 24.

Każdy sprzęt zakupiony na terytorium Polski ma min. 2 lata gwarancji a w Norwegii jest min 5 lat. Często gadają w sklepach że dają na rok ale to brednie. W przypadku awarii wystarczy pójść do rzecznika praw konsumenta i po sprawie.



Nie wprowadzaj w błąd, każdy sprzęt zakupiony w Polsce ma 2lata ale rękojmi, gwarancji ma 12miesięcy (minimalny wymóg unii europejskiej). Należy rozróżnić gwarancję (tutaj za sprzęt odpowiada producent, równie dobrze może dać i 50lat gwarancji, ale standartem jest rok) od rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy za dany towar).

Słuchawki kupiłem w poprzedniej promocji i są bardzo dobre. Jakość dźwięku ok, mikrofon ok, wyciszają otoczenie bardzo dobrze. Z minusów to pocą się uszy i dość mocno ściskają głowę Polecam.

mak777Lut 24.

Nie wprowadzaj w błąd, każdy sprzęt zakupiony w Polsce ma 2lata ale rękojmi, gwarancji ma 12miesięcy (minimalny wymóg unii europejskiej). Należy rozróżnić gwarancję (tutaj za sprzęt odpowiada producent, równie dobrze może dać i 50lat gwarancji, ale standartem jest rok) od rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy za dany towar).


Zgodzę się co do rękojmi, ale okres gwarancji nie jest regulowany przez Unię Europejską.

MattiLut 24.

Każdy sprzęt zakupiony na terytorium Polski ma min. 2 lata gwarancji a w Norwegii jest min 5 lat. Często gadają w sklepach że dają na rok ale to brednie. W przypadku awarii wystarczy pójść do rzecznika praw konsumenta i po sprawie.


GUCIO PRAWDA.
- gwarancja jest to DOBROWOLNE ŚWIADCZENIE - zwykle producenta ale i serwisu, sprzedawcy....warunki gwarancji są kluczem co obejmuje, jak reklamować itd....
- 2 lata jest odpowiedzialności SPRZEDAWCY jeśli kupujacy jest konsumentem czyli nie kupuje a firmę, a i tu jest jeszcze myk polegający że przed upływem 6 mcy to SPRZEDAWCA musi udowodnić że kupujący nie ma racji. Po upływie póół roku jako konsument musisz udowodnić że kupiłeś sprzęt niesprawny, bądź z wadą ukrytą czyli niezgodny z uową konsumencką.
- dla firm przewidziana jest rękojmia - tutaj też sprzedawca odpowiada ale tylko przez rok.

mak777Lut 24.

Nie wprowadzaj w błąd, każdy sprzęt zakupiony w Polsce ma 2lata ale rękojmi, gwarancji ma 12miesięcy (minimalny wymóg unii europejskiej). Należy rozróżnić gwarancję (tutaj za sprzęt odpowiada producent, równie dobrze może dać i 50lat gwarancji, ale standartem jest rok) od rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy za dany towar).


rękojmia nie dotyczy knsumenta, ale jeśli zakup jest na firmę - 1 rok! i wynika nie z ustawy ale z KC
2 lata jest odpowiedzialności z tytułu ustawy konsumenckiej
nikt nie reguluje ani warunków ani okresu GWAANCJI - tu producent sam wszystko sobie wymysla

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst