Niestety, ta okazja już wygasła
Słuchawki ISK HD9999 za 199zł
394° Zakończono

Słuchawki ISK HD9999 za 199zł

199zł259zł-23% Darmowa dostawa DarmowaMedia Markt Okazje
50
lip 30. 2019

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Bardzo dobre słuchawki ISK HD9999 w super cenie 199zł (najniższa obecnie na Ceneo to 249zł brutto). Według porównania na PCLab.pl nadają się do gier i audio. Mam takowe od roku i bardzo sobie je chwalę.

Edit 4.08.2019 - słuchawki ponownie w promocji. Wygląda na to, że zebrali okazje z całego tygodnia i można jeszcze raz z każdej z nich skorzystać. Poza słuchawkami ISK są również akcesoria Microsoft (myszka i zestaw klawa + myszka) oraz kilka innych rzeczy. Lista poniżej pod linkiem: mediamarkt.pl/lp-lista/20798?clickId=50580
Aktualizacje społecznościowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Brać jak cygan zasiłek !
ISK HD9999 są to zdecydowanie najlepsze słuchawki w tej cenie i jestem pewien, ze nie maja konkurencji (najbliższa zaczyna się od +300zl). Jeżeli chodzi o ich brzmienie to mówimy o słuchawkach studyjnych co daje świetną jakość przy słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów itp., ale prócz tego jak najbardziej nadają się do grania w gry (sam wielokrotnie grałem w nich w przeróżne tytuły, ale najczęściej był to CS, w którym dobry dźwięk to podstawa). Ponadto słuchawki są przystosowane pod zintegrowaną kartę dźwiękową (najzwyklejsza/podstawowa karta dźwiękowa, która występuje przy praktycznie każdym komputerze), dzięki czemu nie potrzebują żadnych dodatkowych boosterów, DAC'ów itp. (co nie oznacza, że nie możemy z takowych korzystać, wręcz przeciwnie). Warto jeszcze dodać, że są bardzo wygodne i pozwalają na komfortowe korzystanie przez wiele godzin. Jedyne co stoi pod znakiem zapytania to ich wygląd, na pewno jest wiele piękniejszych modeli, ale czy słuchawki służą do wyglądu? Kwestia indywidualna ;). Osobiście polecam. Miłego dnia Pepperki ;*
50 Komentarzy
Ale będzie gorąco, prawie jak na zewnątrz
Brać jak cygan zasiłek !
uuuaaa będzie się działo
wreszcie poniżej 200zł, co w końcu musiało nastąpić
dzieki, kupione, w tej cenie mozna sprawdzic.
korzystam w domu od półtora roku, teraz wezmę też do pracy, dzięki
Bardzo dobra cena plus
Edytowane przez: "Grzegorz.Litwin" lip 30. 2019
ktos uzywa ich z jakas zewnetrzna karta dzwiekowa czy czyms i moze cos polecic, czy laczy bezposrednio?
leeloo30/07/2019 17:05

ktos uzywa ich z jakas zewnetrzna karta dzwiekowa czy czyms i moze cos …ktos uzywa ich z jakas zewnetrzna karta dzwiekowa czy czyms i moze cos polecic, czy laczy bezposrednio?


Ja mam je podjęte do Audiotraka Prodogy Cube Black, ale słuchałem ich też na FX Audio DAC X3 oraz X6. Na wszystkich grały bardzo ładnie, ale nie na tyle żebym zmienił swojego Audiotraka na FX'a.
Edytowane przez: "Squbii" lip 30. 2019
Squbii30/07/2019 17:16

Ja mam je podjęte do Audiotraka Prodogy Cube Black, ale słuchałem ich też n …Ja mam je podjęte do Audiotraka Prodogy Cube Black, ale słuchałem ich też na FX Audio DAC X3 oraz X6. Na wszystkich grały bardzo ładnie, ale nie na tyle żebym zmienił swojego Audiotraka na FX'a.


Intel hd audio tez da rade
CebuFLOP30/07/2019 17:27

Intel hd audio tez da rade


Owszem, da radę, ale na integrze nie grają pełnią możliwości (sprawdzone empirycznie na kilku rodzajach zintegrowanych dźwiękówek).
Squbii30/07/2019 17:40

Owszem, da radę, ale na integrze nie grają pełnią możliwości (sprawdzone em …Owszem, da radę, ale na integrze nie grają pełnią możliwości (sprawdzone empirycznie na kilku rodzajach zintegrowanych dźwiękówek).


Dla przecietniaka to szkoda dokladac kilka paczek na karte dzwiekowa. Teraz juz ja chipsach b450 mozna dorwac fajna dzwiekowke
Czy one maja mikrofon?
Dobre do posłuchania muzyczki w pracy?
ISK HD9999 są to zdecydowanie najlepsze słuchawki w tej cenie i jestem pewien, ze nie maja konkurencji (najbliższa zaczyna się od +300zl). Jeżeli chodzi o ich brzmienie to mówimy o słuchawkach studyjnych co daje świetną jakość przy słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów itp., ale prócz tego jak najbardziej nadają się do grania w gry (sam wielokrotnie grałem w nich w przeróżne tytuły, ale najczęściej był to CS, w którym dobry dźwięk to podstawa). Ponadto słuchawki są przystosowane pod zintegrowaną kartę dźwiękową (najzwyklejsza/podstawowa karta dźwiękowa, która występuje przy praktycznie każdym komputerze), dzięki czemu nie potrzebują żadnych dodatkowych boosterów, DAC'ów itp. (co nie oznacza, że nie możemy z takowych korzystać, wręcz przeciwnie). Warto jeszcze dodać, że są bardzo wygodne i pozwalają na komfortowe korzystanie przez wiele godzin. Jedyne co stoi pod znakiem zapytania to ich wygląd, na pewno jest wiele piękniejszych modeli, ale czy słuchawki służą do wyglądu? Kwestia indywidualna ;). Osobiście polecam. Miłego dnia Pepperki ;*
JoB30/07/2019 18:04

ISK HD9999 są to zdecydowanie najlepsze słuchawki w tej cenie i jestem p …ISK HD9999 są to zdecydowanie najlepsze słuchawki w tej cenie i jestem pewien, ze nie maja konkurencji (najbliższa zaczyna się od +300zl). Jeżeli chodzi o ich brzmienie to mówimy o słuchawkach studyjnych co daje świetną jakość przy słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów itp., ale prócz tego jak najbardziej nadają się do grania w gry (sam wielokrotnie grałem w nich w przeróżne tytuły, ale najczęściej był to CS, w którym dobry dźwięk to podstawa). Ponadto słuchawki są przystosowane pod zintegrowaną kartę dźwiękową (najzwyklejsza/podstawowa karta dźwiękowa, która występuje przy praktycznie każdym komputerze), dzięki czemu nie potrzebują żadnych dodatkowych boosterów, DAC'ów itp. (co nie oznacza, że nie możemy z takowych korzystać, wręcz przeciwnie). Warto jeszcze dodać, że są bardzo wygodne i pozwalają na komfortowe korzystanie przez wiele godzin. Jedyne co stoi pod znakiem zapytania to ich wygląd, na pewno jest wiele piękniejszych modeli, ale czy słuchawki służą do wyglądu? Kwestia indywidualna ;). Osobiście polecam. Miłego dnia Pepperki ;*


Wystawiam w szranki AKG M220
Kapitan_Olson30/07/2019 17:46

Czy one maja mikrofon?


Nie mają. Jak chcesz fajny mikrofon to zakupiłem do nich Thermaltake'a (o taki: mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/mikrofon-thermaltake-battle-dragon?querystring=Battle+dragon ).

@CebuFLOP nie zgodzę się z tym. Nawet moja Żona na blind teście wskazała zewnętrznego DACa jako lepszą jakość dźwięku (chciałem się przekonać czy mi się tak wydaje czy rzeczywiście jest różnica ).
Edytowane przez: "Squbii" lip 30. 2019
niestety trzeba brać do paczkomatu, bo nie dostarczają do wszystkich MM (nawet za dopłatą), więc trzeba doliczyć 10 zeta za wysyłkę
Squbii30/07/2019 18:42

Nie mają. Jak chcesz fajny mikrofon to zakupiłem do nich Thermaltake'a (o t …Nie mają. Jak chcesz fajny mikrofon to zakupiłem do nich Thermaltake'a (o taki: https://mediamarkt.pl/komputery-i-tablety/mikrofon-thermaltake-battle-dragon?querystring=Battle+dragon ).


Dzięki przemyśle
Div66630/07/2019 18:15

Wystawiam w szranki AKG M220


Przyznam szczerze, że mnie zaintrygowałeś swoją propozycja i musiałem porównać oba modele ;D Dodam również, że nie pamiętam, żebym nawet słyszał o tym modelu, ale z tego co widzę to i tak ISKi wypadają lepiej (bardziej lub mniej, no ale jednak ;p) pod praktycznie każdym względem i tak naprawdę jedynym elementem, który dla niektórych może być istotny jest odpinany kabel w owych AKG. W HD9999 mamy niższą impedancje co pozwala na uzyskanie lepszych brzmień bez dodatkowych kart dźwiękowych (o czym pisałem zresztą wyżej), a myślę, że znaczna większość z nas ich nie posiada ;). Dla mnie istotna jest m.in. konstrukcja zamknięta (w M220 Pro jest półotwarta). Dodatkowo kupując ISKi dostajemy większe wyposażenie tj. etui, kable, nausznice itd. Ale decyzja nie należy do mnie, pamiętajmy, ze jest to tylko opinia ;*
PS. ISK są ogólnodostępne, a z tego co widzę, to M220 Pro ciężko dostać, a nawet znaleźć.
Edytowane przez: "JoB" lip 30. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst