Silikonowy pokrowiec na powerbank Xiaomi
350°Zakończono

Silikonowy pokrowiec na powerbank Xiaomi

47
lip 11.
UWAGA! PRZESYŁKA $0,73 Ostrzegam na początku, bo wiem że to drażliwy temat

Silikonowe ubranko dla popularnych swojego czasu powerbanków Xiaomi 10000mAh.

Z kodem IT$MPMIBN cena spada do $0,99. Kodu można użyć 1 raz na jednym koncie.
Dla nowych kont wysoki cashback na epn ($0,49)
Smacznego.
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe

Grupy

Najlepsze komentarze
Pokrowiec na powerbanka za 50 zł, IMHO trochę głupie.
Autor
Andrzej2111183lip 11.

Z drugiej strony aluminium też przyjemne w dotyku i cieszy oko, a to, że s …Z drugiej strony aluminium też przyjemne w dotyku i cieszy oko, a to, że się porysuje to cóż i tak po pewnym czasie pójdzie do utylizacji, a nie jest to telefon, żeby ryski przeszkadzały.


dla takich szpetnych i biednych ludzi jak ja, ten pokrowiec to jedyna szansa żeby sobie pomiętosić silikona.
47 Komentarzy
Seria 1 czy 2?
U mnie nie wchodzi z tym kodem, a w życiu tego nie kupowałem.
Pokrowiec na powerbanka za 50 zł, IMHO trochę głupie.
Autor
Moon_Manlip 11.

Seria 1 czy 2?


piszą, że 2. Przed chwilą kupiłem i jeszcze nie dowieźli. Zaryzykuję niecałego dolca
U mnie 0.72$ przesylka
Autor
Andrzej2111183lip 11.

Pokrowiec na powerbanka za 50 zł, IMHO trochę głupie.


Przyjemny w dotyku mięciutki silikon, a do tego można sobie zmieniać kolor - są czerwone, niebieskie i chyba jeszcze żółte.
th_dtrlip 11.

U mnie 0.72$ przesylka


U mnie także najmniej 0,72 USD.
LordGymlip 11.

Przyjemny w dotyku mięciutki silikon, a do tego można sobie zmieniać kolor …Przyjemny w dotyku mięciutki silikon, a do tego można sobie zmieniać kolor - są czerwone, niebieskie i chyba jeszcze żółte.


Z drugiej strony aluminium też przyjemne w dotyku i cieszy oko, a to, że się porysuje to cóż i tak po pewnym czasie pójdzie do utylizacji, a nie jest to telefon, żeby ryski przeszkadzały.
Mam i polecam
Autor
Andrzej2111183lip 11.

Z drugiej strony aluminium też przyjemne w dotyku i cieszy oko, a to, że s …Z drugiej strony aluminium też przyjemne w dotyku i cieszy oko, a to, że się porysuje to cóż i tak po pewnym czasie pójdzie do utylizacji, a nie jest to telefon, żeby ryski przeszkadzały.


dla takich szpetnych i biednych ludzi jak ja, ten pokrowiec to jedyna szansa żeby sobie pomiętosić silikona.
Alternatywa to ali. Sa tam tez oryginalne podrobiki/zamienniki;) jak kto woli. I mozna je dorwac juz za dolca. Tylko trzeba uwazac i pytac sprzedawcze czy sa wymiarowe bo kiedys przyszedl mi jeden z 2mm za krotki. Pozniej na innej aukcji nieco drozej byly juz ok.
Mowcalip 12.

Alternatywa to ali. Sa tam tez oryginalne podrobiki/zamienniki;) jak kto …Alternatywa to ali. Sa tam tez oryginalne podrobiki/zamienniki;) jak kto woli. I mozna je dorwac juz za dolca. Tylko trzeba uwazac i pytac sprzedawcze czy sa wymiarowe bo kiedys przyszedl mi jeden z 2mm za krotki. Pozniej na innej aukcji nieco drozej byly juz ok.


Już widzę jak sprzedawca odpowiada że sprzedaje niewymiarowe...
@LordGym gdzie masz wysyłkę za 0.21? Bo ja widzę 0.73$
Mowcalip 12.

Alternatywa to ali. Sa tam tez oryginalne podrobiki/zamienniki;) jak kto …Alternatywa to ali. Sa tam tez oryginalne podrobiki/zamienniki;) jak kto woli. I mozna je dorwac juz za dolca. Tylko trzeba uwazac i pytac sprzedawcze czy sa wymiarowe bo kiedys przyszedl mi jeden z 2mm za krotki. Pozniej na innej aukcji nieco drozej byly juz ok.


A powerbank masz z micro USB, czy USB c? One sie właśnie między sobą różnią o te 2 mm...
Andrzej2111183lip 11.

Pokrowiec na powerbanka za 50 zł, IMHO trochę głupie.


Dzięki temu można nosić powerbanka w kieszeni razem z telefonem (podczas ładowania oczywiście a nie na codzień). Mi się przydaje, dostałem nieświadomie za free razem z powerbankiem
Mam taki silikon do wersji 20k V2. Bardzo przyjemny w dotyku, dobrze chroni obudowę przed porysowaniem i stłuczkami. W takiej cenie warto kupić.
U mnie przesyłka 0,73$.
Ze względu na fakturę na silikonie, nie polecam czarnego. Łapie syf jak magnes i pwr bank wygląda gorzej niż kiedy jest porysowany.
mechaniquelip 12.

A powerbank masz z micro USB, czy USB c? One sie właśnie między sobą róż …A powerbank masz z micro USB, czy USB c? One sie właśnie między sobą różnią o te 2 mm...



Teraz juz to wiem. Poza tym na ali coraz wiecej sprzedajacych podaje takie info. Pisza jaki to jest silikon dla jakiego modelu.
berezlip 12.

Dzięki temu można nosić powerbanka w kieszeni razem z telefonem (podczas ł … Dzięki temu można nosić powerbanka w kieszeni razem z telefonem (podczas ładowania oczywiście a nie na codzień). Mi się przydaje, dostałem nieświadomie za free razem z powerbankiem


I to mnie przekonuje. Ja rzadko korzystam z powerbanka, a jak już to raczej nie trzymam w kieszeni, bo nie lubię mieć ich wypchanych, ale faktycznie ma to sens.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst