Niestety, ta okazja już wygasła
Smart Kid Belt. Leroy Merlin W-wa Białołęka
-126° Zakończono

Smart Kid Belt. Leroy Merlin W-wa Białołęka

49,88zł83zł-40%merlin.pl Okazje
76
mar 30.Dostępność Ogólnopolska

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Produkt znajduje się koszyku pod nazwą końcówka serii w Leroy Merlin Warszawa-Białołęka, w głównej alei, niedaleko działu z farbami. Możliwe, że oferta lokalna.
Aktualizacje społecznościowe
Merlin.pl OkazjeMerlin.pl Kupony

Grupy

Najlepsze komentarze
Od razu zgłaszam to jako oferta narażając na niebezpieczeństwo. Z całym szacunkiem do ceny i braku miejsca w samochodzie jeśli ktoś poważnie traktuje przewożenie dziecka nigdy nie kupi tego pasa. Powtarzam i będę szedł w zaparte. Skoro kierowca rajdowy ma pasy 5 punktowe i kołnierz i kask to pomyśl, że dziecko w samochodzie jest dokładnie tak samo wystawione na przeciążenia i niebezpieczeństwa. A tych najwięcej jest w okolicach miejsca zamieszkania. Właśnie wozenie dziecka w pasach uważa się jako awaryjną ostateczności. Nawet teściowej która wozi córkę raz na rok kupiłem fotelik bo ta kupiła podkładke. Wydaje setki zł na leki szczepienia i ochrone dziecka więc czemu mam raz na kilka lat pozałować 2-3 stowek na fotelik? Smart Kit jest taki, dostępny i ma atest. I tyle. Robi to co ma robić czyli obniża pas dostosowując to do wzrostu dziecka. Ale czy to że przyczepie do pedałów w samochodzie 3 drewniane klocki i podłoża małej dwie poduszki pod tyłek sprawi że moja córka będzie już kierowcą? Im więcej takich produktów tym więcej rodziców którzy będą ich bronili. Zapewne tak samo jak będą się awanturowali że podłoga była za śliska na w-fie albo że synek nie zrobił zadania domowego bo miał za ciężki plecak.
Edytowane przez: "sebastian.furs" mar 30.
Promo na urządzenie do zabijania dzieci?
Nie wierzę że jakiś kawałek paska bezpiecznie zastępuje fotelik samochodowy
Edytowane przez: "Thonick" mar 30.
Zgadzam się z powyższymi uwagami. Czytałem ostatnio o śmiertelnym wypadku dwójki dzieci i ekspert wypowiadał się, że absolutnie tego typu dodatki (smart kid, styropianowe podkładki) nie zastąpią dobrej jakości fotelika, a wręcz stanowią śmiertelen zagrożenie.
76 Komentarzy
Promo na urządzenie do zabijania dzieci?
Nie wierzę że jakiś kawałek paska bezpiecznie zastępuje fotelik samochodowy
Edytowane przez: "Thonick" mar 30.
Od razu zgłaszam to jako oferta narażając na niebezpieczeństwo. Z całym szacunkiem do ceny i braku miejsca w samochodzie jeśli ktoś poważnie traktuje przewożenie dziecka nigdy nie kupi tego pasa. Powtarzam i będę szedł w zaparte. Skoro kierowca rajdowy ma pasy 5 punktowe i kołnierz i kask to pomyśl, że dziecko w samochodzie jest dokładnie tak samo wystawione na przeciążenia i niebezpieczeństwa. A tych najwięcej jest w okolicach miejsca zamieszkania. Właśnie wozenie dziecka w pasach uważa się jako awaryjną ostateczności. Nawet teściowej która wozi córkę raz na rok kupiłem fotelik bo ta kupiła podkładke. Wydaje setki zł na leki szczepienia i ochrone dziecka więc czemu mam raz na kilka lat pozałować 2-3 stowek na fotelik? Smart Kit jest taki, dostępny i ma atest. I tyle. Robi to co ma robić czyli obniża pas dostosowując to do wzrostu dziecka. Ale czy to że przyczepie do pedałów w samochodzie 3 drewniane klocki i podłoża małej dwie poduszki pod tyłek sprawi że moja córka będzie już kierowcą? Im więcej takich produktów tym więcej rodziców którzy będą ich bronili. Zapewne tak samo jak będą się awanturowali że podłoga była za śliska na w-fie albo że synek nie zrobił zadania domowego bo miał za ciężki plecak.
Edytowane przez: "sebastian.furs" mar 30.
Thonick30/03/2019 09:34

Nie wierzę że jakiś kawałek paska bezpiecznie zastępuje fotelik samochodowy


Tak samo jak styropianowa podkładka pod tyłek. Juz lepszy ten smartkid belt jak kawałek styropianu.
Thonick30/03/2019 09:34

Nie wierzę że jakiś kawałek paska bezpiecznie zastępuje fotelik samochodowy


Pas nie zastępuje fotelika a jedynie jest złudną marketingowa namiastka bezpiecznej podróży. Pełni jedna rolę czyli te która wymaga prawo - układ pasów. To samo robi podstawka tylko w górę. Ale nic poza tym. Więc nie może byc alternatywa. To zupełnie inny produkt a producent belka głupim rodzicom w głowach. A ci jak pelikany łykają to. Najgłupsze jest w tym to że ludzi którzy bronię tego produktu nie mówię nic o bezpieczeństwie swoich dzieci tylko o tym że produkt spełnia wymagania i przeszedł testy. Spoko. Świetny powód aby to używać.
Okazji negatywnie nie oceniam. Okazja to okazja.

Ale samo urządzenie, jeśli kochacie swoje dzieci... Nie polecam

fotelik.info/pl/…tml
sebastian.furs30/03/2019 09:38

Pas nie zastępuje fotelika a jedynie jest złudną marketingowa namiastka be …Pas nie zastępuje fotelika a jedynie jest złudną marketingowa namiastka bezpiecznej podróży. Pełni jedna rolę czyli te która wymaga prawo - układ pasów. To samo robi podstawka tylko w górę. Ale nic poza tym. Więc nie może byc alternatywa. To zupełnie inny produkt a producent belka głupim rodzicom w głowach. A ci jak pelikany łykają to. Najgłupsze jest w tym to że ludzi którzy bronię tego produktu nie mówię nic o bezpieczeństwie swoich dzieci tylko o tym że produkt spełnia wymagania i przeszedł testy. Spoko. Świetny powód aby to używać.


Myśle że ten pas jest bezpieczniejszy od styropianowej podkładki... A widze ilu ludzi wozi na tym dzieci... Druga sprawa jest jeszcze kwestia samochodu bo jak się jeździ tico to i fotelik za 2tys nie pomoże...
Impi30/03/2019 09:35

Tak samo jak styropianowa podkładka pod tyłek. Juz lepszy ten smartkid b …Tak samo jak styropianowa podkładka pod tyłek. Juz lepszy ten smartkid belt jak kawałek styropianu.


Jeszcze glupszy komentarz niż sama okazja. Fotelik to nie tylko podniesienie tyłka ale i ochrona całego ciała. Podupnik pełni te sama rolę co pas czyli utrzymuje pasy na względnej wysokości. Ni Z poza tym. Podupnik dodatkowo łatwo się może wysunąć. Dlatego jak napisałem, teściowej też kupiłem fotelik i mam wywalone. Moje dziecko i skoro chronią je przed wszystkim złem tego świata włącznie z bakteriami na kiblu to czemu mam oszczędzać na foteliku i bezpieczenstwie
Edytowane przez: "sebastian.furs" mar 30.
Zgadzam się z powyższymi uwagami. Czytałem ostatnio o śmiertelnym wypadku dwójki dzieci i ekspert wypowiadał się, że absolutnie tego typu dodatki (smart kid, styropianowe podkładki) nie zastąpią dobrej jakości fotelika, a wręcz stanowią śmiertelen zagrożenie.
sebastian.furs30/03/2019 09:41

Jeszcze glupszy komentarz niż sama okazja. Fotelik to nie tylko …Jeszcze glupszy komentarz niż sama okazja. Fotelik to nie tylko podniesienie tyłka ale i ochrona całego ciała. Podupnik pełni te sama rolę co pas czyli utrzymuje pasy na względnej wysokości. Ni Z poza tym. Podupnik dodatkowo łatwo się może wysunąć. Dlatego jak napisałem, teściowej też kupiłem fotelik i mam wywalone. Moje dziecko i skoro chronią je przed wszystkim złem tego świata włącznie z bakteriami na kiblu to czemu mam oszczędzać na foteliku i bezpieczenstwie


Przeczytaj jeszcze raz zanim skomentujesz.
sebastian.furs30/03/2019 09:35

Od razu zgłaszam to jako oferta narażając na niebezpieczeństwo. Z całym sza …Od razu zgłaszam to jako oferta narażając na niebezpieczeństwo. Z całym szacunkiem do ceny i braku miejsca w samochodzie jeśli ktoś poważnie traktuje przewożenie dziecka nigdy nie kupi tego pasa. Powtarzam i będę szedł w zaparte. Skoro kierowca rajdowy ma pasy 5 punktowe i kołnierz i kask to pomysł że dziecko w samochodzie jest dokładnie tak samo wystawione na przeciążenia i niebezpieczeństwa. A tych najwięcej jest w okolicach miejsca zamieszkania. Właśnie dziecka w pasach uważa się jako awaryjna ostateczności. Nawet teściowej która wozi córkę raz na rok kupiłem fotelik.


Nie opowiadaj bzdur gościu. Atest ma ? Ma. Chyba handlujesz fotelikami że masz taki ból dupy. Chcesz to woź dziecko nawet w kasku, ale innym daj wolny wybór...
Impi30/03/2019 09:42

Przeczytaj jeszcze raz zanim skomentujesz.


Przeczytałem i nadal uważam że twój komentarz jest jeszcze glupszy niz z sama okazja. To tak jakby napisać że lepiej używać worka foliowego niz skarpetki bawełnianej zamiast kupić po prostu paczke prezerwatyw.
BLUEMAN_SILESIA30/03/2019 09:42

Nie opowiadaj bzdur gościu. Atest ma ? Ma. Chyba handlujesz fotelikami że m …Nie opowiadaj bzdur gościu. Atest ma ? Ma. Chyba handlujesz fotelikami że masz taki ból dupy. Chcesz to woź dziecko nawet w kasku, ale innym daj wolny wybór...


I to o czym piszesz to jest to o czym wspomniałem wyżej. Argument rodzice uzuwajacego pas - ma atest? Ma. I wszystko gra. Nie stary. Jestem rodzicem po prostu i kierowca. I to wystarczy. Atest nie ochroni mojego dziecka.
sebastian.furs2 min

Przeczytałem i nadal uważam że twój komentarz jest jeszcze glupszy niz z sa …Przeczytałem i nadal uważam że twój komentarz jest jeszcze glupszy niz z sama okazja. To tak jakby napisać że lepiej używać worka foliowego niz skarpetki bawełnianej zamiast kupić po prostu paczke prezerwatyw.


Człowieku użyj głowy bo smartkid belt skraca pas i jest dużo bardziej dopasowany od podkładki ze styropianu która na dzien dobry wypada przy zderzeniu. Wiadomo że foteliki dobre z pasami i zabezpieczeniami od zderzeń bocznych są lepsze. Ale jak ktoś jeździ np. Tico to mu nie pomoże ani pas ani fotelik. A co do tych podkładek to wczoraj był wypadek z dzieckiem na tej podkładce. Jak ktoś czytał to wie co było dalej.
sebastian.furs30/03/2019 09:46

I to o czym piszesz to jest to o czym wspomniałem wyżej. Argument rodzice u …I to o czym piszesz to jest to o czym wspomniałem wyżej. Argument rodzice uzuwajacego pas - ma atest? Ma. I wszystko gra. Nie stary. Jestem rodzicem po prostu i kierowca. I to wystarczy. Atest nie ochroni mojego dziecka.


Czlowieku na początek to trzeba zwrócić uwage czym się wozi dziecko a dopiero potem w czym....
Impi30/03/2019 09:41

Myśle że ten pas jest bezpieczniejszy od styropianowej podkładki... A wi …Myśle że ten pas jest bezpieczniejszy od styropianowej podkładki... A widze ilu ludzi wozi na tym dzieci... Druga sprawa jest jeszcze kwestia samochodu bo jak się jeździ tico to i fotelik za 2tys nie pomoże...


Nieważne czym jeździsz. Fotelik to bezpośrednią ochrona ciała i organizmu dziecka jak i kierowcy. Ma utrzymać ciał o we właściwej pozycji dobrze przypiete. Problemem jest często to że ludzie nawet używając fotelików nie potrafią dobrze zapłać dziecka. Polecam raz w życiu będąc rodzicem wybrać się na szkolenie (sklepy robią czesto) z zapinaną dzieci i mocowania fotelików. Można się zdziwić ile się nie wie. A to że pas cieszy się popularnością to tylko świadczy o tym jak rodzice traktują bezpieczeństwo. Zapewne to są Ci sami co dra papa w szkole że dziecko się wywrocilo bo podłoga była za śliska.
Impi30/03/2019 09:49

Czlowieku na początek to trzeba zwrócić uwage czym się wozi dziecko a dop …Czlowieku na początek to trzeba zwrócić uwage czym się wozi dziecko a dopiero potem w czym....


Serio będziesz rozliczam mnie czym woda dziecko?
sebastian.furs30/03/2019 09:50

Nieważne czym jeździsz. Fotelik to bezpośrednią ochrona ciała i organizmu d …Nieważne czym jeździsz. Fotelik to bezpośrednią ochrona ciała i organizmu dziecka jak i kierowcy. Ma utrzymać ciał o we właściwej pozycji dobrze przypiete. Problemem jest często to że ludzie nawet używając fotelików nie potrafią dobrze zapłać dziecka. Polecam raz w życiu będąc rodzicem wybrać się na szkolenie (sklepy robią czesto) z zapinaną dzieci i mocowania fotelików. Można się zdziwić ile się nie wie. A to że pas cieszy się popularnością to tylko świadczy o tym jak rodzice traktują bezpieczeństwo. Zapewne to są Ci sami co dra papa w szkole że dziecko się wywrocilo bo podłoga była za śliska.


Ja woże córke w foteliku. Ale jak już pisałem jak ktoś ma miniaturke auta i pędzi nim po trasie to nie pomoże ani fotelik ani podstawki, smart kid belt ani nic. A jak ktoś jeździ po mieście dużym autem gdzie sie nie rozwija zawrotnych prędkości to może i smart kid belt wystarczy. Choć wiadomo że przy zderzeniach bocznych tylko fotelik.
Edytowane przez: "Impi" mar 30.
Ale rozprawa między tym cudem a podkładka pod tylek to jakby dyskutować w czym lepiej zabić swoje dziecko. Porządny fotelik nie jest jakimś super wydatkiem w skali wychowania dziecka.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst