Niestety, ta okazja już wygasła
Sony Xperia 10 + Gratis Głośnik Sony XB01 (Polska Dystrybucja)
-82° Zakończono

Sony Xperia 10 + Gratis Głośnik Sony XB01 (Polska Dystrybucja)

999zł1.136zł-12%AB Foto Okazje
28
sie 13. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cześć,

Dobra oferta na Telefon Sony Xperia 10 od oficjalnego partnera Sony. Sklep ABFoto. W gratisie otrzymuemy głosnik Sony XB01 o wartości 79 pln

Opis telefonu < link

Wyświetlacz panoramiczny 21:9 Full HD+ o przekątnej 6 cali
Qualcomm® Snapdragon™ 630
3 GB pamięci RAM
Bateria: 2870 mAh
Android™ 9 Pie3
Gorilla® Glass 5

Opis głośnika < link

Pominąłem ceny ofert prywatnych na allegro.
Aktualizacje społecznościowe
AB Foto OkazjeAB Foto kod rabatowy

Grupy

Najlepsze komentarze
Mała bateria, dość słaby procesor jak na tę cenę, 3gb ram. Moim zdaniem Motorola One Vision lepsza duużo w tej kasie.
Bateria 2870 wygląda dość przerażająco,zwłaszcza że nie ma szybkiego ładowania. Sony jest sama sobie winna temu co się dzieje, zawsze wołali 20-30% więcej za swoje wyroby a jakością to one nie grzeszyły i jest jak jest.
***************************************************************************************************************
Muszę sprostować bo ma szybkie ładowanie dzięki standardowi USB Power Delivery (USB PD) - w błąd wprowadziła mnie strona mgsm.
Edytowane przez: "Blackorange" sie 13. 2019
28 Komentarzy
Na żywo wygląda ciekawie i lepiej niż na zdjęciach
Mała bateria, dość słaby procesor jak na tę cenę, 3gb ram. Moim zdaniem Motorola One Vision lepsza duużo w tej kasie.
Charles321013/08/2019 10:58

Na żywo wygląda ciekawie i lepiej niż na zdjęciach


Potwierdzam. Jak na tę cenę to naprawdę świetny telefon. Choć prawda, że do cen chińczyków dalej brakuje...
Bateria 2870 wygląda dość przerażająco,zwłaszcza że nie ma szybkiego ładowania. Sony jest sama sobie winna temu co się dzieje, zawsze wołali 20-30% więcej za swoje wyroby a jakością to one nie grzeszyły i jest jak jest.
***************************************************************************************************************
Muszę sprostować bo ma szybkie ładowanie dzięki standardowi USB Power Delivery (USB PD) - w błąd wprowadziła mnie strona mgsm.
Edytowane przez: "Blackorange" sie 13. 2019
ch3mn3y13/08/2019 11:01

Potwierdzam. Jak na tę cenę to naprawdę świetny telefon. Choć prawda, że do …Potwierdzam. Jak na tę cenę to naprawdę świetny telefon. Choć prawda, że do cen chińczyków dalej brakuje...


No nie wiem czy ten telefon za te pieniądze jest świetny.
Blackorange13/08/2019 11:02

Bateria 2870 wygląda dość przerażająco,zwłaszcza że nie ma szybkiego ładowa …Bateria 2870 wygląda dość przerażająco,zwłaszcza że nie ma szybkiego ładowania. Sony jest sama sobie winna temu co się dzieje, zawsze wołali 20-30% więcej za swoje wyroby a jakością to one nie grzeszyły i jest jak jest.


