Niestety, ta okazja już wygasła
Soundbar Samsung HW-Q70R 3.1.2 330W Bluetooth
151° Zakończono

Soundbar Samsung HW-Q70R 3.1.2 330W Bluetooth

1.549zł2.159zł-28% Darmowa dostawa DarmowaAllegro Okazje
31
151° Zakończono
Soundbar Samsung HW-Q70R 3.1.2 330W Bluetooth
sie 12. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Ubiegło roczny Soundbar (2019).

Nowsza wersja ponoć gorsza jeśli chodzi o subwoofer. Poza nim bliznicza konstrukcja.

Raczej wyprzedaż stanu.

W sklepach trzyma cenę powyżej 2k zł.

Zostalo 15 szt.

Mój dotarł w całości w ciągu 27h.

Wersja wtyczki EU.

Test sprzętu:

rtings.com/sou…70r
Aktualizacje społecznościowe
Allegro OkazjeAllegro kupony rabatowe
31 Komentarzy
Nie bo nie, lepiej edifier s350db który zabije ten zestaw.
Jak soundbar to tylko Yamaha.
Matt_Zerbin12/08/2020 22:48

Nie bo nie, lepiej edifier s350db który zabije ten zestaw.


O gustach się nie dyskutuje. Nie każdy ma miejsce na 2 kolumny. A dwa że to trochę porównywanie dwóch odmiennych sprzętów.
exciter12/08/2020 22:50

Jak soundbar to tylko Yamaha.


I Sony
kepa41612/08/2020 22:51

O gustach się nie dyskutuje. Nie każdy ma miejsce na 2 kolumny. A dwa że to …O gustach się nie dyskutuje. Nie każdy ma miejsce na 2 kolumny. A dwa że to trochę porównywanie dwóch odmiennych sprzętów.


Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie kolumny zamiast paska na piczy aby poczuć mega jakość dźwięku.
Przechodziłem przez to, zestawy do 4k padają jak muchy przy edifier ku. Ale polecam każdemu sprawdzić, niech wyrobi swoje zdanie.
Matt_Zerbin12/08/2020 22:53

Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie …Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie kolumny zamiast paska na piczy aby poczuć mega jakość dźwięku.Przechodziłem przez to, zestawy do 4k padają jak muchy przy edifier ku. Ale polecam każdemu sprawdzić, niech wyrobi swoje zdanie.


Ja się zawiodłem zestawem Edifiler R2600, chociaż sporo czasu grał u mnie. Jednak był to bardzo ciepły zestaw z mocnym ale nie głębokim basem. Próbowałem z 3 kartami i nie dawało skutku. Brakowało góry.

U mnie brakło ściany na kolumny stojące, a na stoliku obok tv nie wcisne dwóch małych kolumny przy TV 55 cali.

Jedyna opcja to powiesić i postawić kolumny pod.
Matt_Zerbin12/08/2020 22:53

Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie …Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie kolumny zamiast paska na piczy aby poczuć mega jakość dźwięku.Przechodziłem przez to, zestawy do 4k padają jak muchy przy edifier ku. Ale polecam każdemu sprawdzić, niech wyrobi swoje zdanie.



ale on potrzebuje - do podgrzewania - mikrofali a nie piekarnika.
W czymś lepszy od LG SL6YF 420 W Soundbar? Planuje coś kupić ale średnio się znam... dzięki
KamilBachorz12/08/2020 22:51

W czymś lepszy od LG SL6YF 420 W Soundbar? Planuje coś kupić ale średnio si …W czymś lepszy od LG SL6YF 420 W Soundbar? Planuje coś kupić ale średnio się znam... dzięki


rtings.com/sou…l6y
kepa41612/08/2020 22:58

Ja się zawiodłem zestawem Edifiler R2600, chociaż sporo czasu grał u mnie. …Ja się zawiodłem zestawem Edifiler R2600, chociaż sporo czasu grał u mnie. Jednak był to bardzo ciepły zestaw z mocnym ale nie głębokim basem. Próbowałem z 3 kartami i nie dawało skutku. Brakowało góry.U mnie brakło ściany na kolumny stojące, a na stoliku obok tv nie wcisne dwóch małych kolumny przy TV 55 cali.Jedyna opcja to powiesić i postawić kolumny pod.


Jasne, doskonale rozumiem, są różne sytuacje i czasem trzeba wybrać co innego niż to co by się chciało, ja wczesniej miałem Oli Roth 50, edifier daje mi podobną radość ze słuchania, dodatkowo Bluetooth który dla mnie jest b ważny. Polecam s350db jeśli masz miejsce i jakość jest istotna, jeśli nie to wiadomo ważne aby cieszyć się swoim sprzętem.
Edytowane przez: "Matt_Zerbin" sie 12.
Matt_Zerbin12/08/2020 22:53

Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie …Niby tak, niby nie, jak Porównasz to znajdziesz miejsce na dwie malutkie kolumny zamiast paska na piczy aby poczuć mega jakość dźwięku.Przechodziłem przez to, zestawy do 4k padają jak muchy przy edifier ku. Ale polecam każdemu sprawdzić, niech wyrobi swoje zdanie.


Mam te edifiery. Jeśli chodzi o nowe zestawy 2.1 to rzeczywiście są dobrym wyborem ale znowu w ich cenie kupisz 20 letnie kolumny ze wzmacniaczem, które jakością dźwięku je zmiotą, a to najistotniejsza cecha przy sprzęcie audio.

Do czego masz je podłączone?
Edytowane przez: "PNEUMA40" sie 12.
PNEUMA4012/08/2020 23:28

Mam te edifiery. Jeśli chodzi o nowe zestawy 2.1 to rzeczywiście są dobrym …Mam te edifiery. Jeśli chodzi o nowe zestawy 2.1 to rzeczywiście są dobrym wyborem ale znowu w ich cenie kupisz 20 letnie kolumny ze wzmacniaczem, które jakością dźwięku je zmiotą, a to najistotniejsza cecha przy sprzęcie audio.Do czego masz je podłączone?


Szanowny audio, zgadzam się w 100%, miałem diy na visatonach z yamaha ax 900, zestaw Wbijał w ziemię ale nie miałem całej muzyką świata na CD które grały.... Zluzowalem z jakością na rzecz bt który z Tidalem hifi daje radość ze słuchania, w audio nie da się powiedzieć, to będzie dla Ciebie lepsze i już, jednak z całą stanowczością stierdzam ze s350db będzie lepszy niż każdy plastik soundbat Pozdrawiam fanów audio, tych skromnych bo na sprzęt więcej jak 10k nie chciałem przeznaczać.
Matt_Zerbin12/08/2020 23:36

Szanowny audio, zgadzam się w 100%, miałem diy na visatonach z yamaha ax 9 …Szanowny audio, zgadzam się w 100%, miałem diy na visatonach z yamaha ax 900, zestaw Wbijał w ziemię ale nie miałem całej muzyką świata na CD które grały.... Zluzowalem z jakością na rzecz bt który z Tidalem hifi daje radość ze słuchania, w audio nie da się powiedzieć, to będzie dla Ciebie lepsze i już, jednak z całą stanowczością stierdzam ze s350db będzie lepszy niż każdy plastik soundbat Pozdrawiam fanów audio, tych skromnych bo na sprzęt więcej jak 10k nie chciałem przeznaczać.


Do czego masz je podłączone? Ja korzystam z zewnętrznego DACa i jakość jest zauważalnie lepsza niż przez BT.
PNEUMA4012/08/2020 23:38

Do czego masz je podłączone? Ja korzystam z zewnętrznego DACa i jakość jest …Do czego masz je podłączone? Ja korzystam z zewnętrznego DACa i jakość jest zauważalnie lepsza niż przez BT.


Kurcze powiem Ci że przeszło mi i wrzucam muze z telefonu, to powoduje uśmiech na mojej twarzy i to mi wystarczy, kiedyś goniłem za jakością ale teraz nie mam czasu, wchodzę do domu, bt w tel i słucham
Edytowane przez: "Matt_Zerbin" sie 12.
Super, miałem kilka saundbarów na testach, kilka sprawdzonych w sklepie. I ten + dwa głośniczki na tyłach swa8500s tworząc zestaw 5.1.2 miażdżą w 40m2 salonie. Warunek dolby atmos z netflixa który naprawdę daje przestrzeń albo do słuchania muzyki spotify connect. Źródło jest najważniejsze. Potężny bass super średnie i wysokie, czyste dialogi. Pewnie nie jest to kino domowe za kupę siana ale ja w 2100 się zmieściłem z naprawdę wypasionym zestawem w mojej ocenie i w pełni mnie to zadowala biorąc pod uwagę zestawy jakie porównywałem łącznie z amplitunerami, które z braku funduszy nie miały Wifi, bt, spotify connect, hdmi arc czy atmosa. A tu mam wszystko. Z czystym sumieniem polecam.
Tutaj jest jeszcze w cenie 1580zł pozostało 15 szt: allegro.pl/ofe…ook

Swoją drogą jaki zestaw polecacie do 2500zł lub nieco więcej? Wstępnie chciałem brak JBL 5.1 wersja z doczepianymi satelitami
Lattno13/08/2020 00:37

Tutaj jest jeszcze w cenie 1580zł pozostało 15 szt: h …Tutaj jest jeszcze w cenie 1580zł pozostało 15 szt: https://allegro.pl/oferta/soundbar-samsung-hw-q70r-330w-3-1-2-bluetooth-9518515196?utm_medium=app_share&utm_source=facebookSwoją drogą jaki zestaw polecacie do 2500zł lub nieco więcej? Wstępnie chciałem brak JBL 5.1 wersja z doczepianymi satelitami


Ja polecam HW-Q80R jak dobrze poszukasz to w okolicach 2500-2800 dorwiesz, jest to model sygnowany logo Harman Kardon i w tym przypadku nie jest to tylko znaczek. Przesłuchiwałem kilka soundbarow w przedziale do 3k i wg mnie nic lepszego nie znajdziesz. Porównywałem z różnymi saudbarami Yamaha i z modelem niższym - Q70 i dopiero w Q80 słychać przestrzeń przy Dolby Atmos. Poza tym do Q80 można dokupić też satelity za 600zl gorsze niż w Q90 ale i tak niezle i mieć pełne kino domowe. JBL znany jest z mocno basowego grania, charakterystyka większości ich sprzętu to typowe V czyli dużo dołu i dużo góry, dźwięk mocno rozrywkowy ale w dłuższej perspektywie męczący i pozbawiony głębi (przy kinie domowym się sprawdzi ale do muzyki średnio).
Polecam przejść się do marketu i chociażby wziąć te belki w rękę i porównać wagowo i jakość wykonania między Q80 a Q70 jest olbrzymią różnica.
Proszę też nie porównywać zestawu stero 2.1 do dedykowanych soundbarow, to tak jak by na pytanie które auto do dużego miasta jest lepsze porównywać SUVa do auta klasy miejskiej i mówić że SUV lepszy bo głębiej w las wjedzie.
Nie neguje, nie że wspomniany zestaw 2.1 może zagrać lepiej od q80, choć szczerze wątpię.
Edytowane przez: "niechcem" sie 14.
Lattno13/08/2020 00:37

Tutaj jest jeszcze w cenie 1580zł pozostało 15 szt: h …Tutaj jest jeszcze w cenie 1580zł pozostało 15 szt: https://allegro.pl/oferta/soundbar-samsung-hw-q70r-330w-3-1-2-bluetooth-9518515196?utm_medium=app_share&utm_source=facebookSwoją drogą jaki zestaw polecacie do 2500zł lub nieco więcej? Wstępnie chciałem brak JBL 5.1 wersja z doczepianymi satelitami


Hej, testowałem wiele soundbarów, jestem fanem typowego "V-kowego, muzykalnego" brzmienia, póki co najlepsze Soundbary jakie przetestowałem to Harman Kardon Citation Bar + Sub (poza budżetem), potem Denon DHT-S516 (polecam bardzo do muzyki). Ten Q70R z oferty odrobinę gorszy od Denona, ale jak najbardziej przyzwoity - w sumie to lepszy niż się spodziewałem. Jutro będę miał Denon Heos Bar (mój faworyt we wszystkich soundbarach po odsłuchaniu S516) oraz właśnie JBL 5.1 na testy.
Prawdpodobnie JBL to maszynka do filmów, do muzyki spodziewam się porażki, ale zobaczymy.
Edytowane przez: "Robalo" sie 13.
niechcem13/08/2020 12:29

Ja polecam HW-Q80R jak dobrze poszukasz to w okolicach 2500-2800 dorwiesz, …Ja polecam HW-Q80R jak dobrze poszukasz to w okolicach 2500-2800 dorwiesz, jest to model sygnowany logo Harman Kardon i w tym przypadku nie jest to tylko znaczek. Przesłuchiwałem kilka soundbarow w przedziale do 3k i wg mnie nic lepszego nie znajdziesz. Porównywałem z różnymi saudbarami Yamaha i z modelem niższym - Q70 i dopiero w Q80 słychać przestrzeń przy Dolby Atmos. Poza tym do Q80 można dokupić też satelity za 600zl takie jak w Q90 i mieć pełne kino domowe. JBL znany jest z mocno basowego grania, charakterystyka większości ich sprzętu to typowe V czyli dużo dołu i dużo góry, dźwięk mocno rozrywkowy ale w dłuższej perspektywie męczący i pozbawiony głębi (przy kinie domowym się sprawdzi ale do muzyki średnio). Polecam przejść się do marketu i chociażby wziąć te belki w rękę i porównać wagowo i jakość wykonania między Q80 a Q70 jest olbrzymią różnica. Proszę też nie porównywać zestawu stero 2.1 do dedykowanych soundbarow, to tak jak by na pytanie które auto do dużego miasta jest lepsze porównywać SUVa do auta klasy miejskiej i mówić że SUV lepszy bo głębiej w las wjedzie.Nie neguje, nie że wspomniany zestaw 2.1 może zagrać lepiej od q80, choć szczerze wątpię.


No właśnie cały myk polega na tym, że do Q80 satelit z Q90 nie dołączysz, stąd aż tak duża różnica w cenie. Mylisz je z popierdółkami SWA-9000S, które z tymi od Q90R nie mają nic wspólnego. No chyba że coś się zmieniło, to daj znać - w każdym bądź razie jeszcze nie dawno nie było absolutnie takiej możliwości.
Poza tym Q80 to niezły soundbar, ale skoro miałym iść w tę "namiastkę" Atmosa, to wybrałbym już Q90R.
Edytowane przez: "Robalo" sie 13.
Robalo13/08/2020 14:59

No właśnie cały myk polega na tym, że do Q80 satelit z Q90 nie dołączysz, s …No właśnie cały myk polega na tym, że do Q80 satelit z Q90 nie dołączysz, stąd aż tak duża różnica w cenie. Mylisz je z popierdółkami SWA-9000S, które z tymi od Q90R nie mają nic wspólnego. No chyba że coś się zmieniło, to daj znać - w każdym bądź razie jeszcze nie dawno nie było absolutnie takiej możliwości.Poza tym Q80 to niezły soundbar, ale skoro miałym iść w tę "namiastkę" Atmosa, to wybrałbym już Q90R.


Tyle że Q90 to już 4k PLN a tyle za grajbelke to już dla mnie trochę za dużo. Nie zagłębiałem się w różnice między SWA-9000s a tymi z zestawu Q90, moim zdaniem i tak z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opłaca się Q80 + SWA-9000s niż Q90. Tak czy inaczej różnica przy samej belce Q70 vs Q90 to jak dla mnie przepaść, przy pokazówce Atmosa puszczonej po kolei w tym samym pomieszczeniu jedynie na Q80 miałem wrażenie że dźwięk dochodzi również z tyłu.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst