Niestety, ta okazja wygasła 30 kwietnia 2023.
353°
21
Opublikowano 5 kwietnia 2023

Shima - Przedłużenie gwarancji do 6lat ubrania motocyklowe

Awatar użytkownika JaMaj
Opublikowane przez
JaMaj
Dołączył w 2022
2
31

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Odzież

Znajdź więcej okazji Odzież

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Jako, że zbliża się sezon motocyklowy, podsyłam darmową możliwość przedłużenia gwarancji do 6lat.

Co od czasu trwania tej oferty nie jestem pewien, znalazłem w regulaminie:
3. Program trwa od dnia ogłoszenia Regulaminu Programu, tj. 20.05.2021, do odwołania.
4a. Do dn. 30.04.2023 roku weryfikacja zgłoszeń następuje według cennika z 2022 roku.

Shima to polska marka oferująca odzież motocyklową.

WARUNKI, KTÓRE NALEŻY SPEŁNIĆ, ABY SKORZYSTAĆ Z PROGRAMU:

Zakup u autoryzowanego dealera marki SHIMA
Zakup w pełnej sugerowanej cenie detalicznej
Zarejestrowanie produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie 6lat.shima.pl/
Program obejmuje wszystkie produkty marki SHIMA dostępne w aktualnej ofercie.

Po upływie standardowej (dwuletniej) gwarancji produkty zarejestrowane w ramach programu zostają objęte rozszerzoną gwarancją. Na zarejestrowanie produktu masz 30 dni od daty zakupu.

Gwarancja obejmuje naprawę produktu przeprowadzoną w sposób przywracający pełną użyteczność. Jeżeli taka naprawa nie będzie możliwa, zaproponujemy Ci nowy produkt z aktualnej kolekcji z 50% zniżką!

UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNY!

Cały regulamin - 6lat.shima.pl/reg…min
Dealerzy - shima24.com/pl/…rzy
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

21 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika k.olix
    k.olix
    W tamtym roku kupiłem kurtkę w sklepie na promocji i właśnie z tego powodu odmówiono mi przedłużenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji tylko po zakupie za cenę katalogową.
  2. Awatar użytkownika bartezzx
    bartezzx
    dzięki za ofertę. Przymierzam się do zakupu Kasku, kurtki, spodni i rękawiczek, oby się pojawiły jakies oferty niedługo
    Awatar użytkownika Diiex
    Diiex
    Nie wiem czy dobrze rozumiem ale chyba czekasz na jakieś dobre promo? Chyba jednym z wymogów przedłużenia gwarancji jest kupno po cenach katalogowych, bez promocji. Przynajmniej tak było rok i dwa lata temu. Kupiłem mojej lepszej połówce nowa kurtkę w sklepie moto ale po fajnej promocyjnej cenie i to był powód odrzucenia przedłużenia gwarancji. Tylko cena z katalogu Shimy pozwalała na dalsze benefity
    Edit: nadal to jest, punkt 4 regulaminu promocji. Ale jak kolega wspomniał w opisie wstawki - obowiązują ceny z 2022. Tak czy siak: jak szukasz ubrań na moto z Shimy to albo dobrze promo albo dłuższa gwarancja (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Wodzu
    Wodzu
    Gwarancja u tego producenta się akurat przyda bo niestety jest różnie z jakością ich produktów. Mam buty i już oblatały ze mną 5 sezonów i mają się świetnie. Rękawice wytrzymały mi 4-5 lat, pękła skóra na palcu (dla mnie to ok wynik więc nie mam zastrzeżeń). ALE w nowych rękawicach które dostałem po 2 przejażdżkach (łącznie może 100 km), zaczął złazić kolor szary ze skóry. Zgłosiłem na gwarancje, producent odrzucił ale sklep po paru tygodniach wynegocjował wymianę na nowe. W tych nowych w sezonie zrobiłem 5 tys. km i niestety wyglądają jakbym objechał w nich pół świata. Kolory się starły, szwy popękały do tego stopnia że jeden palec jest praktycznie bez ochrony, a skóra się przetarła. Co prawda nie miały łatwo bo w 2 tygodnie zrobiłem 2,5 tys. km ale no to wciąż jest kiepski wynik. Jutro jadę na kolejną reklamacje ale coś czuję że odrzucą.
  4. Awatar użytkownika KwTk
    KwTk
    Na początku kupiłem rękawiczki i buty tej firmy. Pierwszą parę wymieniłem na inny model bo były nierówno zszyte. Jakby każda miała inny rozmiar. Następne po 1 krótkim sezonie wyglądały jakbym przejeździł kilka lat. Rękawiczki zmieniłem na Rebelhorna i jestem dużo bardziej zadowolony z jakości. Kurtkę skórzaną Shimy przymierzałem i najbardziej mi pasowała. Jednak już jako nowa miała wady fabryczne . Kupiłem Rebelhorna i po 2 sezonach jest ok, nie ma śladów nadmiernego zużycia.
    Mam kilku znajomych, którzy sprzedają bądź sprzedawali produkty shimy.
    Opinie jakie od nich usłyszałem:
    - jest to produkt średniej jakości i nie ma co oczekiwać, że będzie ok
    - jakość pół na pół, zależy jak trafisz
    -wycofałem się ze sprzedaży tego producenta bo było dużo reklamacji

    Nie zniechęcam do kupowania produktów Shimy, jednak należy mieć na uwadze, że ich serwis bywa wybredny, a może się okazać, że będziecie często mieli z nim do czynienia. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    EzioAuditore_da_Firenze
    Pierwszy raz się spotykam z tak debilnym wymogiem gwarancyjnym by kupować po cenie katalogowej.
    Jakość przedmiotów tej firmy też nie za wysokich lotów (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika HubaBuba1132
    HubaBuba1132
    po co na 6 lat skoro motorzyści nie przeżyją tyle?

    (plusik i lewa, sam jeżdżę od X lat :D)
  7. Awatar użytkownika areskey
    areskey
    Shima to taka porażka że szkoda gadać. W zeszłym roku kupiłem za pośrednictwem RRmoto kurtkę Solid Pro, do tego spodnie Rift. Okazało się, że zamek spinający kurtkę ze spodniami jest inny w każdym z ciuchów. Napisałem do producenta w tej sprawie, odpisali mi, że może się tak zdarzyć, bo różne serie, kolekcje. W sumie to nie wiem jak się sprawa ma u innych producentów, ale spoko, myślę sobie, że nie ma się co pruć. Producent dał mi dwie opcje, albo załatwię wymianę zamka u siebie u krawca, lub odeślę kurtkę im. Chciałem to zrobić na miejscu, ale żaden zakład krawiecki nie chciał się podjąć wymiany zamka, z uwagi na gruby materiał. Bardzo mi zależało na możliwości spięcia obu ciuchów więc odesłałem je do Shimy za pośrednictwem RRmoto. Wysłałem je 20 lipca, czekałem do września. Specjalnie wysłałem w sezonie, z nadzieją, że uda się temat ogarnąć szybciej niż poza sezonem. Nigdy więcej Shimy. A, dostałem w ramach rekompensaty breloczek ;-)
    Awatar użytkownika Paintree
    Paintree
    Miałem podobie z kurtką i spodniami od RST, ale wymiana kurtki poszła gładko i nowa spina się już idealnie
  8. Awatar użytkownika panda86
    panda86
    Super! Właśnie mam zamiar z tej opcji skorzystać 😁 ale dobrze że wrzuciłeś
  9. Awatar użytkownika jfd
    jfd
    6 lat? Przecież statystyczny motocyklista nie przeżywa 6-ciu miesięcy
  10. Awatar użytkownika Raf_Pe
    Raf_Pe
    potwierdzam, mi również odrzucili przedłużenie gwarancji bo wyszukałem najlepszą cenę u ich autoryzowanego dealera
  11. Awatar użytkownika The.Corinthian
    The.Corinthian
    Spoko firma
  12. Awatar użytkownika Brewer
    Brewer
    Ale sobie w kolana strzelają xD
    Kupiłem jako pierwszy strój 4? lata temu shime i każda rzecz 2 razy na sezon była na reklamacji. Raz mi nawet zgubili rękawice i dostałem nowe. Fakt faktem sama reklamacja przebiegała bezproblemowo.

    PS.
    Dopowiem jeszcze, że jak kupowałem kurtkę to dopiero za trzecim razem była bez żadnych wad (wszystkie nowe, dostarczone do stacjonarnego sklepu). (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika ekstraktcebulowy
    ekstraktcebulowy
    Dziękuję za opinie. Miałem kupować od nich kurtkę, może i resztę, ale trzeba przemyśleć sprawę.

    Ten zakup w cenie katalogowej jest śmieszny, przecież producent i tak zarabia tyle samo. Więc po co to, żeby sklep zarobił więcej i miał na straty moralne związane z użeraniem się z gwarancją?
    Awatar użytkownika JaMaj
    JaMaj Autor
    W regulaminie jest informacja że po dwóch latach wysyłasz reklamację do oddziału Shimy
  14. Awatar użytkownika jarekj
    jarekj
    Miałem właśnie kupić buty shima ale teraz się zastanawiam.
    Co lepiej: shima Terra czy Ozone Rapid?
    Edit: w Ozone może być 5lat gwarancji (Edytowano)
Awatar użytkownika