Niestety, ta okazja już wygasła
Słuchawki Edifier W830BT CSR AptX NFC 40mm 95 godzin grania @ joybuy
297° Zakończono

Słuchawki Edifier W830BT CSR AptX NFC 40mm 95 godzin grania @ joybuy

216zł343zł-37% Darmowa dostawa Darmowajoybuy Okazje
29
mar 11. 2018

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Słuchawki EDIFIER W830BT, główne plusy tych słuchawek to Bluetooth, CSR, Aptx, NFC i według producenta 95 godzin grania!

Białe za 62,99$ - 216zł
Czarne za 66,99$ - 229zł
Możliwy Vat. Sklep pewny i sprawdzony. Jeden z lepszych cenowo i jakościowo.

Driver unit: 40mm Neodymium Drivers
Bluetooth version: Bluetooth V4.1
Supported Profiles: HFP, HSP, A2DP, AVRCP
Frequency response: 20 -20,000 Hz
Sound pressure level (SPL): 96dB
Nominal impedance: 24Ohm
Weight: 0.274 kg

Aktualizacje społecznościowe
Joybuy OkazjeJoybuy kupon
Jeśli klikniesz w linki zamieszczone na Pepper lub za ich pomocą sfinalizujesz zakup produktu, możemy od danego sprzedawcy otrzymać pieniądze. Nie ma to jednak wpływu na to, które okazje są publikowane.

Grupy

Najlepsze komentarze
DanielPersonamar 11. 2018

Słucham opini dla mnie noname jakieś ;p


Firma znana u nas z dobrych głośników PC.
29 Komentarzy
ciekawe czy jakoś da się zmyć to logo, np. acetonem ?
Słucham opini dla mnie noname jakieś ;p
DanielPersonamar 11. 2018

Słucham opini dla mnie noname jakieś ;p


Firma znana u nas z dobrych głośników PC.
Mam głośniki edifier i grają naprawdę rewelacyjnie Więc znają się na rzeczy
Wyglądają jakby były lepsze od Bluedio. Ma ktoś porównanie do F2?
Chyba juz nie da sie zamowic?
CoolantLeak11/03/2018 12:15

Wyglądają jakby były lepsze od Bluedio. Ma ktoś porównanie do F2?



Szkoda sobie głowy zawracać F2, one nie są warte 50zł...
no i ktoś, coś może powiedzieć o nich więcej?
Avatar
Usunięty45960
Może ktoś porównać z T4s, albo tymi nieszczęsnymi F2 ? Miałem jedne i drugie, ale F2 były naprawde słabo wykonane, a T4s mi się podobały, ale niestety też musiałem sprzedać.
Gdzie tu cebula, skoro oryginalna cena to 10PLN więcej?

Samych sluchawek nie znam, ale kiedys robilem research jesli chodzi o sluchawki BT, i wyglada na to, ze sluchawki Edifier nie dorownuja ich glosnikom. Ot, sluchawki, jakich wiele.
Ja się chce w miarę dobre słuchawki bt, to trzeba wydać około 500zł, niestety.
jacekgothic11/03/2018 12:40

Szkoda sobie głowy zawracać F2, one nie są warte 50zł...


Czemu tak mówisz ? Bogaty zestaw , wykonanie spoko , ładne mięciutkie nauszniki , wszystko gra jak należy , nic nie rozłącza , nie przerywa , mam i mogę polecić
Obecnie cena 234zł za wersję w kolorze czarnym, białe tańsze o 10zł. Cena i tak dobra bo ponad 100zł oszczędności.
eMKej11/03/2018 14:36

Czemu tak mówisz ? Bogaty zestaw , wykonanie spoko , ładne mięciutkie na …Czemu tak mówisz ? Bogaty zestaw , wykonanie spoko , ładne mięciutkie nauszniki , wszystko gra jak należy , nic nie rozłącza , nie przerywa , mam i mogę polecić


To jest ten sam troll co w poprzedniej okazji. Jedyna osoba hejtująca Bluedio. Wątpię by taka firma z tysiącami pozytywnych opinii nagle zrobiła coś tak słabego.
CoolantLeakmar 11. 2018

To jest ten sam troll co w poprzedniej okazji. Jedyna osoba hejtująca …To jest ten sam troll co w poprzedniej okazji. Jedyna osoba hejtująca Bluedio. Wątpię by taka firma z tysiącami pozytywnych opinii nagle zrobiła coś tak słabego.



Kupilem T2, te sluchawki sa bardzo slabe w porownaniu do chocby creative Aurvany. Nie rozumiem zachwytu nad ta firma. Typowe granie typu "bas zagluszajacy wszystko, reszta w dupie". Rozumiem opinie tego czlowieka, ludzie sie zachwycaja bo tanie, a jak tylko ktos kto mial okazje posluchac czegos lepszego sprobuje to tragedia.

Te Edifiery też nie mają żadnych recenzji specjalistycznych, tylko ze stron gdzie jest "mydło i powidło".
eMKej11/03/2018 14:36

Czemu tak mówisz ? Bogaty zestaw , wykonanie spoko , ładne mięciutkie na …Czemu tak mówisz ? Bogaty zestaw , wykonanie spoko , ładne mięciutkie nauszniki , wszystko gra jak należy , nic nie rozłącza , nie przerywa , mam i mogę polecić



CoolantLeak11/03/2018 15:06

To jest ten sam troll co w poprzedniej okazji. Jedyna osoba hejtująca …To jest ten sam troll co w poprzedniej okazji. Jedyna osoba hejtująca Bluedio. Wątpię by taka firma z tysiącami pozytywnych opinii nagle zrobiła coś tak słabego.



Tylko nie troll, miałem te słuchawki, więc wiem o czym piszę.
Pozytywnymi opiniami gdzie? Znajdź mi choć jedno renomowane i uznane źródło w którym chwalą te słuchawki.

Wykonanie na pierwszy rzut oka jest OK, ale wyściółka pałąka i to coś co znajduje się zaraz pod cieniutką warstwą sprawi, że będzie szybko zniszczony. Wszystkie metalowe elementy skrzypią. Po założeniu słuchawek na uszy nie ma możliwości obrotu muszli w płaszczyźnie poziomej. Niemiłosierny "bały szum", który się nasila po przyłożeniu ręki do prawej muszli (elektronika to szrot). Przecież prócz basu, te słuchawki nie wydobywają z siebie żadnego dźwięku.
Tak, jak kolega wyżej pisze kilkuletnie CAL! grają o niebo lepiej. Budżetowe douszne AWEI, które można kupić za 30zł grają dużo lepiej...
Jak ktoś nie miał nigdy w życiu styczności nawet z przeciętnymi słuchawkami, to może dla niego F2 grają dobrze. Dla mnie, te słuchawki nie są warte nawet 50zł.
BTW, już lepie trochę dołożyć i kupić jedne z tych słuchawek - JBL e45bt, Sony xb650btb, Pioneer semj561bts
Każde z nich zagrają o niebo lepiej niż F2.
jacekgothic11/03/2018 17:22

BTW, już lepie trochę dołożyć i kupić jedne z tych słuchawek - JBL e45bt, S …BTW, już lepie trochę dołożyć i kupić jedne z tych słuchawek - JBL e45bt, Sony xb650btb, Pioneer semj561btsKażde z nich zagrają o niebo lepiej niż F2.



A T4S ?
sireplama11/03/2018 17:37

A T4S ?



Nie miałem "podobno" bebechy, elektronika taka sama i brzmią bardzo podobnie.
Wiem jedynie, że też szumią "biały szum", cisną w uszy, są mniej wygodne od F2.
jacekgothic11/03/2018 17:47

Nie miałem "podobno" bebechy, elektronika taka sama i brzmią bardzo p …Nie miałem "podobno" bebechy, elektronika taka sama i brzmią bardzo podobnie. Wiem jedynie, że też szumią "biały szum", cisną w uszy, są mniej wygodne od F2.


No nic... Jutro będę mieć F2 i porównam do swoich podobno "świetnych studyjnych" na kablu. Obyś nie miał racji
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst