Niestety, ta okazja wygasła 1 grudnia 2022.
136°
Opublikowano 29 października 2022
Składany elektryczny rower ENGWE EP-2 Pro - 2022 Wersja Ulepszona
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Ahim
Dołączył w 2022
3
2
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Składany elektryczny rower ENGWE EP-2 Pro - 2022 Wersja Ulepszona 750W 13Ah 20''x4.0 FAT BIKE - Czarny
CharakterystykaPotężny Silnik
Rower o grubych oponach z szybkimi silnikami bezszczotkowymi 750W oraz inteligentnym kontrolerem bezszczotkowym 48V, z łatwością pomoże Ci podróżować z prędkością 28 mil/h lub 45 km/h (Tryb Elektryczny).
3 Tryby Jazdy i 5 Poziomów Mocy
W pełni elektrycznie, w trybie wspomaganym bądź samodzielnie, możesz wybrać tryb w pełni elektryczny i cieszyć się momentem relaksu, bądź możesz też go użyć do ćwiczeń. Zmiana poziomu mocy jest łatwa poprzez naciśnięcie przycisku "M" wedle własnych potrzeb.
Doskonałe Hamulce i 7 Prędkości
Składany rower elektryczny z przednim i tylnym hamulcem tarczowym oraz 7 tylnymi biegami Shimano, możesz wybrać dowolną prędkość by cieszyć się szybszą jazdą bądź przeżywać relaksujące wakacje wedle własnych potrzeb. Doskonałe hamulce w pełni chronią Twoje bezpieczeństwo.
Lepsza Bateria
Tym elektrycznym rowerem górskim z baterią litową 48V 13Ah można jeździć z prędkością maksymalną 45km/h w trybie czysto elektrycznym. Dzięki zastosowaniu składanego mostka środkowego i wyjmowalnej baterii możesz ładować baterię w ramie bądź z łatwością ją wyciągnąć.
Wysokiej Jakości Materiał
E-rower wykorzystuje doskonałą ramę ze stopu aluminium, wysoką wytrzymałość i silną funkcję ochrony przed korozją. Widełki przednie wykonano z wysoce silnej stali węglowej i wyposażono w komfortowe amortyzatory klasy premium. Dzięki lekkiemu, wydajnemu designowi, 20-calowe koła ze stopu aluminium nadają się zarówno do miasta jak i na szlaki górskie.
Łatwe Składanie
Jest łatwy w montażu, musisz jedynie zainstalować koło przednie, kierownicę i pedały, włożyć baterię, po czym możesz ruszać w trasę. Składana rura górna i rama czynią go przenośnym i łatwym do magazynowania w samochodzie bądź gdziekolwiek jesteś gotów go używać. Składanie roweru zajmuje jedynie 10 sekund.
CharakterystykaPotężny Silnik
Rower o grubych oponach z szybkimi silnikami bezszczotkowymi 750W oraz inteligentnym kontrolerem bezszczotkowym 48V, z łatwością pomoże Ci podróżować z prędkością 28 mil/h lub 45 km/h (Tryb Elektryczny).
3 Tryby Jazdy i 5 Poziomów Mocy
W pełni elektrycznie, w trybie wspomaganym bądź samodzielnie, możesz wybrać tryb w pełni elektryczny i cieszyć się momentem relaksu, bądź możesz też go użyć do ćwiczeń. Zmiana poziomu mocy jest łatwa poprzez naciśnięcie przycisku "M" wedle własnych potrzeb.
Doskonałe Hamulce i 7 Prędkości
Składany rower elektryczny z przednim i tylnym hamulcem tarczowym oraz 7 tylnymi biegami Shimano, możesz wybrać dowolną prędkość by cieszyć się szybszą jazdą bądź przeżywać relaksujące wakacje wedle własnych potrzeb. Doskonałe hamulce w pełni chronią Twoje bezpieczeństwo.
Lepsza Bateria
Tym elektrycznym rowerem górskim z baterią litową 48V 13Ah można jeździć z prędkością maksymalną 45km/h w trybie czysto elektrycznym. Dzięki zastosowaniu składanego mostka środkowego i wyjmowalnej baterii możesz ładować baterię w ramie bądź z łatwością ją wyciągnąć.
Wysokiej Jakości Materiał
E-rower wykorzystuje doskonałą ramę ze stopu aluminium, wysoką wytrzymałość i silną funkcję ochrony przed korozją. Widełki przednie wykonano z wysoce silnej stali węglowej i wyposażono w komfortowe amortyzatory klasy premium. Dzięki lekkiemu, wydajnemu designowi, 20-calowe koła ze stopu aluminium nadają się zarówno do miasta jak i na szlaki górskie.
Łatwe Składanie
Jest łatwy w montażu, musisz jedynie zainstalować koło przednie, kierownicę i pedały, włożyć baterię, po czym możesz ruszać w trasę. Składana rura górna i rama czynią go przenośnym i łatwym do magazynowania w samochodzie bądź gdziekolwiek jesteś gotów go używać. Składanie roweru zajmuje jedynie 10 sekund.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
72 Komentarze
sortowanie:Po dokupieniu brakującego lusterka i podmianie przedniego światła na jakieś z homologacją można bez problemu zarejestrować.
Jest nawet przygotowane miejsce do przykręcenia tablicy z tyłu.
Silnik podczas jazdy dość głośny (jak na elektryczny bo od spalinowych znacznie cichszy).
Jazda bez użycia silnika jest możliwa ale bardzo trudna.
Uwaga jest to na tyle popularny model motoroweru, że nie przejdzie numer na udawanie że to rower.
Realny zasięg przy prędkości 45km/h to około 30-35km
Wspomaganie silnika pedałowaniem przy takiej prędkości nie jest możliwe.
Aby dało się pedałując pomagać silnikowi trzeba jechać powoli, jadąc z prędkością 15km/h i cały czas pedałując akumulator wystarczy na około 90km, ale to trochę bez sensu bo na zwykłym rowerze bez silnika używając podobnej siły da się jechać szybciej.
To jest składak - ale ze względu na ciężar i jego rozmieszczenie nie nadaje się do przenoszenia póki jest złożony.
Błotniki są na tyle krótkie że jazda po mokrej ulicy = ochlapanie całych pleców, siedzenia i tyłu głowy, a z przodu nóg aż do pasa (zalecane dorobienie sobie chlapaczy).
Szerokie opony dobrze sprawdzają się na piasku np na plaży a silnik jest na tyle mocny że rzeczywiście da się po plaży pojechać.
Za to zupełnie nie sprawdzają się na śniegu - po grząskim śniegu na tym nie pojedziesz, opony mimo że grube zapadają się w śniegu a na dodatek śnieg stawia duży opór - znacznie większy niż w rowerze.
Jest bardziej postarany i ma lepsze komponenty.
Ma europejską homologację, przez to bez odblokowania wspomaga tylko do 25 km/h i nie posiada manetki.
Ale za to nie trzeba nic kombinować, żeby móc wszędzie nim jeździć.
Z fajnych gadżetów ma 2 porty USB: jeden pod zaślepką w ramie, drugi w uchwycie na telefon na kierownicy.
Wrażenia z jazdy super!
Ale najlepsza była cena - za nowy, po sezonie zapłaciłem 2799 (normalna cena 4300)
Co to za sakwa, wygląda fajnie (Edytowano)
Z rowerów w mieście najlepiej sprawdza się rower trekingowy (po utwardzonych drogach lepiej się jeździ na trekingu niż na góralu).
Znam tylko jeden wyjątek w którym w mieście lepiej sprawdza się motorower, bardzo szczególna dzielnica Gdańska - Stogi do której nie wolno wjechać rowerem (taka dzielnica nad samym morzem obok portu, wyspa otoczona ze wszystkich stron wodą). Jest monitoring na wjeździe i pilnują 24godziny na dobę, jak zobaczą rowerzystę to od razu wzywają policję która zjawia się w ciągu kilku minut. Żeby sobie pojechać na plażę na Stogach musisz mieć motorower - idealny jest właśnie taki jak ten tylko konicznie musi być zarejestrowany bo brak rejestracji też od razu na monitoringu wypatrzą.
"Składanie roweru zajmuje jedynie 10 sekund." - Chciałbym to zobaczyć
Chłopie, ten rower ma taki gabaryt, że ludzie na sam widok uciekają z drogi.
To jest jak wielki SUV w świecie rowerów (Edytowano)