Niestety, ta okazja już wygasła
127° Zakończono
35
Opublikowano 10 września 2022

Słuchawki Lenovo ThinkPlus GM2 Pro

37,02zł
Darmowa dostawa · AliExpress Okazje
Avatar
Opublikowane przez pilot173
Dołączył w 2015
199
1.080

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo fajna cena nas słuchawki Lenovo z bardzo dobrymi opiniami.

A finalna po obniżeniu kuponem to 7,92 USD
17885107261662794107.jpg
AliExpress Więcej szczegółów na AliExpress

Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj

35 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Właśnie kupiłem za 9,09 zł (Twisto) Były jakieś dwa kupony wyświetlone w ofercie to wziąłem oba...10759376-eBCN3.jpg
    Avatar
    To gratulacje mi wyszło przeszło 10% więcej za 10,70
    10762123-lPvC2.jpg
  2. Avatar
    Zapłaciłem 10 ziko. Brzmią bardzo fajnie - oczywiście zalane basem, ale w przedziale nawet do 100 ziko są baaaardzo poprawne.
    Pudełko do ładowania niestety z jakiegoś taniego plastiku uklejone...
  3. Avatar
    Jakieś opinie ? Cena sugeruje kolejnego elektrosmiecia , ma to ktoś ?
    Avatar
    I dobrze że sugeruje, bo to elektrośmieć. Chińczyk brandowany przez firmę Lenovo. Jest już dziesiątki wersji ich TWS'ów i każde są odpadem.
  4. Avatar
    Dzisiaj mi przyszły, po 12 dniach. Za tą cenę fenomenalne, serio. Polecanko!
  5. Avatar
    Dzięki kupione za 18,37 dodal się jeszcze jakiś kupon.
    10757650-kVp6t.jpg (Edytowano)
  6. Avatar
    Sorry! Your order was closed due to security reasons. You may try again later or try paying without using coupons.

    Kasę pobrało i zamkneli mi zamówienie bo za tanio (Edytowano)
    Avatar
    To w e-mailu czy na innym etapie kupna? U mnie płatność przeszła normalnie.
  7. Avatar
    Czy one łączą się same z telefonem? Po otwarciu etui. (Edytowano)
  8. Avatar
    Dzięki, kupione. W moim przypadku za 29.89
  9. Avatar
    Udało się za 25 zł
  10. Avatar
    U mnie 24zl
  11. Avatar
    kopia edifierow wizualnie, nawet wygladaja lepiej, szkoda ze elektrosmiec
  12. Avatar
    Jakim cudem wychodzi 37 zł ??

    10758469-ExZIi.jpg (Edytowano)
  13. Avatar
    Z nowym kątem może i tak wychodzi ale starzy użytkownicy już tak pięknie nie mają
  14. Avatar
    Nawet test jest
    Avatar
    kurla taki test, ze sie z niwgo nic czlowiek nie dowie. Jaja se gosciu robi ...
  15. Avatar
    Ja też właśnie swoje odebrałem i wow troszkę korektorem trzeba było poustawiać ale za niespełna 30 złotych to mega. Bałem się że będą wypadały ale trzymają się dzielnie podczas dzikich wygibasów 😁
    Avatar
    Wbudowany w telefon, źródło muzyki czy mają jakąś dedykowaną aplikację?
Avatar
Powiązane dyskusje
Powiązane grupy
Powiązani sprzedawcy