Ma USB PD, szybsze od QC3.0
Wersja z plusem to jeszcze, ale zwykłej 10 bym nie chciał. Piszę to jako fan Sony.
Telefon który miałby rację bytu, może jakby został wprowadzony z 2 lata temu. Dzisiaj w tej cenie i z tymi parametrami, to jakieś nieporozumienie. "Hitem" tego telefonu jest bateria 2870 mAh, ktoś za taką decyzję powinien tam stracić pracę.
Edytowane przez: "SzalonyTadeusz" sie 13. 2019
Direct13/08/2019 11:16

Wersja z plusem to jeszcze, ale zwykłej 10 bym nie chciał. Piszę to jako fa …Wersja z plusem to jeszcze, ale zwykłej 10 bym nie chciał. Piszę to jako fan Sony.


Z tym się zgodzę.
Charles321013/08/2019 11:15

No nie wiem czy ten telefon za te pieniądze jest świetny.


Mi tam pasował (czas przeszły bo mam już inny).
k4413/08/2019 11:15

Ma USB PD, szybsze od QC3.0


Sugerowałem się opisem ze strony MGSM
Telefon z tą wydajnością i jasnością aparatu wart maksymalnie 600zl. Do tego ten paskudny design Sony. 2-3 lata do tyłu i byłoby znośnie
peterg613/08/2019 11:32

Telefon z tą wydajnością i jasnością aparatu wart maksymalnie 600zl. Do teg …Telefon z tą wydajnością i jasnością aparatu wart maksymalnie 600zl. Do tego ten paskudny design Sony. 2-3 lata do tyłu i byłoby znośnie


Design w tym przypadku jest spokój chociaż gdyby ranka u góry była mniejsza to by było już fajnie
za połowę tej ceny był HTC w X-komie
Charles321013/08/2019 11:40

Design w tym przypadku jest spokój chociaż gdyby ranka u góry była mni …Design w tym przypadku jest spokój chociaż gdyby ranka u góry była mniejsza to by było już fajnie


Kwestia gustu. Dla mnie jest to najbrzydszy, najsłabszy i najgorzej wykonany smartfon w swojej półce cenowej.
Nawet Oppo które cenowo wskoczyło w Polsce na swój wysoki poziom ma dużo lepszego A7X. Xiaomi ma Redmi note 7. Samsung ma a50 itp itd
Sony niestety odpada w przedbiegach. A szkoda bo kiedyś (w prehistorycznej erze telefonów niedotykowych) mieli spoko sprzęty z przodującymi aparatami
Edytowane przez: "peterg6" sie 13. 2019
peterg613/08/2019 12:11

Kwestia gustu. Dla mnie jest to najbrzydszy, najsłabszy i najgorzej …Kwestia gustu. Dla mnie jest to najbrzydszy, najsłabszy i najgorzej wykonany smartfon w swojej półce cenowej.Nawet Oppo które cenowo wskoczyło w Polsce na swój wysoki poziom ma dużo lepszego A7X. Xiaomi ma Redmi note 7. Samsung ma a50 itp itdSony niestety odpada w przedbiegach. A szkoda bo kiedyś (w prehistorycznej erze telefonów niedotykowych) mieli spoko sprzęty z przodującymi aparatami


Wyceniony jest źle, ale design jest ciekawy
daxor13/08/2019 11:01

Mała bateria, dość słaby procesor jak na tę cenę, 3gb ram. Moim zdaniem Mot …Mała bateria, dość słaby procesor jak na tę cenę, 3gb ram. Moim zdaniem Motorola One Vision lepsza duużo w tej kasie.


Wszystko to prawda .... najgorsze jest to że ten telefon jest świetnie wykonany , spasowany i zbalansowany ale rynek już wybrał...
Sony nie słuchało klientów i tak to się kończy.
Co to za pilot do telewizora?
karol.szulzycki13/08/2019 12:33

Wszystko to prawda .... najgorsze jest to że ten telefon jest świetnie w …Wszystko to prawda .... najgorsze jest to że ten telefon jest świetnie wykonany , spasowany i zbalansowany ale rynek już wybrał...


Co poradzić skoro sony się zachowuje jak htc, czyli daje mało za dużo kasy. Chociaż sony jednak daje więcej niż htc więc nie jest tak źle
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst